Perfect working... Szép idő révén neki is volt kedve...
Indult elsőre és hibátlanul tette a dolgát.
Perfect working... Szép idő révén neki is volt kedve...
És mit mutatott a technika a tankoló körúton?violin írta: ↑2020.04.03., pén. 18:26Én is azzal járok dolgozni....nagy kár,hogy három hete home-office-ban vagyok.....asebestyen írta: ↑2020.04.03., pén. 18:11Holnap én is hazahozom és azzal fogok dolgozni járni.Bodoraudio írta: ↑2020.04.03., pén. 18:04Én ha tehetem,motorral járok dolgozni.
Biztonságosabbnak érzem mint a tömegközlekedést.
Én is azzal járok dolgozni....nagy kár,hogy három hete home-office-ban vagyok.....asebestyen írta: ↑2020.04.03., pén. 18:11Holnap én is hazahozom és azzal fogok dolgozni járni.Bodoraudio írta: ↑2020.04.03., pén. 18:04Én ha tehetem,motorral járok dolgozni.
Biztonságosabbnak érzem mint a tömegközlekedést.
Holnap én is hazahozom és azzal fogok dolgozni járni.Bodoraudio írta: ↑2020.04.03., pén. 18:04Én ha tehetem,motorral járok dolgozni.
Biztonságosabbnak érzem mint a tömegközlekedést.
Igen, rosszul áll a motornak. Az izom meg az erő a motorban van, mégis ő van atlétában. Ki érti ezt?violin írta: ↑2020.04.03., pén. 14:51Igen...pont a napokban néztem.asebestyen írta: ↑2020.04.03., pén. 14:48
Nekem a klasszikus (kerekebb) forma jobban tetszik ( motoron is ).
Az MV Agustáról mindig a kis törpe jut eszembe, nem tehetek róla. Előre is elnézést.
Egyszerűen nem áll neki jól... Pláne trikóban. Már csak a strandpapucs hiányzik róla...
Igen...pont a napokban néztem.asebestyen írta: ↑2020.04.03., pén. 14:48
Nekem a klasszikus (kerekebb) forma jobban tetszik ( motoron is ).
Az MV Agustáról mindig a kis törpe jut eszembe, nem tehetek róla. Előre is elnézést.
Nekem a klasszikus (kerekebb) forma jobban tetszik ( motoron is ).
És,hogy mire vágynék...giotto14 írta: ↑2020.04.03., pén. 11:33Most úgy is sok időnk van. Megkérdezném, hogy kinek mi volt/van a kedvenc motorja/robogója illetve mire vágyott/vágyna a legjobban. Kezdem is a sort. Igen sok robogóm, motorom volt. Kedvenc robi: Vespa 250 Kedvenc motor: Triumph Bonneville és a legjobban vágyott, de sosem birtokolt: Buell Lightning 1200, ami egyébként szintén elég karbantartás igényes (de csak az elején, mint minden régi Harley blokk)
Nagyon nehéz kérdés. Én az FJR meg a PanEuropa után átülve a kis Vstromra arra jöttem rá, sokkal jobban tudom élvezni ezeket a közepes gépeket. Nem azért, mertnem tudtam elvezetni a csatahajókat vagy nem tudtam ledönteni, de a könnyedség, kezelhetőség, parkolhatóság, áhhh, teljesen más dimenzió. Az egyenesbe nagyon menni sose vonzott, kanyarodni meg nagyon lehet egy közepessel.giotto14 írta: ↑2020.04.03., pén. 11:33Most úgy is sok időnk van. Megkérdezném, hogy kinek mi volt/van a kedvenc motorja/robogója illetve mire vágyott/vágyna a legjobban. Kezdem is a sort. Igen sok robogóm, motorom volt. Kedvenc robi: Vespa 250 Kedvenc motor: Triumph Bonneville és a legjobban vágyott, de sosem birtokolt: Buell Lightning 1200, ami egyébként szintén elég karbantartás igényes (de csak az elején, mint minden régi Harley blokk)
Az általam említett ember kímélte a 1098S-t - már amennyire egy ilyen gyorsaságról szóló sportgépet lehet, mégis rotty lett a vas.Úgyhogy én igazat adok a tanárodnak, ez nem mindig tökösség kérdése.asebestyen írta: ↑2020.04.03., pén. 11:30Amúgy sokat gondolkodtam régebben, hogy most ez gyávaság-e vagy mi? Végülis ez nem haszongép, tehát költeni kell rá, tehát üzemszerűen viszi a pénzt. De mikor a gyávaság felmerült, mindig a gimnáziumi rajztanárom mondata jut eszembe, mikor az ifjú titánok próbálgatták a szárnyaikat, mindig azt mondta: Gyerekek, ne tévesszük össze a bátorságot a hülyeséggel!
