Ajaj, most látom a két kipudob között az inverter és drótok. Nagy lesz a hőség ott
A 30-as 50-es gurulás a legnagyobb ellensége az ilyen autóknak
Ajaj, most látom a két kipudob között az inverter és drótok. Nagy lesz a hőség ott
V8...biturbo..hybrid..Ferrari... kb mindegy is a teljesítménye...
Aszpirin írta: ↑2023.11.22., szer. 18:26Jah, már jelentkeztek is a regisztrált márkaszervizből (P.Buda), időpontot egyeztetni. Proaktívan (ez amúgy nekem tetszik, le a kalappal )
Merthogy egy dolog még tökéletesen működik ezekből a 21. századi "connected car" újításokból: a telemetria vagy mi, szóval az, hogy az autó jelzi automatikusan a szerviznek, ha baj van, és rövid időn belül kapcsolatba is lépnek velem.
Jah, már jelentkeztek is a regisztrált márkaszervizből (P.Buda), időpontot egyeztetni. Proaktívan (ez amúgy nekem tetszik, le a kalappal )
Márpedig úgy tűnik, h ezzel is be kell menni.
Hóó. Melléütöttem. 150.000.- HUF-ot mondtak.
Miért teszel minden szám elé egy 0-t?
A nagyobbik fiamék jártak így, hosszas keresés után, a jobb oldali kesztyűtartóban volt a lámpa foglalat zárlatos.Aszpirin írta: ↑2023.11.21., kedd 10:11Megint lemerült az akksi.... ráadásul a tegnap használva volt, a kulcsot már egy ideje messze viszem az autótól, így volt most is, és az éjjel hideg sem volt (annyira... 7-8 fok).
Tuti hogy nem kapcsol le valami fogyasztót időnként...
(most épp töltőn van a garázs előtt, fél11-re kellett volna beérnem az irodába).
Ez a 4-es Octavia (az enyém) alighanem egy állatorvosi ló.
Utólagos szerk.: 40 perc töltés után pöccre indult. Irány az iroda.
Ne tartsd magadban, szerintem érdekel itt mindenkit mik a hírek az autósvilágban
Egymás után próbálva szerintem a Mercedes vitte a pálmát. A top 3 nálam Mercedes, VW, Lexus. A 4. A Range Rover volt. A Range Roverben nagyon meglepő módon gyengék voltak a belső anyagminőségek, a Lexusban az ülőlap volt nagyon rövid, és nem is állítható, ami ebben a kategóriában már alapelvárás, főleg nálam, aki magasabb az átlagnál. Egyébként a Lexus volt az egyetlen benzines (hibrid). De tényleg nagyott lépett előre ez az RX az előzőhöz képest!tamagaba írta: ↑2023.11.19., vas. 10:23Nekem a Lexus meg a Range kéneVinkler írta: ↑2023.11.19., vas. 09:45Ha már SUV…
Én sem rajongok értük, de a héten egy két napos tréningen voltam, az egyik apropó a Touareg facelift volt, a másik az új ID7.
Lőttem nektek pár képet.
.
IMG_8671.jpegIMG_8670.jpegIMG_8666.jpegIMG_8665.jpegIMG_8664.jpegIMG_8663.jpegIMG_8660.jpegIMG_8659.jpegIMG_8657.jpegIMG_8656.jpegIMG_8655.jpegIMG_8654.jpeg
Nekem a Lexus meg a Range kéneVinkler írta: ↑2023.11.19., vas. 09:45Ha már SUV…
Én sem rajongok értük, de a héten egy két napos tréningen voltam, az egyik apropó a Touareg facelift volt, a másik az új ID7.
Lőttem nektek pár képet.
.
IMG_8671.jpegIMG_8670.jpegIMG_8666.jpegIMG_8665.jpegIMG_8664.jpegIMG_8663.jpegIMG_8660.jpegIMG_8659.jpegIMG_8657.jpegIMG_8656.jpegIMG_8655.jpegIMG_8654.jpeg