Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Motoros topic motorosoknak
Re: Motoros topic motorosoknak
Végre megoldódott egy nagy problémám...
Tavaly óta, mióta megvan a Tízes, azóta rázkódik az eleje fékezéskor. Már majdnem mindent megcsináltam rajta, amit el lehetett képzelni, kicseréltem a kormánycsapágyat, majd többször meg is húztam, kitisztítottam a féknyergeket és a féktárcsákat is (azt nem mondom, hogy a kerekeket is kicentríroztattam, mert az ugye alap dolog), gumit is cseréltem, de egy kicsi időleges javulás után mindig visszatért a remegés. Nem maradt más hátra, mint a féktárcsák cseréje, szerencsére a városunkban lakik egy jóbarátom, akinek ugyanilyen motorja van, mint az enyém, így először az ő első kerekével és féktárcsáival próbáltam ki a motort, mert még az első villák csúszóperselyei is szóba jöhettek volna, mint hibaforrás. Szerencsére a haver kerekével nem jelentkezett a remegés, így az irány már megvolt, már csak a tárcsa vásárlás maradt hátra. Persze nem lennék én, ha csak úgy simán megvettem volna egy, az erre a motorra való tárcsaszettet... Gyakran szoktam böngészni az ebay-kleinanzeigen.de oldalt, és gondoltam rákeresek már, hogy nincs-e valami visszautasíthatatlan ajánlat... találtam is egy szett, vadiúj, gyári tárcsát, amit egy 0 kilométeres z1000-ről bontottak le, ennek ugyanakkora a tárcsája, mint az enyémnek. Szokásom, hogy meg szoktam nézegetni az eladó egyéb termékeit is, és volt köztük egy, a kompresszoros Z-H2-re való tárcsaszett, 10 euroval drágábban, mint a másik (így is féláron volt, mint bármilyen szóba jöhető alternatíva, amelyek még színben sem passzoltak az elképzeléseimhez). Erről tudni kell, hogy ezek Brembo logóval ellátott tárcsák, de ha jól tudom Japánban készülnek, és 10 mm-el nagyobb az átmérőjük. Ezek is vadiúj állapotban voltak. Lázas keresésbe kezdtem, és összesen 1 cég oldalán találtam méreteket, amely szerint a felfogatása majdnem ugyanaz volt, mint az enyémnek, egyedül a belső, felfekvő felület átmérője volt kisebb, 0,5 milliméterrel, mint a ZX10r tárcsáénak. Gondoltam, hogy vagy rosszul adták meg a méretet, vagy azt a 0,5 mm-t egy marós el fogja távolítani majd nekem a tárcsa felfogatásáról. Meg is rendeltem, múlt hét hétfőn feladta a srác, péntekre ide is ért. Ma azért kicsit izgatottan bontottam ki a kereket a motor alól, mert azért nem bíztam 100%-ig, hogy alakítás nélkül fel fog menni az én kerekemre, de szerencsére pont ugyanolyan jól passzol, mint a gyári tárcsa. Érdekesség, hogy a gyári tárcsa belső felfekvő mérete 80,5 mm, ezé elvileg 80 mm, míg a 2016-2020-as Zx10r-é pedig 80,2 mm, miközben az elvileg pontosan megmunkált illeszkedő felületre mindegyik feltehető (egy amcsi fórumon a 2016-os tárcsáját javasolták, de az 330 mm-es, ott már féltem, hogy a féknyereg nem fér ki a felni peremétől). Egy jóbarátom esztergált nekem 4 távtartót, hogy a féknyereg megfelelő magasságban álljon, ezért jó a radiális felfogatású féknyereg.
Mindenesetre nagyon örülök, mert tökéletes lett a motor, meg sem rezzen végre az eleje.
Tavaly óta, mióta megvan a Tízes, azóta rázkódik az eleje fékezéskor. Már majdnem mindent megcsináltam rajta, amit el lehetett képzelni, kicseréltem a kormánycsapágyat, majd többször meg is húztam, kitisztítottam a féknyergeket és a féktárcsákat is (azt nem mondom, hogy a kerekeket is kicentríroztattam, mert az ugye alap dolog), gumit is cseréltem, de egy kicsi időleges javulás után mindig visszatért a remegés. Nem maradt más hátra, mint a féktárcsák cseréje, szerencsére a városunkban lakik egy jóbarátom, akinek ugyanilyen motorja van, mint az enyém, így először az ő első kerekével és féktárcsáival próbáltam ki a motort, mert még az első villák csúszóperselyei is szóba jöhettek volna, mint hibaforrás. Szerencsére a haver kerekével nem jelentkezett a remegés, így az irány már megvolt, már csak a tárcsa vásárlás maradt hátra. Persze nem lennék én, ha csak úgy simán megvettem volna egy, az erre a motorra való tárcsaszettet... Gyakran szoktam böngészni az ebay-kleinanzeigen.de oldalt, és gondoltam rákeresek már, hogy nincs-e valami visszautasíthatatlan ajánlat... találtam is egy szett, vadiúj, gyári tárcsát, amit egy 0 kilométeres z1000-ről bontottak le, ennek ugyanakkora a tárcsája, mint az enyémnek. Szokásom, hogy meg szoktam nézegetni az eladó egyéb termékeit is, és volt köztük egy, a kompresszoros Z-H2-re való tárcsaszett, 10 euroval drágábban, mint a másik (így is féláron volt, mint bármilyen szóba jöhető alternatíva, amelyek még színben sem passzoltak az elképzeléseimhez). Erről tudni kell, hogy ezek Brembo logóval ellátott tárcsák, de ha jól tudom Japánban készülnek, és 10 mm-el nagyobb az átmérőjük. Ezek is vadiúj állapotban voltak. Lázas keresésbe kezdtem, és összesen 1 cég oldalán találtam méreteket, amely szerint a felfogatása majdnem ugyanaz volt, mint az enyémnek, egyedül a belső, felfekvő felület átmérője volt kisebb, 0,5 milliméterrel, mint a ZX10r tárcsáénak. Gondoltam, hogy vagy rosszul adták meg a méretet, vagy azt a 0,5 mm-t egy marós el fogja távolítani majd nekem a tárcsa felfogatásáról. Meg is rendeltem, múlt hét hétfőn feladta a srác, péntekre ide is ért. Ma azért kicsit izgatottan bontottam ki a kereket a motor alól, mert azért nem bíztam 100%-ig, hogy alakítás nélkül fel fog menni az én kerekemre, de szerencsére pont ugyanolyan jól passzol, mint a gyári tárcsa. Érdekesség, hogy a gyári tárcsa belső felfekvő mérete 80,5 mm, ezé elvileg 80 mm, míg a 2016-2020-as Zx10r-é pedig 80,2 mm, miközben az elvileg pontosan megmunkált illeszkedő felületre mindegyik feltehető (egy amcsi fórumon a 2016-os tárcsáját javasolták, de az 330 mm-es, ott már féltem, hogy a féknyereg nem fér ki a felni peremétől). Egy jóbarátom esztergált nekem 4 távtartót, hogy a féknyereg megfelelő magasságban álljon, ezért jó a radiális felfogatású féknyereg.
Mindenesetre nagyon örülök, mert tökéletes lett a motor, meg sem rezzen végre az eleje.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Motoros topic motorosoknak
Szerintem is ez volt a jó döntés!GTomi írta: ↑2022.03.05., szomb. 16:54Vettem új sisakot, nem kockázatok a másikkal, szintén HJC, igaz ez olcsóbb, mint az f70-es volt, viszont a SHARP szerint 5csillagos (persze, nyilván a körülmények is jelentősen befolyásolnak egy nem várt sérülést)
Két variáció között, hosszas őrlődés után a kéket választottam. Nagyon tetszett mind a kettő, pláne úgy, hogy a születésem éve is rajta van
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4775
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Vettem új sisakot, nem kockázatok a másikkal, szintén HJC, igaz ez olcsóbb, mint az f70-es volt, viszont a SHARP szerint 5csillagos (persze, nyilván a körülmények is jelentősen befolyásolnak egy nem várt sérülést)
Két variáció között, hosszas őrlődés után a kéket választottam. Nagyon tetszett mind a kettő, pláne úgy, hogy a születésem éve is rajta van
Két variáció között, hosszas őrlődés után a kéket választottam. Nagyon tetszett mind a kettő, pláne úgy, hogy a születésem éve is rajta van
- Csatolmányok
-
- c70_Curves_MC27_1.jpg (19.68 KiB) Megtekintve 1501 alkalommal
-
- C70_Curves_MC1.jpg (15.53 KiB) Megtekintve 1501 alkalommal
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tindal
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4775
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Mondjuk motoroskabát (sportos, kapucnis, sportosnak tűnik "kintről" :) ) , térdvédő és legalább magasszárú cipő ilyenkor is.
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tindal
Online
Itt az élő példa, hogy kis motorral is lehet nagyot esni.... tehát a lehetőségek szerint, fel kell öltözni rendesen.
Re: Motoros topic motorosoknak
Csupán oktatási célzattal, hogy nekik már ne kelljen...
Itt az élő példa, hogy kis motorral is lehet nagyot esni.... tehát a lehetőségek szerint, fel kell öltözni rendesen.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4775
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
én is (jó)pár héttel ezelőtt amikor jó idő lett hirtelen, a kis ötvenesemet szedtem elő,nagyobbat hagytam még, és miután mentem vele jó pár kilométert hegyen-völgyön, de egy kanyarban a "szokásos" megcsúszásom közbeszólt, így kb. 20-al, szó szerint pofára estem vele...
A ciki az volt, hogy éppen fiatal motoros srácok előtt mutattam be a produkcióm, akik nem messze beszélgettek és rögtön jöttek, hogy segítsenek-e.
Na most ilyenkor mi van ugye, a kb. egy éves sisakom akkor kuka-e vagy sem?
Állcsúcsom rendesen odavertem a zárt sisakban, fejem, mint mikor edzésen bekap az ember egy pofont , de az állam meg napokig rendesen fájt utána. Tény, ha nyitott sisak, akkor fog nélkül lennék asszem...
- Csatolmányok
-
- 273015507_1686294075042503_4286029753957852922_n.jpg (44.24 KiB) Megtekintve 1477 alkalommal
-
- 273248525_680943806241508_1114376562279788058_n.jpg (59.62 KiB) Megtekintve 1477 alkalommal
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tindal
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Elindítottam az idei szezont....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Elsősorban Vinkler Úr figyelmébe ajánlanám:
https://www.automotor.hu/motor/lego-kes ... a-robogot/
https://www.automotor.hu/motor/lego-kes ... a-robogot/
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Motoros topic motorosoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Most hoztam el a fényezőtől....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4775
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Szezon felé szépen lassan, és ha már abban benne, és ha van akit érdekel, vagy baráti csoportot, július 23-án falunap van Gyalókán, ilyenkor van motoros találkozó is, veterán motorok, autók is.
Gyalókán találkoznak, aztán -Zsira - Répcevis - Peresznye - Kiszsidány - Csepreg (ott megvendégelnek mindenkit) azán onnan - Szakony - Gyalóka vissza.
A polgi ismerős, azt mondta megoldható sátrazás is, ha vki gondolja, illetve a megvendégelés fejében jótékonykodás, ki amennyit gondol, ha jól emlékszem egy beteg kisgyereknek.
Ez GY-M-S megye és Vas megye találkozása kb , az osztrák határ kb. 10 perc .
Gondoltam megosztom.
Gyalókán találkoznak, aztán -Zsira - Répcevis - Peresznye - Kiszsidány - Csepreg (ott megvendégelnek mindenkit) azán onnan - Szakony - Gyalóka vissza.
A polgi ismerős, azt mondta megoldható sátrazás is, ha vki gondolja, illetve a megvendégelés fejében jótékonykodás, ki amennyit gondol, ha jól emlékszem egy beteg kisgyereknek.
Ez GY-M-S megye és Vas megye találkozása kb , az osztrák határ kb. 10 perc .
Gondoltam megosztom.
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tindal
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Valahogy úgy.... kétségkívül egyszerűbb, mint néhány O-gyűrűt vagy szimeringet kicserélni...asebestyen írta: ↑2022.01.23., vas. 13:25Na jó, de amikr már szivárog a szimeringnél az olaj, akkor a profi leereszti az oljat és megtömi 3 különböző zsírral.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Na jó, de amikr már szivárog a szimeringnél az olaj, akkor a profi leereszti az oljat és megtömi 3 különböző zsírral.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Az élet mindig tartogat meglepetéseket...
Például, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.... Mi a hiba....? Csak az, hogy a szöghajtásba olaj való...nem zsír.
Például, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.... Mi a hiba....? Csak az, hogy a szöghajtásba olaj való...nem zsír.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Ezt valahogy sejtettem
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
A hosszú, téli estéken... , amíg a kaszni a fényezőnél pihen, addig sem tétlenkedem...
Közben szép lassan megjönnek a hiányzó alkatrészek is...
Amit tudok rendben rakok. Megtisztítom, lefestem, felújítom...Közben szép lassan megjönnek a hiányzó alkatrészek is...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Se motorbaleset, se mások életének veszélyeztetése (ezúttal),drogtesztet nem mellékelt a videohoz, az tény.
.
youtu.be/lHIvwip__Io
.
youtu.be/lHIvwip__Io
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
De ez a másik narkós rohadék is az utcán rajoskodott. Játszott más életével.
Nem tudom minek kell népszerüsíteni itt ezeket az utcai drogos, önző véglényeket. Mint ahogy azt sem értem, minek kell motorosbaleseteket betenni.
Nem tudom minek kell népszerüsíteni itt ezeket az utcai drogos, önző véglényeket. Mint ahogy azt sem értem, minek kell motorosbaleseteket betenni.
Szerintem!
Online
De szerintem ez őket már nem vigasztalja. Ők keresték a bajt...
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4396
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2382
Re: Motoros topic motorosoknak
Ahogy Paul Walker is.feket663 írta: ↑2022.01.06., csüt. 21:06Annyiban hibádzik a hasonlat, hogy a grúz srác pont utasként tartózkodott az autójában, mikor balesetet szenvedtek.Alex_Aston írta: ↑2022.01.06., csüt. 20:55Lehet zseniálisan kezeli a motort, de elég, ha egyszer nem adja ki, és akkor annyi.asebestyen írta: ↑2022.01.06., csüt. 18:04
Sajnálom utólag, hogy betettem a videót. A hülyeséget nem kvánom/tam népszerűsíteni, és úgy tűnik többen így vettétek. Még 1x leírom, a srác szerintem is elmebeteg, gyakorlatilag ő is ezt vallja magáról, hisz crazy ride a videó címkéje, ahol és amilyen körülmények között csinálja, elítélem, a halálát ezzel együtt nem kívánom, viszont nem lehet tőle elvitatni, hogy van, amit nagyon tud, zsenális a motorkezelése.
A versenypályán motorozás teljesen más dolog, más motor, más motorozási technika, meg úgy minden más, ez a fajta motorozás oda pont ugyanennyire nem való vagy még kevésbé.
Beugrott erről ez a grúz emberke. Ő is a tűzzel játszott. Nem is volt hosszú életű...
Van az a mondás, hogy kardtól vész, ki karddal él.
És ilyenkor mindig azt mondom, hogy jó esetben nem visz magával mást.
De szerintem ez őket már nem vigasztalja. Ők keresték a bajt...
Csak a Marantz! :-D