Nem azt mondom, hogy valótlant állítasz, de egy garanciális akkumulátor vizsgálat nem egy sima akku teszter géppel mért fecnin kiírt eredmény alapján megy, hanem egy több órás terheléses töltés-merítés vizsgálatot követő jegyzőkönyv, összevetve az autó akku management vezérlőjéből kiolvasott adatok alapján történik. Ez gyári előírás és azt tudnod kell, hogy a gyártó ragaszkodik ehhez a protokollhoz, ettől eltérni nem lehet. Amennyiben nem így történt, úgy a márkaszerviz eljárása megkérdőjelezhető. A vezérlőben tárolva van az akku beillesztésétől kezdődően minden adat. Az is, hogy hány percet használtad a vészvillogót, a rádiót, a telefon kihangosítót, hány percig volt az autó akkumulátora nyugalmi állapotban, vagy alacsony töltöttségi állapotban. Minden akkumulátor meghibásodást ezen jegyzőkönyvek alapján a gyártó bírálja el, a márkaszerviznek egyébkent nyilván a csere lenne az érdeke, mert az akkumulátor cserét részére az importőr kifizeti! Egyszóval bevétel. Ráadásul a mobilitás garancia előírásainak megfelelően, a helyszíni segítségnyújtást (bikázást) követő 24 órán belül meg kell ejteni kötelezően ezt a vizsgálatot.Aszpirin írta: ↑2023.11.06., hétf. 21:55Mi történt valójában? Vagyis hazudnék? Oké, hagyjuk.Vinkler írta: ↑2023.11.06., hétf. 21:20Nem tudom, hogy mi történt valójában, hiszen nem vagyok részese, de azt tudom (mert tisztában vagyok a garanciális elszámolás részleteivel), hogy a történet így nagyon sántít. Több ponton is.Aszpirin írta: ↑2023.11.06., hétf. 20:09
Persze hogy startstopos. Mutass ma egy 2-3 éves autót, ami nem az....
Valami automatikus akkuteszter géppel "mérték be", kaptam egy fecnit, hogy az akksival minden rendben, és szóban ezt: "sajnos így nem áll módunkban garanciálisan cserélni az akkumulátort". Ezzel el volt intézve.
(a "mérés még a múlt télen történt, amikor ugyanezeket a tüneteket produkálta az akksi. Ha két napig nem használtam az autót, a harmdik napon bikázni kellett. Már írtam róla akkor is itt a topikban, amlékeim szerint.)
(egyébként pontosan ezt a hozzáállást tapasztalom a VW-konszern szervizeiben. Ha valami sántít, akkor azt kell mondanom, hogy ott sántít valami nagyon a hozzáállással és cégkultúrával. mindegy másfél évig még valahogóy kibírom ezt a Skodát, aztán agyő VW-konszern! )
Én csak arra próbáltam rávilágítani, ha ez nem így történt, akkor több ponton is hiba csúszott a gépezetbe és nem feltétlen a te részedről.