Nem jön ki a matek. A hangfalaid érzékenysége 92dB/w/m. Ha 400W-t küldenél rájuk, akkor az +1dB hangnyomás. Ezt akkor hallod meg ha az átlagnál jobb a hallásod és nagyon odafigyelsz.szepi0808 írta: ↑2020.09.16., szer. 09:27de mintha a 300W-os csatornánkénti erősítő teljesítményem megugrott volna + 100W-al. Sokkal dinamikusabb és erőteljesebb lett az egész hangkép, ami azt is mutatja, hogy vagy 2 egységgel a hangerőt is visszább kellett venni. Szerintem ezt tovább beszélni sem lehet.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos 9.1.6
Moderátor: szepi0808
- Quetz
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1917
- Csatlakozott: 2015.11.10., kedd 08:24
- Értékelés: 695
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Gondolom muszáj írnom, ha már itt képekkel beharangoztam a kábeleket?! Nem tarthatom meg magamnak a tapasztalatomat? Tudtam.
Hát, így első mondatra annyit, hogy engem is meglepett a végeredmény.
Tisztán látás végett a proci és a végfokok között Inakustik Premium XLR – XLR kábelek voltak. Ezek egy belépőkategóriás kábelek, amivel tisztában is voltam, de akkor erre futotta, be volt tervezve a fejlesztés.
Proci és subok között AQ RedRiver XLR-XLR és ezek egymásba fűzve két 1m-es RedRiverek voltak. Ezt már nem terveztem cserélni, ezeket a kábeleket nagyon szerettem és nekem már az a kategória volt, hogy netovább. Ezeket bátran ajánlottam is mert csalódás mentesek voltak, bármilyen rendszerbe használva.
Dél környékén érkezett a futár a kábelekkel, egy félóra alatt be is kötöttem, amit majd egyszer újra megteszem, jelöléssel, mert nem sikerült olyan szépem, mint azelőtt, de nem akartam bíbelődni a jelölésekkel. Na, de ez lényegtelen is. Délutántól kora estig járt a cucc minden csatornán, hogy estére már tudjak valami képet alkotni.
Természetesen zenével kezdtem, amivel szoktam, de nem 2.0-val, hanem többcsatornással, úgy is arra vagyok berendezkedve. 5.1 LPCM, 5.1 DTS/DTSHD wav, flac, dts. Ezek után már alig vártam a filmdemókat, amik a jó megszokott most már inkább Atmos hangsávok Full HD és 4K-ban.
Hát, őőőőőő….. Számítottam rá, hogy jobb lesz, vagyis nagyon reméltem, ezért szigorúan is álltam hozzá, hogy ma már ilyen árkategória, akkor mutasson is valamit. Ez mutatott is. A hangsugárzók, mint ahogyan a falra felrakva a helyükre, úgy megszűntek létezni. Most már csak a térből szólnak, behatárolatlan helyről. Ez volt a legelső, ami feltűnt, ezután gyorsan jött a többi észrevétel, ami nem is egy, hanem nagyon sok, mivel nem győztem felkapni a fejem, hogy ez mi volt? és ez? ez meg hogy kerül ide? valami elromlott? mi van itt? Olyan dolgok jöttek elő, ami eddig csak a nagyon a háttérbe szorultak, vagy elfedésben voltak. Pl. A Képlet utasszállító repülő lezuhanása és ott mikor a villanyvezetékek elszakadnak, ez teljesen új színben mutatta meg ezt az effektet. Vagy a Rendíthetetlen bevezető bombázós jelenete, ahol nagyon sok minden történik, miután ledobták a bombákat és jönnek a zérók. Itt is nagyon sok minden újat fel lehet fedezni. De sorolhatnám a jeleneteket, egy jó pár film újra nézős lesz Másik fontos dolog a dinamika, vagy az energia, ha fogalmazhatok így. Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, de mintha a 300W-os csatornánkénti erősítő teljesítményem megugrott volna + 100W-al. Sokkal dinamikusabb és erőteljesebb lett az egész hangkép, ami azt is mutatja, hogy vagy 2 egységgel a hangerőt is visszább kellett venni. Szerintem ezt tovább beszélni sem lehet.
A Subál kicsit másabb a helyzet, mivel ott már nem belépő kábelek voltak. Ott, ami feltűnt, hogy a dinamizmus, erőteljesség itt is tapasztalható, ez egyértelmű volt. Ezzel együtt kicsit jobban megtolja a mélyebb tartományokat 30Hz alatt kb. vagy jobban előtétbe helyezni, mint a RedRiver. Ezzel olyan nagy probléma nincs is, majd kicsit változtatok az SVS PEQ,val, picit szerintem korrigálni kell vissza, mert én ezeket a frekiket nem szoktam előnyben részesíteni.
Nagyjából ennyit szerettem volna. Aki szkeptikus az legyintsen egyet nyugodtan és vegye figyelmem kívül a tapasztalásomat. Aki meg hozzám hasonlóan tapasztalt már ilyesmit, az meg gondolom elfogadja.
Rengeteg féle kábel van, azt végig próbálgatni, hogy melyik milyen lenne a rendszeredben, szinte lehetetlen. Ezért én úgy voltam vele, hogy Chicago és RedRiver után csak nem lehet rossz a nagy testvér Mackenzie sem, így ezt választottam.
Hát, így első mondatra annyit, hogy engem is meglepett a végeredmény.
Tisztán látás végett a proci és a végfokok között Inakustik Premium XLR – XLR kábelek voltak. Ezek egy belépőkategóriás kábelek, amivel tisztában is voltam, de akkor erre futotta, be volt tervezve a fejlesztés.
Proci és subok között AQ RedRiver XLR-XLR és ezek egymásba fűzve két 1m-es RedRiverek voltak. Ezt már nem terveztem cserélni, ezeket a kábeleket nagyon szerettem és nekem már az a kategória volt, hogy netovább. Ezeket bátran ajánlottam is mert csalódás mentesek voltak, bármilyen rendszerbe használva.
Dél környékén érkezett a futár a kábelekkel, egy félóra alatt be is kötöttem, amit majd egyszer újra megteszem, jelöléssel, mert nem sikerült olyan szépem, mint azelőtt, de nem akartam bíbelődni a jelölésekkel. Na, de ez lényegtelen is. Délutántól kora estig járt a cucc minden csatornán, hogy estére már tudjak valami képet alkotni.
Természetesen zenével kezdtem, amivel szoktam, de nem 2.0-val, hanem többcsatornással, úgy is arra vagyok berendezkedve. 5.1 LPCM, 5.1 DTS/DTSHD wav, flac, dts. Ezek után már alig vártam a filmdemókat, amik a jó megszokott most már inkább Atmos hangsávok Full HD és 4K-ban.
Hát, őőőőőő….. Számítottam rá, hogy jobb lesz, vagyis nagyon reméltem, ezért szigorúan is álltam hozzá, hogy ma már ilyen árkategória, akkor mutasson is valamit. Ez mutatott is. A hangsugárzók, mint ahogyan a falra felrakva a helyükre, úgy megszűntek létezni. Most már csak a térből szólnak, behatárolatlan helyről. Ez volt a legelső, ami feltűnt, ezután gyorsan jött a többi észrevétel, ami nem is egy, hanem nagyon sok, mivel nem győztem felkapni a fejem, hogy ez mi volt? és ez? ez meg hogy kerül ide? valami elromlott? mi van itt? Olyan dolgok jöttek elő, ami eddig csak a nagyon a háttérbe szorultak, vagy elfedésben voltak. Pl. A Képlet utasszállító repülő lezuhanása és ott mikor a villanyvezetékek elszakadnak, ez teljesen új színben mutatta meg ezt az effektet. Vagy a Rendíthetetlen bevezető bombázós jelenete, ahol nagyon sok minden történik, miután ledobták a bombákat és jönnek a zérók. Itt is nagyon sok minden újat fel lehet fedezni. De sorolhatnám a jeleneteket, egy jó pár film újra nézős lesz Másik fontos dolog a dinamika, vagy az energia, ha fogalmazhatok így. Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, de mintha a 300W-os csatornánkénti erősítő teljesítményem megugrott volna + 100W-al. Sokkal dinamikusabb és erőteljesebb lett az egész hangkép, ami azt is mutatja, hogy vagy 2 egységgel a hangerőt is visszább kellett venni. Szerintem ezt tovább beszélni sem lehet.
A Subál kicsit másabb a helyzet, mivel ott már nem belépő kábelek voltak. Ott, ami feltűnt, hogy a dinamizmus, erőteljesség itt is tapasztalható, ez egyértelmű volt. Ezzel együtt kicsit jobban megtolja a mélyebb tartományokat 30Hz alatt kb. vagy jobban előtétbe helyezni, mint a RedRiver. Ezzel olyan nagy probléma nincs is, majd kicsit változtatok az SVS PEQ,val, picit szerintem korrigálni kell vissza, mert én ezeket a frekiket nem szoktam előnyben részesíteni.
Nagyjából ennyit szerettem volna. Aki szkeptikus az legyintsen egyet nyugodtan és vegye figyelmem kívül a tapasztalásomat. Aki meg hozzám hasonlóan tapasztalt már ilyesmit, az meg gondolom elfogadja.
Rengeteg féle kábel van, azt végig próbálgatni, hogy melyik milyen lenne a rendszeredben, szinte lehetetlen. Ezért én úgy voltam vele, hogy Chicago és RedRiver után csak nem lehet rossz a nagy testvér Mackenzie sem, így ezt választottam.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Morph
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1677
- Csatlakozott: 2011.02.19., szomb. 18:14
- Értékelés: 551
- Tartózkodási hely: Érd
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Én egy picit szkeptikus vagyok a kábelekkel kapcsolatban házi-mozinál...
Persze nem vagyunk egyformák. Szuper érzés, ilyen kábeleket birtokolni, amúgy!
Nappali! MoziTCL 75C935 , Pc,
"Pinyó" mozi 7.1.4: PJ: Epson 12000B, ,Proci , Hang: KRIX Vászon: Screen research, Madzag: Wire World Helicon OCC,Fapaci. SUB:Krix, Arendal
"Pinyó" mozi 7.1.4: PJ: Epson 12000B, ,Proci , Hang: KRIX Vászon: Screen research, Madzag: Wire World Helicon OCC,Fapaci. SUB:Krix, Arendal
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
A feljebb lépés mindig örömet okoz, gratulálok hozzá!
"Az igazi barát szemből támad."
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Ami jó az jó! Grat hozzá ,szép kígyó csapat
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
A jó dolgok párosával jönnek. :)
A mai dugáson is túl vagyok, mármint a kábel dugdosáson
Most tudtam megvalósítani az IC XLR kábelek fejlesztését, ami már korábban tervben volt és ilyen végfokok már meg is követelik a minőségi madzagolást. És ha már XLR, akkor már úgy sem aludtam volna nyugodtan, ha a Sub XLR kábeleket sem cserélem ki egységesre. Pedig ott általam kedvelt AQ RedRivert volt, előtte pedig Chicago, így a minőséget már korábban megtapasztaltam, hogy lehet egy kicsivel jobbat kihozni .
Most mivel ismét feljebb lépés volt és kedveltem a márkát és a típust is, ezért maradtam a sorozatnál és a Meckenzire esett a választás.
Hát nem olcsó mulatság már ez a szint, de így legalább a rendszer is magasabb fokon tud üzemelni, nincs "visszafogva"
A mai dugáson is túl vagyok, mármint a kábel dugdosáson
Most tudtam megvalósítani az IC XLR kábelek fejlesztését, ami már korábban tervben volt és ilyen végfokok már meg is követelik a minőségi madzagolást. És ha már XLR, akkor már úgy sem aludtam volna nyugodtan, ha a Sub XLR kábeleket sem cserélem ki egységesre. Pedig ott általam kedvelt AQ RedRivert volt, előtte pedig Chicago, így a minőséget már korábban megtapasztaltam, hogy lehet egy kicsivel jobbat kihozni .
Most mivel ismét feljebb lépés volt és kedveltem a márkát és a típust is, ezért maradtam a sorozatnál és a Meckenzire esett a választás.
Hát nem olcsó mulatság már ez a szint, de így legalább a rendszer is magasabb fokon tud üzemelni, nincs "visszafogva"
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Szórjunk egy kis lángot :)
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
The Incinerator Stormtrooper armor was an unlockable costume pack in Star Wars: The Force Unleashed. They were an elite class of stormtrooper who carried an Oppressor flamethrower, plasma rifle, and mortar launchers. Their main goal was to burn and destroy the enemies of the Galactic Empire and to unleash chaos on unsuspecting villages. They similarily had flame-proof armor equipped with a pauldron. The Incinerator Stormtroopers' inclusion in The Mandalorian proved that members of this specialized class survived the fall of the Empire and joined Moff Gideon's Remnant forces. They may have had protection against flames, but their power couldn't withstand being engulfed at the hands of Baby Yoda. Perhaps other Incinerator Stormtroopers will appear in future seasons of the series or in upcoming projects now that they've reached canon status.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Morph
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1677
- Csatlakozott: 2011.02.19., szomb. 18:14
- Értékelés: 551
- Tartózkodási hely: Érd
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Inkább igen. Mármint a procira, de lehet beugratós is.
Nappali! MoziTCL 75C935 , Pc,
"Pinyó" mozi 7.1.4: PJ: Epson 12000B, ,Proci , Hang: KRIX Vászon: Screen research, Madzag: Wire World Helicon OCC,Fapaci. SUB:Krix, Arendal
"Pinyó" mozi 7.1.4: PJ: Epson 12000B, ,Proci , Hang: KRIX Vászon: Screen research, Madzag: Wire World Helicon OCC,Fapaci. SUB:Krix, Arendal
- almera36
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 392
- Csatlakozott: 2014.04.29., kedd 19:14
- Értékelés: 30
- Tartózkodási hely: Vértesszőlős
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Lehet nem jó a topik címe, hiszen 3 db sub van.
Helyesen 7.3.4 lenne, vagy nem? Vagy a processzor képességére utalnak a számok?
Helyesen 7.3.4 lenne, vagy nem? Vagy a processzor képességére utalnak a számok?
Digital Projection M-Vision Cine LED; Bydium 92"; Marantz SR6014; Dynavoice Definition DF-8 / DM-6 / DC-5 5.0 hangfal szett; Onkyo BD-SP809; HDI Dune BD Prime 3.0; Audioquest madzagok
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Mióta a HDR kalibrálást megcsináltam, lehet újra nézni mindent 4K-t
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Szerintem hagyjuk, ebben semmi értelmes nem volt.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Tudom, hogy fontos és tudtam is. Most mi van ebben? nem értem. Most mit akartál itt okosat mondani?TSanyi írta: ↑2020.08.14., pén. 12:35Szepi! Neked üldözési mániád van!
Nem, nem erre az esetre gondoltam! Sőt!
Inkább arra hogy akár évekkel ezelött már mondták hogy a kalibrálás fontos ez így erős, ajánlott (lenne)!
Semmi több!
Ráadásul díjaztam hogy ebbe az irányba léptél, ruháztál be! Nrm pocskodiázás volt!
Amúgy sem tudom mi bajod velem!
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Szepi! Neked üldözési mániád van!
Nem, nem erre az esetre gondoltam! Sőt!
Inkább arra hogy akár évekkel ezelött már mondták hogy a kalibrálás fontos ez így erős, ajánlott (lenne)!
Semmi több!
Ráadásul díjaztam hogy ebbe az irányba léptél, ruháztál be! Nrm pocskodiázás volt!
Amúgy sem tudom mi bajod velem!
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Sokan beszéltek mások mást. Gondolom arra konkrét esetre gondolsz, amire én. Ajánlottam a 9400-esnél a 0 gamma helyett -2 gammát és most is azt ajánlom, sőt én tovább emeltem Custom módban, amit persze csak méréssel lehet.
Én a kalibrációs beállítások tekergetésére gondoltam, hogy vaktában lövöldözés.
Van még esetleg sár a kezedben?
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Úgy látom az AVS komolyabb cuccal is hasonlót mért, mint én a 270-nél pre módban.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Ígérem, hogy az elkövetkező 100 évben mindenkihez eljutok, akik hívtak
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Sony 270-ből elég össze vissza mentettem le file-okat, ezért nincs meg mind, de talán ezt jól mutatja a színeket, a gyári Ref. mód és a kalibrált Ref. mód.
(Lényeges a Delta E érték)
(Lényeges a Delta E érték)
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Hozzám mikor jössz?
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
A rengeteg chc file közül már nem tudom melyik a végleges, annyira sokat gyakoroltam és néztem vissza, hogy melyik, hogy remélem a véglegest választom ki
Ez a nálam lévő jelenleg 20 órával rendelkező Epson TW9400-es REC709 kalibrációja. Még a HDR-re nem volt időm ennél csak a Sonynál.
Sajnos az UHP lámpás gépek nem képesek teljesen lefedni a referencia határok, a HDR-nél meg vannak olyan pontok, amiket meg sem közelít :(
Ez a nálam lévő jelenleg 20 órával rendelkező Epson TW9400-es REC709 kalibrációja. Még a HDR-re nem volt időm ennél csak a Sonynál.
Sajnos az UHP lámpás gépek nem képesek teljesen lefedni a referencia határok, a HDR-nél meg vannak olyan pontok, amiket meg sem közelít :(
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Nagyjából sikerült kitanulmányozni a megjelenítő kalibrálást (az összes megjelenítő a házban be van lőve )
Eddig is volt fogalmam a dologról, meg a rengeteg teszthez, amit olvasok mindig voltak ábrák, így tudtam mi mit jelent, meg azt is, hogy mivel kell helyre tenni, csak a gyakorlatban nem alkalmaztam. Most, hogy van műszer már a gyakorlati alkalmazás is megvalósult. Köszi Zozinak, hogy rábeszélt :) és a kezdési tanácsokat, így könnyebb volt elindulni. Már bánom, hogy nem hamarabb kezdtem neki, csak idő hiány miatt, eddig nem volt lehetőségem. A hangra a kényszer vitt rá, hogy rendbe tegyem a nagy mozit, most ezt én szerettem volna, hogy minden tökéletes legyen (amennyire lehet).
Igen, nem mindegy. Kalibrálás nélkül csak vaktában lövöldözés bármit állítani a megjelenítőn. Nagyából azért tudtam, mi a meleg, meg a hideg és a világos és a sötét gamma, de nem mindegy hol (10-100 IRE) ezt nem lehet szemre. Főként a szaturációk, hogy melyik elsődleges és másodlagos színek mennek el valamelyik árnyalat felé, hogy az a piros tényleg teljesen piros-e, vagy a narancsba, vagy a magmentába hajlik-e, vagy eléri-e a referencia a pontokat és teljesen piros-e a piros, vagy a luminanciája sok-e vagy kevés, de sorolhatnám. Ehhez műszer kell!
Bebizonyosodott az, hogy a netről leszedett beállítások nem sokat érnak, hacsak nem a ajánlott gyári beállításokat ajálják. Fehéregyensúly, szaturációk, stb beállításokat, csak az adott vetített helységben és az adott lámpaóraszámmal rendelkező gépre lehet pontosan belőni. Nagyon nem mindegy, hogy 20 vagy 100 vagy 300 óránál mérjük a vetítőt, mert a lámpa öregedésével változik annak színspektruma is, ami el visz mindent, ezért is jó időnként utókalibrálni.
Eddig is volt fogalmam a dologról, meg a rengeteg teszthez, amit olvasok mindig voltak ábrák, így tudtam mi mit jelent, meg azt is, hogy mivel kell helyre tenni, csak a gyakorlatban nem alkalmaztam. Most, hogy van műszer már a gyakorlati alkalmazás is megvalósult. Köszi Zozinak, hogy rábeszélt :) és a kezdési tanácsokat, így könnyebb volt elindulni. Már bánom, hogy nem hamarabb kezdtem neki, csak idő hiány miatt, eddig nem volt lehetőségem. A hangra a kényszer vitt rá, hogy rendbe tegyem a nagy mozit, most ezt én szerettem volna, hogy minden tökéletes legyen (amennyire lehet).
Igen, nem mindegy. Kalibrálás nélkül csak vaktában lövöldözés bármit állítani a megjelenítőn. Nagyából azért tudtam, mi a meleg, meg a hideg és a világos és a sötét gamma, de nem mindegy hol (10-100 IRE) ezt nem lehet szemre. Főként a szaturációk, hogy melyik elsődleges és másodlagos színek mennek el valamelyik árnyalat felé, hogy az a piros tényleg teljesen piros-e, vagy a narancsba, vagy a magmentába hajlik-e, vagy eléri-e a referencia a pontokat és teljesen piros-e a piros, vagy a luminanciája sok-e vagy kevés, de sorolhatnám. Ehhez műszer kell!
Bebizonyosodott az, hogy a netről leszedett beállítások nem sokat érnak, hacsak nem a ajánlott gyári beállításokat ajálják. Fehéregyensúly, szaturációk, stb beállításokat, csak az adott vetített helységben és az adott lámpaóraszámmal rendelkező gépre lehet pontosan belőni. Nagyon nem mindegy, hogy 20 vagy 100 vagy 300 óránál mérjük a vetítőt, mert a lámpa öregedésével változik annak színspektruma is, ami el visz mindent, ezért is jó időnként utókalibrálni.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Szepi mozi-demószobája Dolby Atmos, DTS:X 7.2.4
Na, megy ez csak gyakorolni kell :)
- Csatolmányok
-
- IMG_20200811_152315.jpg (2.69 MiB) Megtekintve 2741 alkalommal
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi