Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Lenco L75 Diy
Lenco L75 Diy
Köszönöm!
N.
Lenco L75 Diy
Nyugodt szívvel ajánlom norbicsek idlereit, nálam jó ideje ilyen van beszerelve.
A csúcson lenni magányos dolog - de legalább nincs tömeg. Vini 'Big Daddy' Bergeman (1951-2017)
Lenco L75 Diy
Haha...most látom PTP5 van...mit gondolsz Peter Reinders kitől veszi a kerekeit?
N.
Lenco L75 Diy
Szia,
Gyártok is, pontsabban eddig csak gyártottam. Most már adott a technológiám a felújításra is. Én vagyok az oldalon az a bizonyos x-L75diy.
Valamennyire értek már az idlerekhez úgy érzem, ezért próbálom a Lenco-fanok tudatába a legjobb megoldást sugallmazni.....
Egyenlőre nem sok sikerrel. Persze meg lehet venni az új kereket 40-50 euróért is.....
A jónak mondott-gondolt idlerek is kikeményedtek már sajnos, és szerintem inkább az elmegy még....kategóriába sorolandóak.
Fura emberek vagyunk mi hifi-mánok, simán kiadunk 50-100 ezer forintot egy másik kábelért, hangszedőért,mert egy picit jobban szól.
Egy átütően jó, filléres ajánlatot pedig akkor sem hiszünk el ha kiüti a szemünket.
Ha regisztráltál már a Lencoheaven-re a Traders szekcióban megnézheted milyen kerekeket gyártok és mióta, és milyen véleményeket írnak a kerekeimről. New idler! topic 12569 megtekintés, 239 hozzászólás, és még sohasem került le a kezdőoldalról.... ha jobban megnézed akkor az Idlerhospital topic is az enyém.
Még egy elgondolkoztató kérdés a végére: mennyi időnként kell az autódon a gumikat cserélni? Tegyük fel alig használtad a kocsidat évekig és a futófelület jó....7-10 évesen akkor is kicseréled már? Az idlereken 30-40 éves gumi van.
Norbi
Lenco L75 Diy
LP: Audiomeca J1/SL5 + Koetsu Rosewood Longbody Prototype + Stevens & Billington TX-103 Silver
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
Lenco L75 Diy
Üdv,
Ez erős visszalépés lenne, ezért bocsi, de nem tervezem. A képen látható kerék egy darabból lett kiesztergálva, majd szétfúrkálták. A felépítése tulajdonképpen megegyezik azzal a bizonyos szörnyű müanyag kerékkel. Az átmérőn levő vájatba egy tömeggyártott szilikon O-gyűrűt tettek, a csapágy ami benne van pedig 15.5 mm. hosszú (az L75höz, 2.5mm furattal) és 17.5mm. hosszú(az L70hez. 3mm.-es furattal) Emiatt a csúszófelülete több mnt a duplája az eredeti fém idleréhez képest, és természetesen zajosabb is, nehezebb is.
Vásárolhatsz tőlem ennél jobb kereket, de hidd el nekem, nagyon megéri az eredeti ajánlatomra figyelni. A képen látható kerék, ha jól emlékszem 40 euro körül van+posta? bőven12ezer forint és ráadásul nem is jó, csalódnál benne.
Talán dicsekvésnek hangzik, pedig egyszerű tény, hogy a piros szilikongumi ötletét tőlem lopták. Bár én azért figyelek rá, hogy milyen sziklikongumit használok.
Lenco L75 Diy
Esetleg valami ilyesmi gyartasa nincs tervbe veve?
LP: Audiomeca J1/SL5 + Koetsu Rosewood Longbody Prototype + Stevens & Billington TX-103 Silver
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
Lenco L75 Diy
Tisztelt tagok!Nagyszabású idlerfelújítási akciót szeretnék indítani. Azt a célt tűztem ki magam elé, hogy az összes kopott, sérült fém idlert újra az eredeti állapotába állítsam vissza. Az elöregedett, megkeményedett gumi futófelületet, pedig új, kiváló minőségű gumira cseréljem. Mindezt bárki számára elérhető áron, és rövid határidőn belül.Szolgáltatásaink: -a régi bronz csapágy tisztítása, sérülése esetén cseréje. Cserére ritkán van szükség , hiszen tapasztalataim szerint a csapágyak még a sok év használat után is kiváló állapotúak, nem kopottak, tisztítás után zajtalanul működnek.
- az elgörbült tárcsák kiegyenesítése
- új kiváló minőségű futófelület kialakítása.
A felújítást a kerekek beérkezésének sorrendjében szeretnénk végezni. Egy előzetes regisztrációt követően küldhetnétek a kerekeket, így turnusokban-(szakaszokban) tervezhető, hogy mikorra érkezzenek be, ezzel elkerülve a túlterhelésből adódó kénytelen várakozást. A tervezés abban is segítene, hogy olyankor küldjétek a kereket amikor egyébként sem használjátok a Lenco-t, például utazás, munka idejére. A procedúra 1 hét, a kereket a megérkezéstől számítva 5 munkanap múlva készen visszapóstázom.
Tudom, hogy közületek sokan ijesztő feladatnak éreztek egy ekkora procedúrát, mint az idlercsere. Nehéz levenni a kereket, könnyen megsérülhet, elgörbülhet. A a circlip pedig elveszhet. Ezért azt ajánljuk, hogy aki nem akar belefogni, az egyszerűen csak a kart vegye le és küldje el így egyben. Ebben az esetben csak 1 csavart kell levenni. A többit mi elvégezzük. Ha csak a kereket küldöd el akkor tartalék seegert és nylon 2 alátétet küldök plusszba.
Árak:
-Sérült hibás, görbült kerék kiegyenesítése, új gumi vulkanizálás: 4990ft
Az árak minden esetben tartalmazzák a visszapostázás költségét is!
Véleményem szerint ez nagyon kedvező ajánlat, azonban ezeket az árakat csak akkor tudom tartani, ha nagy számú megrendelés érkezik. Amennyiben nem lesz szükség az akcióra, akkor, vagy emelnem kell az árat, vagy vissza kell vonnom az ajánlatomat.
Azok a kedves ügyfeleim akik már vásároltak tőlem kereket jelentős kedvezményre számíthatnak a lecserélt kerekeik felújításakor!
Tervezem hogy a műanyag kerekekre is kiterjesztem az akciót, de erről még nem mondhatok többet...
Tippek tanácsok a kar leszereléséhez:
- rögzítse a sebességszabályozó szerkezetet a képeken látható módon 2 vékony dróttal. Alul csavarja le a rögzítőcsavart. A csavart és az alátétet gondosan őrizze meg.
Lenco L75 Diy
Na közben sikerült megoldanom 3D nyomtatóval.
3D nyomtatott V Blokk? Biztosan jó lesz az?
Lenco L75 Diy
Szia! Megkérdezhetem, hogy hol sikerült V blokkokat szerezned?
Köszi,
Zoli
Csak most láttam, de olvasom, közben megoldottad. Ha netán mégis kellene, vagy más is keresne V blokkot, innen megvehető:
http://www.ebay.com/itm/151280413538 Korrekt eladó, precíz alkatrész. Nem igazán olcsó cseredarab, de minden fillérét megéri.
A csúcson lenni magányos dolog - de legalább nincs tömeg. Vini 'Big Daddy' Bergeman (1951-2017)
Lenco L75 Diy
Szia! Megkérdezhetem, hogy hol sikerült V blokkokat szerezned?
Köszi,
Zoli
Na közben sikerült megoldanom 3D nyomtatóval.
Lenco L75 Diy
Októberben idler csere. Javult a helyzet, de még mindig nem 100%-os. A napokban megérkezett az új V-blokk. Kicserélve, és láss csodát, azóta csak van.
Már csak a fix vázon gondolkodom. Kinek van ezzel tapasztalata? Gyári függesztett váz vs. diy fix váz?
Szia! Megkérdezhetem, hogy hol sikerült V blokkokat szerezned?
Köszi,
Zoli
Lenco L75 Diy
Októberben idler csere. Javult a helyzet, de még mindig nem 100%-os. A napokban megérkezett az új V-blokk. Kicserélve, és láss csodát, azóta csak van.
Már csak a fix vázon gondolkodom. Kinek van ezzel tapasztalata? Gyári függesztett váz vs. diy fix váz?
A csúcson lenni magányos dolog - de legalább nincs tömeg. Vini 'Big Daddy' Bergeman (1951-2017)
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1101
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 534
- Tartózkodási hely: Győr
Lenco L75 Diy
Újabb állomás:
Megérkezett a karbázis. Tudom ez is megosztó lesz, s igen, ki fogok próbálni más anyagokat is ( fa, műanyagok, esetleg bronz...)
Fodeszt dicséri a kivitelezés:
- arzachel
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2052
- Csatlakozott: 2006.02.03., pén. 10:49
- Értékelés: 681
- Tartózkodási hely: Budapest
Lenco L75 Diy
Sőőőőt... most néztem:
Nem is vagyok biztos benne, hogy jelentősen közelebb kerül a hangszedő, mint alap helyzetben:
Minden cm számít....
Nem véletlenül helyezték el azt a motort így....
Arzachel IC kábel
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
- arzachel
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2052
- Csatlakozott: 2006.02.03., pén. 10:49
- Értékelés: 681
- Tartózkodási hely: Budapest
Lenco L75 Diy
Nem vonom kétségbe a tapasztalataitokat, csak nem értem akkor J N miért úgy ahogy, s sokan mások is...
Viszont, hogy a sasszi így készült el, elsőre így szerelem össze, s kipróbálom a gyakorlatban. Annyit tudok a "zsebem" érdekében tenni, hogy még az asztalos finiselés, furnérozás előtt megteszem ezt, s ha tényleg búg akkor 180°-al elforgatom a lemezjátszót (egy új sassziban). Mondjuk akkor a kezelőszervek kicsit útban lesznek, vagy kimaradnak...
Én gyakorlatban hallottam hogy búg.
A Lenco ménökeinek jobban hiszek mint J.N-nek a "futottak még" csapatból.
De egyébként logikus is.Általában a bal felső sarokba rakják a lemezjátszómotorokat és nemcsak a Lenco-nál.
Arzachel IC kábel
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1101
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 534
- Tartózkodási hely: Győr
Lenco L75 Diy
Arzachelnek igaza van nem feltetlen kelle mashova rakni a kart, nem veletlenul ugy csinaltam en is ahogy...
Sőőőőt... most néztem:
Nem is vagyok biztos benne, hogy jelentősen közelebb kerül a hangszedő, mint alap helyzetben:
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1101
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 534
- Tartózkodási hely: Győr
Lenco L75 Diy
Arzachelnek igaza van nem feltetlen kelle mashova rakni a kart, nem veletlenul ugy csinaltam en is ahogy...
Nem vonom kétségbe a tapasztalataitokat, csak nem értem akkor J N miért úgy ahogy, s sokan mások is...
Viszont, hogy a sasszi így készült el, elsőre így szerelem össze, s kipróbálom a gyakorlatban. Annyit tudok a "zsebem" érdekében tenni, hogy még az asztalos finiselés, furnérozás előtt megteszem ezt, s ha tényleg búg akkor 180°-al elforgatom a lemezjátszót (egy új sassziban). Mondjuk akkor a kezelőszervek kicsit útban lesznek, vagy kimaradnak...
Lenco L75 Diy
Ez most elsőre már így marad, így van kialakítva a sasszi...
bár a Nantais féle Lenco-k nagyrésze is ilyen...
Csak, hogy néhányat "említsek"...
Arzachelnek igaza van nem feltetlen kelle mashova rakni a kart, nem veletlenul ugy csinaltam en is ahogy...
LP: Audiomeca J1/SL5 + Koetsu Rosewood Longbody Prototype + Stevens & Billington TX-103 Silver
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1101
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 534
- Tartózkodási hely: Győr
Lenco L75 Diy
A sasszit úgy forgasd,hogy a motor a lehető legmesszebb legyen lejátszás közben a hangszedőtől.Igy nem jó ahogy tervezed.
Búgni fog ahogy a kar közeledik lejátszás közben a motorhoz.A motor mágneses tere meg fogja szórni a hangszedőt.
Nem véletlenül rakták oda a kart Lenco-éknál ahol gyárilag van.
Ez most elsőre már így marad, így van kialakítva a sasszi...
bár a Nantais féle Lenco-k nagyrésze is ilyen...
Csak, hogy néhányat "említsek"...
Lenco L75 Diy
LP: Audiomeca J1/SL5 + Koetsu Rosewood Longbody Prototype + Stevens & Billington TX-103 Silver
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
Phono: MCRIAA by TJ
Tuner: Sequerra Model 1
CD: Philips CD100 Trial Run V-FET mod by TJ;
Erősítő: Marantz 7T V-FET mod by TJ & Hitachi HMA-8300 V-FET mod by TJ
Hangfal: Ohm F & Townshend MST
- arzachel
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2052
- Csatlakozott: 2006.02.03., pén. 10:49
- Értékelés: 681
- Tartózkodási hely: Budapest
Lenco L75 Diy
Jelentem, lassan beindul a "Lenco projekt"
Van egy alap L75
egy SME 3009 S2 kar, hozzá egy Ortofon FF15MKII
új csapágy
már kivágva a sasszi
megterveztem a karbázist
meg még pár apróság
és persze fejben a már elég jól kialakult elképzelés (a'la JN)
Lenco 1.jpg
Lanco 2.jpg
Lenco 3.jpg
Csapágy 1.jpg
Csapágy 2.jpg
A sasszit úgy forgasd,hogy a motor a lehető legmesszebb legyen lejátszás közben a hangszedőtől.Igy nem jó ahogy tervezed.
Búgni fog ahogy a kar közeledik lejátszás közben a motorhoz.A motor mágneses tere meg fogja szórni a hangszedőt.
Nem véletlenül rakták oda a kart Lenco-éknál ahol gyárilag van.
Arzachel IC kábel
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
Lenco L75 Diy
Igen! Annak ellenére, hogy komolyan gondolom, azért ez jó játék is... élvezem is kellőképp!
Tud kellemesen szólni…,de szerintem a kuzma egész magasra teszi nálad is a mércét…Persze a L75modolás nem is azért van:-)
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1101
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 534
- Tartózkodási hely: Győr
Lenco L75 Diy
Szuper!! Játék felnőtteknek :-)
Igen! Annak ellenére, hogy komolyan gondolom, azért ez jó játék is... élvezem is kellőképp!
Lenco L75 Diy
Jelentem, lassan beindul a "Lenco projekt"
Van egy alap L75
egy SME 3009 S2 kar, hozzá egy Ortofon FF15MKII
új csapágy
már kivágva a sasszi
megterveztem a karbázist
meg még pár apróság
és persze fejben a már elég jól kialakult elképzelés (a'la JN)
Lenco 1.jpg
Lanco 2.jpg
Lenco 3.jpg
Csapágy 1.jpg
Csapágy 2.jpg
Szuper!! Játék felnőtteknek :-)
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable