A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük! viewtopic.php?f=100&t=199327
Teljesítmény (és méret) szerint Zerius-Antal-Celius az erősorrend. A klasszikus sorozat a 202 volt, utána jött az ES, bizonyos típusokból ESW, aztán az EX, és - ha jól tudom - néhány éve kiadták a régi 202 sorozatot 902 néven egészen kedvező áron ugyanazon dobozkialakítással, hangváltóval, ugyanazzal a hangsugárzó készlettel, de a mai igényekhez hangolt, némileg átdolgozott magassugarzóval.
Teljesítmény (és méret) szerint Zerius-Antal-Celius az erősorrend. A klasszikus sorozat a 202 volt, utána jött az ES, bizonyos típusokból ESW, aztán az EX, és - ha jól tudom - néhány éve kiadták a régi 202 sorozatot 902 néven egészen kedvező áron ugyanazon dobozkialakítással, hangváltóval, ugyanazzal a hangsugárzó készlettel, de a mai igényekhez hangolt, némileg átdolgozott magassugarzóval.
Az elmúlt 20 évben megfordult nálam jópár Triangle doboz a Comete-től a Magellan Quatuor-ig. Mondjuk az Antal 902 pont nem, ellenben 202-ből két pár is volt. Szerintem az Antal 202 a cég legjobb ár/érték arányú doboza. Megőrizte a klasszikus, gyors, levegős, könnyed, transzparens Triangle hangzásvilágot, a kiterejedt 3D-s teret, ami sok rajongót szerzett a márkának, vélhetőleg a papír alapanyagú mélyközép drivereknek köszönhetően, a magnézium ötvözet magasai is jól működnek, ha egy jó vastag hagyományos réz kábelezéssel párosítod, nem válnak, fémes, tolakodó, agresszív hangúvá erősen terhelve sem. A dinamika kiváló, bár a legmélyebb regiszterekben nem brillírozik, de ha nem a legelvetemültebb mélyorientált elektronikus zenék megszólaltatása a fő irány, akkor nem lesz hiányérzeted, legalábbis ha nem feltétlenül az extra vastag, zsíros hangzást keresed, mert a Triangle alapvetően nem az. Ennyit az Antal 202-ről, szerintem a 902-vel - ami egyenes ágú továbbgondolása - sem tudsz nagyon mellényúlni.
Köszönöm, ez elég jó összefoglaló volt!
Még annyit, kicsit össze vagyok itt keveredve a Triangle sorozatok között: Antal, Zerius, Celius, 202 és 902 tipusok...
Mi itt a homológ, vagy fejlődési sor/sorrend?
Az elmúlt 20 évben megfordult nálam jópár Triangle doboz a Comete-től a Magellan Quatuor-ig. Mondjuk az Antal 902 pont nem, ellenben 202-ből két pár is volt. Szerintem az Antal 202 a cég legjobb ár/érték arányú doboza. Megőrizte a klasszikus, gyors, levegős, könnyed, transzparens Triangle hangzásvilágot, a kiterejedt 3D-s teret, ami sok rajongót szerzett a márkának, vélhetőleg a papír alapanyagú mélyközép drivereknek köszönhetően, a magnézium ötvözet magasai is jól működnek, ha egy jó vastag hagyományos réz kábelezéssel párosítod, nem válnak, fémes, tolakodó, agresszív hangúvá erősen terhelve sem. A dinamika kiváló, bár a legmélyebb regiszterekben nem brillírozik, de ha nem a legelvetemültebb mélyorientált elektronikus zenék megszólaltatása a fő irány, akkor nem lesz hiányérzeted, legalábbis ha nem feltétlenül az extra vastag, zsíros hangzást keresed, mert a Triangle alapvetően nem az. Ennyit az Antal 202-ről, szerintem a 902-vel - ami egyenes ágú továbbgondolása - sem tudsz nagyon mellényúlni.
Sziasztok!
Most lettem BR08 tulaj, jól szól de még nem az igazi. Mi a tapasztalat, mennyi bejáratás kell neki? Az Isotek cd lement egyszer. Fehér zaj, rózsa zaj ?
annyit fűznék csak a fenti teszthez, hogy Atkinson megállapítása, miszerint "the Antal 40th will work best with amplifiers that don't have problems driving low impedances", tapasztalataim szerint meglehetősen jellemző a Triangle hangfalakra, utaljanak bármennyire is a műszaki paramétereik a (kis teljesítményű erősítőkkel való) könnyen-hajthatóságukra
Na igen, ráadásul a mérésekből kiderül, hogy az adatlapi 92dB/W inkább 89dB, továbbá ha hozzávesszük, hogy ez a hangsugsárzó tulajdonképpen 4 Ohmos (legalábbis abban a tartományban, ahol a legnagyobb energiákat kell mozgósítani a zene végett) akkor meg már kb 86dB/W, de ez is csak jóindulattal, mert valójában 4 Ohmosnak sem lehetne hivatalosan nevezni, mert megmérve a minimum impedancája 2,5 Ohm és emiatt már a névlegesen 2 Ohm kategóriába sorolódik, 1,1 Ohm EPDR értékkel. Tényleg kell hozzá a stabil vas.
Sziasztok!
A gyári aranyozott réz lemez áthidaló helyett valami más alternatíva?
Ki mit használ?
Én meg szentségtörést követtem el. Tizenév után vettem meg az első nem biwire hangfalkábelt. Kivettem a váltót hátul, és a kábeleket bekötöttem egy csatlakozóba. Nem kellett belenyúlni gyakorlatilag. A váltó 4 csavarral kijön, és a drótok is csavarral vannak rögzítve a csatlakozóhoz. Csak ki kellett csavarni a csavarokat, és 1 helyre visszarakni 2-2 kábelt. Bármikor mindenféle változtatás nélkül visszaállítható az eredeti állapot. Kicsit macerás a csavarozás, mert a többszintesek a váltók, kicsi a hely, de a 8 csavarhoz max. fél óra kellett.
Sziasztok! Triangle szakértők help! Azt szeretném megtudni, hogy a Triangle Antal ES hangfalaimnak milyen 'testvérei' voltak márkán belül? Milyen modellek voltak felette, és azoknak mi volt az elődje illetve utódja? Google-val egyelőre nem boldogultam sajna... Minden segítséget, infót előre is köszönök!
Copland CSA14, KEF Reference Model Two, Lumin D2, Yamaha CDX1060
IGEN
Érdemes Néha Szét Nézni.
Szerencsémre Én Még Tudtam Szerezni a Triangle Genese Lyrr- böl . ORIGINAL BONTATLAN VÁLTOZATOT !!! 600e
Aki Még Esetleg a GENESE Változaton " Hezitál " annak egy kis info :
Ezek A Tipusok Újra Gyártott " Korlátozott Limitált Kiadású Változatok " ( feltéve ha a 2017-es Kiadású ! a Lyrr az Volt )
Ez Kb annyit Jelent Hogy Ezekben Már Alkalmaznak a Signature Sorozatban Használt Technológiákat. !
(Pontosan Mit Azt Nem Tudom)