Látod... a palást elbírja.
[/quote]
Végülis.... Beadom a V&H-t az ötvöshöz, oszt' belekopácsol egy fáintos E-t....és már dobhatom is piacra...
Látod... a palást elbírja.
Látod... a palást elbírja.violin írta: ↑2020.04.16., csüt. 21:42Kisipari....E-jeles...?asebestyen írta: ↑2020.04.16., csüt. 19:26Nos, a Mastek hexagonal matt fekete 105e Ft. Mindenképp oda kell menni és Ő szereli fel és utána állítja be, hogy 98dB-nél ne legyen hangosabb. A kisipar ilyen, megvan az előnye, meg a hátránya is. Még holnap egyeztetek vele telefonon is.
Kisipari....E-jeles...?asebestyen írta: ↑2020.04.16., csüt. 19:26Nos, a Mastek hexagonal matt fekete 105e Ft. Mindenképp oda kell menni és Ő szereli fel és utána állítja be, hogy 98dB-nél ne legyen hangosabb. A kisipar ilyen, megvan az előnye, meg a hátránya is. Még holnap egyeztetek vele telefonon is.
Nah, kértem ajánlatot a Mastekes sráctól is, meglátjuk mit ír. Hirdetése szerint e jeles és mérési jegyzőkönyvet is ad, megméri előtted is.feket663 írta: ↑2020.04.15., szer. 19:46Én úgy csinálnám, hogy a csövet elvágnám, hegesztetnék rá körbe egy nagyobb átmérőjű csövet, amibe pont beleillik a gyári kipufogócső, és akkor rugókkal össze lehetne húzatni az eredeti dobot meg a sportdobot is. Tudom esetleg ajánlani a Mastek dobokat, a facebookon meg lehet találni a srácot, aki csinálja, olyan hangerejű dobot készít, amilyet szeretnél. Persze nekem is Bódis van a motoromon vagy 12 éve...asebestyen írta: ↑2020.04.15., szer. 18:45Valami jobb hangú sportdobot szeretnék a Vstromra. Bandikán Bódis végdob volt, nagyon szerettem. Sajnos a Vstromon nem lehet a végdobot magában levenni, a 2 leömlő után van bilincses kötés, utána a közösítő cső, katalizátor, bekötőcső, végdob egyben vannak. Le lehet vágni a végdobot, feltenni a helyére csak egy másik sportdobot, de a gyárit csak hegesztéssel lehet akkor visszatenni. Vagy lehet venni komplett rendszert, ami a Bódisnál 280e JMF.
Elborult árak vannak.
kötés.jpg
Most Bódi Zoltán viszi ezt a vonalat. 109.725.- + ÁFA a slip-on dob most. 3-5 hét alatt van meg. Nagyon szerettem Bandikán, ha benne volt a dB killer, akkor alig volt hangosabb a gyárinál, csak sokkal szebben szólt ( sok hifi meg se közelíti ), ha kivettem a killert, akkor killer lett a hangja, az hosszú távon sok volt nekem is.feket663 írta: ↑2020.04.15., szer. 20:17
A srác majdnem eskü alatt állította, hogy zajmérésen se lesz gond a dobjaival... Ezt a részét már nem tudom. Az biztos, hogy a Bódis árak nagyon elszálltak, egy bánatos slip on dob is már 100 ezer felett van, és már olyan komoly gyártók lettek, hogy egy palástot külön nem is adnak, pedig van annyi affinitásom a szereléshez, hogy azt a pár popszegecset magam is le tudom fúrni, de a "terméket csak mi tudjuk szervizelni", ezt mondták nekem, mikor telefonon érdeklődtem. Érdekes a Yoshimura, Akrapovic dobokhoz lehet javítószettet kapni. Nem tudom ki viszi most az üzletet, de anno az én kipufogómat még Bódis Sanyi bácsi személyes felügyelete mellett készítették olyanra, amilyenre mondtam, mostanra kicsit túl nagy cég lettek...
A srác majdnem eskü alatt állította, hogy zajmérésen se lesz gond a dobjaival... Ezt a részét már nem tudom. Az biztos, hogy a Bódis árak nagyon elszálltak, egy bánatos slip on dob is már 100 ezer felett van, és már olyan komoly gyártók lettek, hogy egy palástot külön nem is adnak, pedig van annyi affinitásom a szereléshez, hogy azt a pár popszegecset magam is le tudom fúrni, de a "terméket csak mi tudjuk szervizelni", ezt mondták nekem, mikor telefonon érdeklődtem. Érdekes a Yoshimura, Akrapovic dobokhoz lehet javítószettet kapni. Nem tudom ki viszi most az üzletet, de anno az én kipufogómat még Bódis Sanyi bácsi személyes felügyelete mellett készítették olyanra, amilyenre mondtam, mostanra kicsit túl nagy cég lettek...asebestyen írta: ↑2020.04.15., szer. 20:06Köszönöm a tanácsot!feket663 írta: ↑2020.04.15., szer. 19:46Én úgy csinálnám, hogy a csövet elvágnám, hegesztetnék rá körbe egy nagyobb átmérőjű csövet, amibe pont beleillik a gyári kipufogócső, és akkor rugókkal össze lehetne húzatni az eredeti dobot meg a sportdobot is. Tudom esetleg ajánlani a Mastek dobokat, a facebookon meg lehet találni a srácot, aki csinálja, olyan hangerejű dobot készít, amilyet szeretnél. Persze nekem is Bódis van a motoromon vagy 12 éve...asebestyen írta: ↑2020.04.15., szer. 18:45Valami jobb hangú sportdobot szeretnék a Vstromra. Bandikán Bódis végdob volt, nagyon szerettem. Sajnos a Vstromon nem lehet a végdobot magában levenni, a 2 leömlő után van bilincses kötés, utána a közösítő cső, katalizátor, bekötőcső, végdob egyben vannak. Le lehet vágni a végdobot, feltenni a helyére csak egy másik sportdobot, de a gyárit csak hegesztéssel lehet akkor visszatenni. Vagy lehet venni komplett rendszert, ami a Bódisnál 280e JMF.
Elborult árak vannak.
kötés.jpg
Én arra gondoltam, hogy igazából annyi lenne a feladat, nem tudom persze a sportdob miként csatlakozik az elvágott csőhöz, de a levágott gyári dob csövét kéne olyanra átalakítani, mint a sportdobé, és akkor simán lehetne őket oda-vissza cserélgetni, ha szükséges.
A Mastek és hasonló dobokkal az a bajom, nincs E jelük, vagy ha van is, mert rátenni rá lehet, de nincs tanúsítványuk. Itt a Héreg-Bajnán meg ahogy hallottam elkezdtek már szarakodni és a rendőrök a felügyelettel együtt vizsgálódnak, miután a kerttulajok kihívják őket az egész hétvégés fülsiketítő produkciói után. Mérnek is zajszintet, aztán lehet haza majd KPM vizsgára menni meg befizetni egy csekket. Hamar összejön egy "gyári" szett ára. Állítólag a Mátrában is csinálták már. Sőt, már nem E-s plexi miatt is volt gond, a kuplung és fékkarokat nem is mondom. Valahol mind érthető egyébként, sőt!
Köszönöm a tanácsot!feket663 írta: ↑2020.04.15., szer. 19:46Én úgy csinálnám, hogy a csövet elvágnám, hegesztetnék rá körbe egy nagyobb átmérőjű csövet, amibe pont beleillik a gyári kipufogócső, és akkor rugókkal össze lehetne húzatni az eredeti dobot meg a sportdobot is. Tudom esetleg ajánlani a Mastek dobokat, a facebookon meg lehet találni a srácot, aki csinálja, olyan hangerejű dobot készít, amilyet szeretnél. Persze nekem is Bódis van a motoromon vagy 12 éve...asebestyen írta: ↑2020.04.15., szer. 18:45Valami jobb hangú sportdobot szeretnék a Vstromra. Bandikán Bódis végdob volt, nagyon szerettem. Sajnos a Vstromon nem lehet a végdobot magában levenni, a 2 leömlő után van bilincses kötés, utána a közösítő cső, katalizátor, bekötőcső, végdob egyben vannak. Le lehet vágni a végdobot, feltenni a helyére csak egy másik sportdobot, de a gyárit csak hegesztéssel lehet akkor visszatenni. Vagy lehet venni komplett rendszert, ami a Bódisnál 280e JMF.
Elborult árak vannak.
kötés.jpg
Én úgy csinálnám, hogy a csövet elvágnám, hegesztetnék rá körbe egy nagyobb átmérőjű csövet, amibe pont beleillik a gyári kipufogócső, és akkor rugókkal össze lehetne húzatni az eredeti dobot meg a sportdobot is. Tudom esetleg ajánlani a Mastek dobokat, a facebookon meg lehet találni a srácot, aki csinálja, olyan hangerejű dobot készít, amilyet szeretnél. Persze nekem is Bódis van a motoromon vagy 12 éve...asebestyen írta: ↑2020.04.15., szer. 18:45Valami jobb hangú sportdobot szeretnék a Vstromra. Bandikán Bódis végdob volt, nagyon szerettem. Sajnos a Vstromon nem lehet a végdobot magában levenni, a 2 leömlő után van bilincses kötés, utána a közösítő cső, katalizátor, bekötőcső, végdob egyben vannak. Le lehet vágni a végdobot, feltenni a helyére csak egy másik sportdobot, de a gyárit csak hegesztéssel lehet akkor visszatenni. Vagy lehet venni komplett rendszert, ami a Bódisnál 280e JMF.
Elborult árak vannak.
Így van.Láttam már én is hülyét (ráadásul ismerőst) VTR1000-es Hondán egy keréken: papucs+rövidgatya+trikó+bukó kombóban.
Én a szezon elején csináltam ugyanezt a vázzal, csak nálam fekete volt, igaz megmarva kicsit a lúgos tisztítószerek miatt, és most újra fekete lett. A szerelőm szerintem sűrűn emlegette a felmenőimet, de megcsinálta...violin írta: ↑2020.04.12., vas. 15:14Köszi!
Igazából nem én, hanem az előző tulaj követte el. Valami ilyesmi lehetett az elképzelés...:
9 piros.jpg
De helyette ez a"gyönyörűséges" narancs lett, ami ráadásul a hő ill. a napfény hatására erőteljesen fakul...
Talán a szezon végén rászánom magam, és átpingálom, mert nekem így jobban tetszene... ...:
$_57 (1).jpg
Köszi!
Sajnos nagy az isten állatkertje....
Ez is gyönyörű, külön jól áll neki a kontraszt a váz és a festés között
Természetesen azzal már elég férfias hangja van. 12 éve is már így szólt fékpadi beállítás közben, akkor még egy másik végdob volt rajta: [youtube]https://youtu.be/uFcFA1xfz1I[/youtube]asebestyen írta: ↑2020.04.11., szomb. 21:27A Bódis dobbal porszívó hangja van?feket663 írta: ↑2020.04.11., szomb. 21:11Mindemellett csodálatos egy dög az 1200as Corsaro, sokáig szemeztem is vele annak idején, mikor megjelent, de az előző motorommal töltött 30ezer kilométer alatt megutáltam a V2 hangját, és a pucér motorokat, így vettem egy olyat, aminek porszívó hangja van, és 5 négyzetméter idom fedi, így nem kell minden kis közt fogkefével takarítani, elég egy kis samponos víz, és fél óra alatt teljesen kulturálttá lehet tenni akármilyen eső után is. Ez volt az előd, Yamaha BT1100 Bulldog:
55326_105278866204591_6993434_o.jpg
Merre szoktál süvíteni a Busával?
A Bódis dobbal porszívó hangja van?feket663 írta: ↑2020.04.11., szomb. 21:11Mindemellett csodálatos egy dög az 1200as Corsaro, sokáig szemeztem is vele annak idején, mikor megjelent, de az előző motorommal töltött 30ezer kilométer alatt megutáltam a V2 hangját, és a pucér motorokat, így vettem egy olyat, aminek porszívó hangja van, és 5 négyzetméter idom fedi, így nem kell minden kis közt fogkefével takarítani, elég egy kis samponos víz, és fél óra alatt teljesen kulturálttá lehet tenni akármilyen eső után is. Ez volt az előd, Yamaha BT1100 Bulldog:
55326_105278866204591_6993434_o.jpg
Mindemellett csodálatos egy dög az 1200as Corsaro, sokáig szemeztem is vele annak idején, mikor megjelent, de az előző motorommal töltött 30ezer kilométer alatt megutáltam a V2 hangját, és a pucér motorokat, így vettem egy olyat, aminek porszívó hangja van, és 5 négyzetméter idom fedi, így nem kell minden kis közt fogkefével takarítani, elég egy kis samponos víz, és fél óra alatt teljesen kulturálttá lehet tenni akármilyen eső után is. Ez volt az előd, Yamaha BT1100 Bulldog:violin írta: ↑2020.04.11., szomb. 21:05Nálam csak simán hülyül az elektronika... ...a múltkor 385-öt írt ki....
Nálam csak simán hülyül az elektronika... ...a múltkor 385-öt írt ki....
Ha akarom, az enyém is tud 360-as végsebességet mutatni (de nekem pontosra be van lőve a kilométerórám egy spéci elektronikával), de én már lehiggadtam, elég nekem ez az öreguras 280 is.