NJ_ írta: ↑2024.01.08., hétf. 11:42
Hello,
a 2000-es evek eleje nekem még “Hifi magazinos időszak” volt.
Dee szerettem oket olvasgatni; minden szam megvan.
Erdekes, azt “hittem” F Schröder 2010 utantol konstrualta a karjait. (Persze ez nem hit kerdes, de most nem akarok kutatni a multban.) Ebbol az aspektusból nincs emlekem a 2003 koruli idoszakrol, plane arrol, hogy Magyarorszagon jart.
2013 korul lehetett amikor a Triplanar-on zenelt a Universe, es ekkor próbáltam a Reference-et.
Gondolom tudjatok, de a kozponti tengelyt semmivel es sehogy ne sertsetek meg! Ha csavarozgatassal stb. kvazi menetes orsova valik a tengely es bemarhatja a lemezfuratot, az mar centirozasi bizonytalansagot okozhat. Pici clearance valtozas es a sebesseg instabilla valik. Ertekes lemezeket tehet tonkre. Ezert is jok a reflex “fogocsapok”. Nem sertik a tengelyt, tokeletesen illeszkednek. Valamikor en is hasznaltam Nagaoka/Jeweltone es ADC variansokat, de mar nem emlekszem rajuk. Nekem 1 maradt meg stabilan, amit emlitettem.
Az elozoek mitt en nem tanacsolom itt a barkacsot. Nem olyan draga cuccok ezek, hogy ne egy stabil gyartotol pontos szamokkal konstrualt es legyártott kesztermeket valassz. Szerintem.
Udv., J
>
2003-ban már 3 modell fixen volt. amit külön a DPS lemezjátszóra készített, egy simán csak schroder és egy reference. Sokat nem adott a marketingre, mert ment magától a szekér. amikor weblapja lett,fent volt vagy 4-5 fotó a karokról, de minden rendszer nélkül (hello világ, első webalpom sítlusban) és ki volt írva, hogy a
feleségem webprogramozó és egy szmájli.
valamikor 2010 magasságában valamit bótolt, valami amcsi céggel és lettek új rendszerű karok is. jelenleg passzolok mi van és azt az időszakot is, mert igazából én 2010 környékén már elkészültem a hifimmel, idővel mindennapossá vált, hogy van, de inkább az outdoor időtöltés felé kezdtem tendálni. most is,csak azért kerültem elő, mert hosszú idő után tudtam szerezni olyan erősítőt (amiről rég letettem), ami a tölcsérekhez készített erősítővel azonos felépítést mutat, de csöves. ez, kicsit átírta a dolgokat otthon és kicsit ismét afféle téli hifimanóskodásra ítélt, de amint kisüt a Nap, szerintem kész is leszek a bevásárlásokkal és elmegy pihenni (már a hifi).
de igen, volt itt Schöred. Voltak itt sokan. Abban az időben a HES egy nagy össznépi mulatság volt, mindenféle gyártóval felvértezve. Persze, ezek a hallgatózások,sörözések a 18h-t követő zárás után jöttek és volt,hogy másnap reggelig tartott. (7ig hifiztünk, lefekdütünk,8kor keltünk,mert 9kor nyitott a HES
fiatalon még meg se kottyant
)
tengelyvéget érintő dolgokban totál egyetértek. sajna engem a műszaki vonalon a mechanikai dolgok tudnak bekorlátozni. én azt tanultam (gépészetet többek között) és sose vetek el semmit, de a mókolást nem szeretem, főleg, ha ami van, működik is. ami visszafordíthatatlan változással jár, inkább nem próbálom ki. ha őszinte kell lennem, nekem ez a tengely végére rácuppanó, hasított persely se tetszik (pl
összekarcolhatja a tengelyvéget
),de ez az én keresztem
(ami nem azt jelenti, hogy nem OK,de nekem is vannak bogaraim, melyek már elméleti síkon megfognak)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu