violin írta: ↑2021.05.22., szomb. 18:16
feket663 írta: ↑2021.05.22., szomb. 17:48
Végre nem csak az udvaron készült képekkel tudok szolgálni...
És...? Milyen a gép...?
Még magázódom vele, mert nagyon gonosz tud lenni. Emellett elsőre nem tűnik kényelmetlenebbnek, mint az előző motorom volt, de azt nagyon jól megszokták már a rozoga csontjaim és ízületeim, ennél még kell egy kicsit alakulnom hozzá, most még nehezen tudom elképzelni, hogy naponta tudjak vele menni 6-800 kilométert, de bízom benne, hogy hozzá tudok alakulni, igazából majd 7 hónapot kihagytak a motorozás során használt izmaim, remélem össze tudunk kovácsolódni. Az is probléma, hogy hozzászoktam a mintás versenygumik tapadásához, és most még egy utcai sportgumi van rajta (mich. pilot power 2ct), ami bár nem rossz, de sem tapadásban, sem a kanyarba döntés könnyedségében nem veszi fel a versenyt az általam szeretett Dunlopokkal. De sebaj, már sikerült szereznem egy szép, nem is túl öreg első-hátsó szettet, hamar fel fog az is kerülni, csak addig nem akarom szétszedni, míg a telőszimering meg nem érkezik (mert az már a hazakerüléskor is szivárgott, most meg már elég szépen folyik is az olaj), hogy ne kelljen kétszer szétkapni az elejét. De a jövő héten az is megérkezik (gyári Kawa). Persze az én formám olyan, hogy ezzel is megszívtam.Előbb rendelni akartam a legnagyobb magyar futóműves specialistától az eredetivel azonos NOK, japán gyártmányú szimeringet. küldött is egyet, ami sajna nem az én motoromhoz volt való. Na azt visszaküldtem, mert a haveromnak nem kellett, aztán küldött egy jó méretú, ariete, olasz, utángyártott szimeringet, na itt kicsit elszakadt a cérna nálam, felhívtam az embert, hogy én nem ezt kértem, persze ő nagy mellénnyel kioktatott, hogy ő már 20 éve futóművezik, és ő jobban tudja, ez teljesen jó... Szóval, ha valaki elviszi ehhez a céghez az elsővilláját, akkor nem biztos, hogy a gyári minőséget kapja a felújítás során... Aztán végül ezt is visszaküldtem, így alig 2000 forintot buktam a kereskedő úr korrektségén.
Na de vissza a motorhoz, a könnyű tömeg mindenhol érezteti a hatását, mind gyorsításkor, mind fékezéskor egy másik dimenzióban mozog, pedig a hayabusa se volt azért gyenge, meg a fékjére is sokat költöttem, de az meg se közelítette ezt a szintet. bármilyen fokozatban is van a váltó, 110-es tempóról pillanatok alatt 160-on van, oda kell figyelni...
Szóval próbálom szeretni, vannak nagyon jó tulajdonságai, és persze vannak furcsaságok is, pl, hogy csak 1 darab led jelzi mindkét irányú irányjelzést vissza, ezen próbálok majd segíteni, mert néha nem tudom merre is jelzek éppen... Az is kicsit szokatlan, hogy nincs üzemanyagszint visszajelzés, csak a tartalékot mutatja, és a tank se túl nagy, 12-13 liter elfogyása után már világít a tartalék lámpa, aztán már csak 4 liter van, ami alig több, mint 50 kilométerre elegendő, ha meg cibálom neki, még annyira se...