Hááát nemtom...
Nekem nagyon emésztenem kell.
Ez viszont számomra instant get. Főleg a szívó V8-al!
Hááát nemtom...
Szerintem kívülről nagyon jól néz ki. (elsőre furák voltak azok a “lógó bajuszok” a hátsó lámpáknál, de minél többet nézem, annál inkabb tetszik)
Igen, az is.tamagaba írta: ↑2019.01.11., pén. 22:46Jockey Merci 6.9
https://petrolicious.com/articles/merce ... ngineering
Az tudjátok, hogy a Pagani Zonda-ba a Merci korai 7.2-es blokkja került?
Ismerik azért a friccek is a hengerürtartalom fogalmát
Szerintem ettől mindenki...
Ahhoz képest használták vagy 20 évig, a Porschéval az élen. Nagyon megbízható, csak a hosszas állást nem szereti. Ma már nagyon kevesen értenek hozzá sajnos.
Rengeteg probléma volt vele.
Miért is?
Azért ez már '85-ben jött ki. Jellemző, hogy a Lambo csak ezután kapta meg a Bosch K-Jetronicot, amit a Porsche már jó tíz éve használt.
40 éve az autózás élvonalában. Kb. 20 éve fejleszti a Porsche-kat, hogy egyre jobbak legyenek.
Jah. Sok értelme mondjuk nem volt. Azóta sokat változtak az abroncsok is.Bécó írta: ↑2019.01.08., kedd 20:52Igen de azért a70-es évekről beszélünk. A Countach Quattrovavole (négyszelepes, amúgy 4,7 literes V12-s motorral) 455 lóerőt tudott. A Countach S megkapta a Pirelli P7-es gumiját, amelyet kifejezetten a Lamborghini számára fejlesztettek ki. Ez 345 mm széles volt, a legszélesebb utcai gumi, amit valaha is szériában autóra szereltek.Idéztem egy leírásból.
Szerintem csak szobornak jó.
A Countach régi nagy kedvencem. Sajnos már elérhetetlenül drága lett, pedig állítólag sportautónak ritka sz@r. Sebaj, szobornak igazi mestermű!
Nehezebb, gyengébb.Acme írta: ↑2019.01.06., vas. 13:53Az elődjével is beérném, főleg, mert arra lehet rendszámot rakni. (Tudom, akinek ilyen a játszós, belefér egy trélerezés néha)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... s-11383437
Az elődjével is beérném, főleg, mert arra lehet rendszámot rakni. (Tudom, akinek ilyen a játszós, belefér egy trélerezés néha)