Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Nyúzószett

Avatar
Robici
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1332
Csatlakozott: 2007.07.24., kedd 08:16
Értékelés: 1137
Kapcsolat:

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Robici »


ami igaz is, de ahhoz amit leírtam, lényegtelen! (azért pl. mert a szonikalitáshoz köthető memória meglehetősen rövidtávú, stb.)
Akkor ha jól értem te ezzel szeretted volna alátámasztani, hogy az a lényeg, hogy a tesztelés idejében mit szeret az ember.
 
továbbá, Én sem értem amit írsz, mert olyanról Én nem hallottam, hogy valaki elmegy egy jó hangú rendszert venni anélkül, hogy legalább saját magának őszintén bevallaná, hogy Mit vagy Miket szeret. Onnantól pedig újra ott tart, hogy definíció(k)ra van szüksége a hallott jóság megítélésében.
 
Hát pedig én úgy vélem, nem mindenki egyformán viszonyul a zenéhez, sokféle hozzáállás lehetséges, van akit kevésbé érdekel ez az egész témakör, van, akit jobban. Sőt nekem úgy tűnik, a hifistáknak igazából a technika a lényeg, nem a zene. A tesztelgetés, az építgetés öröme. Nekem például eszembe nem jutna, hogy pusztán a "jól szólás" miatt vegyek meg egy lemezt, másoknak meg pont ez a lényeges szempont. (Én elsősorban zene és előadó alapján választok, és csak ez után próbálom meg a lehetőségek közül a legjobb minőségűt kiválasztani bizonyos határok között. De soha nem adnék egy 24K gold kiadásért - amiket látok néha ez eBay-en - 5-6-szoros árat, ha sokkal kevesebbért is megvehető eredeti kiadás.)

Avatar
NJ_
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1515
Csatlakozott: 2009.09.13., vas. 20:13
Értékelés: 507

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: NJ_ »


Robici,
Minden tiszteletem ellenére nem értem teljesen, hogy mit írsz. De ami nem világos, arra rákérdezek.
 
Az, hogy a tesztelés előtt, -és jóval utána, mit szeretett a hallgató, illetve mit fog szeretni, az most irreleváns.
 
Mikor irreleváns?
 
hogy az adott rendszer jól szól avagy rosszul, mert Neki az akkor hallgatott zene nem tetszik.
 
Szerintem két eset van:
- ha azért ment oda, mert valami jól szóló rendszert keres (erre ATC is írt példát): ebben az esetben tulajdonképpen szerintem egy tág határon belül szinte mindegy, hogy mit tesznek be, a lényeg, hogy nagyon jól szóljon, akkor a vevőnek valószínűleg tetszeni fog. Ilyenkor valóban nem is érdemes lemezt vinni és talán nem is visz. Én is találkoztam hifistával, akinek (számomra) drága rendszere volt, de kb. 4-5 írott cédéje és kész.
- azért ment oda, mert zenehallgatásra keres valamit: na ebben az esetben szerintem hiba azzal demonstrálni, hogy beteszek valami jól szólót, mert az ember valószínűleg visz magával lemezt és arra kíváncsi, hogy az általa szeretett zenékkel milyen élményt ad a rendszer. És ha bekerül valami jól szóló, de általa nem szeretett zene, akkor arra fog emlékezni, hogy unalmas volt a zene, nem arra, hogy jól szólt a rendszer. Legalábbis én így vagyok vele.
 
Én egyre inkább nem hiszek a szeparáltságban, azaz abban hiszek, hogy egy jól konstuált komponesekből álló, jól összeillesztett rendszernek mindenféle stíluson jól kell(ene) teljesítenie.
 
Na ja, csak ilyenek nem teremnek minden bokorban. Nekem különben elég nagy részét teszik ki a gyűjteményemnek az 1905-1950 közötti felvételek. És például jobban érdekelne vásárlás esetén, hogy hogy szól egy 1937-es Csajkovszkij 5. Mengelberggel, mint egy szuper demonstrációs lemez. Mert az utóbbin unatkoznék (elismerve persze az erényeit), az elsőt meg élvezettel hallgatnám.

"Minden tiszteletem ellenére nem értem teljesen, hogy mit írsz."

'megjöttünk'! :kiraly:
:lol!:
 
szóval,
"mikor mi az irreleváns?"
 
megelőztem egy szokásos álláspontot és vele járó kérdést, miszerint
""olyan NINCS, hogy valaki például CSAK az euro discot szereti!
És miért is gondolom, hogy valaki csak az euro discot ismeri, mert pl. jóval korábban country-t, -utána meg majd éppen valami mást fog szeretni, mert ilyen az élet...""
 
ami igaz is, de ahhoz amit leírtam, lényegtelen! (azért pl. mert a szonikalitáshoz köthető memória meglehetősen rövidtávú, stb.)
 
továbbá, Én sem értem amit írsz, mert olyanról Én nem hallottam, hogy valaki elmegy egy jó hangú rendszert venni anélkül, hogy legalább saját magának őszintén bevallaná, hogy Mit vagy Miket szeret. Onnantól pedig újra ott tart, hogy definíció(k)ra van szüksége a hallott jóság megítélésében.
 
végül,
"Na ja, csak ilyenek nem teremnek minden bokorban."
TERMÉSZETESEN NEM!

Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver

„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith

Avatar
Robici
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1332
Csatlakozott: 2007.07.24., kedd 08:16
Értékelés: 1137
Kapcsolat:

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Robici »


Bartók Concerto..., Reiner Frigyes, CSO, Living Stereo
Az a Concerto nekem is megvan, csak még a CD-s verzió. Szerintem az albumon lévő Zene amúgy jobb előadás, mint a Concerto, amiben az üstdob sajnálatos módon eléggé távolról hallatszik. Szépen szólnak ezek is, de azért nem ezek az utolsó szó a hangtechnikában.
 
Különben érdekes dolgot találtam. Wilma Cozart Fine nyilatkozta a Mercury CD-s kiadásaival kapcsolatban:
 
RAB: You had to mix the three channels once again for the CD-releases. How did you go about it? 
WCF: First I listened to the Lp's, many times, so my memory came back. You know that as a writer, that when you are absorbed by the writing process you cannot be reached by other people. It takes a lot of concentration. I listened of course to the sound balance and the stereo-image on the Lp. I wanted that the CD did not differ from the Lp.
 
RAB: What was the most difficult mix?
 
WCF: That was the Balalaika-recording. It was difficult to get the naturalness of the plucking of the strings right.
 
RAB: CD is a completely different medium. How do you perceive it? Do you think it has its restrictions?
 
WCF: Yes, my husband always said that the sampling rate was too low. But the CD's are closer to the masters, the original tapes, than the Lp's.


Avatar
Robici
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1332
Csatlakozott: 2007.07.24., kedd 08:16
Értékelés: 1137
Kapcsolat:

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Robici »


Robici,
Minden tiszteletem ellenére nem értem teljesen, hogy mit írsz. De ami nem világos, arra rákérdezek.
 
Az, hogy a tesztelés előtt, -és jóval utána, mit szeretett a hallgató, illetve mit fog szeretni, az most irreleváns.
 
Mikor irreleváns?
 
hogy az adott rendszer jól szól avagy rosszul, mert Neki az akkor hallgatott zene nem tetszik.
 
Szerintem két eset van:
- ha azért ment oda, mert valami jól szóló rendszert keres (erre ATC is írt példát): ebben az esetben tulajdonképpen szerintem egy tág határon belül szinte mindegy, hogy mit tesznek be, a lényeg, hogy nagyon jól szóljon, akkor a vevőnek valószínűleg tetszeni fog. Ilyenkor valóban nem is érdemes lemezt vinni és talán nem is visz. Én is találkoztam hifistával, akinek (számomra) drága rendszere volt, de kb. 4-5 írott cédéje és kész.
- azért ment oda, mert zenehallgatásra keres valamit: na ebben az esetben szerintem hiba azzal demonstrálni, hogy beteszek valami jól szólót, mert az ember valószínűleg visz magával lemezt és arra kíváncsi, hogy az általa szeretett zenékkel milyen élményt ad a rendszer. És ha bekerül valami jól szóló, de általa nem szeretett zene, akkor arra fog emlékezni, hogy unalmas volt a zene, nem arra, hogy jól szólt a rendszer. Legalábbis én így vagyok vele.
 
Én egyre inkább nem hiszek a szeparáltságban, azaz abban hiszek, hogy egy jól konstuált komponesekből álló, jól összeillesztett rendszernek mindenféle stíluson jól kell(ene) teljesítenie.
 
Na ja, csak ilyenek nem teremnek minden bokorban. Nekem különben elég nagy részét teszik ki a gyűjteményemnek az 1905-1950 közötti felvételek. És például jobban érdekelne vásárlás esetén, hogy hogy szól egy 1937-es Csajkovszkij 5. Mengelberggel, mint egy szuper demonstrációs lemez. Mert az utóbbin unatkoznék (elismerve persze az erényeit), az elsőt meg élvezettel hallgatnám.

Avatar
NJ_
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1515
Csatlakozott: 2009.09.13., vas. 20:13
Értékelés: 507

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: NJ_ »


képzeljünk el két embert - az egyik szereti a klasszikus zenét és nem szereti a rockot, a másik pedig szereti mindkettőt. A rendszereiket megpróbálja annak a szellemében összeállítani, hogy a számukra kedvelt zenét a legjobb előadás minőségben hallgassák. De a jó zene ezeknek az embereknek természetesen más! 
más szavakkal, tudunk egyáltalán csinálni/összeállítani Ideális rendszert??


Attól függ, mi az ideális rendszer. Én 90%-ban csak klasszikus zenét hallgatok, de szeretem a rockot is (Pink Floyd, Queen, Republic, Dream Theater, Beatles például).
 
A mostani rendszeremnek a klasszikus zene inkább megy, a rock nem nagyon, de elfogadtam így. De a klasszikus zene is sokrétű. Kamara- vagy nagyzenekari? Szóló zongora vagy opera (netán orgona)? Modern vagy romantikus? Mind külön igényekkel és nem biztos, hogy amelyik rendszer kiemelkedőt nyújt az egyiken az a másikon is jó lesz. A szimfonikus nagyzenekar elég kritikus, amelyik rendszeren jól szólnak a lány gitárral stílusú dolgok, könnyen elvérezhet egy Mahler 8.-on vagy Sztravinszkij Tavaszi áldozaton. (Nem csoda, hogy a High End Show-n a legtöbben az előbbivel kategóriával demonstrált, kevesen az utóbbival... Bár ennek persze más oka is van.)

Robici,
sokkal egyszerűbb a kérdés. Tkp. annak egy szimpla igazolása, hogy teljesen átlagos körülmények között, a hallgatóknak miért ajánlatos olyan lemezekkel megérkezni egy meghallgatásra, amelyeket kedvelnek!
 
egy elfogadható átlagot véve alapul, legyen az emberek 50%-a olyan mint Te vagy akár Én, a másik 50%-uk pedig olyan, aki adott stílus kizárólagos elkötelezettje. Persze ez az udvarias 'fifti-fifti' átlagolás egyszerű bogus, mivel Én például ennél jóval szélsőségesebb számokkal találkoztam, azaz az átlag zeneszerető emberek majd' 70%-a stílus elkötelezett, legalábbis időszakosan. Az, hogy a tesztelés előtt, -és jóval utána, mit szeretett a hallgató, illetve mit fog szeretni, az most irreleváns.
 
a fentiekből kiindulva és csak a korábban vázolt szituációt véve alapul, hozzátéve azt, hogy lásd. min. 50%-ban és max. 70% -ban a valóságot is tükrözi, az 1 -es és a 2 -es egyénnek ugyanazon rendszer (az egyik koncepció mentén összeállítva) nem fog egyaránt tetszeni, azaz számukra nem egyöntetűen ideális, sőőt nem is tudja az 1-es alany eldönteni - aki adott stílus elkötelezett, - hogy az adott rendszer jól szól avagy rosszul, mert Neki az akkor hallgatott zene nem tetszik.
 
 
egyébként, Én egyre inkább nem hiszek a szeparáltságban, azaz abban hiszek, hogy egy jól konstuált komponesekből álló, jól összeillesztett rendszernek mindenféle stíluson jól kell(ene) teljesítenie. Ez pusztán konstukció, jól alkalmazott elvek -és technológiák kérdése.
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver

„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith

Avatar
BruceWayne
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2008.07.23., szer. 14:56
Értékelés: 9

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: BruceWayne »


...lehet, hogy az előbb kicsit off voltam, ezért íme az én vivős lemezeim:
 
Trijntje Oosterhuis: Burt Bacharach Songbook 1-2. (Blue Note)
Shostakovich: The Jazz album (Decca)
Diana Krall: amelyikhez éppen akkor kedvem van (Verve)
Depeche Mode: Ultra (Mute)
Bucky Pizzarelli: Swing Live (Chesky)

Avatar
BruceWayne
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2008.07.23., szer. 14:56
Értékelés: 9

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: BruceWayne »

Azért szerintem, aki jó minőségű hi-fi-t vásárol, annak alap, hogy ne csapnivaló minőségű, másolt cd-vel a kezében menjen vásárolni. Ezek természetesen nem sokat mutatnak meg a "jelöltek" kvalitásaiból. Ám nekem a halálom az (és elég sok helyen játszák el a kereskedők), hogy mindenféle általuk favorizált teszt cd-kkel akarják kiválasztatni a vásárlóval (függetlenül a zenei ízlésétől) azt a készüléket, amellyel az éveket tervez együtt élni. Engem a hangsugárzóim vásárlásakor baromira nem érdekelt, hogy hogyan szól teszt cd-vel a készülék egy teljesen más zenei stíluson, mint amit én hallgatok. Én fogtam pár cd-t, amiket sűrűn hallgatok (eredeti Chesky, Blue Note, Telarc, Polygram stb. kiadások) és mindről végighallgattam pár track-et. Nem magasakat, mélyeket, stb. akartam hallani, hanem azt, hogy a zene folyamát tudja-e tolmácsolni a nekem tetsző módon? Így véleményem szerint elég nagy biztonsággal lehet választani. Egy kereskedő pedig ha el szeretne adni nekem egy 3-400.000Ft-os (de akár 100.000Ft-os) berendezést, bizony várja ki türelmesen, míg eldöntöm, hogy megfelel-e számomra az általa kínált portéka. Mert bizony a mai fizetéseket nézve nem kis összegek ezek. Még jobb, ha letét ellenében esetleg haza is lehet vinni, mert hosszabb távon dől el végül, hogy lesz-e szerelem, vagy nem. De 2 perces zenerészletekkel szerintem ezt képtelenség megítélni.

Avatar
Robici
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1332
Csatlakozott: 2007.07.24., kedd 08:16
Értékelés: 1137
Kapcsolat:

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Robici »


képzeljünk el két embert - az egyik szereti a klasszikus zenét és nem szereti a rockot, a másik pedig szereti mindkettőt. A rendszereiket megpróbálja annak a szellemében összeállítani, hogy a számukra kedvelt zenét a legjobb előadás minőségben hallgassák. De a jó zene ezeknek az embereknek természetesen más! 
más szavakkal, tudunk egyáltalán csinálni/összeállítani Ideális rendszert??


Attól függ, mi az ideális rendszer. Én 90%-ban csak klasszikus zenét hallgatok, de szeretem a rockot is (Pink Floyd, Queen, Republic, Dream Theater, Beatles például).
 
A mostani rendszeremnek a klasszikus zene inkább megy, a rock nem nagyon, de elfogadtam így. De a klasszikus zene is sokrétű. Kamara- vagy nagyzenekari? Szóló zongora vagy opera (netán orgona)? Modern vagy romantikus? Mind külön igényekkel és nem biztos, hogy amelyik rendszer kiemelkedőt nyújt az egyiken az a másikon is jó lesz. A szimfonikus nagyzenekar elég kritikus, amelyik rendszeren jól szólnak a lány gitárral stílusú dolgok, könnyen elvérezhet egy Mahler 8.-on vagy Sztravinszkij Tavaszi áldozaton. (Nem csoda, hogy a High End Show-n a legtöbben az előbbivel kategóriával demonstrált, kevesen az utóbbival... Bár ennek persze más oka is van.)

Avatar
NJ_
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1515
Csatlakozott: 2009.09.13., vas. 20:13
Értékelés: 507

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: NJ_ »


analogos aspektusból:
 
nem most volt, amikor utoljára nyílt piaci (tehát nem társaságon belüli, kvázi jóbaráti csere-bere) vásárlási szándékkal közelítettem egy rendszerhez, -vagy rendszerelemhez. És mivel ez Nálam már jóideje, kábé 100%-ban az analog lemezjátszókhoz, -mint forrásoldali komponens(ek)hez köthető, ezért módszerem sem nevezhető szokványosnak.
 
mindenek elött a leglényegesebb, hogy amit akármilyen, -szuper, jó, megfelelő, tűrhető etc., minőségű forráslemezről hallgatunk, jól installált lemezjátszóról, illetve hangkar, és hangszedő set-up-ról szóljon. Az, hogy mennyire jó akusztikus körülmények között, az sajnos más lapra tartozik. Ez nehezen eliminálható nehézség, mondhatnám majd' lehetetlen ('hozott anyag' az eladó részéről);
 
Én mindig csak 2, azaz Kettő lemezt viszek magammal, egy fixet, és egy - hangulatomtól függő - változót:
 
fix lemez:
Cardas Frequency Sweep and Burn-In Record 2
CR FSR, produced by George Cardas, mastered by Stan Ricker
http://www.cardas.com/content.php?area= ... album_id=8
 
változó lemez(ek):
1, azaz Egy a demonstrációs minőségű, -főleg LIVE LP-im közül (jó alsó -és felső frekvencia kiterjesztéssel, kimagasló dinamikával és 'jelenléttel' etc.), stílusában mindig az aznapi hangulatomnak megfelelően;
tbk. Donny Hathaway LIVE,
Charles Mingus plays Charles Mingus on candid LIVE,
Art Blakey Live at Birdland vol.1 LIVE,
BBC recorded Pink Floyd (2-mic. Decca) LIVE, etc.
etc.
 
semmi egyéb nyüglődés, egy beállításaiban ideális forrásoldal, egy jó minőségű, -számomra kedves lemez, Nekem elég, hogy megyőző eredményt hozzon. És amennyire kötetlen a változó LP, annyira kötött a fix lemez, ugyanis elképzelhetetlennek tartom egy (pl. drága) komponens megvételének számba vételét irreleváns körülmények között.
 
gyakori kérdés:
az eladó enged 'belenyúlkálni' a set-up -ba?? Nos igen is és nem is, De nem Ez a lényeg. A lényeges az Én felfogásomban inkább az, hogy Akarjon Eladni, ... és ez már más dimenziókat nyithat a történetnek, és a lehetőségeknek, mondjuk egy Titan i hangszedő, -de akár például egy -és az EU-ban maradva - Electrocompaniet vagy Densen erősítő megvételénél.
 
