Én úgy vagyok ezzel a dologgal, hogy abban az időben, amikor a perforált bőr dzseki-nadrág már hideg, olyankor nem szoktam motorozni. Mentem már eleget hóban-fagyban.asebestyen írta: ↑2021.03.16., kedd 19:19Volt ma rajtam egy olyan félhosszú sportos csizma, aminek olyan bokavédelme volt, hogy nem enged csavarodni se az ütésállóságon túl. Hozzáteszem, hogy a fizika törvényei szerint valami valahol engedni fog, erős a gyanúm, hogy ilyenkor a térd. Majd 90e volt az a csizma... Annyit nem áldozok rá. Tudom, ha a bokám majd tropa lesz, sajnálni fogom a különbséget....GTomi írta: ↑2021.03.16., kedd 19:02Azt nem értem, hogy sok motorost nézve, nem tartja fontosnak a protektoros cipőt...
Pont a rutin gyakorlás közben jártam úgy, hogy elcsesztem kis kanyart, lábam le, és emlékeim szerint a cipő miatt nem fordult a bokám, illetve kapott a motortól is egy minimális ütést. Ha nem motoros a cipő, valszeg sérülés lett volna.
asebestyen írta: ↑2021.03.16., kedd 16:14Megjött a carbon sisak, és akkor már legyen egy cipő is, a csizmám már kuka. Aztán már csak motorozni kéne...
.
cipő.jpg
Nehéz úgy, hogy mire költsön az ember. Gondolkodtam a bőrruhán is, de az meg megint olyan, hogy ha perforált, akkor tavasszal, ősszel nem az igazi, ha nem perforált, akkor nyáron döglik bele az ember, ha egyrészes, akkor úgy jársz benne, mintha motoron ülnél...
Most ruháztam be egy Alpinestars Missile dzsekibe, amibe ugyan lehetne légzsákot tenni, de az se nagyon véd sokkal többet ránézésre, mint a mostani szintén Alpinestars protektoros mellényem, amiben csak mellkas, sípcsont és gerincvédő van, ami jól kiegészíti a dzsekikben lévő protektorokat. Sajna a dzsekibe való légzsák több mint 1000 euro, egyelőre sajnálom magamtól.