Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Motoros topic motorosoknak
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5901
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Most értem haza egy kisebb karikáról. Gondoltam, mindegy merre megyek, csak ne arra, amerre mindig. Hát itt a környéken kanyarodtam arra, amerre amúgy sosem szoktam. Alapvetően Bakony és környéke. Hát Uraim, gyönyörű táj, nagyon jó vonalvezetésű utak, de utak csak a térképeken vannak, a valóságban nincsenek ott. Traktorral járhatóak a települések közti utak, esetleg lánctalpasokkal. Szétverte az ülepem, a csuklóm, mindenem, pedig a tempó gyök2 volt. Nem kell trafipax meg semmi, mert a túlélésért küzdesz, nem a tempózás van a fejedben. Pusztító volt ez most.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5901
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Vagy DL1000 vagy valamelyik nagyobb KTM esetleg.suprnova írta: ↑2021.06.17., csüt. 07:18Sziasztok, a hétvégén DL650 nézőben voltam, 2cm-rel leültett lábtartók de így is kicsi, kényelmetlen volt. Méreteim 193cm, 112kg, 48-as láb, innen már tényleg a BMW GS-eket kell néznem vagy van még észszerű alternatíva? A GS-en tényleg elférek de nem fér bele (2,5m) a budgetbe. Van még valami motor, amit érdemes megnéznem? Tenere 700 felé terelnek de az is lőtávon kívül van.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Sziasztok, a hétvégén DL650 nézőben voltam, 2cm-rel leültett lábtartók de így is kicsi, kényelmetlen volt. Méreteim 193cm, 112kg, 48-as láb, innen már tényleg a BMW GS-eket kell néznem vagy van még észszerű alternatíva? A GS-en tényleg elférek de nem fér bele (2,5m) a budgetbe. Van még valami motor, amit érdemes megnéznem? Tenere 700 felé terelnek de az is lőtávon kívül van.
Naim Uniti Nova -> Naim NAC A5 -> Spendor A7 (Sennheiser HD600)
Re: Motoros topic motorosoknak
Racevétem.... hajszál pontosan itt estem majdnem arcra két hete.... gyök kettővel, egyszercsak odébbment a segge vagy 20 centit, de mázlim volt, mert valahogy betapadt... attól még beszxrtam....
Itt a környéken sajnos sok helyen van ilyen fehér szxar....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4780
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Vecsés tegnap, kanyar, sima aszfalt, szemből napsütés, kis sebesség, és a Burgman már el is tűnt a seggem alól...Mint a tükörjég....Még csúszott vagy 5-7 métert.
A fehér aszfaltot mindenhonnan "felszedetném", nem csak a motorosokra nézve veszélyes, az eső meg plusz még tetézheti.
Ott lakó férfi kijött, mondta itt nem ritka a kicsúszás, autósok is simán a kerítése előtt kötnek ki, ha a másik irányból jönnek.
Nem volt rajtam protektoros nadrág, a forgóm odavertem, de nem gáz, a külső térdprotektorom, szerencsére védte a lábam, protektoros kesztyű szintúgy.
Ha van rajtam légzsákos mellény, feleslegesen "robbant" volna be.
Ja és éppen Kistarcsáról hoztam el a Burgmanbázisról szervíz után. Sopronig aztán lecsordogáltam vele szépen.
A fehér aszfaltot mindenhonnan "felszedetném", nem csak a motorosokra nézve veszélyes, az eső meg plusz még tetézheti.
Ott lakó férfi kijött, mondta itt nem ritka a kicsúszás, autósok is simán a kerítése előtt kötnek ki, ha a másik irányból jönnek.
Nem volt rajtam protektoros nadrág, a forgóm odavertem, de nem gáz, a külső térdprotektorom, szerencsére védte a lábam, protektoros kesztyű szintúgy.
Ha van rajtam légzsákos mellény, feleslegesen "robbant" volna be.
Ja és éppen Kistarcsáról hoztam el a Burgmanbázisról szervíz után. Sopronig aztán lecsordogáltam vele szépen.
- Csatolmányok
-
- 4.jpg (106.73 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
-
- Csúszásnyom
- 3.jpg (98.96 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
-
- 1.jpg (121.21 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
-
- Később vettem észre csak, hogy leesett
- 9.jpg (45.15 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
-
- 6.jpg (38.26 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
-
- 5.jpg (35.13 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
-
- 2.jpg (48.33 KiB) Megtekintve 1144 alkalommal
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tidal
Re: Motoros topic motorosoknak
Igen, ebbe én is majdnem belefutottam.... már egy ideje nézegetem a légzsák mellényeket. Sajnos még eléggé drágák... Persze tisztában vagyok vele, hogy a "kínai" 30-ért nem olyan jó, de nem igazán értem, hogy a legolcsóbb márkás miért kerül legalább 150-be....
Én is majdnem ráugrottam arra az Ixon-ra, de aztán elolvastam...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4780
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Elkezdetem egy ideje már motoros mellényeket nézegetni, sőt vettem is egy Ixon-t a pénteken.
Nem jártam alaposan körbe a témát (légzsákos mellények fontosságáról igen :) , de tanulságképpen leírom, illetve teszem a hozzá a bolt abszolút korrekt, és visszaveszi:
x motoros bolt próbaképpen hozott ebből a típusból, de egy német forgalmazó, akitől átvette, nem tájékoztatta pontosan, így a megvétele után, és (sajnos magyar fordítása nincs) a használati elolvasása és regisztráció közben derült ki, hogy tulajdonképpen kb. 150.000.- - ért megveszem a mellényt, igen ám, de ilyenkor csak a terméket magát, a hozzá tartozó szolgáltatásokat nem: garancia, folyamatos frissítés, stb. Aktiválás után 48 óráig müxik, azt kell a regisztráció.
Tehát ha regisztrálok és kifizetek még 399 € -t (vagyis ténylegesen megveszem) vagy éves díjat, ami 120 € (ezt lehet havonta is fizetni akkor 12 €), akkor használhatom és 3 év után tudom megvenni, kedvezménnyel, 99 € -ért.
A teljes ár kifizetésével 2 év garancia jár frissítések, az éves fizetéssel "örök" garancia jár és plusz szolgáltatások is. Folyamatos a szoftver fejlesztés, GPS kapcsolat a mellénnyel stb.
Plusz, azt is meg tudod adni, hogy zártpályán, vagy terepen használod-e a mellényt, ebben az esetben plusz díjat kell fizetni. (nyilván ha megadod, de gondolom a garancia miatt szükséges)
Ezt a légzsákrendszer nem csatlakozik a motorhoz.
Utána nézve, ez a fajta szolgáltatás más gyártóknál is így működik.
https://www.ixon.com/fr/innovations/ixon-airbag/
és az angol nyelvű oldala: https://www.ixon.com/en/products/ix-airbag-u03/
illetve egy másik hasonló rendszer:
https://shop.held.de/protektoren/aufbla ... 170-00-1-L
Nem jártam alaposan körbe a témát (légzsákos mellények fontosságáról igen :) , de tanulságképpen leírom, illetve teszem a hozzá a bolt abszolút korrekt, és visszaveszi:
x motoros bolt próbaképpen hozott ebből a típusból, de egy német forgalmazó, akitől átvette, nem tájékoztatta pontosan, így a megvétele után, és (sajnos magyar fordítása nincs) a használati elolvasása és regisztráció közben derült ki, hogy tulajdonképpen kb. 150.000.- - ért megveszem a mellényt, igen ám, de ilyenkor csak a terméket magát, a hozzá tartozó szolgáltatásokat nem: garancia, folyamatos frissítés, stb. Aktiválás után 48 óráig müxik, azt kell a regisztráció.
Tehát ha regisztrálok és kifizetek még 399 € -t (vagyis ténylegesen megveszem) vagy éves díjat, ami 120 € (ezt lehet havonta is fizetni akkor 12 €), akkor használhatom és 3 év után tudom megvenni, kedvezménnyel, 99 € -ért.
A teljes ár kifizetésével 2 év garancia jár frissítések, az éves fizetéssel "örök" garancia jár és plusz szolgáltatások is. Folyamatos a szoftver fejlesztés, GPS kapcsolat a mellénnyel stb.
Plusz, azt is meg tudod adni, hogy zártpályán, vagy terepen használod-e a mellényt, ebben az esetben plusz díjat kell fizetni. (nyilván ha megadod, de gondolom a garancia miatt szükséges)
Ezt a légzsákrendszer nem csatlakozik a motorhoz.
Utána nézve, ez a fajta szolgáltatás más gyártóknál is így működik.
https://www.ixon.com/fr/innovations/ixon-airbag/
és az angol nyelvű oldala: https://www.ixon.com/en/products/ix-airbag-u03/
illetve egy másik hasonló rendszer:
https://shop.held.de/protektoren/aufbla ... 170-00-1-L
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tidal
Online
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4417
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2416
Re: Motoros topic motorosoknak
Csak a Marantz! :-D
- giotto14
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1912
- Csatlakozott: 2015.08.27., csüt. 07:28
- Értékelés: 303
- Tartózkodási hely: Pest megye
Re: Motoros topic motorosoknak
Szuper lett ez a fotó! Egész kedvet kaptam...
"Ma az emberek tudják mindennek az árát, de nem tudják semminek az értékét." /Oscar Wilde - Dorian Gray arcképe/
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5901
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Visszaalakítottam hot hatch-re a gépet.
.
.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Azok nem komoly motoroslelküek, nincs alázat, csak a villogás.GTomi írta: ↑2021.06.05., szomb. 17:26Keresgélek a neten, de nem tudom milyent érdemes venni.
Más: egyre gyakrabban csinálom azt, hogyha autót előzök, finoman dudálok előtte, aztán kerülöm az autóst.
Megint más:
Jön a meleg, vele együtt a rövid ujjas, rövidnadrágos, szandálos nagymotorosok/robogósok. Nem csak a városban... agyrém.
Remélem bevezetik a kötelező védőöltözéket nálunk is.
Szerintem!
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5901
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Akkor szinte bármelyik jó. Nekem Gitup van, de tényleg bármelyik jó erre.GTomi írta: ↑2021.06.05., szomb. 17:32Szituációk, tanulni belőle, és ha ne adja isten baleset, és még életben is marad az ember, bizonyítéknak is jó lehet.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4780
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Szituációk, tanulni belőle, és ha ne adja isten baleset, és még életben is marad az ember, bizonyítéknak is jó lehet.
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tidal
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5901
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Mire használnád, amit felveszel vele?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4780
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Keresgélek a neten, de nem tudom milyent érdemes venni.
Más: egyre gyakrabban csinálom azt, hogyha autót előzök, finoman dudálok előtte, aztán kerülöm az autóst.
Megint más:
Jön a meleg, vele együtt a rövid ujjas, rövidnadrágos, szandálos nagymotorosok/robogósok. Nem csak a városban... agyrém.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára GTomi 2021.06.05., szomb. 17:32-kor.
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tidal
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5901
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- GTomi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4780
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 566
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Sisak kamerát használ vki?
hivox 3 utas zártmonitor/ hivox dac4me/ hivox amp4you/ hivox usb/spdif konverter/ alces 4, hivox/ hidiamond rca d3/ hidiamond koax/ luxor y usb/ diy kábelek/ revox b226/ laptop+roon+tidal
Re: Motoros topic motorosoknak
Hajrá! ... a golyóscsapágyat én is kihajítottam, mint macskát....
Nem is értem, hogy egyáltalán miért ilyet raknak gyárilag... A kúpgörgősnek kb 6500 volt darabja...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Egy kis karbantartás(nak indult...)
Gondoltam megnézem a kormánycsapágy beállítását, mert mintha kicsit laza lett volna az eleje, fékezéskor jött egy kis remegés (tárcsákat ellenőriztem, ott nem láttam problémát, amúgy a fékkaron nem lehetett érezni semmit, hanem az egész motor eleje remegett, főképp rosszabb úton, de a végére már mindenütt. Meg is húztam, aztán tekergettem a kormányt, és éreztem, hogy középállásban kicsit megszorult. Na, ma aztán idomok le, eleje kikap (a legnagyobb nehézség egy 22-es imbuszkulcs találása volt az ismerősi körben, amivel az első kerék tengelyét lehet kiszerelni), és szomorúan észleltem, hogy a legelső tulajt vagy átverték, és nem cserélték ki a kormánycsapágyat, vagy voltak olyan idióták, hogy újra a gyári, véleményem szerint kerékpárba való golyós csapágyat tettek bele, ami már szépen be volt verődve. Nekem az a véleményem, hogy jobb ide egy ferde hatásvonalú, görgős csapágy, aminek a beszerelése az élettartamot is megnöveli, mert a ferde görgők jóval nagyobb felületen fekszenek fel, mint a pár darab golyó, ami könnyen be tud verődni, ha rosszabb úton járkál valaki, vagy a tulaj szeret egykerekezni, én inkább az előbbi vagyok, de szeretem, ha rendben vannak a dolgok. Ilyen golyóscsapágyat inkább csak a biciklimben szeretnék látni.
Szóval holnap csapágy beszerzés indul, közben várakozom a teleszkópszimeringre is, ami talán a héten megérkezik, gumicsere is lesz, mintás versenygumikra, szóval van még teendő. Örömteli viszont, hogy az idomok leszerelésével sem jött elő semmilyen sérülés vagy átfestés nyoma, illetve régi adósságomat is sikerült megcsinálni, hogy a légszívó elé egy sűrűbb rácsot faragtam be, amivel talán kevesebb méhecskét és darazsat szippant be a motor, amik szegények a légszűrőn szoktak landolni.
Gondoltam megnézem a kormánycsapágy beállítását, mert mintha kicsit laza lett volna az eleje, fékezéskor jött egy kis remegés (tárcsákat ellenőriztem, ott nem láttam problémát, amúgy a fékkaron nem lehetett érezni semmit, hanem az egész motor eleje remegett, főképp rosszabb úton, de a végére már mindenütt. Meg is húztam, aztán tekergettem a kormányt, és éreztem, hogy középállásban kicsit megszorult. Na, ma aztán idomok le, eleje kikap (a legnagyobb nehézség egy 22-es imbuszkulcs találása volt az ismerősi körben, amivel az első kerék tengelyét lehet kiszerelni), és szomorúan észleltem, hogy a legelső tulajt vagy átverték, és nem cserélték ki a kormánycsapágyat, vagy voltak olyan idióták, hogy újra a gyári, véleményem szerint kerékpárba való golyós csapágyat tettek bele, ami már szépen be volt verődve. Nekem az a véleményem, hogy jobb ide egy ferde hatásvonalú, görgős csapágy, aminek a beszerelése az élettartamot is megnöveli, mert a ferde görgők jóval nagyobb felületen fekszenek fel, mint a pár darab golyó, ami könnyen be tud verődni, ha rosszabb úton járkál valaki, vagy a tulaj szeret egykerekezni, én inkább az előbbi vagyok, de szeretem, ha rendben vannak a dolgok. Ilyen golyóscsapágyat inkább csak a biciklimben szeretnék látni.
Szóval holnap csapágy beszerzés indul, közben várakozom a teleszkópszimeringre is, ami talán a héten megérkezik, gumicsere is lesz, mintás versenygumikra, szóval van még teendő. Örömteli viszont, hogy az idomok leszerelésével sem jött elő semmilyen sérülés vagy átfestés nyoma, illetve régi adósságomat is sikerült megcsinálni, hogy a légszívó elé egy sűrűbb rácsot faragtam be, amivel talán kevesebb méhecskét és darazsat szippant be a motor, amik szegények a légszűrőn szoktak landolni.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Re: Motoros topic motorosoknak
Magamat ismerve, ha a rettegés elmúlik, majd rövidítek a jelenleg gyári áttételen, hogy tovább tudjak rettegni :)
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Re: Motoros topic motorosoknak
... igen, ez ismerős. Én most, a harmadik szezonban "kezdem" megszokni a Morini erejét, de nagyon messze még a vége...