De lehet csak nem vagyok elég tökös gyerek egy Ducatihoz és tényleg csak ennyi és a megbízhatatlanság mögé bújok.
Sajnos nagyon sok ilyen és ehhez hasonló történet van. Pl BMW-vel is. BMW S1000RR, újként vette a srác, hordta is vissza a márkaszervizbe a karbantartásokra, majd elkezdett fura hangot hallani a blokkból, visszavitte, azt mondták neki, ez teljesen normális, ezek ilyenek, majd beesett az egyik szelep az égéstérbe, jó hogy nem került az életébe. Bevitték a motort a szevizbe utánfutón és nem akarták se a felelősségüket elismerni, se garanciában javítani, pereskedés lett belőle. Mondjuk elhiszem, hogy abból a mennyiségből, amit itthon eladnak nehéz a blokkcsere garanciában. Nyilván Németországban ez másként megy. Persze, nem menő hogy olyan motoron ülsz, amből van 1 minden utcasarkon, de talán nem véletlen és ha van valami gond, könnyebb megoldani. Ugyanakkor megértem, másnak mások a szempontjai és ha valaki vesz egy egy ilyen 821-es Ducatit, akár a régebbi 2015-öst, tesz rá egy Termignoni kipufogót, 3 kör Héreg-Bajnára adja már kölcsön, legyen szíves. Tudom asszonyt és motort nem, de ez most legyen egy kivétel, vigyázni fogok rá!tonee73 írta: ↑2020.04.03., pén. 11:02
Egy ismerősöm anno 0km-esen vett egy 1098S-t, amikor kijött.Az volt a szerencséje, hogy még a garancia időn belül szakadt össze neki a blokk. Amikor kicserélték, finoman bejáratta és azonnal eladta, majd átült egy ezres használt japóra, amit nem is kímélt úgy mint a Dukit és semmi baja nem volt vele jó darabig.
Egy ismerősöm anno 0km-esen vett egy 1098S-t, amikor kijött.Az volt a szerencséje, hogy még a garancia időn belül szakadt össze neki a blokk. Amikor kicserélték, finoman bejáratta és azonnal eladta, majd átült egy ezres használt japóra, amit nem is kímélt úgy mint a Dukit és semmi baja nem volt vele jó darabig.asebestyen írta: ↑2020.04.03., pén. 10:20
De, sajnos a Ducatiknak rengeteg mindenféle bajuk van, újaknak is. Minden tulaj azt mondja, eszméletlen jó amikor megy, csak rengetegszer romlik el. Rengeteg Ducati tulajjal beszélgettem tavaly is a Héreg-Bajnán. :) Nagyon megbízhatatlanok, milyenek lesznek öreg korukra?
Persze a japán is elkopik, elromlik, sajnos volt/van hozzá szerencsém, pláne ha nemtörődöm a gazda. Viszont épp ezért megbízhatatlan technika akkor sem kell, ha amúgy gyönyörű és amikor éppen jó, brutál élményt ad. Így nekem marad a ducikatis nyálcsorgatás. Te pl sokkal könnyebben veszed ezeket a dolgokat, én meg nagyon nehezen tolerálom a műszaki nyavalyákat, pláne a megbízhatatlanságot, csak a full tüchtig dolgokat tudom elfogadni. Nálam ez szakmai ártalom, én minden gépet igyekszem gyári állapotra hozni, amikor a kezem közé kerül és utána abban is tartani. Végülis ebből is élek.
De, sajnos a Ducatiknak rengeteg mindenféle bajuk van, újaknak is. Minden tulaj azt mondja, eszméletlen jó amikor megy, csak rengetegszer romlik el. Rengeteg Ducati tulajjal beszélgettem tavaly is a Héreg-Bajnán. :) Nagyon megbízhatatlanok, milyenek lesznek öreg korukra?violin írta: ↑2020.04.03., pén. 10:03Gyáva népnek nincs hazája....asebestyen írta: ↑2020.04.02., csüt. 21:57Sose lesz ilyenem, félek az olaszok műszaki megoldásaitól, de az érzékekre nagyon tudnak hatni.
Nem hiszem,hogy egy ilyen fiatal géppel több probléma lenne, mint egy hasonló korú keleti vassal...
Idősebb korban meg azért a japók is tudnak hibát produkálni...
És ahogy te is megjegyezted...az egyik az észre, a másik a szívre hat...
Gyáva népnek nincs hazája....asebestyen írta: ↑2020.04.02., csüt. 21:57Sose lesz ilyenem, félek az olaszok műszaki megoldásaitól, de az érzékekre nagyon tudnak hatni.
Készültem, de délutánra levert a lábamról az allergia.... Talán holnap elgurulok "tankolni"... ....valami közeli kútra...