A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük! viewtopic.php?f=100&t=199327
Szerintem kívülről nagyon jól néz ki. (elsőre furák voltak azok a “lógó bajuszok” a hátsó lámpáknál, de minél többet nézem, annál inkabb tetszik)
A belseje meg olyan.... polgári. Talan egy kicsit jobban megerőltethették volna magukat a belső dizájnnál...
All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Mindjárt átússzák a Teslák a nagy pocsolyát. Lesz itt kapkodás hamarosan a kontinens gyártói közt. Nem kevés darabszámot fognak még ezen az áron is elszipkázni a kategóriában.
K jetronic. Ooo my god! Nagy szerencsére el is felejtették..,
Miért is?
Rengeteg probléma volt vele.
Ahhoz képest használták vagy 20 évig, a Porschéval az élen. Nagyon megbízható, csak a hosszas állást nem szereti. Ma már nagyon kevesen értenek hozzá sajnos.
Igen de azért a70-es évekről beszélünk. A Countach Quattrovavole (négyszelepes, amúgy 4,7 literes V12-s motorral) 455 lóerőt tudott. A Countach S megkapta a Pirelli P7-es gumiját, amelyet kifejezetten a Lamborghini számára fejlesztettek ki. Ez 345 mm széles volt, a legszélesebb utcai gumi, amit valaha is szériában autóra szereltek.Idéztem egy leírásból.
Jah. Sok értelme mondjuk nem volt. Azóta sokat változtak az abroncsok is.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Szóval az van, hogy megvan az ultimate játszós autó ideálom.
3,8-as szívó motor. 425 Le/7800-as fordulaton, 425nm/6600-nál. Mindez 1320 kg-ra, hátsó kerék hajtással.
Az elődjével is beérném, főleg, mert arra lehet rendszámot rakni. (Tudom, akinek ilyen a játszós, belefér egy trélerezés néha)
Szóval az van, hogy megvan az ultimate játszós autó ideálom.
3,8-as szívó motor. 425 Le/7800-as fordulaton, 425nm/6600-nál. Mindez 1320 kg-ra, hátsó kerék hajtással.
Az elődjével is beérném, főleg, mert arra lehet rendszámot rakni. (Tudom, akinek ilyen a játszós, belefér egy trélerezés néha)
Szóval az van, hogy megvan az ultimate játszós autó ideálom.
3,8-as szívó motor. 425 Le/7800-as fordulaton, 425nm/6600-nál. Mindez 1320 kg-ra, hátsó kerék hajtással.