Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Stúdió Hangsugárzók

Avatar
fapaci
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12674
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 6443
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: fapaci » 2010.04.08., csüt. 11:39


Ezzel nem értek egyet, a tesztnek igenis létjogosultsága van. Minek másnak lenne? Nincs ebben semmi ördögi, a megadott blokkvázlat alapján meg lehet egy pl. háromutas váltót határozni úgy, hogy abból aktívan, passzívan és digitálisan is le lehessen modellezni. A rendszer végig ugyanaz maradna (előfok, végfok, lejátszó stb.), nyilván bizonyos eltérések lesznek: egy passzívnál a váltó elé kerül a végfok, az aktívnál pedig utána, az erősítés is több csatornás lenne aktívnál. De ez nem sérti a teszt tisztaságát.

Linkwitz le is ír egy ilyet a honlapján, mikor aktívan oldja meg az LS3/5 váltását. De nyilván ő egy dilettáns.



Egy korrekt digitális keresztváltóban olyan korrekciókat (időbeli együttfutás, fázistolás, EQ, szobakorrekció) is eszközölni tudsz, amikre passzív megoldással igen kicsi az esély, illetve csak nagy áldozat árán oldható meg. Továbbá egy digitális aktív keresztváltó használatával egy teljesen új rendszert hozol létre. Ez a teszt egy olyan gyorsulási verseny lenne, ahol egy Suzukit és egy Ferrarit eresztesz össze.



Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2010.04.08., csüt. 11:30


Lassan ebből is csinálhatnánk egy tesztet. Ugyanaz az erősítés, hangforrás és hangfal és csak a váltót cserélgetnénk.

Néhányan beszámol(ha)tunk a tapasztalatainkról, de itt összehasonlító tesztnek nincs létjogosultsága, mivel olyan sok paraméteren múlik a végeredmény, ami ráadásul erősen környezetfüggő. Az bizonyos, hogy az aktív rendszer könnyebben kezelhető, módosítható és komolyabb magasságokba repíthet. Míg a dobozom passzív keresztváltója dolgozott, hallottam a hiányosságait, de nehezen szántam rá magam a módosításra. Egy PC vezérlésű aktív váltónál néhány kattintás az egész, de kellő szaktudás nélkül nagyon el lehet tévedni benne.



Ezzel nem értek egyet, a tesztnek igenis létjogosultsága van. Minek másnak lenne? Nincs ebben semmi ördögi, a megadott blokkvázlat alapján meg lehet egy pl. háromutas váltót határozni úgy, hogy abból aktívan, passzívan és digitálisan is le lehessen modellezni. A rendszer végig ugyanaz maradna (előfok, végfok, lejátszó stb.), nyilván bizonyos eltérések lesznek: egy passzívnál a váltó elé kerül a végfok, az aktívnál pedig utána, az erősítés is több csatornás lenne aktívnál. De ez nem sérti a teszt tisztaságát.


Linkwitz le is ír egy ilyet a honlapján, mikor aktívan oldja meg az LS3/5 váltását. De nyilván ő egy dilettáns.


potatomelon.wordpress.com


Avatar
fapaci
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12674
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 6443
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: fapaci » 2010.04.08., csüt. 11:00


Lassan ebből is csinálhatnánk egy tesztet. Ugyanaz az erősítés, hangforrás és hangfal és csak a váltót cserélgetnénk.

Néhányan beszámol(ha)tunk a tapasztalatainkról, de itt összehasonlító tesztnek nincs létjogosultsága, mivel olyan sok paraméteren múlik a végeredmény, ami ráadásul erősen környezetfüggő. Az bizonyos, hogy az aktív rendszer könnyebben kezelhető, módosítható és komolyabb magasságokba repíthet. Míg a dobozom passzív keresztváltója dolgozott, hallottam a hiányosságait, de nehezen szántam rá magam a módosításra. Egy PC vezérlésű aktív váltónál néhány kattintás az egész, de kellő szaktudás nélkül nagyon el lehet tévedni benne.



Vendég

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2010.04.08., csüt. 08:20


*míg a félvezetősöknél jobban a tranzisztorok zenélnek, a csöveseknél inkább a designer!