 
végül egy érdekes kérdés:
képzeljünk el két embert - az egyik szereti a klasszikus zenét és nem szereti a rockot, a másik pedig szereti mindkettőt. A rendszereiket megpróbálja annak a szellemében összeállítani, hogy a számukra kedvelt zenét a legjobb előadás minőségben hallgassák. De a jó zene ezeknek az embereknek természetesen más!
most képzeljük el azt, hogy például rock'n'roll-t hallgatnak az első ember rendszerén. Az első ember azt mondja, hogy ez **rosszul szól**, de mit fog mondani a második ember? Lehetséges lesz számára *szeretni* az előadást?
 
más szavakkal, tudunk egyáltalán csinálni/összeállítani Ideális rendszert??

Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver

„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith

Vendég

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Vendég »


A Vollenweiderrel kapcsolatos ismereteidet pedig nem merem vitatni...(a szekrényben én szúrtam ki a borítót a Thorens adásvételnél...most már nagyjából tudod ki vagyok)
Nahááát

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: AVX »


Dee. Egyébként én azt hittem te a Bluezeum lemezre gondolsz.A Vollenweider az akusztikus.

No ezt tényleg összekutyultam.
Bocsi.

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12039
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5709
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: tonee73 »


:lol!:
Ezt inkább kihagynám egy hangfal vásárlás esetén.
nem hiszem,hogy elektronikus zenékkel lehet dobozokat tesztelni,de ha valaki csak ilyet hallgat akkor OK,de ennek a CD-nek a minősége eléggé csapnivaló.Nekem is meg van.

Tudom,hogy egy csomó elektronikusan módosított hangszer van rajta-de szeretem hallgatni,és már ismerem elég jól-azért tettem be ide.

Elnézést!!!! Ti most a Vollenweider lemezről beszéltek?
Mert ha igen akkor ti nem tudjátok, hogy miről beszéltek...
Ezt a lemezt koncert formában volt alkalmam látni 3 éve a Pecsában, és hogy ebben elektronikusan modifikált hangszerek lennének, az annyira nem igaz hogy egyszerűen egy oltári marhaság.

Tudom.Azt hittem Atc egy másik általam betett lemezről beszél.A Vollenweiderrel kapcsolatos ismereteidet pedig nem merem vitatni...(a szekrényben én szúrtam ki a borítót a Thorens adásvételnél...most már nagyjából tudod ki vagyok)
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Vendég

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Azért is kérdeztem...
Na meg ha nem csak egy ilyet tennél a hozzászólásba, hanem legalább a címét és előadóját is odaírnád az ajánlott lemeznek, akkor nem keverednénk itt :lol!:

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12039
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5709
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: tonee73 »




Ezt inkább kihagynám egy hangfal vásárlás esetén.
nem hiszem,hogy elektronikus zenékkel lehet dobozokat tesztelni,de ha valaki csak ilyet hallgat akkor OK,de ennek a CD-nek a minősége eléggé csapnivaló.Nekem is meg van.

Dee. Egyébként én azt hittem te a Bluezeum lemezre gondolsz.A Vollenweider az akusztikus.
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Vendég

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Vendég »


na mégegyszer mert elrontottam
 

 
QUOTE (atc @ 2010 Mar 11 , 09:24)
Ezt inkább kihagynám egy hangfal vásárlás esetén.
nem hiszem,hogy elektronikus zenékkel lehet dobozokat tesztelni,de ha valaki csak ilyet hallgat akkor OK,de ennek a CD-nek a minősége eléggé csapnivaló.Nekem is meg van. 


Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: AVX »


[
ki az a ti?

Szerinted?
Én ilyet nem írtam.

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12039
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5709
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: tonee73 »


[
ki az a ti?
Szerinted?
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: AVX »


Elnézést!!!! Ti most a Vollenweider lemezről beszéltek?
Mert ha igen akkor ti nem tudjátok, hogy miről beszéltek...
Ezt a lemezt koncert formában volt alkalmam látni 3 éve a Pecsában, és hogy ebben elektronikusan modifikált hangszerek lennének, az annyira nem igaz hogy egyszerűen egy oltári marhaság.

ki az a ti?

Vendég

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Vendég »


:lol!:
Ezt inkább kihagynám egy hangfal vásárlás esetén.
nem hiszem,hogy elektronikus zenékkel lehet dobozokat tesztelni,de ha valaki csak ilyet hallgat akkor OK,de ennek a CD-nek a minősége eléggé csapnivaló.Nekem is meg van.

Tudom,hogy egy csomó elektronikusan módosított hangszer van rajta-de szeretem hallgatni,és már ismerem elég jól-azért tettem be ide.

Elnézést!!!! Ti most a Vollenweider lemezről beszéltek?
Mert ha igen akkor ti nem tudjátok, hogy miről beszéltek...
Ezt a lemezt koncert formában volt alkalmam látni 3 éve a Pecsában, és hogy ebben elektronikusan modifikált hangszerek lennének, az annyira nem igaz hogy egyszerűen egy oltári marhaság.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: AVX »


Na azt én sem tudom, de a zene nagyon bejön...
Meghallgattad már? Tetszik?

Igen tetszik.
K2-es CD-ből elég sok van nekem.

Vendég

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Kínában van külön cégük.
Nagyon sok CD-t csak a kínai piacra szánnak.
Nekem is van több FIM CD-m,ami európában nem kapható,ha jól tudom.
Ez is ilyen ha igaz.
HUI FEN MIN/RIVER OF SORROW K2 HD MASTERING CD

Ez momentán nekem is megvan...
Mondjuk azt nem tudom, hogy Európában kapható-e, az enyém az USA-ból származik.

USA-ban sok kínai CD-t lehet kapni,de európában nem igazán.
Mint írtam,nem vagyok biztos benne,hogy ez a CD kinai FIM,vagy sem.

Na azt én sem tudom, de a zene nagyon bejön...
Meghallgattad már? Tetszik?

Vendég

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: Vendég »

az avtorrenten fennt van elvileg csak nincs megosztója:(

Avatar
dandesz
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 547
Csatlakozott: 2009.05.16., szomb. 16:08
Értékelés: 4

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: dandesz »


főleg hogy az albumok nagy része csapnivalóan van masterelve.
Húha...

Sajnos van benne némi igazság.
Nekem van pár olyan CD-m,ami több kiadásban létezik.
Egyszer ha eljössz,akkor megmutatom.
Nagyon sok extra minőségű CD-vel rendelkezem.
Ezek nagy része nem teszt Cd.
XRCD-m is van elég sok.
A K2-es felvételek a legjobbak szinte,amiket idáig hallgattam.
 
Itt bele lehet hallgatni a K2-es válogatásba:
http://www.cduniverse.com/productinfo.a ... =classical
This Is K2 HD Sound! CD

Ezt a teszt CD honnan tudom beszerezni vagy esetleg letölteni?
2.0: Erősítő :Dual CV 1460 Hangfal: DIY Forrás: Gép

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: AVX »


Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Nyúzószett

Hozzászólás Szerző: AVX »


Kínában van külön cégük.
Nagyon sok CD-t csak a kínai piacra szánnak.
Nekem is van több FIM CD-m,ami európában nem kapható,ha jól tudom.
Ez is ilyen ha igaz.
HUI FEN MIN/RIVER OF SORROW K2 HD MASTERING CD

Ez momentán nekem is megvan...
Mondjuk azt nem tudom, hogy Európában kapható-e, az enyém az USA-ból származik.

USA-ban sok kínai CD-t lehet kapni,de európában nem igazán.
Mint írtam,nem vagyok biztos benne,hogy ez a CD kinai FIM,vagy sem.

Válasz küldése

Vissza: “Zene, amit hallgatunk”