Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Egy Mustángot szuper sportautóhoz hasonlítani enyhén szólva sem fair. Attól függetlenül, h egy ferka mindennapi használatra alkalmatlan, akárcsak hosszabb utakra. Addig a Forddal elmész bárhová, lehet napi szinten csapatni. A Ford a 20 milla és kicsivel felette lévők vetélytársa. 14 környékén megkapsz egy vadi új 5.0 V8 -at, mindenféle földi jóval. Ennyiért senki, ismétlem senki nem ad ilyen autót. Ráadásnak karakteres, bár az előző nekem jobban tetszett külsőleg. Használtban már ki lehet fogni 9 milla környékén, mit kap ennyiért az ember mástól? Nagy büdös lópisztolyt.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
szomorúan és nagy búslakodva ,de el lennék egy ilyen olcsó fosba..
911 GT3RS ( 60 misi)
911 GT3RS ( 60 misi)
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
A Porsche viszonylag olcsó ha ár/értéket nézünk, termeszetesen a Ferrarihoz, Lambohoz nézve. Ezekhez képest persze szintén alsókenők renomét nezve. Viszont utcan is jol hasznalható "hetköznapi" autó.
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
a porsche a jó hasonlat akkor, ahhoz képest a ferko is inkább nyersebb vonal ,csakúgy mint a lambo... porsche igazi best cucc..mindenben kimagasló..
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Amerikára értettük. Különösen anno mikor megjeleng de még késöbb is míg nem voltak így felszerelve, modernizàltak.Fish írta: ↑2019.02.19., kedd 22:24bocsánat már 12,85 mill ft ért lehet venni mustángot.. futok ,veszek 3at is.. azért ez nem olcsó bazz, de való igaz amit kapsz azt egy komoly némettől 20 körül kapod meg..
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/ismer ... CMRE_VS-AB
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Nem, szó sincs róla! Abszolút jó elgondolás. Csupán írtam hogy ezert olt buta, hogy olcsón tartsák(. Akar a VW Bogár. " népautó" ez a neve is a VW-nek.)Tonyka írta: ↑2019.02.19., kedd 22:15És ez baj, vagy nem baj? Véleményed szerint csak a kő gazdag réteg érdemel teljesítményt, vagy életérzést? Sztem semmi baj a Mustang árazásával. Megveheti egy melós, és ez jó dolog, ameddig itt azt sulykolják beléd, ha nem vagy vastag, mint a gőzös füstje akkor neked nem jár semmi, csak a dízel, meg a sportdob a Corsára.
Emlékeztetnélek, h Henry Ford egyik fő alapgondolata az volt, h minden embernek autót szeretett volna adni, azért, h ne csak a kiváltságos réteg élvezze. A Mustáng ezt az elgondolást viszi tovább napjainkban is. Amiben semmi rossz nincs, a gazdag meg vegye a selyemretyópapírt továbbra is.
Viszont nem is olyan kifinomultak.
Ha egy 911essel vagy egy Ferrarival mennel sokkal autózhatóbb mint egy Corvette vagy egy Mustang.
Ez olyan mint a HD és a japan motorok...
El lehet adni a "kemény, férfias" dolgokkal hogy ezért kemeny a kuplung, szerviz igenyes... a japánra meg ráülsz és mész vele gond nélkül, finoman.... igaz nincs is olyan kultuszuk....
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
bocsánat már 12,85 mill ft ért lehet venni mustángot.. futok ,veszek 3at is.. azért ez nem olcsó bazz, de való igaz amit kapsz azt egy komoly némettől 20 körül kapod meg..
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/ismer ... CMRE_VS-AB
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/ismer ... CMRE_VS-AB
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
ja csak egy itthoni munkás nem tud 15misiért vagy 20 ért autót venni, bár tudna, kint az amcsi vas olcsó de mire beér kis hazánkba dupla szorzó lesz, tehát nem mondanám ,hogy olcsó a mustang itthon.. annyit meg mocskosul nem ér,annyiért már autot is lehet venni
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
És ez baj, vagy nem baj? Véleményed szerint csak a kő gazdag réteg érdemel teljesítményt, vagy életérzést? Sztem semmi baj a Mustang árazásával. Megveheti egy melós, és ez jó dolog, ameddig itt azt sulykolják beléd, ha nem vagy vastag, mint a gőzös füstje akkor neked nem jár semmi, csak a dízel, meg a sportdob a Corsára.
Emlékeztetnélek, h Henry Ford egyik fő alapgondolata az volt, h minden embernek autót szeretett volna adni, azért, h ne csak a kiváltságos réteg élvezze. A Mustáng ezt az elgondolást viszi tovább napjainkban is. Amiben semmi rossz nincs, a gazdag meg vegye a selyemretyópapírt továbbra is.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Na ja! Itt eleve az volt a koncepció hogy olcsón nagy teljesítmenyt adni. Ezert volt minden szög egyszerű! Meg mostvis olcsó odakint plane a kinti melósnak.
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
ha már I8, lassan jön a jó idő és felhasználom a karácsonyi ajándékomat.. megyek i8-at vezetni, kíváncsi leszek milyen lesz
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Sokszor éppen ezert szeretik egyesek. Nem szeretnének feltűnőséget, csupan komolyabb teljesítményt mind lóerőben, mind fék-futóműben. Nem akarnak hivalkódni vasalódeszka nagysagú spoilerekkel, stb...
Sokszor nem is tudni mit rejt pl. a motor ha sport verziót vesz az ember. Nem csak lóerőt de lehet titán szelephimba, alu nyomólapos kuplung, stb. Persze ez a legtöbb embert nem is erdekli, sokszor még azt sem aki ilyet vesz...
Sokszor nem is tudni mit rejt pl. a motor ha sport verziót vesz az ember. Nem csak lóerőt de lehet titán szelephimba, alu nyomólapos kuplung, stb. Persze ez a legtöbb embert nem is erdekli, sokszor még azt sem aki ilyet vesz...
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Sokszor éppen ezert szeretik egyesek. Nem szeretnének feltűnőséget, csupan komolyabb teljesítményt mind lóerőben, mind fék-futóműben. Nem akarnak hivalkódni vasalódeszka nagysagú spoilerekkel, stb...
Sokszor nem is tudni mit rejt pl. a motor ha sport verziót vesz az ember. Nem csak lóerőt de lehet titán szelephimba, alu nyomólapos kuplung, stb. Persze ez a legtöbb embert nem is erdekli, sokszor még azt sem aki ilyet vesz...
Sokszor nem is tudni mit rejt pl. a motor ha sport verziót vesz az ember. Nem csak lóerőt de lehet titán szelephimba, alu nyomólapos kuplung, stb. Persze ez a legtöbb embert nem is erdekli, sokszor még azt sem aki ilyet vesz...
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Az ilyen fanok nyilván tudják, de ehhez ilyen lelkesnek kell lenni mint te vagy, aki a két csavarfejet is megkülönböztet ha ránéz Laikusként nekem ez külsőleg 90% egyezés, lehetne keresd az eltérő részleteket játékot tartani rajta. Én erről azt tartom amit leírtam, költséghatékonyság. Az más dolog, h a fanok félájultan dőlnek hátra pár apróságtól (nekem) ez jó a gyártónak, sztem imádják is azt amit a konyhára hoz. A BMW-nél az I8 tudom értékelni, mertek rajzolni, mertek a flottától eltérőt készíteni. Nekem ez nagyobb dolog, mint pár lökhárító, meg tükör formázgatása, miközben a modellek amúgy full egyformák. Ez érvényes a többi márkára is, nem csak a BMW-re, mindnél ugyanez a hozzáállás. A sport verzió nagyban egyezik az utca verzióval.Fish írta: ↑2019.02.19., kedd 21:20Akit nem érdekelnek az autók azoknak minden egyforma.. aki szereti őket az simán megtudja különböztetni a típusokat..
pld Bmw-k: vannak a mezei modellek, vannak a gyári sport verziók ezen belül is m-packet és performance packet és vannak a M-es modellek.. nem összekeverendő, az m-es modellekkel, ezek sosem ugyanúgy néznek ki mint az előző 3... sokszor még kaszniban is eltérnek a motor és futóműről és fékekről nem is beszélve!
Sokan azt sem tudják ,hogy pld. egy gyári m-packet verzió nem csak 2 lökhárító és egy küszöb spoiler-ből áll, futómű,felnik,belső térben: kormány,váltó,fekete tetőtér,sport bőr ülések és még sorolhatnám..nem véletlen az extra ár érte.. sokan megveszik a mezei modelleket és valóvan feldobnak 2 lököst és ráírják ,hogy M, na ezek nem M-es modellek és nem is m packet.. de mondom aki nem ért hozzá az simán rávágja a hülyeséget.. sokszor látok hírdetésben is ,hogy m-packet aztán ,sosem volt az.. az alvázszámból lekérhető ,hogy valami az volt gyártástól kezdve vagy sem.. érdemes szakértővel venni autót, mert oltári átverések vannak
Tudnám képekkel illusztrálni de elengedem, mert sokakat nem érdekel, meg amúgy is minek.. én tudom és nekem ez bőven elég..
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Akit nem érdekelnek az autók azoknak minden egyforma.. aki szereti őket az simán megtudja különböztetni a típusokat..
pld Bmw-k: vannak a mezei modellek, vannak a gyári sport verziók ezen belül is m-packet és performance packet és vannak a M-es modellek.. nem összekeverendő, az m-es modellekkel, ezek sosem ugyanúgy néznek ki mint az előző 3... sokszor még kaszniban is eltérnek a motor és futóműről és fékekről nem is beszélve!
Sokan azt sem tudják ,hogy pld. egy gyári m-packet verzió nem csak 2 lökhárító és egy küszöb spoiler-ből áll, futómű,felnik,belső térben: kormány,váltó,fekete tetőtér,sport bőr ülések és még sorolhatnám..nem véletlen az extra ár érte.. sokan megveszik a mezei modelleket és valóvan feldobnak 2 lököst és ráírják ,hogy M, na ezek nem M-es modellek és nem is m packet.. de mondom aki nem ért hozzá az simán rávágja a hülyeséget.. sokszor látok hírdetésben is ,hogy m-packet aztán ,sosem volt az.. az alvázszámból lekérhető ,hogy valami az volt gyártástól kezdve vagy sem.. érdemes szakértővel venni autót, mert oltári átverések vannak
Tudnám képekkel illusztrálni de elengedem, mert sokakat nem érdekel, meg amúgy is minek.. én tudom és nekem ez bőven elég..
pld Bmw-k: vannak a mezei modellek, vannak a gyári sport verziók ezen belül is m-packet és performance packet és vannak a M-es modellek.. nem összekeverendő, az m-es modellekkel, ezek sosem ugyanúgy néznek ki mint az előző 3... sokszor még kaszniban is eltérnek a motor és futóműről és fékekről nem is beszélve!
Sokan azt sem tudják ,hogy pld. egy gyári m-packet verzió nem csak 2 lökhárító és egy küszöb spoiler-ből áll, futómű,felnik,belső térben: kormány,váltó,fekete tetőtér,sport bőr ülések és még sorolhatnám..nem véletlen az extra ár érte.. sokan megveszik a mezei modelleket és valóvan feldobnak 2 lököst és ráírják ,hogy M, na ezek nem M-es modellek és nem is m packet.. de mondom aki nem ért hozzá az simán rávágja a hülyeséget.. sokszor látok hírdetésben is ,hogy m-packet aztán ,sosem volt az.. az alvázszámból lekérhető ,hogy valami az volt gyártástól kezdve vagy sem.. érdemes szakértővel venni autót, mert oltári átverések vannak
Tudnám képekkel illusztrálni de elengedem, mert sokakat nem érdekel, meg amúgy is minek.. én tudom és nekem ez bőven elég..
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Re: Autós topik autósoknak
a software-t is emberek írjákavl2 írta: ↑2019.02.19., kedd 18:58korabban felmerült balesetek oka, most lattam: https://www.ccjdigital.com/test-drive-f ... -top-story
"According to the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), 94 percent of crashes are caused by human error."
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
korabban felmerült balesetek oka, most lattam: https://www.ccjdigital.com/test-drive-f ... -top-story
"According to the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), 94 percent of crashes are caused by human error."
"According to the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), 94 percent of crashes are caused by human error."
Re: Autós topik autósoknak
Eltanulták a Teslától, hogy lehet eladni még egyszer a rossz akksikat
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... mulatorat/
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... mulatorat/
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- R.G.
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1322
- Csatlakozott: 2012.04.12., csüt. 10:45
- Értékelés: 276
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Onnan nezve, higy van egy elozo generacios mazda3 is, es van osszehasonlitasi alapom. Innen nezve kicsi, de ettol fuggetlenul nagyon szupernek tunik. Nem kinden esetben lettek nagyobbak az autok az elozo modellhez kepest. Van amikor a design iltaran felaldoztak a praktikumot stb.TSanyi írta: ↑2019.02.19., kedd 07:16Minden modellváltasnál hangoztatják nagy lábter, csomagtartó, stb....
Mara egy katergóriatvsimán nőttek azvautók. Nézzük meg pl. az újabb Polokat, akkorák mint az első Golfok, de vehetjük a BMW-t is, vagy akármelyiket....Egy mostani Mazda 3-is mihez képest pici...
Persze nyugaton ezek 2. autók bevásárlásra, asszonynak elrohangálni, gyerkőcöket suliba vinni vannak. Ha utazik a család akkor meg előveyzik a nagy autót. Nálunk fonanciális dolgok miatt "családi" autók.
Emotiva T2, C2, B1, Marantz SR 7013, DIY Ultimax 15", Crown XTi 4002, Sony 55", Benq W2000, Elite Screens Saker 100",Zidoo Z9X, Synology DS218play, Supra, Furukawa, Vention
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Tényleg elkalandozunk, azért ne hidd teljesen felsőbbrendűnek az itteni autógyártást. Egyrészt ők is összekapták magukat, másrészt én nem tartom hű de + az itteni gyártást. Első sorban képmutató az itteni, megy a fillér b@szás mind gyártói, mind vevői oldalról. Megjátszom a bazári majmot, de 5 literes fogyasztást akarok, nagy teljesítménnyel. A gyártók úgy akarnak gyártani, h minél költséghatékonyabb legyen. Minek hatására, kecskesz@r egyforma autókat készítenek. A sport verzió gyakorlatilag ugyanúgy fest, mint a normál. Max avatott szem tudja, h mi az az AMG, M3, S8. Azt még így sem lehetsz biztos, mert minden idétlen hülye ezeket packetteket vásárolja az autójára, mert ahogy mondtam a képmutatás..........Amerikában legalább nem restek olyan autókat gyártani amik markánsan hirdetik a mivoltukat. Egy Mustang, vagy Camaro nem keverhető össze a gyártó többi modelljével. Lehet nem a legjobb eredményei vannak a szélcsatornában, de legalább izgalmas egyedi a kinézetük. A Mustang híd valóban korszerűtlen volt papíron, persze cseszi az ember agyát, mert tudja. Viszont légy nyugodt kihozták abból amit lehet. Persze mutogatták, h mozdul kifelé a futómű, a vezetők viszont megesküdtek, h nem érezhető komoly hátrányként. Arról nem beszélve, h ezeknek az autóknak az árfekvése kissé máshol van, mint a precíziós Európai gyártóké. Kaptál tré műanyagos műszerfalat, de mellé kaptál egy csodás elnyűhetetlen V8 négyszázpárlóval.TSanyi írta: ↑2019.02.19., kedd 11:27Azert pl az amaerikai piacra szánt autóknak a felszerelése elter az europaitól. Állítólag kint azzal hírdetik az autókat hogy hány személyre való gyorsetkezdes menütvtudsz elpakolni benne...
Valszag meg mindig gyengébbek, mind teljesítményben, fékhatásosságban, futómű technikában. Ott eladható, nem száguldoznak, van hely bőven...
Európai szemmel elavultak sok esetben. A Mustang nem rég még merev hátsó híddal volt szerelve....sport autó...
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Azert pl az amaerikai piacra szánt autóknak a felszerelése elter az europaitól. Állítólag kint azzal hírdetik az autókat hogy hány személyre való gyorsetkezdes menütvtudsz elpakolni benne...
Valszag meg mindig gyengébbek, mind teljesítményben, fékhatásosságban, futómű technikában. Ott eladható, nem száguldoznak, van hely bőven...
Európai szemmel elavultak sok esetben. A Mustang nem rég még merev hátsó híddal volt szerelve....sport autó...
Valszag meg mindig gyengébbek, mind teljesítményben, fékhatásosságban, futómű technikában. Ott eladható, nem száguldoznak, van hely bőven...
Európai szemmel elavultak sok esetben. A Mustang nem rég még merev hátsó híddal volt szerelve....sport autó...
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Nem gond, majd megkérek egy modit, h sepregessen kicsit.
Az Amerikai piacot pl. mindig másképp kezelték. Itt virágzott az UFÓ imádat, odakint híre hamva sem volt. Ez az Insight nem ronda, a vonalai is sokkal lágyabbak. Persze, h nem kap az öreg kontinens, itt eladhatók a rusnyaságok is. Az a jó ebbe a szép nem szép kérdésbe, h készíthetsz világ legrondább autóját, úgy is lesznek olyanok akik megveszik majd, sőt még tetszeni is fog nekik, ráfogva, h egyedi.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Lemez szogletes csikra preselve, ami ugy fut, h ivbe hajlik
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Milyen az a "szögletes ív"?
A Civic valóban nem szép, de csúnya.
Viszont manapság minden autó egyforma, alig tudom őket megkülönböztetni - a Civic legalább egyedi.
Nekem HRV-m van - szeretem. Előtte az UFÓ előtti felfújt Civic volt - azt is szerettem.
Re: Tonyka mozibirodalma, botladozásai, tapasztalatai, agymenései
Vannak vannak, bár sajnálatos mód náluk is a szögletes ívek dominálnak. Én jobban szeretem a kettő közti, lágyabb, kissé kerekebb formákat. Erre iskolapélda a Mazda most.
Lemmy9: És a lojalitás hol marad?
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP