Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Segítség,kezdő vagyok!

Avatar
-KP-
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5742
Csatlakozott: 2003.06.02., hétf. 23:53
Értékelés: 1544
Tartózkodási hely: Bonyhád

Re: Segítség,kezdő vagyok!

Hozzászólás Szerző: -KP- »

banfizoltan84 írta:
2024.02.26., hétf. 16:40
Sziasztok!
Egy klipscp rp 502 s pàr hangsugàrzó elhelyezésével kapcsolatban kérném a segìtségetek! A kanapé mögötti közvetlen falra tudom felfúrni! Na most ìgy a hangsugàrzók nem a hallgatàsi pozició felé néznek! Ez ìgy működik?
Vagy esetleg nézzek valami konzolos felfogatàst, hogy összébb tudjam forgatni a két hangfalat?
Köszi előre is a tanàcsokat
Ezek dipól sugárzók. Közvetlen oldalra szokás elhelyezni őket, hallgatói pozíció fölé.

Avatar
banfizoltan84
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2015.12.07., hétf. 10:28
Értékelés: 0

Re: Segítség,kezdő vagyok!

Hozzászólás Szerző: banfizoltan84 »

Sziasztok!
Egy klipscp rp 502 s pàr hangsugàrzó elhelyezésével kapcsolatban kérném a segìtségetek! A kanapé mögötti közvetlen falra tudom felfúrni! Na most ìgy a hangsugàrzók nem a hallgatàsi pozició felé néznek! Ez ìgy működik?
Vagy esetleg nézzek valami konzolos felfogatàst, hogy összébb tudjam forgatni a két hangfalat?
Köszi előre is a tanàcsokat

Avatar
Quetz
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1916
Csatlakozott: 2015.11.10., kedd 08:24
Értékelés: 695
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Segítség,kezdő vagyok!

Hozzászólás Szerző: Quetz »

kbalint írta:
2024.01.21., vas. 11:38