És az üzemanyag kérdés is ismerős... szintjelző nincs. Egy visszajelző van, ami néha villog...majd egyszercsak folyamatosan világít, de akkor ha nincs 10km-es körzetben kút, akkor akár hívhatod is a cimbiket, hogy hozhatják a benyát...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Még magázódom vele, mert nagyon gonosz tud lenni. Emellett elsőre nem tűnik kényelmetlenebbnek, mint az előző motorom volt, de azt nagyon jól megszokták már a rozoga csontjaim és ízületeim, ennél még kell egy kicsit alakulnom hozzá, most még nehezen tudom elképzelni, hogy naponta tudjak vele menni 6-800 kilométert, de bízom benne, hogy hozzá tudok alakulni, igazából majd 7 hónapot kihagytak a motorozás során használt izmaim, remélem össze tudunk kovácsolódni. Az is probléma, hogy hozzászoktam a mintás versenygumik tapadásához, és most még egy utcai sportgumi van rajta (mich. pilot power 2ct), ami bár nem rossz, de sem tapadásban, sem a kanyarba döntés könnyedségében nem veszi fel a versenyt az általam szeretett Dunlopokkal. De sebaj, már sikerült szereznem egy szép, nem is túl öreg első-hátsó szettet, hamar fel fog az is kerülni, csak addig nem akarom szétszedni, míg a telőszimering meg nem érkezik (mert az már a hazakerüléskor is szivárgott, most meg már elég szépen folyik is az olaj), hogy ne kelljen kétszer szétkapni az elejét. De a jövő héten az is megérkezik (gyári Kawa). Persze az én formám olyan, hogy ezzel is megszívtam.Előbb rendelni akartam a legnagyobb magyar futóműves specialistától az eredetivel azonos NOK, japán gyártmányú szimeringet. küldött is egyet, ami sajna nem az én motoromhoz volt való. Na azt visszaküldtem, mert a haveromnak nem kellett, aztán küldött egy jó méretú, ariete, olasz, utángyártott szimeringet, na itt kicsit elszakadt a cérna nálam, felhívtam az embert, hogy én nem ezt kértem, persze ő nagy mellénnyel kioktatott, hogy ő már 20 éve futóművezik, és ő jobban tudja, ez teljesen jó... Szóval, ha valaki elviszi ehhez a céghez az elsővilláját, akkor nem biztos, hogy a gyári minőséget kapja a felújítás során... Aztán végül ezt is visszaküldtem, így alig 2000 forintot buktam a kereskedő úr korrektségén.
Na de vissza a motorhoz, a könnyű tömeg mindenhol érezteti a hatását, mind gyorsításkor, mind fékezéskor egy másik dimenzióban mozog, pedig a hayabusa se volt azért gyenge, meg a fékjére is sokat költöttem, de az meg se közelítette ezt a szintet. bármilyen fokozatban is van a váltó, 110-es tempóról pillanatok alatt 160-on van, oda kell figyelni...
Szóval próbálom szeretni, vannak nagyon jó tulajdonságai, és persze vannak furcsaságok is, pl, hogy csak 1 darab led jelzi mindkét irányú irányjelzést vissza, ezen próbálok majd segíteni, mert néha nem tudom merre is jelzek éppen... Az is kicsit szokatlan, hogy nincs üzemanyagszint visszajelzés, csak a tartalékot mutatja, és a tank se túl nagy, 12-13 liter elfogyása után már világít a tartalék lámpa, aztán már csak 4 liter van, ami alig több, mint 50 kilométerre elegendő, ha meg cibálom neki, még annyira se...
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Re: Motoros topic motorosoknak
És...? Milyen a gép...?
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Végre nem csak az udvaron készült képekkel tudok szolgálni... És végre sikerült meglátogatni egy kellemes szerpentint is a szomszédos Romániában....
260 kilométer után olyan részeim is fájnak, amiről azt hittem, hogy nem is léteznek. Hosszú volt október óta az az időszak, hogy nem mentem nagyobb távot, most is csak 260 sikerült, de ez legalább változatosabb volt mint mifelénk, jó minőségű, kanyargós utakon jártam.
260 kilométer után olyan részeim is fájnak, amiről azt hittem, hogy nem is léteznek. Hosszú volt október óta az az időszak, hogy nem mentem nagyobb távot, most is csak 260 sikerült, de ez legalább változatosabb volt mint mifelénk, jó minőségű, kanyargós utakon jártam.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Re: Motoros topic motorosoknak
Ezt szívesen kipróbálnám! Volt nekem a 750 ill a 800-as is.asebestyen írta: ↑2021.05.13., csüt. 12:01Milyen irányban gondolkodsz?
- Csatolmányok
-
- F612CEC7-D349-4399-BD71-951DA7254D00.jpeg (117.21 KiB) Megtekintve 1414 alkalommal