Nekem kezd gaynús lenni,ezt a keréklobbi fizeti mindenkink van vékony felnije,most ránksózzák a szélesebbet. Csak a versenyzők mé mindig v3konnyal járnak. Nemré linkeltem egy cikket,ahol a végső konklúzió,ha gyorsan akarsz menni,max 23, ha a kényelem kell 25 és fölötte. Ma a bükk emelkedőin teszteltem a vékony gumit. A könnyűnek nem mondható Sram S40-el nagytányérral mentem végig(50/19-21 felfelében). Le felsőtárkány,majd vissza fel miskolc felé. Mit mondjak,edzetlenül se volt necces. Asszonynak is feltettem hátra is 22-es Conti Attack külsőt. Jobbnak érezte,mint korábban a 24-es Contival.avl2 írta: ↑2018.08.03., pén. 08:38szuper tesztek allithatok ott össze.
pl.: erdekes a 3 különbözö szelessegü Conti, es alegszelesebbnel mertek legkisebb gördülesi ellenallast, 10%-nal nagyobb különbseg : https://www.bicyclerollingresistance.co ... i-23-25-28
legjobb es legbyengebb között 1:3-hoz viszony: https://www.bicyclerollingresistance.co ... speed-2016
na nem nekem hobbiban fontosak ezek [ott 1-nehany W mindegy nekem, inkabb megbizhatosag, defekttüres, elettartam], de vajon autogumiknal van-e ilyen reszletes teszt ?
kamionoknal a menetellenallasban komoly szerepü a gördülesi ellenallas, vastagon penzre megy, vajon ott van-e ilyen reszletes publikus teszt ?
ha mar auto: Baleno-val tapasztalataid ? mi tetszik, mi nem ?
Baleno: csak a vigyor jut róla eszembe :) Bihar hegység, forgalom tempója,hullamvasút és fel a Pádisra. 3.5 L/100 km :DDDDD ma simán baraktam 2 bicajt hátra fektetve. Kell közzéjük szivacs. Ami meglepő, a 90LE és 120Nm baromi jól viszi fel a hegyekre. Szlovák ajtópálya meredekebb emelkedőire érdemes 120-130al nekimenni,akkor még gyorsul is felfele,de ha nekimegyek 100-al,mire felérek 80 lesz,ha nem váltok vissza. De ha fordulaton van, van ereje, nem lassúl be. 100 kör7li tempónál 3,9-4 liter, Tátrába,nagyrésut autópálya, 4,6-al zárunk általában,de hazafele már nem kergetjük,100-110. Autópályatempó,klímával 5-5,5. Városban nem tudom,nem használom. Budapesti taxis,nyáron,klímával 5litert mondott. Ilyen fogyi mellett,más nem is érdekel,csak menjen. Ami meglepő, a nem túl bizalomgerjesztő ülése kényelmes hosszú úton is.