Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Kerékpározás
Holnap végre lesz időm körbenézni óra ügyben, bár lehet a régi órát is sikerül üzembe helyezni. A küllőre szerelhető jeladót elhagytam anno, nem tudom, hogy esetleg ezek kompatibilisek e egymással? Vagyis ha a régi órám üzemképes, vehetek hozzá vmi univerzális jeladót vagy csak az eredetivel működhetne?
Filatorigátnál az egyik graffitis csapat kitett magáért:
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 12040
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 5712
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Kerékpározás
Nekem a Cyclo CM4.1 van,eddig nem volt vele bajom.Az általa felsoroltak közül az átlag és a pillanytnyi sebesség közti különbség kijelzését nem tudja.Alap óra én a szezonban megtett km-ek miatt vettem.Menet közben kijelzi az átlagsebességet,az aktuális sebességet és az aktuálisan megtett távot.Ha leveszed a tartóról akkor az időt mutatja és az ODO-t.Arra kell vele csak vigyázni,hogy ha nem tekersz (előre láthatóan 1-2 napig)akkor vedd le mert az elemeket állítólag gyorsan leszívja ha állandóan keresi a jelet.
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Kerékpározás
Nekem volt már elég sokfajta, mikor versenyeztem megfordult nálam jó pár darab...Most a Montin egy szentségtörésnek nevezhető, de csodával határos módon egy eddig nagyon megbízható neve nincs vezeték nélkülit használok amit a Tescoban vettem 4 ezer ft-ban...Nagyon sokat tud, és eddig teljesen elégedett vagyok vele....Szóval nem feltétlen kell 8-10 ezreket költeni, h az igényeid kiszolgálja...Nálam ez 3-éve megy semmi baj nincs vele....Amit negetívumként feltudnék hozni, h nincs háttérvilágítás, és napfényben a rálátási szög miatt nem olyan jól látszik, de ha magam fele forditom akkor lehet látni.
Kerékpározás
http://ebike.hu/termekek/kiegeszitok/co ... ort+cm+42/
Ez is egy jó alternatíva, s később ha igény van rá továbbfejleszthető pulzusméréssel, s pedálfordulatszámméréssel..
Ciclosport 4.2 15% akcióban...
Üdv.
Imi
Na igen ez is jó, ez bővítető de kb ugyan azt tudja mint a 4.1 ...Sztem jó kis órák...
Kerékpározás
http://ebike.hu/termekek/kiegeszitok/co ... ort+cm+42/
Ez is egy jó alternatíva, s később ha igény van rá továbbfejleszthető pulzusméréssel, s pedálfordulatszámméréssel..
Ciclosport 4.2 15% akcióban...
Üdv.
Imi
Lyngdorf - AP Avanti I.
Kerékpározás
Köszi szépen, még körbenézek. Amire nekem az óra kell az kb a pillanatnyi/átlag/max sebesség, megtett/napi km, illetve az átlag és a pillanatnyi sebesség különbségét mutassa. Eddig megvoltam nélküle, de mivel a régi órám behalt és ezért nem került át az új gépre, hiányzik vmi kijelző.
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.
Kerékpározás
Vagy az olcsóbbak közül nagyon jó, a Cateye MITY 8..Jómagam a 3 soros kijelzőket jobban szeretem, vagy 4...Több az infó egy időben, nem kell mindig nyomkorászni.
Kerékpározás
Tudnátok esetleg ajánlani nekem egy megbízható de egyszerű bicikli órát(computer-t), ami vezeték nélküli és lehetőleg 10e alatt van? Ilyet nézegettem mostanában: VDO A8+
Ez a VDO elég jo, vagy van a Ciclosportnak is...Vagy a Sigma Sport BC1106... Én a Sigmát vinném, vagy a Ciclo CM4.1
Kerékpározás
Tudnátok esetleg ajánlani nekem egy megbízható de egyszerű bicikli órát(computer-t), ami vezeték nélküli és lehetőleg 10e alatt van? Ilyet nézegettem mostanában: VDO A8+
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.
