jaa ok

majd mondom a tulajnak
na jó, szerintem úgy is tudjátok
jaa ok
Jójó, akkor még ennyi volt az informatika a kocsikban
Szerintem ettől mindenki...
Ahhoz képest használták vagy 20 évig, a Porschéval az élen. Nagyon megbízható, csak a hosszas állást nem szereti. Ma már nagyon kevesen értenek hozzá sajnos.
Rengeteg probléma volt vele.
Miért is?
Azért ez már '85-ben jött ki. Jellemző, hogy a Lambo csak ezután kapta meg a Bosch K-Jetronicot, amit a Porsche már jó tíz éve használt.
Veyron hátul :365/710 R540 108 ZR(Y)Bécó írta: ↑2019.01.08., kedd 20:52Igen de azért a70-es évekről beszélünk.A Countach Quattrovavole (négyszelepes, amúgy 4,7 literes V12-s motorral) 455 lóerőt tudott. A Countach S megkapta a Pirelli P7-es gumiját, amelyet kifejezetten a Lamborghini számára fejlesztettek ki. Ez 345 mm széles volt, a legszélesebb utcai gumi, amit valaha is szériában autóra szereltek.Idéztem egy leírásból.
40 éve az autózás élvonalában. Kb. 20 éve fejleszti a Porsche-kat, hogy egyre jobbak legyenek.
Jah. Sok értelme mondjuk nem volt. Azóta sokat változtak az abroncsok is.Bécó írta: ↑2019.01.08., kedd 20:52Igen de azért a70-es évekről beszélünk.A Countach Quattrovavole (négyszelepes, amúgy 4,7 literes V12-s motorral) 455 lóerőt tudott. A Countach S megkapta a Pirelli P7-es gumiját, amelyet kifejezetten a Lamborghini számára fejlesztettek ki. Ez 345 mm széles volt, a legszélesebb utcai gumi, amit valaha is szériában autóra szereltek.Idéztem egy leírásból.
Szerintem csak szobornak jó.
A Countach régi nagy kedvencem. Sajnos már elérhetetlenül drága lett, pedig állítólag sportautónak ritka sz@r. Sebaj, szobornak igazi mestermű!
Nehezebb, gyengébb.Acme írta: ↑2019.01.06., vas. 13:53Az elődjével is beérném, főleg, mert arra lehet rendszámot rakni. (Tudom, akinek ilyen a játszós, belefér egy trélerezés néha)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... s-11383437