A Fórum 2020-09-18-án pénteken frissítésre került.
Ha problémát láttok vagy hiányzik valami, kérjük jelezzétek!
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Erzsébet tábori kérdőív elemzése (+oktatás)

A médiában megjelent hírek közérthető magyarázatai, egyszerű ötletek, megoldások, érdekességek a jogszerű Adatkezelés érdekében.

Moderátor: AT

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3921
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1013

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: avl2 »

LIMAR írta:
2020.07.16., csüt. 11:10
avl2 írta:
2020.07.16., csüt. 10:51

jo iskola nagyon fontos. a jo iskola a jo tanarok es jo diakok altal az. a "jo" diakhoz meg kell a szülö is.
Nem vagy te egy kicsit rasszista?
Az iskolában nem lehet szegregáció. Nem lehet elkülöníteni azokat a gyerekeket, akik miatt a tanulni vágyókat nem lehet tanítani. Nem lehet elkülöníteni azokat a szülőket, aki rettegésben tartják a tanárokat. Nem lehet elkülöníteni azokat a diákokat, akik verik a nemcsak a társaikat, hanem a tanáraikat is.
Ha netán mégis, akkor százmilliós kártérítést fizethetünk azoknak, akik rettegésben tartják a tanárokat, diákokat, oktatásra alkalmatlanná teszik az órákat.
Majd kikerülve az iskolából bekerülnek a börtönbe, ahol milliárdos kártérítést kapnak, mert nem süt be a nap, gyenge a wifi.....
Ez a demokrácia és a liberalizmus. Gratulálok hozzá!
érteni vélem a tréfát ...vagy épp a kritikus helyzetlátást.

komolyan meg: rasszistának nem tartom magam, nem érdekel a "csoporthoz tartozás" (börszín, nemzetiség, stb.) hanem az egyén viselkedése. ...talán "teljesítményorientált" vagyok (mit tett le az asztalra az illetö, hogyan gazdálkodott a lehetöségekkel, a kapott "tálentumaival")

érdekes kérdés az ok és okozat is.
az inga túl szokott lendülni.

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: AT »

[SPOILER] OFF
LIMAR írta:
2020.07.16., csüt. 11:10
Nem vagy te egy kicsit rasszista?]
Ó, a jó öreg "liberális" rasszista kártya :D Ha nincs érv, akkor húzzuk elő ezt a kártyát, hiszen ezzel élből el lehet lehetetleníteni a beszélgetést, mert hiteltelenné válik az akire ráfogják. A szokásos menet ilyenkor az, hogy a megvádolt elkezd ösztönösen védekezni, hogy "nem is igaz, ennyi meg annyi cigány barátja van" és máris elégedetten lehet hátradőlni, hogy "győzött a liberális demokrácia" a nacionalizmus felett. Na ez az a játék, amit én például nem játszok, és nem is megyek le erre a színvonalra, hogy megverjenek a tapasztalattal.

Éppen ezért csak annyit jegyeznék meg, hogy az általunk leírtak éppen a cigányokra nem igazak. Azt, hogy miért nem, annak a megfejtését rád bízom.

Ettől függetlenül jelezni szeretném azt, hogy a szegregáció valóban nem megoldás, hiszen annak a lényege a faji alapú megkülönböztetés, ami valóban elfogadhatatlan - csakhogy ez nem a liberális demokrácia, hanem a kereszténység alapelve úgy Jézus óta. Elnézést, ha újat mondtam ezzel.

Namármost ezzel szemben annak, hogy a büntethetőség korhatárát mely életkorban határozzák meg, vagy éppen az, hogy bizonyos értelmi képesség alatt speciális iskolákkal biztosítsák a MAGASABB!() szintű oktatást a beilleszkedés érdekében, akkor az nem szegregáció, hanem jogalkotás, aminek semmi akadálya nem lenne. Csak éppen, ehhez igény, pedagógia modell és sok-sok pénz kellene. Valamint akarat.

Merthát, a helyzet az, hogy amint azt már sok kutatás is alátámasztotta, a magyarországi roma társadalom színvonala messze nem a legalacsonyabb ebben az országban. Erre pedig nem is kell olyan sok példát hozni, hiszen jól látható, hogy 2010 óta már nem divat a "megélhetési naccsalád" (ezért is csökken LÁTSZÓLAG a születésszám!), ahogy a bűnözés mértéke is folyamatosan csökken, mivel a munkahelyek létrehozása [ebbe a közmunkát is beleértve] emeli fel azt a réteget, aminek a cigányság IS a részese volt korábban. Most már nem a részese, amit egyébként minden statisztika alátámaszt.

Éppen ezért az oktatás területén MA MÁR értelmezhetetlen lenne a szegregációnak, mint lehetőségnek a felemlegetése is, hiszen az általad említett eset sem mostanában történt, hanem jóval 2010 előtt, egyebekben éppen a liberális demokrácia virágkorában, amikor minden szép és jó volt ebben az országban brüsszelisztán szerint is.

Mindebből viszont az következik, hogy aki megoldást keres, aki erről a témáról beszél és gondolkodik, az per definitionem nem lehet rasszista még a gondolkodás szintjén sem.

Avatar
LIMAR
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1095
Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
Értékelés: 2080
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: LIMAR »

avl2 írta:
2020.07.16., csüt. 10:51

jo iskola nagyon fontos. a jo iskola a jo tanarok es jo diakok altal az. a "jo" diakhoz meg kell a szülö is.
Nem vagy te egy kicsit rasszista?
Az iskolában nem lehet szegregáció. Nem lehet elkülöníteni azokat a gyerekeket, akik miatt a tanulni vágyókat nem lehet tanítani. Nem lehet elkülöníteni azokat a szülőket, aki rettegésben tartják a tanárokat. Nem lehet elkülöníteni azokat a diákokat, akik verik a nemcsak a társaikat, hanem a tanáraikat is.
Ha netán mégis, akkor százmilliós kártérítést fizethetünk azoknak, akik rettegésben tartják a tanárokat, diákokat, oktatásra alkalmatlanná teszik az órákat.
Majd kikerülve az iskolából bekerülnek a börtönbe, ahol milliárdos kártérítést kapnak, mert nem süt be a nap, gyenge a wifi.....
Ez a demokrácia és a liberalizmus. Gratulálok hozzá!

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: AT »

[SPOILER] OFF
avl2 írta:
2020.07.16., csüt. 10:51
jo iskola nagyon fontos. a jo iskola a jo tanarok es jo diakok altal az. a "jo" diakhoz meg kell a szülö is.
Ezzel én is egyetértek. Kár, hogy erre nagyon kevés példát tudunk mondani. Tulajdonképpen egy valódi digitális oktatásnak éppen az lenne az egyik hatalmas és semmivel nem pótolható előnye, hogy kiegyenlítődhetne a színvonal az oktatásban, mivel ha számos órát tartanának távoktatásban (tehát nem felvételről!), akkor minden gyermek számár olyan, akár naprakész információkat lehetne oktatni, ami valóban hasznos lenne a számukra. Addig viszont, amíg elképesztő anyagi és életmódbeli különbségek vannak az országban, addig nem várható el, hogy a jó iskola a jó pedagógusokkal és a jó diákokkal egyenletes és általában megvalósítható legyen.
az, hogy nem is akarnak semmit (jellemzöen :-), az szerintem döntöen szülöi felelösseg, a szülö törödjön a gyerekkel, rengeteget dumaljon (is) neki, mutasson peldat stb.
Ha reggel hétkor elindul mindenki és este hétkor érnek haza, amikor még dolguk van az embereknek, akkor ez nem igazán fog működni. VANNAK családok, ahol működik és megvalósítható ez, de ehhez olyan szülők és olyan gyermekek kellenek. Ezt azonban sajnos egy bizonyos színvonal alatt egyszerűen nem lehet elvárni, mivel szinte természetes az, hogy a szülői frusztációnak nem a feloldói, hanem a szenvedő alanyai lesznek a gyermekek. Már persze, ha egyáltalán vállalnak gyermeket az emberek, merthogy lassan ott tartunk, hogy a gyerekcsináláshoz se lesz kedvük, idejük. Ennél pedig már csak egy rosszabb van, amikor lenne ár idejük és anyagi eszközük, mert akkor úgy állnak hozzá, hogy "minek, nem adja fel a jó életét". És ismét jelzem, ezek JELLEMZŐ folyamatok, amiket le lehet mérni a demográfiában, a születendő gyermekek számában, az első szülés időpontjának a szó szerinti utolsó pillanatig való kitolásában. Ide vezetett az individualizmus vegyítése a bűnös nemzetezés kiterjesztésén át a jóléti társadalom megvalósulásáig.

A gyermek ma - a kivételektől eltekintve - nem érték, hanem költség.

Ezt pedig egészen másfajta ideológiákkal, társadalmi berendezkedéssel lehetne csak megváltoztatni.
nyilvan a szülö es az iskola/tanárok (meg a diakközösseg, vagy épp a media) hatnak a gyermekekre. es ezeket megbeszelve helyre lehet tenni pl. a "media" hatasat (nalunk pl. nincs tv-nezes)
Ez is egy megoldás, de ez ismét olyan, amit nem lehet általánossá tenni.

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3921
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1013

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: avl2 »

AT írta:
2020.07.16., csüt. 10:41
avl2 írta:
2020.07.16., csüt. 10:00
lanyom infotanárával és amit/ahogy tanultak - akár a digit. oktatasban is - NAGYON elegedett vagyok
"Jellemzőt" írtam és nem kizárólagosságot. Mindig vannak KIVÉTELEK


...Az ugyanis szerintem nyilvánvaló, hogy manapság a gyermekek már nem igazán tanulnak semmi használhatót, aminek leginkább a mamahotelezésből és az életképtelenség a következménye, és aminek csak a legvégső következménye az, hogy nem is alapítanak családot az emberek és nem is igazán akarnak semmit sem az élettől. ...
az eleje: igaz, nem voltam elég figyelmes.


en abban nem értek egyet, hogy "manapság a gyermekek már nem igazán tanulnak semmi használhatót" - ezt majd a jövö mutatja meg. illetve nyilvan van olyan is, meg amolyan is (aki igenis tanul hasznalhatót)

jo iskola nagyon fontos. a jo iskola a jo tanarok es jo diakok altal az. a "jo" diakhoz meg kell a szülö is.

az, hogy nem is akarnak semmit (jellemzöen :-), az szerintem döntöen szülöi felelösseg, a szülö törödjön a gyerekkel, rengeteget dumaljon (is) neki, mutasson peldat stb.
nyilvan a szülö es az iskola/tanárok (meg a diakközösseg, vagy épp a media) hatnak a gyermekekre. es ezeket megbeszelve helyre lehet tenni pl. a "media" hatasat (nalunk pl. nincs tv-nezes)

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: AT »

avl2 írta:
2020.07.16., csüt. 10:00
lanyom infotanárával és amit/ahogy tanultak - akár a digit. oktatasban is - NAGYON elegedett vagyok
"Jellemzőt" írtam és nem kizárólagosságot. Mindig vannak KIVÉTELEK, akik erősítik a szabályt. Ahogy a tornatanárt is azért ettem idézőjelbe, mert aki valóban TORNÁT tanít (és nem csak órát tart), az szintén megérdemli az elismerést.
[SPOILER] OFF

Ez azonban nem verseny, hogy "ki ismer több jó tanárt" és ki kevesebbet, mert elég csak ránézni arra a digitális analfabétizmusra, ami az iskolából kikerülteket jellemzi. Gondolom abban egyetérthetünk, hogy országosan nem az a jellemző, hogy az ázsiai oktatási színvonalra és minőségre jelentsünk veszélyt. Nálunk sajnos teljesen öncélú, a "legyen ilyen is" alapon megy az "oktatás", aminek az egyszerű oka az, hogy az "informatika" mint fogalom, illetve az "informatikus" mint szakma - mára már egyszerűen nem léteznek. Ez a terület összefoglalója, amiben már a szakirányok-szakirányai is le vannak bontva, ennek megfelelően erősen elkésett az elképzelés, hogy erre - betanított munkásként - felkészítsék az általános és középiskolában a diákokat.

Az alkalmazott informatika talán még érthető lenne, ha jól csinálnák, de abban a világban, amiben sokan már az egy-két éves gyerekek kezébe is "okostelefont" nyomnak az "okosszülők", hogy csendben legyenek, abban elég nehéz újat mutatni a gyerekeknek azon kívül, hogy hülyére röhögik magukat az állami megoldások és rendszerek bénázásán. Erre volt remek példa most a "digitális oktatás", ami sacc/kb a cápák közé dobott úszni tanulók esetére hajazott. Aki már látott számítógépet, okostelefont, az általában megoldotta a feladatokat az iskolai oktatás hiányában is, aki pedig nem vagy akinél nem voltak otthon eszközök, azok pedig végigszenvedték az egészet. Viszont, többé-kevésbé a kényszer hatása alatt azért a gyerekek többsége sikerrel vette a feladatot.

Egy valóban normálisan működő "informatika oktatás" esetén azonban kérdés sem lehetett volna a XXI. században az, hogy ez a rendszer megvalósítható-e, mert ha valóban normálisan működne az oktatás, akkor az lett volna a kérdés, hogy:

Mi a francért kell még mindig a 18. századi porosz oktatási rendszert erőltetni, amikor annál van sokkal jobb és egyszerűbb megoldás is - amit mellesleg már mindenki ismer, hiszen ezt oktatják az iskolában is?

Mert ha valóban feltennénk ezt a kérdést, akkor természetesen a szokásos és némiképpen alátámasztható érven, a szocializálódáson (helyesebben, a társadalmi szokásokhoz való betörésen) kívül leginkább azt lehet elmondani, hogy azért van szükség az iskolára:

Mivel mindkét szülő dolgozik, hogy adós(!)rabszolgaként fenn tudják tartani a fogyasztói társadalmat, és amihez elengedhetetlen az, hogy a gyerekeket az állam nevelje, mert ők a munka miatt erre nem érnek rá.

Magyarán azért kell az iskola, hogy a felügyelet megoldott legyen.

Nem véletlen az, hogy egyetlen ideológia sem azon gondolkodik el - ahogy a szülők sem - hogy mi lenne, ha nem is lenne iskola a mai formában, hanem azon megy a veszekedés, hogy milyen ideológiával tömjék a gyerekek fejét. Lassan itt az új iskolaév és a COVID legújabb köre, mi lesz, ha nem nyithatnak ki az iskolák? Beszélünk erről? Nem igazán. Igéretek vannak, tetszetős szövegek vannak, de ha nem mehetnek be a gyermekek az iskolába, akkor az egész társadalmi rend dőlhet össze, mert minden, ami úgy ötven-százötven éve a status-quot adja, az megkérdőjeleződik, vagy egyenesen megsemmisül.

Az ugyanis szerintem nyilvánvaló, hogy manapság a gyermekek már nem igazán tanulnak semmi használhatót, aminek leginkább a mamahotelezés és az életképtelenség a következménye, és aminek csak a legvégső következménye az, hogy nem is alapítanak családot és nem is igazán akarnak semmit sem az élettől. Ezt a nihilizmust pedig talán leginkább a Reisz Gábor által készített filmek mutatják be és az, ami a világban történik manapság. El lehet lébecolni mosogatással is, lehet egy kis véleményvezérkedés, minek dolgozni, úgysem megyünk vele semmire, úgysem leszek attól több. És még csak vitatkozni sem lehet ezekkel az érvekkel. Ezért is tud manapság olyan trendivé válni a neohippizmus, mint amire elrettentő példákat láthatunk.

Persze, kivételek mindig vannak, a Harward, az Oxford, Cambridge mindig tele lesz a zsenikkel. Néha még nálunk is végig tudja vinni valaki az oktatást és lesz is belőle valaki. Ettől szép az élet.

Viszont ebből is látható, hogy az informatika oktatása ennek a problémakörnek csak egy jellemző tünete, nem pedig az oka. És szerintem ezért nem érv jelem esetben az, hogy valaki már látott jó informatika tanárt is, mert az sem a rendszeren változtat és nem is tudja megváltani a világot.

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3921
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1013

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: avl2 »

AT írta:
2020.07.16., csüt. 08:28
...az informatika "tanárok" manapság a régi "tornatanárok" fogalmát testesítik meg jellemzően, és akkor most arról ne is beszéljünk, hogy ennek a ""tárgynak"" az oktatása a közröhej kategória abszolút győztese....
nem tartozik szorosan ide, de a fenti nekem/szerintem erösen tulzo altalanositas.
lanyom infotanárával és amit/ahogy tanultak - akár a digit. oktatasban is - NAGYON elegedett vagyok

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: AT »

Robici írta:
2020.07.15., szer. 23:14
Egyébként ha valamit, hát az adatkezeléssel kapcsolatos dolgokat lehetne tanítani az iskolában.
Ezúttal is teljesen egyetértek veled, ugyanakkor a tapasztalataim alapján a felvetéseddel három probléma van a gyakorlatban:

- habár minden iskolának kötelező lenne Adatvédelmi tisztviselőt tartani, a ritka kivételektől eltekintve ez az eszükbe sem jut. Ha már itt elbuknak, hogy érthetnének meg ennél többet ebben a témában?
- az informatika "tanárok" manapság a régi "tornatanárok" fogalmát testesítik meg jellemzően, és akkor most arról ne is beszéljünk, hogy ennek a ""tárgynak"" az oktatása a közröhej kategória abszolút győztese. Namármost akkor, amikor egy viszonylag tanulható/tanítható tárgyban a gyermekek a gyakorlatukkal lényegesen lenyomják az "oktatót", akkor nyilván nem várható, hogy egy ennél magasabb szintű tudást átadjanak a "tanárok" a gyermekeknek. Állítólag jövőre már más oktatási modell lesz, hát erősen kíváncsi vagyok arra, hogy annak a zéró tanár felkészítés alapján mennyi értelme lesz.
- az iskolák - ha egyáltalán foglalkoznak az Adatkezeléssel/Adatvédelemmel, akkor - átülnek az lunak az másik oldalára, azaz pontosan úgy állnak ehhez a kérdéshez, mint a vállalkozások, intézmények. Azaz, ha nekik kell valamilyen adat, akkor készítenek egy bullshit generátorral valamilyen "hozzájárulást", vagy ami még ennél is gyalázatosabb, készítenek egy úgynevezett "jogos érdekre" hivatkozó pamfletet, amit néha még meg is spékelnek egy kis "érdekmérlegelési teszttel", majd ezt lenyomják a gyermek/szülők torkán úgy, hogy "nesze b*zmeg, ez van". Egy ilyen ""színvonalon"" ugyan hogyan lenne elvárható az, hogy megtanítsák a gyermeknek azt, hogy "éppen így nem lehet a Személyes adataikat kezelni"?

Akkora a tudatlanság, hogy inkább áldásnak tekintik azt, hogy a fejüket a homokba nyomva magasról tesznek az egészre. Ez az a fajta "erőből politizálás", ami a digitális diktatúra sajátja. Amíg kevés szabadságharcos van, aki fel akarja szabadítani az embereket a rabszolgaságból, addig nehéz ezen változtatni. És amennyire látom, ebben a "harcban"' az iskolák valahol az utolsó helyen lesznek a hozzáértés és az érdeklődés területén.

Avatar
Robici
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 845
Csatlakozott: 2007.07.24., kedd 08:16
Értékelés: 406
Kapcsolat:

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: Robici »

AT írta:
2020.07.15., szer. 21:56
Jelen esetben a durva pedig az, hogy mivel tudható, hogy kik mennek a táborba, ezért pontosan tudható, hogy kik töltötték ki a kérdőívet és kik nem! Ha pedig még azt is rögzítik, hogy kik nem vették át a kérdőíveket, vagy nem adták meg a hozzájárulását, akkor lenne csak igazán nagy a baj.
Egyébként ha valamit, hát az adatkezeléssel kapcsolatos dolgokat lehetne tanítani az iskolában. Bár nem tudom, nem vagyok járatos a tananyagban, lehet hogy van is ilyen. Arra gondolok, hogy a tanulók legyenek tisztában azzal, hogy mikor mit miért kérnek tőlük akár a nagy cégek hozzájárulásként (facebook, instagram és társai) és hogy mik a következmények ha megadják. És mik a lehetőségeik és jogaik az ilyen adatkezelési dolgokkal kapcsolatban.

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: AT »

Robici írta:
2020.07.15., szer. 21:17
A kérdőív kitöltése anonim, de a hozzájáruláshoz meg kell adni az adatokat. Trükkös! :-)
Így igaz :smile32:

A valóban anonim adatkezeléshez nem kell hozzájárulást kérni, és ezért nem is szabad azt kérni. Hiszen az Adatkezelési hozzájárulás lényege az, hogy az érintett személy valamely Személyes adatának a kezeléséhez járuljon hozzá és ezt kell az Adatkezelési hozzájáruláson nevesíteni.

Jelen esetben a durva pedig az, hogy mivel tudható, hogy kik mennek a táborba, ezért pontosan tudható, hogy kik töltötték ki a kérdőívet és kik nem! Ha pedig még azt is rögzítik, hogy kik nem vették át a kérdőíveket, vagy nem adták meg a hozzájárulását, akkor lenne csak igazán nagy a baj.

Online
Avatar
feket663
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2009.08.07., pén. 19:51
Értékelés: 68

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: feket663 »

Iskolai dolgozóként én is részt vettem az Erzsébet tábor szervezésében, nekünk a tankerületi igazgató kimondottan felhívta a figyelmünket, hogy önkéntes a kérdőív kitöltése-kitöltetése, az ellenőrök először kicsit furcsán néztek ránk, hogy nincs egy kérdőívünk se kitöltve, de végül elfogadták a dolgot :D

Avatar
Robici
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 845
Csatlakozott: 2007.07.24., kedd 08:16
Értékelés: 406
Kapcsolat:

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: Robici »

AT írta:
2020.07.08., szer. 13:46
Sziasztok,

Ha valakit itt is érdekelne, mert menne a gyereke Erzsébet táborba:

https://adatkezeles.blog.hu/2020/07/07/ ... kerdoivvel
A kérdőív kitöltése anonim, de a hozzájáruláshoz meg kell adni az adatokat. Trükkös! :-)

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: AT »

stx írta:
2020.07.11., szomb. 14:14
Mindkét fiam volt Erzsébet-táborban, nem kellet kitölteni semmiféle kérdőívet.
Köszönjük, hogy megerősítetted azt, hogy nem kötelező a kitöltése!

Avatar
stx
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 534
Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
Értékelés: 224
Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
Kapcsolat:

Re: Erzsébet tábori kérdőív elemzése (ha valakit érdekel)

Hozzászólás Szerző: stx »

Senkit nem érdekel.
Mindkét fiam volt Erzsébet-táborban, nem kellet kitölteni semmiféle kérdőívet.

AT
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2003.09.29., hétf. 19:46
Értékelés: 100

Erzsébet tábori kérdőív elemzése (+oktatás)

Hozzászólás Szerző: AT »

Sziasztok,

Ha valakit itt is érdekelne, mert menne a gyereke Erzsébet táborba:

https://adatkezeles.blog.hu/2020/07/07/ ... kerdoivvel

Válasz küldése

Vissza: “GDPR információk”