Kerékpározás
Aki nem lép egyszerre
Nem illik a rendszerbe
Kerékpározás
A szívlapátos sztori egy régi történet, úgy kezdődött, hogy Pilisszentlászlót elárasztották a bringások, minden talpalatnyi helyet elfoglaltak, ezzel együtt a kocsibeállókat is. Így indult a szkanderozás. Ezután a helyiek közül néhányan bevették magukat az erdőbe, egy jó meredek emelkedő tetején, lesből támadva lecsapkodták a bringáról a srácokat.
Aki nem lép egyszerre
Nem illik a rendszerbe
Kerékpározás
Bringaút EGY SZÓ! Köszönöm. Egyébként összeraktam a kétkerekűm, kezdődhet a szezon. Mi volt a leghosszabb táv amit tekeréssel hidaltatok át? Egyszer volt egy ilyen őrült ötlet haveri körben, hogy Párizs. De ezt mai fejjel is meglehetősen vadnak érzem.
Bringaúton törtem ripityára a könyököm, egy váratlan szituáció miatt, igaz én is hülye voltam, siettem egy leeresztett telójú bringával. Aztán egy hónapig nem kellett sietnem sehova. Nagyon veszélyes üzem a girbe gurba keskeny járdával kombinált autósok által nem mindig belátható bringajárda kombó. Nem szeretem. Minden járműnek az úton a helye, ezt verték belénk gyerekkorunkba, nehezen változnak az emberek.
Egy nap alatt ~370km volt Tiszavasvári Csopak távon. De a legkeményebb a Salzkammergut trophy volt 220km ~14,5 óra alatt 6000m szinttel.
Többnapos útra szívesen elmennék, de a munkám+a család még nem teszi lehetővé. De majd ha megöregszem, csak tekerni fogok reggeltől estig, mint ő
Ez a szívlapátos legenda tetszett, nem hallottam
Kerékpározás
Igazából elég ritkán fordul elő olyan izomerő + jól összerakott, jó minőségű bringa együttállása mely veszélyes sebességet eredményezne városban. Azonban ez a mai akkus-motoros bizgentyűknél másként van. Egynémelyik robogónak álcázva, mások csak kapnak egy áramforrást a vázra csúfítás gyanánt, de csomagtartóba is kerülhet az akku. UFO-t megszégyenítő földöntúlisággal surrognak, suhannak, felvett sebességükhöz képest bizony igen halkan, hangtalanul. Nem tudom megszokni sehogy sem vagy a szépet látni ebben, ti? Azért érzem problémának a jelenséget, mert a bringás lelkület és tapasztalat nem feltétlenül tud bánni ekkora hajtóerővel. Nem tudom a statisztikákat, nem tudom hány baleset volt már ebből és így, de én határozottan veszélyesnek élem meg ezt. Meséljetek minderről, véleményeket, tapasztalatokat. Nekem nincs ilyenem egyébként. Néha azért csábulok kicsit.
Kerékpározás
Bringaút EGY SZÓ! Köszönöm. Egyébként összeraktam a kétkerekűm, kezdődhet a szezon. Mi volt a leghosszabb táv amit tekeréssel hidaltatok át? Egyszer volt egy ilyen őrült ötlet haveri körben, hogy Párizs. De ezt mai fejjel is meglehetősen vadnak érzem.
Kerékpározás
Biciklizni mostanra már csak a bicikliversenyeken lehet normálisan, ott van biztosítás, megfelelő út és akadálymentesítés. A többit hagyjuk.
Nem tudom, én a lent leírt távot a legkisebb nehézség nélkül tettem meg. Korrekt(magyar viszonylatokban)bringa út a táv 85%-ban, a bringások is tudtak tekerni, nem volt két sávot elfoglaló konvoj, a gyalogosok nem mentek rá a bringa útra stb... az autósok meg megálltak minden átkelőhely előtt, sőt ahol nem volt még ott is. Igaz, Pünkösd volt, lehet minden napra kéne valami ünnep.
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.
Kerékpározás
Biciklizni mostanra már csak a bicikliversenyeken lehet normálisan, ott van biztosítás, megfelelő út és akadálymentesítés. A többit hagyjuk.
Volt egyszer egy Duna Maraton, amin a pilisszentlászlói helyi erők szívlapáttal ütötték a versenyzőket az erdőben...
Aki nem lép egyszerre
Nem illik a rendszerbe
Kerékpározás
Biciklizni mostanra már csak a bicikliversenyeken lehet normálisan, ott van biztosítás, megfelelő út és akadálymentesítés. A többit hagyjuk.
potatomelon.wordpress.com
Kerékpározás
Sztem elég lehervasztó, h a kerékpárt nem közlekedési eszköznek tekintik...Majd még az lesz, h tilos kerékpározni, komolyan mondom rosszul vagyok az ilyen beszólásoktól...Kerékpáros lehet egy idős néni is aki gyalogolni nem tud de eltekerészni még megoldja...Miért köteleznek minket a gyaloglásra vagy a drága közlekedési eszközök használatára? Nevetséges...
Kerékpározás
Köszi ezeket már láttam korábban. A biciklis vs gyalogos csak addig lesz gond amíg rájönnek h a kettő egy helyen nem fér el. Sajnos a hierarchia még mindig a régi: a biciklis utálja az autókat mert leszorítja őt a járdára, a gyalogos utálja a bringást mert kiszorítja őt a járdáról, a galamb meg utálja a gyalogost mert felrúgja őt a járdán. El se merem képzelni hogy utálhatja a galamb az autósokat.
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.
Kerékpározás
Aki nem lép egyszerre
Nem illik a rendszerbe
Kerékpározás
Az összes akadályt beépítették az EU-s bringaútba
http://kerekagy.blog.hu/2011/05/04/az_o ... bringautba
Aki nem lép egyszerre
Nem illik a rendszerbe
Kerékpározás
Aki nem lép egyszerre
Nem illik a rendszerbe
Kerékpározás
Szép!
Józanul gondolkodva nekem is ilyen kellene, mert annyira nem vagyok erdőjáró, de valamiért baromira vonzanak a masszív MTBk-k...
Na, majd szezon végén vagy egyben, vagy télen megépítve!
Engem is vonzottak a nagy gépek, csak épp használni nem tudnám őket. Viszont most ugyanazzal az áttétellel tekertem végig a várost, fölfele sem vettem vissza. A mtb mehet az erdőbe,mert oda való, városban ezzel a cross -szal élmény volt tekerni, nem fáradok el vele, holott nagyobb átlagsebességet megyek vele mint az előző géppel bármikor. Csak azt a csengőt nem tudom megszokni, engem idegesít, másokat meg zavar, a gyalogosok/bringások bő 50% meg fülhallgatóval jár kel, hova csengessek?
Nem tudom ki hogy van vele, de a tekerés közbeni telefonálást/zenehallgatást kéne szerintem a legjobban büntetni, majdnem annyit érünk el vele, mintha vezetés közben becsuknánk a szemünket.
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.
Kerékpározás
FRAME Matts TFS-Comp-V
COLOR 1.white (red) 2.shiny anthracite (white)
Szép!
Józanul gondolkodva nekem is ilyen kellene, mert annyira nem vagyok erdőjáró, de valamiért baromira vonzanak a masszív MTBk-k...
Na, majd szezon végén vagy egyben, vagy télen megépítve!
Kerékpározás
Ladik,
milyen meridát vettél végül?
FRAME Matts TFS-Comp-V
COLOR 1.white (red) 2.shiny anthracite (white)
FORK RST First Air 100 Lockout
DERAILLEURS F/R Shimano Deore / Deore XT Shadow
FRONT DERAILLEUR Shimano Deore 34.9
REAR DERAILLEUR Shimano Deore XT Shadow
SHIFTER F/R Shimano Deore Rapidfire
BRAKE LEVERS Avid FR5
BRAKES F/R Avid Single Digit 3
CHAINWHEEL Shimano M532 44-32-22
HUBS F/R Shimano Deore
SPOKES Stainless Black
RIMS Merida Matts V-Black/NC
FREEWHEEL Shimano CS-HG50-9 11-32
TYRE F/R Merida RACE 2.1 Kevlar
STEM FSA OS-190 6°
SADDLE X-Mission Line
SEATPOST FSA SL280 SB25 31.6
PEDALS XC Alloy
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem."
Hivox [Camridge Audio 340A] & [CAV DP880A]// HiVox kábelek.