Szép nagyon, de ez már nagyon távol van nekem minden szempontból. Nem tudom értelmezni ezt a power naked kategóriát.
Nekem ez a max, de még ehhez is kevés vagyok:
.
Szép nagyon, de ez már nagyon távol van nekem minden szempontból. Nem tudom értelmezni ezt a power naked kategóriát.
Hát ez még mindig nagyon tetszik
Azt hittem a szélesítés is megtörtént, de akkor még mindig kényelmetlen kicsit.asebestyen írta: ↑2021.02.19., pén. 18:15Igazából most csak annyi történt, hogy a tavaly megrendelt, de csak 2 hete megkapott, még a csúszáskor összekaristolt alkatrészeket cseréltem ki újra.AAttila írta: ↑2021.02.19., pén. 16:14Ez már így jobban kézre/ujjra áll?asebestyen írta: ↑2021.02.19., pén. 14:26Felszereltem a kuplungkart, a hűtő burkolatot és a bal indexet, visszaszereltem az akkut és mentem 1 kis kört itt a városban. Mocskos jó volt, édes istenem, még ez is.
A kormányszélesítés projekthez is megvannak az árak. Ha az új, 2021-es MT07 kormányát, befogóját, műszertartó konzolját szeretném erre feltenni, az kb 80eFt lenne. Az új modell beérkezése viszont sajnos csúszik, február 9-ről március 8-ra. Ezeket a motorokat tavaly júliusban foglalózták le. Ennyire nincs motor, válság van. Termelési.
Igazából most csak annyi történt, hogy a tavaly megrendelt, de csak 2 hete megkapott, még a csúszáskor összekaristolt alkatrészeket cseréltem ki újra.AAttila írta: ↑2021.02.19., pén. 16:14Ez már így jobban kézre/ujjra áll?asebestyen írta: ↑2021.02.19., pén. 14:26Felszereltem a kuplungkart, a hűtő burkolatot és a bal indexet, visszaszereltem az akkut és mentem 1 kis kört itt a városban. Mocskos jó volt, édes istenem, még ez is.
Ez már így jobban kézre/ujjra áll?asebestyen írta: ↑2021.02.19., pén. 14:26Felszereltem a kuplungkart, a hűtő burkolatot és a bal indexet, visszaszereltem az akkut és mentem 1 kis kört itt a városban. Mocskos jó volt, édes istenem, még ez is.
Mikor a szezon közepén vennél gyári hengerfej tömítést, de 10 boltot felhívsz, és sehol sincs készleten, akkor lehet te is alternatív megoldások után néznél, remélve, hogy kibír pár hónapot az újrafelhasznált alkatrész, és csodák csodája ki is bírta. A 4. szétszedésig... (Soha nem a hengerfej tömítés miatt kellett szétbontani a blokkot). De ezek már csak szép emlékek, de remélem az új szezonnak egy újabb bringával vághatok neki, amire október óta várok, csak a COVID kicsit átrendezte az utazási lehetőségeket...Lemmy9.1 írta: ↑2021.02.18., csüt. 10:41Hűha. De fel van hígúlva ez a szakma.feket663 írta: ↑2021.02.17., szer. 21:49Értem. Nekem annak idején a spéci dugattyúimhoz a 3 helyett 2 rétegű volt a hengerfejtömítés, és mikor hengerfejes lett a motorom, és csak gyári, 3 rétegűt kaptam, kicsit gyengébb lett utána. Én megfontolnám esetleg a gyári fém tömítés visszarakását (ha megvan és nem sérült a kiszereléskor), van valami spéci szer, amivel bekenve tökéletes marad a tömítettség, ha gondolod, megkérdezem a szerelőmet, hogy mi is a neve. Nekem talán 3 vagy 4 szétszerelést is kibírt a fém tömítés, de több embertől is hallottam már, hogy 1-szer simán vissza lehet rakni, csak tökéletesen meg kell tisztítani.
Hűha. De fel van hígúlva ez a szakma.feket663 írta: ↑2021.02.17., szer. 21:49Értem. Nekem annak idején a spéci dugattyúimhoz a 3 helyett 2 rétegű volt a hengerfejtömítés, és mikor hengerfejes lett a motorom, és csak gyári, 3 rétegűt kaptam, kicsit gyengébb lett utána. Én megfontolnám esetleg a gyári fém tömítés visszarakását (ha megvan és nem sérült a kiszereléskor), van valami spéci szer, amivel bekenve tökéletes marad a tömítettség, ha gondolod, megkérdezem a szerelőmet, hogy mi is a neve. Nekem talán 3 vagy 4 szétszerelést is kibírt a fém tömítés, de több embertől is hallottam már, hogy 1-szer simán vissza lehet rakni, csak tökéletesen meg kell tisztítani.
Én nem tartok annyira a dologtól... lévén ez még zömül is valamennyit. A gyári fém, eredetileg be van vonva valami gumiréteggel,ami nyomokban leszakadt. Ezt még nyílván lehetne pótolni valami pasztával.... de a fém tömítésen vannak kisebb domborítások is,amik lehúzáskor kilapulnak. Na azokat nem lehet visszacsinálni...és azt meg a jóisten sem tudja, hogy korábban volt-e már szerelve és ez hányadik megkísértése az eredeti tömítésnek...feket663 írta: ↑2021.02.17., szer. 21:49
Értem. Nekem annak idején a spéci dugattyúimhoz a 3 helyett 2 rétegű volt a hengerfejtömítés, és mikor hengerfejes lett a motorom, és csak gyári, 3 rétegűt kaptam, kicsit gyengébb lett utána. Én megfontolnám esetleg a gyári fém tömítés visszarakását (ha megvan és nem sérült a kiszereléskor), van valami spéci szer, amivel bekenve tökéletes marad a tömítettség, ha gondolod, megkérdezem a szerelőmet, hogy mi is a neve. Nekem talán 3 vagy 4 szétszerelést is kibírt a fém tömítés, de több embertől is hallottam már, hogy 1-szer simán vissza lehet rakni, csak tökéletesen meg kell tisztítani.
Értem. Nekem annak idején a spéci dugattyúimhoz a 3 helyett 2 rétegű volt a hengerfejtömítés, és mikor hengerfejes lett a motorom, és csak gyári, 3 rétegűt kaptam, kicsit gyengébb lett utána. Én megfontolnám esetleg a gyári fém tömítés visszarakását (ha megvan és nem sérült a kiszereléskor), van valami spéci szer, amivel bekenve tökéletes marad a tömítettség, ha gondolod, megkérdezem a szerelőmet, hogy mi is a neve. Nekem talán 3 vagy 4 szétszerelést is kibírt a fém tömítés, de több embertől is hallottam már, hogy 1-szer simán vissza lehet rakni, csak tökéletesen meg kell tisztítani.
De. Egészen pontosan 0,15mm-rel. A gyári fém 0,75-ös ez meg 0,9-es.... de a hengerfejből amúgy is síkoltak valamennyit.
Szép a hengerfej és a tömítés is. Egy kérdés merült fel bennem: nem vastagabb ez a tömítés, mint az eredeti fém?
Nem hinném,hogy gond lenne vele. Ha nem lenne jó, valószínűleg nem gyártanák ill. nem használnák. A kisöreg azt mondta,hogy egy vidéki szerviz rendszeresen rendel tőle a gyári,fém helyett, de még sosem szóltak,hogy baj lenne vele.asebestyen írta: ↑2021.02.17., szer. 18:41Így képen jól néz ki.
Reméljük nem folyik össze a "víz" az olajjal rajta keresztül. Jónak kell lennie és kész.
Így képen jól néz ki.violin írta: ↑2021.02.17., szer. 18:37Nyilván közvetlen közelről látszik,hogy nem egyben lett kivágva présgéppel, de egy lépésnél távolabbról, egy szép tasakban elmenne akár gyárinak is.....
Viccet félretéve, szerintem simán jó lesz.... . A héten elvileg elkészül a másik cég is, de nem gondolom, hogy az jóval magasabb minőséget képvisel majd.
Nyilván közvetlen közelről látszik,hogy nem egyben lett kivágva présgéppel, de egy lépésnél távolabbról, egy szép tasakban elmenne akár gyárinak is.....
Így elsőre milyen minőségnek tűnik?
... meglesz az is.... összerakom a Morini-t és egy kicsit átnézem a Yamaha-t...aztán cserélünk. Mármint Yamahát Vespára...
... b.zi aki elveszi! Fék nem kell!
...meg fék...meg ilyenek....
Igen, minden használt motor ára is nagyon felment.