- P1050466.JPG (4.88 MiB) Megtekintve 1513 alkalommal
- P1050453.JPG (5.04 MiB) Megtekintve 1513 alkalommal
Baró! A kedvencem a delejezés a jobb szélen.
teljesen egyetértek. söt: nem csak a Volvonal, Kinaban rengeteg itt sosem hallott modell es valtozat van. Ott a tapasztalat velük igen nagy, ha ezt bevonjak, jo lesz.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 08:19Én úgy látom, hogy a Volvo technikai hátterével, a Geely hatalmas pénzügyi támogatásával és ne hagyjuk ki az anyacég kínai akkumulátor gyártásban élvezett esetleges előnyét sem igen is hamarosan képes lesz alternatívát állítani a Tesla-nak. Ne felejtsük el azt sem, hogy az elektromos autó fejlesztés évek óta folyik a volvonál...
Úgy legyen, félre ne érts, drukkolok minden elektromos gyártónak, hajrá.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 08:19
Én úgy látom, hogy a Volvo technikai hátterével, a Geely hatalmas pénzügyi támogatásával és ne hagyjuk ki az anyacég kínai akkumulátor gyártásban élvezett esetleges előnyét sem igen is hamarosan képes lesz alternatívát állítani a Tesla-nak. Ne felejtsük el azt sem, hogy az elektromos autó fejlesztés évek óta folyik a volvonál, csak eddig keveset propagálták (nem arról van szó, h most kezdik), valamint az önvezetésben is szorosan a Tesla mellett járnak az önvezető autók fejlesztésében.
Én úgy látom, hogy a Volvo technikai hátterével, a Geely hatalmas pénzügyi támogatásával és ne hagyjuk ki az anyacég kínai akkumulátor gyártásban élvezett esetleges előnyét sem igen is hamarosan képes lesz alternatívát állítani a Tesla-nak. Ne felejtsük el azt sem, hogy az elektromos autó fejlesztés évek óta folyik a volvonál, csak eddig keveset propagálták (nem arról van szó, h most kezdik), valamint az önvezetésben is szorosan a Tesla mellett járnak az önvezető autók fejlesztésében.Tonyka írta: ↑2019.03.01., pén. 08:09Ez egyértelmű, csak nagyon nagy az előnyük, minden tekintettben. Ennek az árát gazdagon meg fogják fizetni az autógyártók, úgy globálisan, szinte a világ minden piacán. Nem tudom hol jár most a Modell3, és amúgy a Tesla eladásai összesen. Legyen hasra csapva 600e. lassan elérik az 1 milliót. Ennyi autónak az árát húzták ki a zsebükből. Nem fognak tönkre menni, de lesz itt nagy kapkodás pár éven belül. Az a röhej, jó pár gyártó még mindig ül a babérjain. Csak ködös terveket emlegetnek. Megértem, h kivártak, hátha bukta az egész elektromos autózás. Bukjon más, de most már pár éve látszik, h nincs mese, igenis nagyon sikeres, a vártnál sokkal sikeresebb. Persze a háttérből óriási erő igazgatja a dolgokat, bár sztem ez most kissé kicsúszott a kezükből, mint Smith ügynők a Mátrixban.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 07:57Nekünk, felhasználóknak az a jobb, ha minél több Tesla szintű gyártó, modell van jelen a piacon.Tonyka írta: ↑2019.03.01., pén. 07:52
Reagálnak többen is, de csak szavak, tervek. Kételkedem abban, h 3 év alatt meg tudják valósítani az egész projektet. Az összes gyártót megfogja a termelés. Azok sem tudnak annyi elektromost gyártani akik lassan 6 éve benne vannak a dologban. Így egy ilyen új versenyző tuti vért fog izzadni, még ha a Volvo is van a háttérben. A Tesla olyan előnyt szerzett ami szerény becsléseim szerint 5-8 évig simán ki fog tartani. Addig meg a legjobb nekik, h mindenki Tesla verő autót akar készíteni. A szalagcímeken az ő nevük szerepel, nem kell ennél jobb reklám.
Ez egyértelmű, csak nagyon nagy az előnyük, minden tekintettben. Ennek az árát gazdagon meg fogják fizetni az autógyártók, úgy globálisan, szinte a világ minden piacán. Nem tudom hol jár most a Modell3, és amúgy a Tesla eladásai összesen. Legyen hasra csapva 600e. lassan elérik az 1 milliót. Ennyi autónak az árát húzták ki a zsebükből. Nem fognak tönkre menni, de lesz itt nagy kapkodás pár éven belül. Az a röhej, jó pár gyártó még mindig ül a babérjain. Csak ködös terveket emlegetnek. Megértem, h kivártak, hátha bukta az egész elektromos autózás. Bukjon más, de most már pár éve látszik, h nincs mese, igenis nagyon sikeres, a vártnál sokkal sikeresebb. Persze a háttérből óriási erő igazgatja a dolgokat, bár sztem ez most kissé kicsúszott a kezükből, mint Smith ügynők a Mátrixban.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 07:57Nekünk, felhasználóknak az a jobb, ha minél több Tesla szintű gyártó, modell van jelen a piacon.Tonyka írta: ↑2019.03.01., pén. 07:52Reagálnak többen is, de csak szavak, tervek. Kételkedem abban, h 3 év alatt meg tudják valósítani az egész projektet. Az összes gyártót megfogja a termelés. Azok sem tudnak annyi elektromost gyártani akik lassan 6 éve benne vannak a dologban. Így egy ilyen új versenyző tuti vért fog izzadni, még ha a Volvo is van a háttérben. A Tesla olyan előnyt szerzett ami szerény becsléseim szerint 5-8 évig simán ki fog tartani. Addig meg a legjobb nekik, h mindenki Tesla verő autót akar készíteni. A szalagcímeken az ő nevük szerepel, nem kell ennél jobb reklám.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 07:31Úgy néz ki a Volvo-reagált leghamarabb.
http://www.origo.hu/auto/20190228-poles ... utato.html
Nekünk, felhasználóknak az a jobb, ha minél több Tesla szintű gyártó, modell van jelen a piacon.Tonyka írta: ↑2019.03.01., pén. 07:52Reagálnak többen is, de csak szavak, tervek. Kételkedem abban, h 3 év alatt meg tudják valósítani az egész projektet. Az összes gyártót megfogja a termelés. Azok sem tudnak annyi elektromost gyártani akik lassan 6 éve benne vannak a dologban. Így egy ilyen új versenyző tuti vért fog izzadni, még ha a Volvo is van a háttérben. A Tesla olyan előnyt szerzett ami szerény becsléseim szerint 5-8 évig simán ki fog tartani. Addig meg a legjobb nekik, h mindenki Tesla verő autót akar készíteni. A szalagcímeken az ő nevük szerepel, nem kell ennél jobb reklám.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 07:31Úgy néz ki a Volvo-reagált leghamarabb.
http://www.origo.hu/auto/20190228-poles ... utato.html
Reagálnak többen is, de csak szavak, tervek. Kételkedem abban, h 3 év alatt meg tudják valósítani az egész projektet. Az összes gyártót megfogja a termelés. Azok sem tudnak annyi elektromost gyártani akik lassan 6 éve benne vannak a dologban. Így egy ilyen új versenyző tuti vért fog izzadni, még ha a Volvo is van a háttérben. A Tesla olyan előnyt szerzett ami szerény becsléseim szerint 5-8 évig simán ki fog tartani. Addig meg a legjobb nekik, h mindenki Tesla verő autót akar készíteni. A szalagcímeken az ő nevük szerepel, nem kell ennél jobb reklám.Vinkler írta: ↑2019.03.01., pén. 07:31Úgy néz ki a Volvo-reagált leghamarabb.
http://www.origo.hu/auto/20190228-poles ... utato.html
https://www.forbes.com/sites/gordonkell ... 5358075e5dTonyka írta: ↑2019.02.28., csüt. 22:25Az I3 az aztán jó vétel, + milláért van némi különbség a két autó közt. Remélhetőleg sikerül Musk ígérete, és eljön a 13 millás Modell 3 ideje is. Ugyan még mindig nem a középréteg autója, de csak várjuk ki a végét. Mérete, adatai alapján még így is jó vételnek számít, már akinek van rá. Amúgy meg nem kell aggódni, veszik mint a cukrot, csak győzzék gyártani, márpedig úgy tűnik tudják tartani az ütemet. A Modell 3 már így is minden értékesítési, gyártási rekordot magáénak tudhat. Az Iphone példa meg nem áll meg. Iphone, v Apple cucc sosem lett olcsóbb. A Modell 3 árát már 2x csökkentették, nem is kis mértékben.
Amíg ideér a 13 millás Model 3, veszek egy Kona Electricet. (Vagy egy használt Nissan Leafet járósnak, és mellé egy Porsche 997-est játszósnak)Tonyka írta: ↑2019.02.28., csüt. 22:25Az I3 az aztán jó vétel, + milláért van némi különbség a két autó közt. Remélhetőleg sikerül Musk ígérete, és eljön a 13 millás Modell 3 ideje is. Ugyan még mindig nem a középréteg autója, de csak várjuk ki a végét. Mérete, adatai alapján még így is jó vételnek számít, már akinek van rá. Amúgy meg nem kell aggódni, veszik mint a cukrot, csak győzzék gyártani, márpedig úgy tűnik tudják tartani az ütemet. A Modell 3 már így is minden értékesítési, gyártási rekordot magáénak tudhat. Az Iphone példa meg nem áll meg. Iphone, v Apple cucc sosem lett olcsóbb. A Modell 3 árát már 2x csökkentették, nem is kis mértékben.
Olyat se vennék
20 és fél millió a legolcsóbb hármasért? Plusz több mint félmillió egy normálisabb színért, ha nem halottaskocsi-színt akarsz? Félmillió szállítási költség?
Nem biztos, hogy annyira butaság.
Megjött az autók Ájfónja. Megérdemli aki kifizeti...
Egy családi ház ára lazán ....Nem fognak kapkodni érte....
Ezzel azt hiszem eldőlt, hogy veszek-e Teslát