violin írta: ↑2020.04.25., szomb. 17:08
asebestyen írta: ↑2020.04.25., szomb. 16:57
A 10-20 centit odébb megy a hátulja, az már csúszás az én megítélésem szerint.
A nyúlás az annyi, hogy kicsit olyan bizonytalankodó, nem feszes, pontos az irányítás.
Miután felfújtad a gyári értékre, egyből megszűnt ez?
Abszolúte...
Egyértelműen az alacsony(abb) nyomás okozta....
Érdekes ez a guminyomás, lassan leszállok a témáról.
Szóval némelyik motor kézikönyvében melegen mért guminyomás, valamelyikében hidegen mért guminyomás érték van megadva. Másrészt ugyanazt a gumit sokféle motorra fel lehet szerelni, ahol eltérő a gyári guminyomás ajánlás. Pl a kis Bandikára 2.5 volt a hátsóra 1 személlyel a gyári ajánlás, ugyanolyan megy a Pánra is, oda 2.9 az ajánlott. Csakhogy a Pán eleve 100+kilóval nehezebb, tehát oké a 2.9. Node arra még ráülhet még utas és csomagok, ami lehet még 100kg.
Valószínű ki kell kísérletezni minden motor, gumitípus, felhasználási mód esetére a jó értéket.
Végül a Vstromosok egyöntetű ajánlására a Pirelli Scorpion Trail 2 párost rendeltem meg. Állítólag nagyon tapad, nagyon jól irányítható vele a gép, fehér aszfalton is, cserébe jobban kopik, mint az átlag, pl ami most van fent nekem Michelin Anakee3, annak felét tudja élettartamban csak. Annyi a szerencsém, hogy a Vstrom nagyon jóindulatúan, jól kezelhetően csúszkál, a Pán ha megindul...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés