Rock60 írta: ↑2023.09.10., vas. 10:23
Azért is mondtam, ajánlottam fel, stb..., hogy ha valaki szívesen összehasonlítaná a sajátjával ezt a diy kombót, állok elébe, itt, vagy ott.
Nem saját magam, vagy más meggyőzésére, csak tapasztalatcserére.
Ha kiderül, hogy jó, akkor jó, ha nem elég jó az áráért, abból is tanulok/lunk.
Ahogy mondtam, mostanában többet nem tudok és nem is akarok erre a kérdésre költeni, tehát hogy ha egy 200 ezres drót jobb, hát jobb...
Van más bajom is, pl. csőcsere...
Egyébként, ahogy mondtad, én is úgy gondolom, hogy kategóriák között nincs átjárás.
Ettől függetlenűl, ha valamilyen szisztéma, konstrukció, filozófia valakinek bejön, az azt képviselő termék még akár kategóriáján túl is tudja " tartani magát " a felhasználója szemében.
Tudnék számtalan példát erre, Ti is tudnátok.
A csöves hangok szerelmesei elnéznek pár objektív hátrányt a félvezetősekhez képest az előnyökért cserébe és fordítva kis túlzással mondhatni, hogy ártól függetlenűl
Az LP - digit fronton mind a két oldal megindokolhatja, hogy melyik formátum a kedves számára. Aki a digitet szereti, annak hiába forog egy tízszer drágább lemezjátszón a lemez, ha a delikvens a falra mászik a sercegéstől. stb, stb...
A tömör, vagy kevés szálas konstrukcióknak van egy olyan jellegzetessége - vagy nincs - ami elég határozottan megkülönbözteti a sokeres sodrott drótoktól.
Én a Merlinen kívűl sokat füleltem Attilánál / Alisca / és hallgattam a merev drótos rendszerét és nagyon tetszett amit a drótjai csinálnak - vagy nem csinálnak.
Lehet, hogy nem annyira kifinomult, mint pl. a VZ, de sokkal olcsóbban rendkívül életszerű és valóságos a hangzásuk, legyen az IC, vagy HF kábel. És tápkábel.
A lényeg az - számomra - hogy egy sok eres kábelnek sokkal jobbnak kell legyen az egyeresnél, hogy az számomra is jobb legyen.