Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Képes beszámolók
Moderátor: szepi0808
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Szepi…….
így is jó, ahogy leírtad, de hátha valaki szeretne tisztán látni, tehát…
én úgy fogalmaznék, hogy végre valahára harmadik próbálkozás után sikerült beállítanod a rendszer. (Most mondhatod persze, hogy hangsugárzó csere, meg szoba átrendezés, de ugye tudjuk, hogy ez csak kifogás a részedről). Ami persze nem igaz, mert megint nekem kellett a munka nagyobb részét vállalnom. Tehát megoldottam magamnak, némi nehezítő tényezővel, ami ebben az esetben te voltál.
Dolgozni jöttél, nem szórakozni, nincs demo, hazamész és hallgatod azt amit főztél.
Valóban voltak kételyeim eleinte, de ezt azóta maximálisan megcáfoltad!!!
Végezetül, de nem utolsó sorban, köszi, hogy ismét szakítottál rám időt, ígérem mostmár megpróbálom élvezni a kapott hangot, ami bár furcsa ezt kimondani veled kapcsolatban, de minden várakozásomat felülmúlt!
ui: ennyi vérszívás a részemről is jár neked!
így is jó, ahogy leírtad, de hátha valaki szeretne tisztán látni, tehát…
én úgy fogalmaznék, hogy végre valahára harmadik próbálkozás után sikerült beállítanod a rendszer. (Most mondhatod persze, hogy hangsugárzó csere, meg szoba átrendezés, de ugye tudjuk, hogy ez csak kifogás a részedről). Ami persze nem igaz, mert megint nekem kellett a munka nagyobb részét vállalnom. Tehát megoldottam magamnak, némi nehezítő tényezővel, ami ebben az esetben te voltál.
Dolgozni jöttél, nem szórakozni, nincs demo, hazamész és hallgatod azt amit főztél.
Valóban voltak kételyeim eleinte, de ezt azóta maximálisan megcáfoltad!!!
Végezetül, de nem utolsó sorban, köszi, hogy ismét szakítottál rám időt, ígérem mostmár megpróbálom élvezni a kapott hangot, ami bár furcsa ezt kimondani veled kapcsolatban, de minden várakozásomat felülmúlt!
ui: ennyi vérszívás a részemről is jár neked!
Re: Képes beszámolók
Jamo D500 LCR
Rotel RSX-1562
Celan GT Sub 322A
Meg valami rossz PC
3. alkalommal jártam a tisztelt fórumtársnál.
1x csak kipróbálta, mit számít egy rendszerbeállítás és kételkedett is benne, hogy majd én jól beállítom neki a cuccot. Aztán furcsa módon tetszett neki az eredmény.
2x szobaátrendezés miatt voltam nála, újra beállítani a hangrendszert. Véletlenül megint jó lett
3x-ra majdnem, hogy bocsánatért esedezett, hogy eddig nem hitte el nekem, hogy az LCR hangsugárzók ennyire jók és menjek már el ezt is beállítani és hallgassam meg én is, hogy milyen jó lett a cucc, ami még nyersen is nagyon tetszett neki.
Hát én büszkén el is fogadtam a lehetőséget, ebéd után (sajnos pacalt nem kaptam ) de a kv és az üdítő fincsi volt, jó az ebéd sem volt rossz
Tehát amit a Rotel engedett azt megigazítottam (már az alap sem volt rossz) és a fázist is helyre tettem a subbal. A Sub meglepően jól teljesít és szerencsére jó helyen is van a hallgatási pozícióhoz képest, mert pont ott púposodik, ahol a lényeg van :) Persze a mély túlzásokat nem teljesen, de leszedtem, mert az emberünk szereti, ha nagyon üt. A sub 30hz-től indul kb, de ott nagyon megindul és 80-ig szépen is dolgozik. Az LCR-ek pedig nekem nem meglepő módon gyorsan, pontosan, feszesen és kristály tisztán dolgoztak, hatalmas teret alkotva. Jó volt na Igaz az a "jó" PC a demó usb vinyómat csak úgy nem fogadja el, így beértem a saját lemezen lévő filmek részletek meghallgatásával. Hallgattam még volna, de már küldött kifelé, hogy ha már végeztem ne rontsam már ott a levegőt Így szomorúan, de távoztam
Egy barátról van szó, ezért fogalmaztam kissé viccesen, persze attól még komoly volt Na jó, befejeztem
A szoba akusztikája jó, basszus csillapítás még ráférne, de a szoba adottsága miatt a mély kiemelése, ami ritkán ilyen jó frekvencián van (amit én szeretek) az látni is az ábrákon.
Rotel RSX-1562
Celan GT Sub 322A
Meg valami rossz PC
3. alkalommal jártam a tisztelt fórumtársnál.
1x csak kipróbálta, mit számít egy rendszerbeállítás és kételkedett is benne, hogy majd én jól beállítom neki a cuccot. Aztán furcsa módon tetszett neki az eredmény.
2x szobaátrendezés miatt voltam nála, újra beállítani a hangrendszert. Véletlenül megint jó lett
3x-ra majdnem, hogy bocsánatért esedezett, hogy eddig nem hitte el nekem, hogy az LCR hangsugárzók ennyire jók és menjek már el ezt is beállítani és hallgassam meg én is, hogy milyen jó lett a cucc, ami még nyersen is nagyon tetszett neki.
Hát én büszkén el is fogadtam a lehetőséget, ebéd után (sajnos pacalt nem kaptam ) de a kv és az üdítő fincsi volt, jó az ebéd sem volt rossz
Tehát amit a Rotel engedett azt megigazítottam (már az alap sem volt rossz) és a fázist is helyre tettem a subbal. A Sub meglepően jól teljesít és szerencsére jó helyen is van a hallgatási pozícióhoz képest, mert pont ott púposodik, ahol a lényeg van :) Persze a mély túlzásokat nem teljesen, de leszedtem, mert az emberünk szereti, ha nagyon üt. A sub 30hz-től indul kb, de ott nagyon megindul és 80-ig szépen is dolgozik. Az LCR-ek pedig nekem nem meglepő módon gyorsan, pontosan, feszesen és kristály tisztán dolgoztak, hatalmas teret alkotva. Jó volt na Igaz az a "jó" PC a demó usb vinyómat csak úgy nem fogadja el, így beértem a saját lemezen lévő filmek részletek meghallgatásával. Hallgattam még volna, de már küldött kifelé, hogy ha már végeztem ne rontsam már ott a levegőt Így szomorúan, de távoztam
Egy barátról van szó, ezért fogalmaztam kissé viccesen, persze attól még komoly volt Na jó, befejeztem
A szoba akusztikája jó, basszus csillapítás még ráférne, de a szoba adottsága miatt a mély kiemelése, ami ritkán ilyen jó frekvencián van (amit én szeretek) az látni is az ábrákon.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Sepiscreens Master Deluxe motoros vetítővászon, 274x154 cm, White-Black 1.0, 16:9
Sony VPL-VW290ES
Világos falú nappali High módban kalibrálva SDR és HDR is. Eco-ban is 20fL környékét lehetett mérni.
Sony VPL-VW290ES
Világos falú nappali High módban kalibrálva SDR és HDR is. Eco-ban is 20fL környékét lehetett mérni.
- Csatolmányok
-
- 3 SDR.png (339.29 KiB) Megtekintve 4153 alkalommal
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Epson EH-TW7200 100" fehér vászon.
Sajnos eco módban kevés fényerő, high módban a zaj kibocsájtás miatt nem lehetett kalibrálni. Ennek a példánynak az optikája elég jól sikerült volt, színeket aránylag jól helyére lehetett tenni, de sajnos gamma kalibrációra nem ad lehetőséget. Ebből ennyit lehetett kihozni és csak SDR, 1080p.
Sajnos eco módban kevés fényerő, high módban a zaj kibocsájtás miatt nem lehetett kalibrálni. Ennek a példánynak az optikája elég jól sikerült volt, színeket aránylag jól helyére lehetett tenni, de sajnos gamma kalibrációra nem ad lehetőséget. Ebből ennyit lehetett kihozni és csak SDR, 1080p.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-VW290ES + SepiSreens Jolly Frame 120" 1.2 gain.
SDR eco:
HDR high:
SDR eco:
HDR high:
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Jelenleg kettő fix keretes vásznat használok egymás előtt, most az ALR felületre is rákalibráltam a Sony VW790 lézer projektort. Teljesen más beállításokat kért, mint a fehér felületre, íme a végleges mért adatok.
SDR: HDR:
SDR: HDR:
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Kis érdekesség a Sony lámpákkal kapcsolatban, mivel már többször tapasztaltam, hogy kb 2000 óráig nem látok érdemi fényerő csökkenést. A színspektrumban sem nagy eltérést, így szerintem kijelenthetjük, hogy 0-2000 óra között nincs nagy változás a lámpa fényerejében és ezáltal a színspektrum változása is elenyésző.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
- Csatolmányok
-
- fázis helyesség.jpg (123.02 KiB) Megtekintve 4758 alkalommal
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
viewtopic.php?p=2600896#p2600896
K Tibi mozija.
K Tibi mozija.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
viewtopic.php?p=2600896#p2600896
K Tibi mozija.
K Tibi mozija.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Volt szerencsém találkozni ezzel a géppel is, ami hasonlóan lézer fényforrással rendelkezik, mint a VW870-es, egy kicsivel kevesebb fényerővel és egy kisebb optikai blokkal építették meg. Mivel képalkotásban hasonló paraméterekkel rendelkezik, mint VW590-es, így ahhoz fogom hasonlítani.
Először is hatalmas gép! Kisebb, mint a VW5000, mert az brutálisan nagy. De a VW590-es helyére az állványba be sem fért, amire nem is gondoltam, így külön „szigetet” kellett építenem a hátsó fotel sorra.
Bekapcsolás után hamar eléri a teljes fényerőt, de a paneleknek el kell érnie az üzemi hőmérsékletet, hogy a konvergencia helye álljon. Az optika itt ugyanazzal az élességgel, indul, mint amit beállítottam, az 590-nél erre is várni kell, amíg az élesség beáll, csak üzemi hőmérsékleten lesz teljesen éles. Az optika minősége az 590-nél jobb, élesebb, de persze nem éri el a 870-es szintjét. A kép teljes felületén homogén.
Lézer fényforrás max-on sem hangos, halkabb, mint az 590-es High módban. Fényerőben megegyezik a két gép, persze az 590-es új lámpája miatt, de ez a fényerő 5000 óránál is ennyi lesz, meg 20.000-nél is, ha minden igaz a lézernek köszönhetően.
Fényerőben 3m-es vászonhoz a kalibrált SDR módban 21,6fL, HDR módban 23,6fL-et mértem. Ez egy sötét moziszobába sok is így, ahogy az 590-nél tettem Limited módban lehet csökkenteni a fényerőt 18fL-re.
A lézerfény vezérlése iszonyatosan gyors (persze nem is vetekedhet egy mechanikus írisszel) teljesen sötétnél ki is kapcsol, így akkor full fekete van.
A dobozból kivéve nem rossz, de van mit a helyére tenni kalibrálással. Itt jegyezném meg, hogy a kalibrálás, elég lassan ment, főleg a szürke skálán, mert hiába állítottam be a 100 és a 20% értéket kalibrációs file-ok között váltogatva, ha nem vártam meg, amíg beáll a fény, akkor nagyon elérő értékeket mutatott a színhőmérsékletben. Ezért várni kellett váltás után egy kicsit, mire beállt a fény. Nem is értem, mivel a dinamikus lézerfény vezérlés ki volt kapcsolva, de mégis teljesen fekete képnél, amikor HDMI kézfogás van, főleg HDR-es tesz minták között, ahol még később jön meg a kép, ott várni kell, hogy újra beálljon a fény. Ugye filmközben nincs ilyen, így ott nem probléma, csak kalibrációt hosszabbítja meg.
Mint írtam nincs hatalmas eltérés, de javításokat kellett végezni. RGB levelnél kékből kevesebb volt a felső tartományban, alsóból pedig a zöldből volt több, ha jól emlékszem és ez a fehéren meg is látszódott, de szépen a helyére lehetett tenni. HDR-nél már sokkal több színkorrekcióra volt szükség, és ezt nem is lehetett 100%-osan a helyére tenni. Főleg a köztes szaturációkkal kellett játszani, hogy ha nem is lehet tökéletes, de viszont hellyel-közzel a referencia értékek közelében legyen. Öröm az ürömben, hogy szélesebb színteret tud a lézernek köszönhetően, így a legproblémás színek a cián és a zöld 75%-nál jól illeszkedett és azon túl is tudott.
Ki kell hangsúlyoznom, hogy az én ingyenes programom és a nem túl drága műszerem nem vetekedhet egy komoly műszerrel és pl a CalMan progival. Másrész nekem ez inkább hobbi és csak a céges topikba írok, így tessék úgy is kezelni Vetített képet nézve, nagyon hasonlít a képe az 590-es gépéhez. Picit több részlet a jobb optika miatt látható és a fényvezérlés is alig kapható szemügyre. Az X1-es képfeldolgozó procija itt is nagyszerűen működik HDR módban és a szélesebb színtartományak köszönhetően a problémás Cián és Zöld színe és árnyalatai jobbak a szélesebb tartományban.
Kis érdekessége van a lézerfénynek, amit szokni kell, de ez hamar meg van. Nem tudom megfogalmazni, de olyan, mintha fényesebb, vakítóbb lenne, de valójában nem az. Az 1chip DLP + a lézer kombinációja viszont tud érdekes dolgokat mutatni, főleg a szivárványra érzékenyebbek. Itt nagyon feltudja erősíteni is ezt az effektust, ezt már nem biztos, hogy meg lehet könnyen szokni
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Online
- Cseneles
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 702
- Csatlakozott: 2013.12.18., szer. 14:38
- Értékelés: 437
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Re: Képes beszámolók
Szeva.
Szerintem sokak örülnének egy olyan mérésnek amin az összes köztes pont látszik nem csak 100, illetve 75%. De legalabb 20,40,60,80,100% Ezt egy alap színtér esetén illetve egy általad kalibrált módban is szivesen megnéznénk. Természetesen DCI-P3 szinterben.
Üdv
Szerintem sokak örülnének egy olyan mérésnek amin az összes köztes pont látszik nem csak 100, illetve 75%. De legalabb 20,40,60,80,100% Ezt egy alap színtér esetén illetve egy általad kalibrált módban is szivesen megnéznénk. Természetesen DCI-P3 szinterben.
Üdv
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-VW590 HDR módban kellő fényerővel rendelkezik 136" 1.0 gain vásznon 24,5fL maradt kalibrálás után.
Mivel a BT2020 DCI-P3 szintér nem kalibrálható 100%-ra és nem is gyakori ezeknek a színeknek a filmbéli használata 75%-ra szoktam kalibrálni. Bár a zöld még ebben is pontatlan, így ott a 50%-ot is szoktam csekkolni, hogy az a helyén legyen.
Nem kell meglepődni, aki ezzel nincs tisztában, nagyon kevés lámpás gép tudja ezt a színteret megjeleníteni, sőt szerintem 100%-os pontossággal talán 1 sem. Az Epson is csak Digital Cinema módban, ahol a színszűrő bejön a lencse elé, képes ezekre az értékekre, de ott sajnos a szűrő miatt felére esik a fényerő. Így csak High módban, teljesen nyitott írisszel és szerintem max 136" 1.0 gain vagy feletti vászonra lehet ezt a módot használni, de itt az Epson zaj kibocsájtása már elég nagy. Ezzel szemben a Sony SXRD paneljei színszűrő nélkül is tudják ezt a színteret, az említett pontossággal, így a fényerő nem esik vissza. A nagyobb színtér látványosan hozzájárul a 4K-s anyagok képéhez, így érdemes „széthúzni” BT2020-ra a színteret. Nem csak „erőteljesebb” színeket kapunk, de a köztes szaturációk is kibővülnek, így az színárnyalatok szélesebb skálája tud megjelenni.
A gamma és a luminancia mérésekből ne induljunk ki, mert a HDR-nél ez nem számít, de a színhőmérséklet, RGB levels és az előbb említett 75% CIE színteret be lehet kalibrálni.
Egy jó dolog, hogy most már nem kell preset-et váltani SDR és HDR között mivel, ha Reference módban vagyunk (SDR-re kalibrálva) akkor HDR-nél automatikusan át vált Reference HDR-re, amit lehet kalibrálni is akár külön HDR-re. Eddig volt Ref. SDR-re és volt Cinema 2. HDR-re kalibrálva és ezek között kellett váltani manuálisan forrástól függően.
Sony X1™ for projector videó feldolgozó processzora dolgozik az új 2021-es modellekben, amivel leginkább a HDR megjelenítést próbálták fokozni és ez sikerült is. A Dynamic HDR Enhancer menüpont eddig is megtalálhat volt a Cinema Black Pro menüben, csak nem ezen a néven, hanem Contrast Enhancer néven, és HDR-nél max mid módban „segített” is a HDR-en. Ezt most is érdemes kipróbálni, hogy a 3 állás közül melyiket szeretnénk használni, de mindenképp hangoljuk össze a HDR kontraszttal, mert túlzottan felhúzva „kiég” a kép. Javaslatom max 70 HDR kontraszt és közepes Enhancer.
A HDR is más végpontokat használ, így érdemes azokat is leellenőrizni. Sajnos kicsit „csukódik” az alja, így kis részlet elvesztés tapasztalható a nagyon sötét árnyalatokban. De ez lejátszó függő is, ahogy tapasztaltam, mert más lejátszóknál ez a becsukódás változik, de az biztos, hogy marad benne.
Nagyjából ennyi. Szerintem a vetített képet leírni nagyon nehéz, ezért nem is próbálom. Meg kell nézni! Az biztos, hogy ezek az új fejlesztések mindig hoznak javulást, de ennek ára is van
Mivel a BT2020 DCI-P3 szintér nem kalibrálható 100%-ra és nem is gyakori ezeknek a színeknek a filmbéli használata 75%-ra szoktam kalibrálni. Bár a zöld még ebben is pontatlan, így ott a 50%-ot is szoktam csekkolni, hogy az a helyén legyen.
Nem kell meglepődni, aki ezzel nincs tisztában, nagyon kevés lámpás gép tudja ezt a színteret megjeleníteni, sőt szerintem 100%-os pontossággal talán 1 sem. Az Epson is csak Digital Cinema módban, ahol a színszűrő bejön a lencse elé, képes ezekre az értékekre, de ott sajnos a szűrő miatt felére esik a fényerő. Így csak High módban, teljesen nyitott írisszel és szerintem max 136" 1.0 gain vagy feletti vászonra lehet ezt a módot használni, de itt az Epson zaj kibocsájtása már elég nagy. Ezzel szemben a Sony SXRD paneljei színszűrő nélkül is tudják ezt a színteret, az említett pontossággal, így a fényerő nem esik vissza. A nagyobb színtér látványosan hozzájárul a 4K-s anyagok képéhez, így érdemes „széthúzni” BT2020-ra a színteret. Nem csak „erőteljesebb” színeket kapunk, de a köztes szaturációk is kibővülnek, így az színárnyalatok szélesebb skálája tud megjelenni.
A gamma és a luminancia mérésekből ne induljunk ki, mert a HDR-nél ez nem számít, de a színhőmérséklet, RGB levels és az előbb említett 75% CIE színteret be lehet kalibrálni.
Egy jó dolog, hogy most már nem kell preset-et váltani SDR és HDR között mivel, ha Reference módban vagyunk (SDR-re kalibrálva) akkor HDR-nél automatikusan át vált Reference HDR-re, amit lehet kalibrálni is akár külön HDR-re. Eddig volt Ref. SDR-re és volt Cinema 2. HDR-re kalibrálva és ezek között kellett váltani manuálisan forrástól függően.
Sony X1™ for projector videó feldolgozó processzora dolgozik az új 2021-es modellekben, amivel leginkább a HDR megjelenítést próbálták fokozni és ez sikerült is. A Dynamic HDR Enhancer menüpont eddig is megtalálhat volt a Cinema Black Pro menüben, csak nem ezen a néven, hanem Contrast Enhancer néven, és HDR-nél max mid módban „segített” is a HDR-en. Ezt most is érdemes kipróbálni, hogy a 3 állás közül melyiket szeretnénk használni, de mindenképp hangoljuk össze a HDR kontraszttal, mert túlzottan felhúzva „kiég” a kép. Javaslatom max 70 HDR kontraszt és közepes Enhancer.
A HDR is más végpontokat használ, így érdemes azokat is leellenőrizni. Sajnos kicsit „csukódik” az alja, így kis részlet elvesztés tapasztalható a nagyon sötét árnyalatokban. De ez lejátszó függő is, ahogy tapasztaltam, mert más lejátszóknál ez a becsukódás változik, de az biztos, hogy marad benne.
Nagyjából ennyi. Szerintem a vetített képet leírni nagyon nehéz, ezért nem is próbálom. Meg kell nézni! Az biztos, hogy ezek az új fejlesztések mindig hoznak javulást, de ennek ára is van
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Dobozból kivéve Reference módban SDR-ben nem rossz, de van mit műszeresen a helyére tenni. 570-hez képest pontosabb kalibrációt kapunk színhőmérsékletben, RGB egyűt futásban és aminek kifejezetten örülök a gamma pontossága. A gamma azért is fontos, mivel egy külső szoftver segítségével lehet csak kalibrálni és feltölteni (ImageDirector) ellentétben mondjuk a Epson és a JVC-vel, ahol a készülék menüjében megtalálható ez a kalibrálási lehetőség.
570 vs 590 kalibrálás után: Kalibrlás előtt az 590:
Kalibrlás után az 590 18fL-re állítva: Az 590 SDR kalibrációját 100%-os pontossággal meg lehet csinálni, így a kép is hibátlan. Az előző 270-es demó projektor képe is nagyon tetszett, sőt ár érték arányban natív 4K felbontásban nem is láttam még jobbat. De az 590 natív és az dinamikus íriszvezérlésének köszönhetően brutális feketékre képes. Natív 14410:1-et mértem és ez meg is látszik a képen. ANSI kontrasztot nem mértem, de 400:1 felettire saccolom.
Dinamikus írisz kellően gyorsan dolgozik, így nem zavaró filmnézés közben.
Fényerővel sincs probléma, de egy MID közepes beállításnak, mint pl az Epson 9400-ben is megtalálható, érdemes lenne a Sony-nál is alkalmazni. Ugyanis nálam 136” 1,1 microperforált vászonnál High módban: 25fL ami sok. Eco módban ez visszaesik 10fL-et, amivel 14.5fL mérhető, ami kevés. Szerencsére van manuális Írisz nyitási limitáció a Limited módban, de ilyenkor muszáj High módban járatni a lámpát, ahol a zajkibocsájtás is nagyobb, persze nem zavaró filmnézés közben, de egy közepes lámpabeállítás, kisebb igénybevételt és kisebb zajt is produkálna. Kalibráláskor a manuális íriszt zártam kb 100-ról 40-re, amivel 18fL-et marat és így végeztem el a kalibrálást.
A vetített képről nincs sokat mondani, nagyon látványos és a felbontásnak köszönhetően a Full HD-a anyagok is szebbek, részletgazdagabbak, de igazából a 4K-s anyagokkal mutatja meg az igazi tudását, ezt a következő postban.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
viewtopic.php?p=2560809#p2560809
Hogy elkerüljük a ARC bekapcsolását és mivel a hangnyomásgörbe egész jó volt, kivéve a fázist és a sub SPL-t, ami okozta a legnagyobb gondot a hangzásban. Ezért a fázis helyesség megadása után sajnos a proci csak 1 helyen ad lehetőséget a sub korrekcióra manuálisan, de ez jóformán meg is oldotta a legnagyobb problémát, amivel az egyensúly helyre állt.
A szoba akusztika a nyitott részeknek köszönhetően nem alakult rosszul, így egy nappaliban egész jó. TW9400 és a Radiance 0.8 kalibrációja SDR-ben Naturalban tökéletes és a fényerő MID módban nyitott írisszel is 25fL ami több, mint jó. HDR kalibrációját az alacsony fényerő miatt Digital Cinemában, ahol a színszűrő aktív, nem lehetett alkalmazni, így Bright Cinemávan kalibráltam. Persze ez a módot nem lehet jól DCI-P3-ra kalibrálni, de amit engedett olyan lett :)
Hogy elkerüljük a ARC bekapcsolását és mivel a hangnyomásgörbe egész jó volt, kivéve a fázist és a sub SPL-t, ami okozta a legnagyobb gondot a hangzásban. Ezért a fázis helyesség megadása után sajnos a proci csak 1 helyen ad lehetőséget a sub korrekcióra manuálisan, de ez jóformán meg is oldotta a legnagyobb problémát, amivel az egyensúly helyre állt.
A szoba akusztika a nyitott részeknek köszönhetően nem alakult rosszul, így egy nappaliban egész jó. TW9400 és a Radiance 0.8 kalibrációja SDR-ben Naturalban tökéletes és a fényerő MID módban nyitott írisszel is 25fL ami több, mint jó. HDR kalibrációját az alacsony fényerő miatt Digital Cinemában, ahol a színszűrő aktív, nem lehetett alkalmazni, így Bright Cinemávan kalibráltam. Persze ez a módot nem lehet jól DCI-P3-ra kalibrálni, de amit engedett olyan lett :)
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Egy nem teljesen kész moziszoba, de a kalibrálást már megcsináltam.
Sony VPL-VW570
SVS Ultra 7.1 (SB16-al)
Atmos M&K IC95
Screenline MOT 1.0 HV oldalfeszített vászon 136"
Anthem AVM60 + Anthem MCA 525x2 + MCA 225
Egreat A10 médialejátszó
AQ kábelezés (IC Mackenziei) Sikerült az Antem ARC-ját kihagyni egy kis vágási "csalásokkal" és az SVS PEQ-jával egy jó hangot kihozni. Akusztikában a basszus csillapításra lesz még utólagosan elvégezni, ami már folyamatban van. Sony VPL-VW570-et tökéletesre lehetett kalibrálni REC709 színtérre. A DCI-P3, mint szokott lenni ez nem lesz teljes lefedettség, de sokat számít, hogy a referencia pontokhoz van kalibrálva, ez nélkül a HDR egy kissé "fakó" és a színátmenetek pontatlanok lesznek.
Sony VPL-VW570
SVS Ultra 7.1 (SB16-al)
Atmos M&K IC95
Screenline MOT 1.0 HV oldalfeszített vászon 136"
Anthem AVM60 + Anthem MCA 525x2 + MCA 225
Egreat A10 médialejátszó
AQ kábelezés (IC Mackenziei) Sikerült az Antem ARC-ját kihagyni egy kis vágási "csalásokkal" és az SVS PEQ-jával egy jó hangot kihozni. Akusztikában a basszus csillapításra lesz még utólagosan elvégezni, ami már folyamatban van. Sony VPL-VW570-et tökéletesre lehetett kalibrálni REC709 színtérre. A DCI-P3, mint szokott lenni ez nem lesz teljes lefedettség, de sokat számít, hogy a referencia pontokhoz van kalibrálva, ez nélkül a HDR egy kissé "fakó" és a színátmenetek pontatlanok lesznek.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Rotel rsp1576
Rotel 1095
Bowers 604, lcr600, 601
Sub Martin logan dynamo 1000w
Egy elég jól konfigurálható és jó hangú rendszerrel volt dolgom.
Természetesen az akusztikát is feltérképeztük, ahol csak a basszus csillapítást szükséges megoldani.
Rotel 1095
Bowers 604, lcr600, 601
Sub Martin logan dynamo 1000w
Egy elég jól konfigurálható és jó hangú rendszerrel volt dolgom.
Természetesen az akusztikát is feltérképeztük, ahol csak a basszus csillapítást szükséges megoldani.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
SDR: Game: HDR:
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Screenline Mot Tensioned 274cm Radiance 0.8 ALR.
Sony VPL-VW570ES 4K.
SDR: HDR 75és100% CIE:
Sony VPL-VW570ES 4K.
SDR: HDR 75és100% CIE:
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Optoma UHZ65 egy SDR Cinema mód, HDR BT2020 és egy Game mód kalibrálva.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Epson EH-TW7200 2000 óra.
Gyári natural állapotban, túl világos gammával, átlag 8000K színhőmérséklettel és színeltéréssel.
Kalibrálás után egész jó lett.
Gyári natural állapotban, túl világos gammával, átlag 8000K színhőmérséklettel és színeltéréssel.
Kalibrálás után egész jó lett.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Mint írtam 75% telítettség tökéletes kivéve a zöld ott 50%-nál illeszkedik a referencia pontra, a többi el van csúszva. Megnéztem mindet, de nem csináltam képet róla. Ez így sem rossz, de de még egyelőre a lézeres gépek sem tudják lepedni teljesen a DCI-P3 színteret, így meg kell elégedni ezzel.
Luminancia, gamma nem játszik, az szana-szét :)
Projektoros topikba tegyél már fel légyszi kérdéseket, ide a beszámolókat szeretném írni, köszi.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Két pontos kalibrációt végeztél (színhőmérséklet)? Nem tudom lehet e, de most már a legtöbb készülék kínál 10 pontosat is, biztos macerásabb, de azzal csak ki lehetne hozni valami jót.
Gammáról teszel be képet, pre és post?
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-VW270 HDR DCI-P3 színtér kalibráció.
Próbáltam tökéletesíteni a színeket HDR-ben. A 75% color mérések mindenhol tökéletesek, kivéve a zöldet. Itt csak 50%-ot éri el teljesen. 100% color mérések sincsenek messze, csak a zöld és cián problémás, de ritka, hogy a film 100%-os színeket tartalmazzon, így ez sem rossz, vagy is jobb, mintha nem lenne kalibrálva
Próbáltam tökéletesíteni a színeket HDR-ben. A 75% color mérések mindenhol tökéletesek, kivéve a zöldet. Itt csak 50%-ot éri el teljesen. 100% color mérések sincsenek messze, csak a zöld és cián problémás, de ritka, hogy a film 100%-os színeket tartalmazzon, így ez sem rossz, vagy is jobb, mintha nem lenne kalibrálva
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi