Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos 9.1.6
Moderátor: szepi0808
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Írtam a Jézuskának. Azt írta vissza, hogy enyém lesz a legelső, ami az országba ér mert megérdemlem
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Csak kíváncsiságból ráraktam az én centerem mérését is ugyanazzal a sklálával ugyanazzal a simítással összehasonlításképp.
Egy konzumer MA GSLCR átlag nappaliban (korrekcióval). Nem értem miért nem engedet rá az ARC-ot.
Egy konzumer MA GSLCR átlag nappaliban (korrekcióval). Nem értem miért nem engedet rá az ARC-ot.
PC hangkártyával, kommersz Monitor Audio szett, lomis PA végfokok, DIY szub, hullámos talján vászon, porszívó hangú mókolt PD F22
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Ezt így hagyod vagy EQ-zod még?
Az utózengési idő az parádésan jó.
PC hangkártyával, kommersz Monitor Audio szett, lomis PA végfokok, DIY szub, hullámos talján vászon, porszívó hangú mókolt PD F22
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Nem kell félre érteni, amit írtam. Csak nálam volt fölösleges, ahol a hangsugárzókat el kell rejteni, illetve a megfelelő méret kivetítése miatt alkalmazni kell, ott muszáj.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Szívesen megnéznék egy mdat fájlt ami az alábbi méréseket tartalmazza:
Center 20-20kHz / Center+LFE 20-20kHz / LFE 0-200Hz ... mindhárom EQ-val ahogy használod és EQ nélkül. Fő hallgatói pozícióban.
Megosztanál majd egy ilyet?
(Nem, nem azért hogy utána itt mutogassam, ha nem akarod egy sort se írok róla.)
Center 20-20kHz / Center+LFE 20-20kHz / LFE 0-200Hz ... mindhárom EQ-val ahogy használod és EQ nélkül. Fő hallgatói pozícióban.
Megosztanál majd egy ilyet?
(Nem, nem azért hogy utána itt mutogassam, ha nem akarod egy sort se írok róla.)
PC hangkártyával, kommersz Monitor Audio szett, lomis PA végfokok, DIY szub, hullámos talján vászon, porszívó hangú mókolt PD F22
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Ez a center SPL EQ nélkül. Ezért nem rossz ez.
A többi az akusztika, ami jól alakult.
A többi az akusztika, ami jól alakult.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Most már bátran kijelenthetem, hogy teljesen fölösleges volt az átalakítás. Semmivel nem lett jobb, kivéve a mély tartomány lecsengési ideje javult a vászon mögötti csillapításnak köszönhetően.
Mivel meg volt a kellő tér előttem, így nem számított, hogy fentebb került a center 60cm-el.
Onnan indult az egész, hogy majd most 3 subbal alul milyen fasza lesz a mély tartomány és majd milyen jól néz majd ki. Kezdetleges mérések és hallgatások alapján reményt adó volt. Erre felbuzdulva, hogy a center helyére bekerüljön a 3. sub és ne is legyen körbe rakva a subokkal, jött a hangáteresztő vászon.
Mivel tejesen tisztában vagyok a vetítővásznakkal és van egy csomó mintám is itthon, így a kevésbé rosszabbat választottam, amin a legjobb a képminőség. Így a saját disztri Screenline Microperforalt anyagot választottam. (nem fogok millió felett vásznat venni, ennyire futi)
A vászon előrébb jött 60cm-el, így a 3m széles vászon már bőven nagy is lett. Kb 320cm távolságról nézem.
A magastartományból megkajált, de ettől többre számítottam és 10Kz alatt is számítottam, de ott már nem fogott vissza. Ezzel nagyon nem is lenne gond, mert volt magas bőven, de mivel a többi hangsugárzó is egyforma, így ott pedig marad az a kissé magasabb tartomány, ami picit a homogenitásban jelenthet problémát. Azért figyelni kell rendesen, hogy meghald, meg fül is kell hozzá már rendesen ehhez a tartományhoz.
Természetesen be is kalibráltam hozzá a projektort a fényerő veszteség sem jelentős 0.9fL, de viszont élességben is buktam. Ez úgy képre, ha valaki ránéz nem veszi észre, főleg, ha azt sem tudja milyen volt előtte, de engem az idegesít, hogy eddig a FOCUS feliratot szépen pixeleire kitudtam élesíteni, itt alig látom ezeket, de persze meg lehet csinálni, csak nagyon figyelni kell.
Nagyjából ennyi. Ha lesz jobb és szőtt anyag, akkor vászoncsere lesz, ha már átrendezkedtem, egyelőre maradok így és még csiszolgatom a mélytartományt.
Ja és ezeket a visszafogásokat és a homogenitás javítására, tehát a kiegyenlítésére, csak ARC-ot kellene használnom, de majd még azzal is kísérletezek, egyelőre nem szeretném.
Mivel meg volt a kellő tér előttem, így nem számított, hogy fentebb került a center 60cm-el.
Onnan indult az egész, hogy majd most 3 subbal alul milyen fasza lesz a mély tartomány és majd milyen jól néz majd ki. Kezdetleges mérések és hallgatások alapján reményt adó volt. Erre felbuzdulva, hogy a center helyére bekerüljön a 3. sub és ne is legyen körbe rakva a subokkal, jött a hangáteresztő vászon.
Mivel tejesen tisztában vagyok a vetítővásznakkal és van egy csomó mintám is itthon, így a kevésbé rosszabbat választottam, amin a legjobb a képminőség. Így a saját disztri Screenline Microperforalt anyagot választottam. (nem fogok millió felett vásznat venni, ennyire futi)
A vászon előrébb jött 60cm-el, így a 3m széles vászon már bőven nagy is lett. Kb 320cm távolságról nézem.
A magastartományból megkajált, de ettől többre számítottam és 10Kz alatt is számítottam, de ott már nem fogott vissza. Ezzel nagyon nem is lenne gond, mert volt magas bőven, de mivel a többi hangsugárzó is egyforma, így ott pedig marad az a kissé magasabb tartomány, ami picit a homogenitásban jelenthet problémát. Azért figyelni kell rendesen, hogy meghald, meg fül is kell hozzá már rendesen ehhez a tartományhoz.
Természetesen be is kalibráltam hozzá a projektort a fényerő veszteség sem jelentős 0.9fL, de viszont élességben is buktam. Ez úgy képre, ha valaki ránéz nem veszi észre, főleg, ha azt sem tudja milyen volt előtte, de engem az idegesít, hogy eddig a FOCUS feliratot szépen pixeleire kitudtam élesíteni, itt alig látom ezeket, de persze meg lehet csinálni, csak nagyon figyelni kell.
Nagyjából ennyi. Ha lesz jobb és szőtt anyag, akkor vászoncsere lesz, ha már átrendezkedtem, egyelőre maradok így és még csiszolgatom a mélytartományt.
Ja és ezeket a visszafogásokat és a homogenitás javítására, tehát a kiegyenlítésére, csak ARC-ot kellene használnom, de majd még azzal is kísérletezek, egyelőre nem szeretném.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Quetz
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1917
- Csatlakozott: 2015.11.10., kedd 08:24
- Értékelés: 695
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Valóban nagyot esik frekvencia 10kHz felett, de az accucalav reportban is találni hasonlót az ajánlott kategóriában. Mondjuk azt plecsnit a képmegjelenítés tulajdonságai miatt kapta, mert 6-8dB-t EQ-zni elég problémás. A legjobb vásznak mindössze 1-2dB-t veszítenek.
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
- -KP-
- V.I.P.
- Hozzászólások: 5742
- Csatlakozott: 2003.06.02., hétf. 23:53
- Értékelés: 1544
- Tartózkodási hely: Bonyhád
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Én nem értem miért erőlteted még mindig a mikroperforált vásznakat, mikor teljesen emberi áron lehet már szőtteket kapni.
- Zozi
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1790
- Csatlakozott: 2012.01.28., szomb. 00:29
- Értékelés: 880
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Mennyivel lett szélesebb a vászon? (Ha szélesebb lett)
Hogy alakult a sony fényereje? Előtte utána... köszi
Hogy alakult a sony fényereje? Előtte utána... köszi
* JVC DLA Z1 * gerriets opera white 2.2 microperf 135" 2.35:1 * Trinnov Altitude16 * FusionAmp FA503 * * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC - MadVR * * Harmony Elite * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme * SonOff *
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Most csak gyorsba mérések. 200 alatt érdektelen, az kitudja hol voltak a subok akkor.
Microperforalt vászonnal együtt az LCR. EQ nélkül mind. L előtte, utána: C: 10Kz felett kajálás van, de végülis összességében nézve nem is olyan vészes. Kicsit többre számítottam.
Microperforalt vászonnal együtt az LCR. EQ nélkül mind. L előtte, utána: C: 10Kz felett kajálás van, de végülis összességében nézve nem is olyan vészes. Kicsit többre számítottam.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Diamond
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Van 4db. Cicabarátok vagyunk, de csak kint laknak. De nem panaszkodhatnak, mert a műhelyajtóra csináltam nekik cicaajtót, így akkor jönnek, mennek ki, amikor akarnak, ott jó helyük van. A legidősebb Unikornis, annak van két tavaszi cicája a Jesper és Asoka, most az őszi kiscica pedig Szendi, ahogy a gyerekek elnevezték őket
Jesper, ha bármilyen dobozt, ha észrevesz, legutóbb a SW sisakjának a dobozát hagytam kint, amíg feltettem a helyére, akkor belebújik és alszik benne egy jót.
Ő itt a legkisebb:
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Örökbe fogadtál egy macskát?
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Na, végre ma már történik valami.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Én úgy tudom egy szubot kezel. (Az hogy hány kimenet van rajta lényegtelen. Több szub kezelése ott kezdődik, hogy külön késleltetés, külön EQ, ilyet tudtommal nem tud. De a tévedés jogát fenntartom.) Viszont a szubok DSP-jében van fázisállítás és EQ, így elvileg összelőhető, csak macerás.Fish írta: ↑2020.09.24., csüt. 14:28Az anthem 2 sub-t tud kezelni az jónapot.. tehát a 3.-ik és a 4.-ik sub-t bemérni amúgy sem fogja tudni értelmesen.. illetve a Dirac és az Arc sem mindenható, az ,hogy esetleg kisímitja azokat a görbéket ,attól még lehet a kapott hang egy fos lesz,vagy éppen nem tetsző a tulajnak.. ne csak a graph. oknak éljetek már,még a végén kiderül ,hogy eszközök sem kellenek csak egy jó szép helyes grafikon és mindenki boldog lesz, nem kell hang sem kép ,sem más csak a grafiokon
Istenem, ez kb, olyan mint könyből gyereket nevelni ..az is egy LOL kategória!
Én speciel nem a grafikonoknak élek. Viszont ha van egy drága szub amit rossz fázissal hallgat az ember vagy egy szűk sávú 20dB-es kiemeléssel amihez a hangnyomása be lesz állítva az eléggé gáz. Persze ha csak nézegetni kell vagy a birtoklása okoz örömet akkor egészségére. Most abszolút nem célozgatok senkire, én is sokáig rossz beállításokkal használtam a korábbiakat, nem fektettem bele elég energiát.... bánom is. Most nézhetek újra minden filmet.
PC hangkártyával, kommersz Monitor Audio szett, lomis PA végfokok, DIY szub, hullámos talján vászon, porszívó hangú mókolt PD F22
- Quetz
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1917
- Csatlakozott: 2015.11.10., kedd 08:24
- Értékelés: 695
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Minden Bass EQ beállítást meghallgatással ellenőrzünk. Senki nem épít olyan multi-sub rendszert, amiben csak EQ-zik, aztán nem használja semmire. Ez a világ legnagyobb marhasága lenne Az egyenletes frekvencia átmenet ebből következően nem csak elméletileg, hanem gyakorlatilag is jobb lesz.Fish írta: ↑2020.09.24., csüt. 14:28Az anthem 2 sub-t tud kezelni az jónapot.. tehát a 3.-ik és a 4.-ik sub-t bemérni amúgy sem fogja tudni értelmesen.. illetve a Dirac és az Arc sem mindenható, az ,hogy esetleg kisímitja azokat a görbéket ,attól még lehet a kapott hang egy fos lesz,vagy éppen nem tetsző a tulajnak.. ne csak a graph. oknak éljetek már,még a végén kiderül ,hogy eszközök sem kellenek csak egy jó szép helyes grafikon és mindenki boldog lesz, nem kell hang sem kép ,sem más csak a grafiokon
Istenem, ez kb, olyan mint könyből gyereket nevelni ..az is egy LOL kategória!
Ha az Anthem csak 2 subot kezel, akkor 2 vagy négy darabot érdemes használni. Négy esetén két-két mélynyomót Y kábellel kell rákötni 1-1 kimenetre, és az egy kimeneten lógó ládáknak szimmetrikusan, egyenlő távolságra kell lennie a referencia mérési ponttól. De ezen az árszinten már az sem elrugaszkodott beruházás, hogy beraktok egy miniDSP-t a láncba.
edit: félreolvastam, hogy az Anthem max 2 subot tud kezelni. Ebben az esetben szükséges egy minidsp a legjobb bass response eléréséhez eloszva elhelyezett mélynyomók esetén.
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Van az a szoba ahol Dirac és Arc nélkül szebb az élet. Bárki bármit mond Dirac is és Arc is elvesz a dinamikából. Ezt a hangerő emelésével nem lehet kompenzálni még ha sokan így gondolják. Illetve ne húzzunk már 10-15db-ket a sub eq-val. Mert a sub halálát könnyen előidézhetjük. Szepi mérése vagy rossz.Vagy még tologatni kellene még egy kicsit. Három sub-al is lehet jót kihozni. Szerintem most is ezen munkálkodik Szepi. Reméljük összejön neki.cisco írta: ↑2020.09.24., csüt. 13:37Anthem nagy előnye az ARC. Nem használni kihagyott "lehetőség", mert akkor kár Anthemet "venni", lehetne bármilyen más processzor is.
Nem is értem ezt sem, illetve hogy miért kell 3 sub. Miért nem 2, miért nem 4?
2 jól beállított sub, hozná a mostani hármat, mert akkor nem kéne 15-20db hangnyomást kompenzálni stb.
Na de mindenki úgy mozizik ahogy akar, csak nehéz megérteni, hogy ha valakinek a kezében ott a megoldás (eszközök+mérések+arc), akkor miért szivatja magát.
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Na tessék akkor meg bőven elég 1 láda vagy valóban a 3 e-4 egymásra
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
- Red75
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1788
- Csatlakozott: 2009.01.20., kedd 09:58
- Értékelés: 808
- Tartózkodási hely: Budapest-Csillaghegy
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Tudtommal az Anthem a két szubot egyként kezeli. Tehát ilyen módon mindegy, hogy 2, 4, vagy 3db, stb.
[spoiler]Nappali: TV 65" Hisense, AVR Pioneer VSX-933, Lejátszó Zidoo 9S, 5.0 Swans D3.2, Sub 2db. DIY Hivi-Hertz
Mozi: Vászon 106" motoros, Proji Benq W1090, Lejátszó Himedia Q10Pro, AVR Anthem MRX-510 5.0 Quadral Rhodium 400, Sub DIY Hivi[/spoiler]
Mozi: Vászon 106" motoros, Proji Benq W1090, Lejátszó Himedia Q10Pro, AVR Anthem MRX-510 5.0 Quadral Rhodium 400, Sub DIY Hivi[/spoiler]
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Az anthem 2 sub-t tud kezelni az jónapot.. tehát a 3.-ik és a 4.-ik sub-t bemérni amúgy sem fogja tudni értelmesen.. illetve a Dirac és az Arc sem mindenható, az ,hogy esetleg kisímitja azokat a görbéket ,attól még lehet a kapott hang egy fos lesz,vagy éppen nem tetsző a tulajnak.. ne csak a graph. oknak éljetek már,még a végén kiderül ,hogy eszközök sem kellenek csak egy jó szép helyes grafikon és mindenki boldog lesz, nem kell hang sem kép ,sem más csak a grafiokon
Istenem, ez kb, olyan mint könyből gyereket nevelni ..az is egy LOL kategória!
Istenem, ez kb, olyan mint könyből gyereket nevelni ..az is egy LOL kategória!
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Anthem nagy előnye az ARC. Nem használni kihagyott "lehetőség", mert akkor kár Anthemet "venni", lehetne bármilyen más processzor is.
Nem is értem ezt sem, illetve hogy miért kell 3 sub. Miért nem 2, miért nem 4?
2 jól beállított sub, hozná a mostani hármat, mert akkor nem kéne 15-20db hangnyomást kompenzálni stb.
Na de mindenki úgy mozizik ahogy akar, csak nehéz megérteni, hogy ha valakinek a kezében ott a megoldás (eszközök+mérések+arc), akkor miért szivatja magát.
Nem is értem ezt sem, illetve hogy miért kell 3 sub. Miért nem 2, miért nem 4?
2 jól beállított sub, hozná a mostani hármat, mert akkor nem kéne 15-20db hangnyomást kompenzálni stb.
Na de mindenki úgy mozizik ahogy akar, csak nehéz megérteni, hogy ha valakinek a kezében ott a megoldás (eszközök+mérések+arc), akkor miért szivatja magát.
- Quetz
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1917
- Csatlakozott: 2015.11.10., kedd 08:24
- Értékelés: 695
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Akkor megvan a user error. EQ nélkül nem lehet normális mélyeket csinálni. Én hagynám futni a korrekciót mondjuk 300Hz-ig. Ez helyretenné a mélyeket és érintetlenül hagyna közép/magas tartományt.
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
- -KP-
- V.I.P.
- Hozzászólások: 5742
- Csatlakozott: 2003.06.02., hétf. 23:53
- Értékelés: 1544
- Tartózkodási hely: Bonyhád
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Szepi nem használja az Arc-ot.Cseneles írta: ↑2020.09.24., csüt. 07:18Az Anthem ARC Genesis ha jól használják kíván zárva, hogy még csak ehhez hasonlót produkaljon.Quetz írta: ↑2020.09.23., szer. 14:15Nem értem, az Anthem szoba korrekciója ennyire gyenge lenne, hogy ekkora puklikat hagy a frekvencia válaszban? Vagy inkább valami user error van a háttérben?-KP- írta: ↑2020.09.23., szer. 12:22Az a baj, hogy a 4 grafikonod közül egyik se jó. Az egyik piros ábrán 25-40hz között fent vagy 85 dB körül, majd utána esel 20!!! dB-t. A második piros grafikon 50hz-ig ok, aztán ismét esel 20dB-t. Ez a 20-21dB-s esés pedig ugyanúgy meg van a két zöld színnel jelölt helyen is.
Ha pedig egyszerre nézzük a 4 pozíciót, 30 decibeles eltérések vannak az átvitelben. Szerinted 30dB-s különbségek elfogadhatóak? Még a 20 is rengeteg.
Kis odafigyelessel és a linkelt grafikonon látszik miből mire képes.
Screenshot_20200922_170410_com.microsoft.office.officehubrow.jpg
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Semmi kétségem, hogy kiválóan dolgozik az ARC, de csodát az sem tud tenni, ahogy egyik SW sem. Legalábbis vannak olyan akusztikai problémák amik nem javíthatóak így szoftveresen.
Egy gondolat ezzel kapcsolatban.
Gondolom a zöld korrigált görbe csak elméleti szinten létezik, nem egy visszamért érték.
(Szívesen megnéznék ugyanerről REW-ben egy előtte-utána SPL grafikont, esetleg torzítással együtt. Az mutatná a valós eredményt. Valószínűleg nem lenne ennyire tökéletes.)
PC hangkártyával, kommersz Monitor Audio szett, lomis PA végfokok, DIY szub, hullámos talján vászon, porszívó hangú mókolt PD F22