Nem lehetne esetleg érthetően is?:foto: Hogy a tranyók miképpen zenélnek, képesek-e egyáltalán zenejátszásra, nem a konstruktőrön múlik véletlenül? :smile53:)



Vendég

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2010.04.08., csüt. 08:16


...(A BC1-ről a BBC-seknek kissé más volt a véleménye. Persze, lecserélték, csak nem igazán azon tulajdonságai miatt, amiket néhai felrótt:)

Á, dehogyis én róttam ezt föl, hanem azok a hangmérnökök, akik nem ezt a tipust választották a stúdiójukba. Pont emiatt választottak, JBL-t, Tannoy-t stb. Én közvetlenül nem hasonlítottam össze őket, de a BC1-es nekem nagyon "angolos", én az attraktívabb hangot szeretem.



Azok a BBC-s hangmérnökök nem választottak se JBL-t, se Tannoyt. Nem választottak semmit, már a BC1-et is saját szempontjaik alapján fejleszttették, kis légterű kontroll helyiségekbe. A puding próbája az evés, a BBC adás hangminősége pedig magáért beszél(t).



Vendég

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2010.04.08., csüt. 08:08


Csak itt keveredik két dolog, Bigi ATC-100-asa passzív volt, és igen jó "kis" dobozka szerintem, de egy ATC150-es aktív egészen más kaliber, nem lehet a kettőt egy lapon említeni, főleg alul. A Goodmans-t meg hagyjuk szerintem.

Biginek annyi mindene volt és annyi mindent javallott már, hogy tényleg összekevertem:)) Mindenesetre jó lenne, ha az aktívrendszer-hívők legalább nagyjából be tudnák lőni annak a DIY Goodmans doboznak a "hifi-értékét" :smile53:



Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2010.04.08., csüt. 07:20

Kifelejtettem, hogy lehetne még a tesztben egy sima aktív (nem digitális) váltó is.

potatomelon.wordpress.com


Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2010.04.08., csüt. 06:42


egy szetreo 3 utas rendszerhez két panel kell és 2X2 plugin, ami kb 300 dolcsi szállítással együtt. Dobozolatlanul, hardweres kezelőfelület nélkül. Akkor nem jobb egy DCX? :smile53:

Határeset. Nekem hardveres felület itthonra nem is kell, csak egy doboz, ami a portól védené a kártyát, amit PC-ről vezérelnék (ha már mindig be van kapcsolva). Csak a hangminőség a zsákbamacska... :foto:



Lassan ebből is csinálhatnánk egy tesztet. Ugyanaz az erősítés, hangforrás és hangfal és csak a váltót cserélgetnénk. A váltók lehetnének a következők:


1. Behringer DCX2496


2. MIniDSP (Nagyati vett ilyet)


3. Passzív


4. esetleg valakinek van DBX-e, vagy más professzionális speaker management eszköze.


 


Ez egy ötlet, de szerintem sok kételkedőt meggyőzhet.


potatomelon.wordpress.com


Avatar
fapaci
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12674
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 6443
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: fapaci » 2010.04.07., szer. 21:35


egy szetreo 3 utas rendszerhez két panel kell és 2X2 plugin, ami kb 300 dolcsi szállítással együtt. Dobozolatlanul, hardweres kezelőfelület nélkül. Akkor nem jobb egy DCX? :smile53:

Határeset. Nekem hardveres felület itthonra nem is kell, csak egy doboz, ami a portól védené a kártyát, amit PC-ről vezérelnék (ha már mindig be van kapcsolva). Csak a hangminőség a zsákbamacska... :foto:



Avatar
AVX
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 59437
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3274

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: AVX » 2010.04.07., szer. 21:35


Hátulja


post-5-1270668901.jpg



Avatar
AVX
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 59437
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3274

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: AVX » 2010.04.07., szer. 21:34


végül:


multi-erősítők futtatása jóval nagyobb elektromos erőforrásokat fog igényelni. Kérdezem: az AC erőforrásaid képesek a feladatra?


??



Mivel nekem is ilyen ketyerém van,én is végiggondoltam,hogy mivel fogom meghajtani,de ez nekem nem lesz gond.


Jungson AV-1000D 6*80W Class A osztály


post-5-1270668866.jpg



Avatar
kalmi
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 5074
Csatlakozott: 2007.08.22., szer. 17:33
Értékelés: 840

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: kalmi » 2010.04.07., szer. 21:28


A közelmúltban elkezdtem vadászni a digitális váltókat és nekem speciel ár/érték arányban ez tetszik a legjobban:

 


http://www.minidsp.com/


 


Ez komplett rendszert is ajánl, bár az erősítő része engem nem győzött meg.



Okos ötlet! Egy próbát megérne talán, pláne ennyiért...



egy szetreo 3 utas rendszerhez két panel kell és 2X2 plugin, ami kb 300 dolcsi szállítással együtt.


Dobozolatlanul, hardweres kezelőfelület nélkül. Akkor nem jobb egy DCX? :smile53:



Avatar
kalmi
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 5074
Csatlakozott: 2007.08.22., szer. 17:33
Értékelés: 840

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: kalmi » 2010.04.07., szer. 21:25


NJ!


 


Tudok mérni, és szoktam is... nem fülre vagy hasra dobálom össze az arányokat.


Még nem ismerjük egymást azthiszem.... :smile53:



Avatar
fapaci
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12674
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 6443
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: fapaci » 2010.04.07., szer. 21:25


A közelmúltban elkezdtem vadászni a digitális váltókat és nekem speciel ár/érték arányban ez tetszik a legjobban:

 


http://www.minidsp.com/


 


Ez komplett rendszert is ajánl, bár az erősítő része engem nem győzött meg.



Okos ötlet! Egy próbát megérne talán, pláne ennyiért...



Avatar
kalmi
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 5074
Csatlakozott: 2007.08.22., szer. 17:33
Értékelés: 840

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: kalmi » 2010.04.07., szer. 21:18


A behringer dcx2496 ban az ár-szolgáltatás arány verhetetlen. 90 ezer az alapgép, én 30 ezret költöttem rá anyagáron + a sok munkaóra. 120 ezerben van eddig, és mostmár senkinek sem adnám, annyira jó gép lett belőle.


Rendelkezik analog és aes/ebu digit bemenettel. Az utóbbit ügyes, olcsó trükkel teljes értékű spdif bemenetté alakítható. Én is ezt használom, a cd csak futómű. Az állandó szintű maximális kivezérlésű digit bemenetet használva biztosítható a digitális jelfeldolgozás jó minősége a nagy felbontás által.


 


Számos szolgáltatás mind digitálisan megy végbe.


- gain szabályzás bemeneten és minden egyes kimeneten


- változtatható frekijü, meredekségű és karakterisztikájú keresztváltás


- hangszínszabályzás, fázis tolás vagy fordítás minden csatornán


- eltérő akusztikai síkú hangszórók futáskiegyenlítése delay-el minden csatin


- egyetlen D/A konverzió a kimeneteken


 


Az én átalakításom a következőt tartalmazza eddig:


 


1. Az analóg bemenőfokozat becsatolókondijainak ccseréje elkórol fóliára


2. Spdif RCA bemenet létrehozása


3. Az analóg kimenőfokozatok feleslegesen nagy erősítését biztosító opampjainak kiiktatása, ezzel együtt asszimetrikussá alakítása ezzel együtt a felesleges zaj eltüntetése


4. Neutrik RCA aljzatok felszerelése az xlr csatik helyett


5. A kimenetek asszimetrikussá alakítása minőségi fólia kicsatolókkal


6. Egy minőségi Japán 6 pályás ALPS motoros potméter beépítése, és bekötése a kimenőfokozatba


7. A potméter motorvezérléséhez RF áramkör telepítése a távirányíthatóság érdekében.


 


Ennyi, és nem több. Az amúgy sem rossz hangú stage PA készülékből ezáltal egy ultramagas minőségi szinteket kielégítő berendezéshez jutunk, aminek már az első használata után leszokunk káros szenvedélyünkről, a passzív alkatrészek elhelyezéséről, az erősítők és a hangszórók közé.


 


Aki kételkedik hallgassa meg.


Ámen! :smile53:



Avatar
NJ_
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1452
Csatlakozott: 2009.09.13., vas. 20:13
Értékelés: 426

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: NJ_ » 2010.04.07., szer. 21:08


Hallva ezt a hangot összehasonlítva a passzív váltós verzióval.... hát én itthon befejeztem a tekercsekkel és kondenzátorokkal való tökölést! :lol!:

Elképesztő az a könnyedség amivel így képes szólni ez a rendszer.


Egyetlen hátránya (ha ez egyáltalán az) hogy egy sztereo 3 utas rendszerhez 6 csatornányi végfok kell. Viszont így új előnyként bejön hogy pl az alkalmazásnak leginkább megfelelő erősítőt tudsz használni az egyes utakhoz.


pl szerintem ami ideális:


 


Mély: D osztályú vas nagy kakaóval, feszes mélyekkel


Közép: csöves erősítő érzelmes, lágy középhangokal


Magas: jó félvezetőssel, precíz magastartománnyal



"Mély: D osztályú vas nagy kakaóval, feszes mélyekkel


Közép: csöves erősítő érzelmes, lágy középhangokal


Magas: jó félvezetőssel, precíz magastartománnyal"


:smile53:


 


és nem gondolod - a szavaiddal élve, - hogy ez a technikai értelemben nagyon hibrid elgondolás IS erősen ""csavarint a valóságon""??


 


Én momentán még nem hallottam - persze a Saját zenei preferenciáimnak megfelelően - kellő neutralitással megszólalni egy Ilyen multi-amplifikált rendszert. Például nagy Martin Logan statikusok esetén, - az eleve aktív subwoofer mellett - a paneleket előszeretettel hajtják biamplifikálva pl. Wolcott vagy Mcintosh csövesekkel, ami persze (félreértés Ne essen) nem rossz, de számomra kicsit messze esik a valóságostól...


??



Tehát!


 


Gondolom, azt nem kétled, hogy csöves erősítő és félvezetős erősítő között nagy különbségek tudnak lenni hangzásban...


Ha egy hangszórót aktív váltással mondjuk 250 Hz-től 5 kHz-ig hajtasz egy középhangszórót, annak freki és impedanciamenete ugyanaz lesz mérve akár a csövessel akár a félvezetőssel hajtod, ha korrekt erősítőkről beszélünk. Hangzásban mégis lesz különbség. Én ne hallottam még olyan félvezetőst, melynek a középhangjai számomra jobban tetszők lettek volna mint egy csövesnek.


 


Az alapvető különbség, az aktív váltásban rejlik. Itt szerez olyan előnyöket egy aktív rendszer, amik szerintem behozhatatlanok.


Sokan vádolják azzal az aktív st monitorokat, hogy száraz élettelen hangjuk van.


Ez van a lemezen.


 


Én az aktív váltással és a hangprocesszor használatával nem elsősorban a neutrális studio hangzást keresem, hanem azt a könnyed és egységes hangzást amit ez a felállás ad.


 


Egyébként annyira még hifista vagyok, hogy szeretem a csöves erősítő életszerű középhangjait, de nem hajkurászom a "jóhangú RCA aljzatokat" és az "ezüstözött ónozást", meg a "bejáratott forrasztást".


Ezt meghagyom másnak. :foto:


 


Mindenki jár egy általa jónak hitt utat. Én ezt hiszem jónak.



Mindenki jár egy általa jónak hitt utat. Én ezt hiszem jónak.”


valószínűleg Itt van közöttünk a legnagyobb különbség!


:)


szóval, csak beszélgetés szintjén pár szó az említett „valóság” és „egységes hangkép” Frankenstein problémáiról; :lol!:


Gondolom, azt nem kétled, hogy csöves erősítő és félvezetős erősítő között nagy különbségek tudnak lenni hangzásban...”


Nem kétlem, Igen van különbség SS és csöves hang között…hogyne! De Ez Ide most hogy jön??


 


Sokan vádolják azzal az aktív st. monitorokat, hogy száraz élettelen hangjuk van. Ez van a lemezen.”


namost Ez akkora badarság, hogy hirtelen nem is tudom, hogy Mit mondjak?!


;peace;


Így biztosan Nem kóser, és első körben azt mondom, megérné, hogy átgondold és újra fogalmazd…


 


Én az aktív váltással és a hangprocesszor használatával nem elsősorban a neutrális studio hangzást keresem, hanem azt a könnyed és egységes hangzást amit ez a felállás ad.”


nos, az előzőek tükrében, akkor valóban Nem azt keresed ami a lemezen van. Ez pedig egyértelmű helyzet, tkp. A Te utad, csak akkor azt a szót, hogy „valóságos”, elfelejtheted!



függetlenül attól, hogy Én is pontosan a professzionális hangtechnikai iparban (is) aktívan tevékenykedő, -illetve onnan az „audiohile nervous”-ba érkező (hang)mérnökök véleményére adok leginkább, túlzónak tartom azt sugalmazni, hogy kizárólagosan a professzionális platform és support lenne az üdvözítő. Itt is és Ott is lehet (nagyon) jót konstruálni, ami mindig lényeges, az a designer -és konstrukciója maga…kiegészítve egy találó mondással:


*míg a félvezetősöknél jobban a tranzisztorok zenélnek, a csöveseknél inkább a designer!


 


a választott (kereszt)váltási pontok és meredekségek, a játszott zene fajtája stb., a hangszórók hatékonyságától függően tkp. meg fogják határozni, hogy mennyi teljesítményre lesz szükséged minden egyes (fel)erősítendő frekvencia tartományhoz. Általában a „több jobb”…addig, amíg a minőség nem kompromittálódik a nagyobb mennyiséggel szemben.


 


érdemes figyelembe venni, hogy miként a rendszer -és az erősítő hatékonyság emelkedik, úgy kisebb teljesítményt fogsz kihúzni bármilyen adott erősítőből bármilyen adott hangerőnél. Ez nagyobb részben a sávszélesség korlátozás miatt van, kisebb részben pedig attól ’lesz’, hogy megszabadulnak a teljesítményt elvonó passzív keresztváltóktól. Ezek a teljesítményt elvonó keresztváltók egyébként alacsony szintű részleteket rejthetnek, így várhatóan (szintén) nagyobb transzparencia hallható…


 


az alacsonyabb teljesítmény igények és a nagyobb felbontás miatt nyilvánvalóbbá válhat a keresztváltó torzítás az erősítők felől. Ezen a területen segíthet, ha olyan erősítőid vannak, amelyek (jóval) tovább járnak A-osztályú üzemmódban, mint a legtöbb hasonló (kommersz) erősítő. Ez növeli a jel tisztaságot, és tkp. „elmozdítja” azt a pontot ahol az erősítő Class B működtetésbe vált az átlagos energiafogyasztás pontja fölött. Egyetlen hátrány, a nagyobb meleg…


 


egyszerűsítheti a dolgot, ha 1, azaz egy azonos gyártótól használsz erősítőket. Ez esetben a gyártóra (biztosan) számíthatsz, hogy ott növelje a bias szinteket ahol Te akarod, és összeillessze az összes csatorna erősítését, kvázi egyidőben. Attól függően persze, hogy újak e vagy használtak az erősítők, és hogy a céges (üzlet)politika mit diktál…


 


mindenesetre nem árt odafigyelni, hogy kicsivel többet kell tenni mint „gyenge tuning” egy ilyen természetű rendszerrel. Ha magas szintű pontosságot kívánsz fenntartani, „hozni kell” néhány kisebb elektronikai mérést. Ellenkező esetben a számodra jónak hangzó dolgok fülre is beállíthatóak. Itt elsősorban erősítés beállításokra gondolok az általad használt elektronikus keresztváltón, … persze olyan egyszerűen vagy bonyolultan, ahogy szimpatikus…


 


végül:


multi-erősítők futtatása jóval nagyobb elektromos erőforrásokat fog igényelni. Kérdezem: az AC erőforrásaid képesek a feladatra?


??


Never try to teach a pig to sing. It wastes your time and it annoys the pig.


Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2010.04.07., szer. 18:07


A Behringer helyett tudom ajánlani pl. a DBX-et:

 


http://www.dbxpro.com/PA+/index.php



Nyithatnátok egy ilyen topicot.


Engem speciel nagyon érdekelnek ezek a kütyük.


Nekem is olyan van,mint Kalminak.



A Behringer elég zajos önmagában, bár lehet, hogy Kalmi mod-ja megoldotta a problémát, kiváncsi vagyok rá.


 


A közelmúltban elkezdtem vadászni a digitális váltókat és nekem speciel ár/érték arányban ez tetszik a legjobban:


 


http://www.minidsp.com/


 


Ez komplett rendszert is ajánl, bár az erősítő része engem nem győzött meg.


potatomelon.wordpress.com


Avatar
fapaci
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12674
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 6443
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: fapaci » 2010.04.07., szer. 11:11


igen, csak ezek nem a 100ezres kategóriába eső vasak...

Sajnos nem, a broadcast világ nem olcsó, de számold bele, hogy egy ilyen processzorral egy jófajta DAC-hoz is hozzájutsz!



Avatar
AVX
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 59437
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3274

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: AVX » 2010.04.07., szer. 09:44


igen, csak ezek nem a 100ezres kategóriába eső vasak...



Egy komolyabb hangváltó 3-500000 Ft.Ebből indulj ki.



Online
Avatar
earforce
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5591
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 00:18
Értékelés: 1863

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: earforce » 2010.04.07., szer. 09:28


A Behringer helyett tudom ajánlani pl. a DBX-et:

 


http://www.dbxpro.com/PA+/index.php



Ez valóban komolyabb cucc, csak nincs rajta digitális bemenet. Részemről a Xilica és a TC Electronic processzorokat ajánlom, bár ezek nyilván drágábbak, mint a Behringer.



igen, csak ezek nem a 100ezres kategóriába eső vasak...


SYNOLOGY|DUNE|METRUM|MUSICAL FIDELITY|MAGNEPAN|REL

Avatar
AVX
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 59437
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3274

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: AVX » 2010.04.07., szer. 09:07


A Behringer helyett tudom ajánlani pl. a DBX-et:

 


http://www.dbxpro.com/PA+/index.php



Nyithatnátok egy ilyen topicot.


Engem speciel nagyon érdekelnek ezek a kütyük.


Nekem is olyan van,mint Kalminak.



Avatar
fapaci
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12674
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 6443
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: fapaci » 2010.04.07., szer. 08:15


A Behringer helyett tudom ajánlani pl. a DBX-et:

 


http://www.dbxpro.com/PA+/index.php



Ez valóban komolyabb cucc, csak nincs rajta digitális bemenet. Részemről a Xilica és a TC Electronic processzorokat ajánlom, bár ezek nyilván drágábbak, mint a Behringer.



Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2010.04.07., szer. 07:05


A Behringer helyett tudom ajánlani pl. a DBX-et:


 


http://www.dbxpro.com/PA+/index.php


potatomelon.wordpress.com


Avatar
nehai
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1600
Csatlakozott: 2009.02.17., kedd 13:23
Értékelés: 180

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: nehai » 2010.04.07., szer. 05:32


... Mielőtt azonban az ATC aktívot valami csodálatraméltó etalonnak kiáltjuk ki, figyelmedbe ajánlom az egyik volt magyar ATC-tulajdonos esetét. Nem is az ő véleménye érdekes, hanem a fórumozóé, aki az ő házilag összetákolt:) Goodmans ládáiból kijövő hangról összehasonlíthatatlanul nagyobb elragadtatással írt a faluban, mint a régebbi, aktív ATC végű hifijéről:)) Ami nem kicsit mond ellent totyikunk elején tett kinyilatkoztatásának:
. Aktiv studio hangfal az egyik. Szerintem ez a legolcsobb elég jó megoldás.

Szerintem nem kellett volna...



Csak itt keveredik két dolog, Bigi ATC-100-asa passzív volt, és igen jó "kis" dobozka szerintem, de egy ATC150-es aktív egészen más kaliber, nem lehet a kettőt egy lapon említeni, főleg alul. A Goodmans-t meg hagyjuk szerintem.



Avatar
nehai
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1600
Csatlakozott: 2009.02.17., kedd 13:23
Értékelés: 180

Stúdió Hangsugárzók

Hozzászólás Szerző: nehai » 2010.04.07., szer. 05:28


...(A BC1-ről a BBC-seknek kissé más volt a véleménye. Persze, lecserélték, csak nem igazán azon tulajdonságai miatt, amiket néhai felrótt:)

Á, dehogyis én róttam ezt föl, hanem azok a hangmérnökök, akik nem ezt a tipust választották a stúdiójukba. Pont emiatt választottak, JBL-t, Tannoy-t stb. Én közvetlenül nem hasonlítottam össze őket, de a BC1-es nekem nagyon "angolos", én az attraktívabb hangot szeretem.



Válasz küldése

Vissza: “Pro Audio”