A Rega karok, a maguk árkategóriájaban rendben vannak, ezért is közkedveltek, meg hát azért, mert kaphatóak külön is, ellentétben sok más gyártó karjaival szemben(pl. SME).SoundMania írta: ↑2021.03.05., pén. 18:07Ez a Rega karra is igaz, nem csak a Linnre. Én a rega karokat nem is szeretem, bár már belátom, vannak hangszedő, amivel egész jó.zoli73 írta: ↑2021.03.05., pén. 17:41Szerinted az Akio kart nem érdemes tuningolni, mondjuk még egy átkábelezéssel sem, hanem venni kell egy jobb kart? De a Rega kart "agyon kell tuningolni"(bármi áron), ahelyett, hogy jobbat vennénk helyette.SoundMania írta: ↑2021.03.05., pén. 16:55
Neked is csak azt tudom javasolni, vegyél jobb kart. Ha kábelezed, csakis a legjobbal érdemes. Annyiért meg kapsz másik kart.
Ráérsz majd azt átkábelezni! :)
Nekem ez igy nem túl logikus.
Nem tudom azt sem mit lehetne tuningolni a Linnen, de a Rega 250 leghatásosabb fejlesztése az ellensúlycsere a tartócsonkkal, legalább egy Tungstenre, vagy Michell Techno-ra. A kábelcsere már csak hab a tortán. Gondolom a Linnen is. És olcsót nem is érdemes beletenni.... Ha a fentiek árát összeadod, simán kijön a Rega helyett egy Tabriz zi is. De a Linn + átkábelezés is közel ott lenne és hát szerintem még ekkor is inkább egy Tabriz zi..... Talán más is lehet olyan jó, de nem sok kart ismerek, csak néhány olcsó, meg néhány drágát, amik megfordultak nálam. Feljebb már szóba jöhet Artemiz, Ittok, SME V, Kuzma Reference, hasonlók.
Vélemenyem szerint, nehéz kijelenteni, hogy mi az, hogy "jó kar", "rossz kar". Ez sok mindentől függ, milyen futóművön, milyen hangszedővel, stb.
Persze ha a pénztárca szinte feneketlen, akkor a határ a csillagos ég, de ez, itt a legtöbbünket nem fenyeget, így maradnak a költséghatékony praktikák, mit pl. az átkabelezés.