Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.05., vas. 14:39



Ebbe pont most futottam bele, és egyből beugrott, hogy be kell másolnom ide:


 


 


 


:kapdelm:




Ez egyértelműen rossz beállitás vagy a hidraulika olaj kevés..A magura olyan mint a satu... :)



Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.05., vas. 14:35

Igazából a V fékkel sincs semmi bajom, mert egy igénytelen jószág...Kell legyen nálad 1-2 fékbovden és egy kulcs és ennyi a történet, ha véletlen elszakadna, van hozzá csere ami kis helyen elfér....Igazából az alivio sem rossz, ha kezelve van és zsirozva tisztítva normális időközönként akkor ezeknek a körülményeknek tökéletes, nem kell oda Deore LX...De mondom én is alapból a jobbat venném ha megteheti az ember, és inkább a régebbi szériákból, mert olcsóbbak :)


Avatar
L4D1K
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 146
Csatlakozott: 2010.06.12., szomb. 18:50
Értékelés: 2

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: L4D1K » 2011.06.05., vas. 13:25



Ebbe pont most futottam bele, és egyből beugrott, hogy be kell másolnom ide:


 


 


 


:kapdelm:




 


Magura ból a HS33 a legendás, persze a 11 se kutya. A hidraulikus fékkel csak annyi bajom, hogy ha azzal bármi történik, nem tudom otthon megjavítani. Egy V-fékkel csak elboldogulok.



"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."


 


Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.



Avatar
L4D1K
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 146
Csatlakozott: 2010.06.12., szomb. 18:50
Értékelés: 2

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: L4D1K » 2011.06.05., vas. 13:22



A te felhasználási igényeidnek, mivel nem versenyzel, sokkal gyengébb váltók is tökéletesen működnének...De ez csak az én véleményem, ettől még az igényeid lehetnek magasabbak...Bár én is szivesebben ülnék egy ilyenen :)


 


post-13217-036485900 1307218437.jpg




 


Teljesen igazad van, nem fogok vele versenyezni, de akkora ugrások vannak bringa és bringa között, hogy nagyon nehéz értelmes alternatívát találnom. Nem lett volna nagy igényem, megelégedtem volna egy Alivio val szerelt géppel is, de ezek árban szinte alig maradnak el a 150es kategóriától, gyengébb fék és hajtómű/agyak kerülnek rájuk. És ahogy végig jártam a nagyobb boltokat, pont ez az a kategória, ahol szinte kivétel nélkül már csak '11 es modellek vannak, 200 felett természetesen, ami vicc ahhoz képest hogy a tavalyi modellek milyen áron mennek.


 


A felszereltségről annyit, hogy inkább egy kicsit többet áldozok rá, és remélem hogy ezek az alkatrészek is kibírnak majd 12 évet, anno mint az előző bringámon, főleg mivel ezt sem fogom kímélni :)



"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."


 


Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.



Avatar
KMT
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 979
Csatlakozott: 2011.02.25., pén. 16:25
Értékelés: 80

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: KMT » 2011.06.05., vas. 10:35


Ebbe pont most futottam bele, és egyből beugrott, hogy be kell másolnom ide:


 


Vettem egy HS11-el szerelt (off gépet, Cross trekking) és a hátsó fék iszonyatosan nyikorog ha csak finomat csúsztatom. Ezt fékbetét cserével orvosolhatom? Próbáltam én állítgatni, hogy így vagy úgy érjen hozzá a felnihez, de nincs eredmény :(

Másik kérdésem, hogy mivel még nem mentem magurával szerelt bringával, nincs összehasonlítási alapom, de ezeknek gondolom legalább úgy kéne fogni mint egy jobb V féknek.


Mert az enyém bizony nagyon elmarad a V fékemtől.



 


:kapdelm:



Esetleg melyik vírusirtó progit ajánljátok (tapasztalat alapján) , ami a legkevésbé szól bele a hangzásba ?




Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.04., szomb. 22:25


Ezek is nagyon szépek, bár 1.3 milláért már illik is neki :) Mondjuk carbon vázas nem kéne ezekre az utakra :)


 


post-13217-038471500 1307219114.jpg



Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.04., szomb. 22:14



Nem tudom gondolkodik.gif . A Merida-n Deore agyak, hajtómű, fogaskoszorú, első váltó illetve Deore XT Shadow hátsó váltó van, az avid fék meg ahogy utána olvastam nagyon népszerű. +5 év vázgarancia.


 


A Gepida-n Gepida agyak, Truvativ Five D hajtómű van, Deore első, LX hátsó váltóval. A Magura HS11 nagyon komoly, elég masszívnak tűnt élőben is, illetve az LX váltókar biztos jobb mint a Deore. Váz örök garancia.


 


Az acélkék és a fehér közt nehéz lenne választani, mindkét gyártó jó munkát végzett leborulok.gif .




A te felhasználási igényeidnek, mivel nem versenyzel, sokkal gyengébb váltók is tökéletesen működnének...De ez csak az én véleményem, ettől még az igényeid lehetnek magasabbak...Bár én is szivesebben ülnék egy ilyenen :)


 


post-13217-036485900 1307218437.jpg



Avatar
L4D1K
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 146
Csatlakozott: 2010.06.12., szomb. 18:50
Értékelés: 2

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: L4D1K » 2011.06.04., szomb. 19:49



Igen a felszereltség jobb a Gepidánál, a magura fékekről nem beszélve..Meg sztem szebb is, de ez már személyes vélemény :)




 


Nem tudom gondolkodik.gif . A Merida-n Deore agyak, hajtómű, fogaskoszorú, első váltó illetve Deore XT Shadow hátsó váltó van, az avid fék meg ahogy utána olvastam nagyon népszerű. +5 év vázgarancia.


 


A Gepida-n Gepida agyak, Truvativ Five D hajtómű van, Deore első, LX hátsó váltóval. A Magura HS11 nagyon komoly, elég masszívnak tűnt élőben is, illetve az LX váltókar biztos jobb mint a Deore. Váz örök garancia.


 


Az acélkék és a fehér közt nehéz lenne választani, mindkét gyártó jó munkát végzett leborulok.gif .



"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."


 


Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.



Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.04., szomb. 17:57


Már én is kinéztem magamnak, szeretnék Montiról visszaállni országútira...


 


http://www.bike-shop.hu/kerekpar/orszaguti-kerekpar/bianchi/via_nirone_7_alu_xenon_10_seb__mix_2010



Avatar
KMT
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 979
Csatlakozott: 2011.02.25., pén. 16:25
Értékelés: 80

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: KMT » 2011.06.04., szomb. 17:44



De nálam a V fék rengeteget szakadt




 


Túl erős vagy. :D Hál istennek én ilyet még nem tapasznyaltam. :ohnoohnoohno:



Esetleg melyik vírusirtó progit ajánljátok (tapasztalat alapján) , ami a legkevésbé szól bele a hangzásba ?




Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.04., szomb. 17:36


De ne csak Cross, nézhetsz Trekking kerókat is azok is alkalmasak az általad felvázoltakra...


 


Csak példának: http://www.bicyclewebshop.com/?718,gepida-alboin-700-crs-2010



Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.04., szomb. 17:28



A magurának nem sok értelme van tekerős bringára. Egy v-fék olcsóbb, megbízhatóbb, testre szabhatóbb.




Nekem nagyon pozitív élményeim vannak a magurával, Crossra nem kell jobb olyan mint a satuu...Nagyon koszos , mocskos helyre én is inkább a V féket ajánlanám...De nálam a V fék rengeteget szakadt, mig a Magurával ha rendbe volt tartva nem voltak ilyen gondjaim.


 


Ui: De jo a HAYES STROKER is :)



Avatar
KMT
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 979
Csatlakozott: 2011.02.25., pén. 16:25
Értékelés: 80

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: KMT » 2011.06.04., szomb. 16:54

A magurának nem sok értelme van tekerős bringára. Egy v-fék olcsóbb, megbízhatóbb, testre szabhatóbb.


Esetleg melyik vírusirtó progit ajánljátok (tapasztalat alapján) , ami a legkevésbé szól bele a hangzásba ?




Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.04., szomb. 15:33



Igen-igen, ezt is megnéztem már. Az árba persze ez is belefér, a váz/felszereltség jobb a gepidának? A merida nekem talán csak azért volt szimpatikusabb, mert deore agyakkal van szerelve, ami esetleg jobban bírja a súlyom (~100kilo).


 


Hétfőn talán sikerül megnéznem mindkettőt. A caprine nagyon felejtős? Pár helyen 10-15% kedvezményt tudnak rá adni.




Igen a felszereltség jobb a Gepidánál, a magura fékekről nem beszélve..Meg sztem szebb is, de ez már személyes vélemény :)



Avatar
L4D1K
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 146
Csatlakozott: 2010.06.12., szomb. 18:50
Értékelés: 2

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: L4D1K » 2011.06.04., szomb. 13:14



 


Igen-igen, ezt is megnéztem már. Az árba persze ez is belefér, a váz/felszereltség jobb a gepidának? A merida nekem talán csak azért volt szimpatikusabb, mert deore agyakkal van szerelve, ami esetleg jobban bírja a súlyom (~100kilo).


 


Hétfőn talán sikerül megnéznem mindkettőt. A caprine nagyon felejtős? Pár helyen 10-15% kedvezményt tudnak rá adni.



"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."


 


Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.



Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2011.06.04., szomb. 12:39


bianchi-1885-alu-carbon-veloce-2010-road-bike.jpg


 


Na még egyszer. Ezt a kerékpárt néztem ki magamnak. Három társammal megalapítjuk a Celeste színű Bianchi klub-ot. :D


potatomelon.wordpress.com


Avatar
Tomi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2009.01.21., szer. 06:18
Értékelés: 90

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Tomi » 2011.06.03., pén. 16:09


bianchi-1885-alu-carbon-veloce-2010-road-bike.jpg


 


Azt hiszem ilyet veszek.


potatomelon.wordpress.com


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.06.03., pén. 16:06



Sziasztok, segítséget kérnék bringa vásárlásban. Erdőbe terepezni nem járok, ugratni trükközni stb sose mertem, viszont sokat tekerni aszfalton illetve könnyebb terepen(értsd mezőgazdasági utak, kijárt hegyi ösvények) nagyon szeretek. Egyre többen ajánlják a cross- trekking gépeket, van itt esetleg aki használ ilyet vagy hasonlót?


 


2 gépet néztem ki:


 


Merida TFS 700-V 2010


 


Caprine Cross 3 2011


 


Utoljára 2001 ben vettem/kaptam bringát, azóta nem követtem a változásokat. A két bringa közül nekem a Merida szimpatikusabb, bár sztem az XT váltó egy trekkingre túlzás is lehet.


 


Esetleg ha tudtok hasonló árban/tudásban bringát ajánlani azt nagyon megköszönném :)




én inkább ezt ajánlom....


 


http://www.bicyclewebshop.com/?717,gepida-alboin-500-crs-2010



Avatar
L4D1K
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 146
Csatlakozott: 2010.06.12., szomb. 18:50
Értékelés: 2

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: L4D1K » 2011.06.03., pén. 15:32


Sziasztok, segítséget kérnék bringa vásárlásban. Erdőbe terepezni nem járok, ugratni trükközni stb sose mertem, viszont sokat tekerni aszfalton illetve könnyebb terepen(értsd mezőgazdasági utak, kijárt hegyi ösvények) nagyon szeretek. Egyre többen ajánlják a cross- trekking gépeket, van itt esetleg aki használ ilyet vagy hasonlót?


 


2 gépet néztem ki:


 


Merida TFS 700-V 2010


 


Caprine Cross 3 2011


 


Utoljára 2001 ben vettem/kaptam bringát, azóta nem követtem a változásokat. A két bringa közül nekem a Merida szimpatikusabb, bár sztem az XT váltó egy trekkingre túlzás is lehet.


 


Esetleg ha tudtok hasonló árban/tudásban bringát ajánlani azt nagyon megköszönném :)



"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."


 


Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.



Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1466
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 173

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias » 2011.05.10., kedd 19:50



1991-1995 között elég sokat versenyeztem. Egy évben legalább 25-30 verseny volt. Ebből 5 biztosan valamilyen emlékverseny... edzésen, vagy edzésre menet elütött biciklisták tiszteletére rendezett verseny.




 


Autóbalesetben is sokan halnak meg, repülők is zuhannak le, buszmegállóban is halnak meg, úgy hogy az autó elgázolja őket. Minden félében halunk meg. A kerékpározás a statisztikák szerint rosszabb, mint az autó, de pl jobb, mint a motor, vagy, mint a gyaloglás. Nem lehet azt mondani, hogy nagyságrendekkel veszélyesebb, mint bármi más tevékenység.



Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1749
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 467
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 » 2011.05.03., kedd 22:49



Azért annyira nem veszélyes.


Nagyon függ attól hol teker az ember, milyen rossz az út, mennyi autó van. A rossz út sok autó rossz kombináció, de lehet találni mérsékelt forgalmú viszonylag jó minőségű utakat azért elég sok helyen.




 


1991-1995 között elég sokat versenyeztem. Egy évben legalább 25-30 verseny volt. Ebből 5 biztosan valamilyen emlékverseny... edzésen, vagy edzésre menet elütött biciklisták tiszteletére rendezett verseny.


Cd: Naim CDS2 + Naim XPS
Erősítő: Audio Research LS26
Hangfal: ATC SCM40A
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1466
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 173

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias » 2011.04.12., kedd 17:50



Szintén, ennek az őrületnek hódolok.biggrin.gif Igaz néha nem országútival, hanem egy vékonyabb kerekű montival. Elég sok sportot kipróbáltam amatőr szinten, de nekem az egyik legjobban tetsző az országúti bringázás. Kár, hogy a sok autó miatt veszélyes dolog.




Azért annyira nem veszélyes.


Nagyon függ attól hol teker az ember, milyen rossz az út, mennyi autó van. A rossz út sok autó rossz kombináció, de lehet találni mérsékelt forgalmú viszonylag jó minőségű utakat azért elég sok helyen.



Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 247
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 50

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura » 2011.04.12., kedd 17:16



......én csak hardcore -minél-jobban-fájjon-jelleggel tolom országúti módon.....




Szintén, ennek az őrületnek hódolok.biggrin.gif Igaz néha nem országútival, hanem egy vékonyabb kerekű montival. Elég sok sportot kipróbáltam amatőr szinten, de nekem az egyik legjobban tetsző az országúti bringázás. Kár, hogy a sok autó miatt veszélyes dolog.


Dolgozó: PC - foobar - Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One / Sennheiser HD 800
Nappali: Primare NP30 - Primare I30 - Audio Physic Virgo 25

Avatar
lehoako
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5483
Csatlakozott: 2009.05.06., szer. 13:30
Értékelés: 965

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lehoako » 2011.04.12., kedd 10:13



Én egyszer (majd 20 éve) Paksról eltekertem Szarvasra egy lyány miatt, másnap alig tudtam járni, amiért mentem azzal is várnom kellett 2 napot... 31_1_21.gif


 


Trekking bringához keresek telót, mit ajánlotok, 105 kg vagyok és 193 cm.




 


Juj, én csak hardcore -minél-jobban-fájjon-jelleggel tolom országúti módon. Telóba' nem vagyok jó. :ohnoohnoohno:



Avatar
suprnova
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1325
Csatlakozott: 2007.12.05., szer. 20:42
Értékelés: 153

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: suprnova » 2011.04.12., kedd 07:13


Én egyszer (majd 20 éve) Paksról eltekertem Szarvasra egy lyány miatt, másnap alig tudtam járni, amiért mentem azzal is várnom kellett 2 napot... 31_1_21.gif


 


Trekking bringához keresek telót, mit ajánlotok, 105 kg vagyok és 193 cm.


Lumin -> Parasound -> Wireworld -> Acoustic Energy

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”