Az északi M0 hídon van bringaút.AAttila írta: ↑2019.03.20., szer. 12:05Világos. Akkor ha pl. Szigetszentmiklósról szeretnék áttekerni a diósdi bringaparkba, akkor be kell mennem a Rákóczi hídig, mert az M0-n végképp tilos, hiszen az autóút. Bár ahogy elnézem a Strava-n, elég sok outis megy át az M0 hidakon, majd utána térnek le róla.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Világos. Akkor ha pl. Szigetszentmiklósról szeretnék áttekerni a diósdi bringaparkba, akkor be kell mennem a Rákóczi hídig, mert az M0-n végképp tilos, hiszen az autóút. Bár ahogy elnézem a Strava-n, elég sok outis megy át az M0 hidakon, majd utána térnek le róla.
Re: Kerékpározás
A KRESZ mindenkire vonatkozik és nem arról szól, hogy az országútis kénye és kedvére legyen.AAttila írta: ↑2019.03.19., kedd 20:09Kérdeznélek titeket, hogy hogyan viszonyúltok a kerékpár úthoz?
Ma rám dudált egy autós (nem vagyok előitéletes, de egy bmw x5 volt) és vadul mutogatott, hogy menjek be a bicikli útra.
Namost ahova be akart zavarni, az egy gyalogos/biciklis út volt, ahol elvileg max 20-szal mehetek.(igaz, a gyalogosok miatt nem tudnék még annyival sem)
A normál bicikli úton max 30-cal.
Én 37-tel tekertem, amikor dudált, tehát annyira nem tartottam fel, szembe nem jött senki, simán elözhetett volna, mint a másik 4 autó előtte.
Gondolom, ti sem használjátok a bringa utakat vagy de?
Használom a bringa utat és jogosan van felháborodva az autós, ha a bringás az autó úton van, holott van bringa út is. A KRESZ értelmében kötelező a bringaúton közlekednie a bringásnak, ha van bringa út. Ha nem használja büntethető!
A 71-esre nem mehetnek a bringások, le is vannak róla tiltva elméletileg, kötelező lenne a Balatoni bringa úton bringázniuk. Sajnos az illetékes szervek nem büntetik meg a bringásokat, akik ott bringáznak, ahol TILOS! Pedig bőven van szabálysértő!
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ezért is járok főként hegyi, erdészeti utakon.
Az más kérdés, hogy néha elmagyarázom a kioktató X5 sofőröknek, hogy, ha anyukával és a két gyerekkel tekergőzik 12 km/h-val a bringauton össze-vissza én pedig 108 kg-al jövök 42-vel, az nem biztos, hogy szerencsés.
De unom ezeket a beszélhetéseket, így megyek félreeső utakon. Szerencsére itt megtehetem.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Akkor sajnos marad a szabálytalankodás.
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 12040
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 5712
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Ha jól tudom a KRESZ szerint abban az esetben ha van kerékpárút is akkor köteles vagy azt használni-még ha csak 20-al vagy annyival sem tudsz menni.AAttila írta: ↑2019.03.19., kedd 20:09Kérdeznélek titeket, hogy hogyan viszonyúltok a kerékpár úthoz?
Ma rám dudált egy autós (nem vagyok előitéletes, de egy bmw x5 volt) és vadul mutogatott, hogy menjek be a bicikli útra.
Namost ahova be akart zavarni, az egy gyalogos/biciklis út volt, ahol elvileg max 20-szal mehetek.(igaz, a gyalogosok miatt nem tudnék még annyival sem)
A normál bicikli úton max 30-cal.
Én 37-tel tekertem, amikor dudált, tehát annyira nem tartottam fel, szembe nem jött senki, simán elözhetett volna, mint a másik 4 autó előtte.
Gondolom, ti sem használjátok a bringa utakat vagy de?
Ahogy rákerestem, most látom: a második mondat jelenti a kivételt.
https://www.feol.hu/kozelet/helyi-kozel ... r-2301323/
"(11) Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki, a kétkerekű kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog- és kerékpárúton kell közlekedni. Ha a lakott területen a nem főútvonalként megjelölt út mellett annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki és az úton kerékpár nyomot (158/k. ábra) is kijelöltek – ha a közúti jelzésekből más nem következik – a kétkerekű kerékpárok az úttesten is közlekedhetnek. "
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Re: Kerékpározás
Kérdeznélek titeket, hogy hogyan viszonyúltok a kerékpár úthoz?
Ma rám dudált egy autós (nem vagyok előitéletes, de egy bmw x5 volt) és vadul mutogatott, hogy menjek be a bicikli útra.
Namost ahova be akart zavarni, az egy gyalogos/biciklis út volt, ahol elvileg max 20-szal mehetek.(igaz, a gyalogosok miatt nem tudnék még annyival sem)
A normál bicikli úton max 30-cal.
Én 37-tel tekertem, amikor dudált, tehát annyira nem tartottam fel, szembe nem jött senki, simán elözhetett volna, mint a másik 4 autó előtte.
Gondolom, ti sem használjátok a bringa utakat vagy de?
Ma rám dudált egy autós (nem vagyok előitéletes, de egy bmw x5 volt) és vadul mutogatott, hogy menjek be a bicikli útra.
Namost ahova be akart zavarni, az egy gyalogos/biciklis út volt, ahol elvileg max 20-szal mehetek.(igaz, a gyalogosok miatt nem tudnék még annyival sem)
A normál bicikli úton max 30-cal.
Én 37-tel tekertem, amikor dudált, tehát annyira nem tartottam fel, szembe nem jött senki, simán elözhetett volna, mint a másik 4 autó előtte.
Gondolom, ti sem használjátok a bringa utakat vagy de?
Re: Kerékpározás
Nah, a nadrággal kapcsolatban két dolog.
Az első, amin meglepődtem, nem made in China, hanem Bosznia-H. Azt hittem ma már minden a Távol Keleten készül, de nem.
A másik pedig a betét. Van egy Dechatlonos aláöltözet nadrágom zselés betéttel, eddig ezt használtam. Nos a zselés betét szinte csak egy filcbetétnek tűnik a Castelli Volo nadrágomban lévőhöz képest. Első tapintásra is és felvéve is már azt érzi az ember, hogy nem a fenekén fognak múlni a megtett kilométerek. (bár tudom van aki a puhább, van aki a keményebb betétet kedveli ) Nekem ez a betét igen-igen jó.
Ja és alul 7,5cm gondoskodik arról, hogy ne csússzon fel a nadrág.
Az első, amin meglepődtem, nem made in China, hanem Bosznia-H. Azt hittem ma már minden a Távol Keleten készül, de nem.
A másik pedig a betét. Van egy Dechatlonos aláöltözet nadrágom zselés betéttel, eddig ezt használtam. Nos a zselés betét szinte csak egy filcbetétnek tűnik a Castelli Volo nadrágomban lévőhöz képest. Első tapintásra is és felvéve is már azt érzi az ember, hogy nem a fenekén fognak múlni a megtett kilométerek. (bár tudom van aki a puhább, van aki a keményebb betétet kedveli ) Nekem ez a betét igen-igen jó.
Ja és alul 7,5cm gondoskodik arról, hogy ne csússzon fel a nadrág.
Online
Elég alacsony nyomáson használom, kb7bar; nem hajt a tatár. A kihegyezettebb gumikkal nincs tapasztalatom, de nálam a szezon alatti kukázás kizáró ok lenne. Szóval tényleg nem mindegy, kinek, mik a szempontjai.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Három darab GP4000S-t vettem pár éve. Mikor kockás lett a hátsó, felraktam a tartalékot, ami mostanra kezd elkopni, de már nagyon-nagyon sok ezer van bennük. Az első nem kopik, csak "érik".avl2 írta: ↑2019.03.18., hétf. 00:03ezeket mások is megerösítik ?
a Contik baromira kopnának "normál országútis használatban" ?
https://www.bicyclerollingresistance.co ... gp4000s-ii "brand new 28 mm Grand Prix 4000S II to a pair of used 28 mm Grand Prix 4000S II tires that have been used for 5000 miles / 8000 km over a 2 year period......The tread still has a good thickness as I've measured them at 2.1 mm and 2.2 mm tread thickness. A brand new GP4000S II comes in somewhere between 2.6 and 2.9 mm tread thickness."
Elég alacsony nyomáson használom, kb7bar; nem hajt a tatár. A kihegyezettebb gumikkal nincs tapasztalatom, de nálam a szezon alatti kukázás kizáró ok lenne. Szóval tényleg nem mindegy, kinek, mik a szempontjai.
Re: Kerékpározás
Tapadás, felütés védelem, defekt védelem, strapabírás és tartósság a fő szempontok.revox írta: ↑2019.03.17., vas. 15:48Szerintem a felhasználási területet írjátok hozzá és a tulajdonságok prioritását,mert bár tény a Contik baromira kopnak, de pl ha valaki versenyezni akar,ez sokadrangú tulajdonápság. Guruljon és legyen jó defektállósága. Persze a defektnék kerül képbe a szingó. Egyébként egy defektem volt még az attack,force párossal. Master OB, Kincsesbánya, jó formában, lefele a hegyről első körben felütöttem a hátsót. Fax gondolta,hogy egy OB-t ilyen úton rendeznek jól felfűjtam... Ezen kívül semmi, ez is olyan volt,za a csoda, a felni nem tört el :) de olyan is volt,egy versenyen szövetig koptattam a gumit. Xar út,nagy nyomás. Verseny után kuka,de ott sikerült vele odaérni :)Palm írta: ↑2019.03.17., vas. 03:08Nem szeretem a Continental gumikat. Nincs róluk pozitív véleményem. Autós téren: Pirelli, Dunlop, Michelin vált be.
Bringás téren Nokian-t használok jóideje. Baromi jól tapad és erős is:
Schwable gumik jó ár/érték arányúak. Van a Maxxis-nak is pár jó gumija. Michelin nagyon jó.
Az említett konkurens márkák, amik bejöttek nekem jobbak szerintem minden szempontból, mint a Continental.
Felhasználási terület főleg FreeRide és All Mountain/Enduro.
Méret 26" x 2.6".
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
ezeket mások is megerösítik ?
a Contik baromira kopnának "normál országútis használatban" ?
https://www.bicyclerollingresistance.co ... gp4000s-ii "brand new 28 mm Grand Prix 4000S II to a pair of used 28 mm Grand Prix 4000S II tires that have been used for 5000 miles / 8000 km over a 2 year period......The tread still has a good thickness as I've measured them at 2.1 mm and 2.2 mm tread thickness. A brand new GP4000S II comes in somewhere between 2.6 and 2.9 mm tread thickness."
Re: Kerékpározás
Montigumiban nekem hobbi szinten igen bevált a Geox Saguaro, a drótperemes. Ez nehezebb,mint a hajtogatos(asszonynak az van) de a Bükk elég köves,sziklás, a drótos erősebb oldalfalú. Meg forgásirányos, gurulós vagy kapaszkodós. Hátul kapaszkodósra van téve, elől speed, de az könnyen átfordítható,ha a terep rondább arcát mutatja.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szerintem a felhasználási területet írjátok hozzá és a tulajdonságok prioritását,mert bár tény a Contik baromira kopnak, de pl ha valaki versenyezni akar,ez sokadrangú tulajdonápság. Guruljon és legyen jó defektállósága. Persze a defektnék kerül képbe a szingó. Egyébként egy defektem volt még az attack,force párossal. Master OB, Kincsesbánya, jó formában, lefele a hegyről első körben felütöttem a hátsót. Fax gondolta,hogy egy OB-t ilyen úton rendeznek jól felfűjtam... Ezen kívül semmi, ez is olyan volt,za a csoda, a felni nem tört el :) de olyan is volt,egy versenyen szövetig koptattam a gumit. Xar út,nagy nyomás. Verseny után kuka,de ott sikerült vele odaérni :)Palm írta: ↑2019.03.17., vas. 03:08Nem szeretem a Continental gumikat. Nincs róluk pozitív véleményem. Autós téren: Pirelli, Dunlop, Michelin vált be.Vinkler írta: ↑2019.03.15., pén. 13:06Utóljára kb 10 éve használtam contit a fiximen. Autón sem, bringán sem jött be nekem, ettől függetlenül simán lehet, h valakinek bejön.revox írta: ↑2019.03.15., pén. 13:02Egyébkén,ha már gumi. Nekem legjobban akigyorsításoknál tűnik fel a különbség. Persze sima statikus mesnél se árt a jó görd7lés,de gyorsítások esetén hatván,ozottan adja. Sőt, belsőből is mindig Vittoria ultralite-ot veszek. Nem a tömege miatt,hanem sokkal merevebb gumit,kereket,dinamikát eredményez a használata.
Viszont attrakcióban a szingónak/peremes szingónak szerintem párja nincs.
Bringás téren Nokian-t használok jóideje. Baromi jól tapad és erős is:
Schwable gumik jó ár/érték arányúak. Van a Maxxis-nak is pár jó gumija. Michelin nagyon jó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Bringa szerelő állvány letudva.
Decathlon-os B-Twin lett:
Ár/érték aránya nagyon jó: 17990 Ft.
Simán megtartja a nagy "vasat".
Decathlon-os B-Twin lett:
Ár/érték aránya nagyon jó: 17990 Ft.
Simán megtartja a nagy "vasat".
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
Nem szeretem a Continental gumikat. Nincs róluk pozitív véleményem. Autós téren: Pirelli, Dunlop, Michelin vált be.Vinkler írta: ↑2019.03.15., pén. 13:06Utóljára kb 10 éve használtam contit a fiximen. Autón sem, bringán sem jött be nekem, ettől függetlenül simán lehet, h valakinek bejön.revox írta: ↑2019.03.15., pén. 13:02Egyébkén,ha már gumi. Nekem legjobban akigyorsításoknál tűnik fel a különbség. Persze sima statikus mesnél se árt a jó görd7lés,de gyorsítások esetén hatván,ozottan adja. Sőt, belsőből is mindig Vittoria ultralite-ot veszek. Nem a tömege miatt,hanem sokkal merevebb gumit,kereket,dinamikát eredményez a használata.
Viszont attrakcióban a szingónak/peremes szingónak szerintem párja nincs.
Bringás téren Nokian-t használok jóideje. Baromi jól tapad és erős is:
Schwable gumik jó ár/érték arányúak. Van a Maxxis-nak is pár jó gumija. Michelin nagyon jó.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
Mehetünk.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Azért a gumiválasztás sok szempont eredője. Pl a bükki lejtőkön én is jobban haladtam a schwalbe ultremo zx evoval. Jobban lehetett lefele engedni,vagyis én jobban tudtam. Lehet szempont a gördülés mellett a kényelem is, a tartósság,kopásállóság,így eltérő igények mellett mindig más lesz a nyerő. De azonos igények,de más testfelépítés esetén is. Én pl gyönge vagyok,nekem ki kell használni a texhnika adta lehetőségeket maximálisan. Ellenben,aki izomból hajt(bár ha megnézzük,egyre jobban törnek fel a zergék) az sokszor áldoz a gördülés oltárán,mert fontosabb lehet,hogy ne rázza szét az izmait egy vékony,nagyon kemény kerék. Egyébként elnézve a tourt, gumireform ide,vagy oda,elég sokan mai napig a conti competiton szingót veretik és vékony kivitelben. Bár a contiból a 25-ös(nekem ez van a 24mm széles vision metronon) is 24,5mm széles,mint egy jobban felfújt,hivatalosan 23-as gumi. De pl az említett 4000 23-as méretben, meglépi a 25mm-t is(inkább 27).
Jó lenne a michelin új gumiját kipróbálni,meg még néhány frissen sztárolt gumit,de mikor venni kell, csak maradok a beváltnál :)
Érdekes játék, a nagy különbség,komfortzónán bőven túl, majdnem határon tekerve döl el.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2019.03.15., pén. 18:05-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Egyébként itt a fórumon, akik már régóta bringáztok, voltatok már egy közös tekerésen? Lehetne egy hétvégére szervezni egy gurulást, utána egy kis sütögetéssel
Re: Kerékpározás
Revi, ma hallottam a hírekben, hogy nyit a Nagyerdei Vidámpark. Lehet arrafelé kellene mennem (nem ma, csak úgy valamikor) . A család el lenne ott, mi pedig gurulhatnánk valamerre
Re: Kerékpározás
Életemben soha nem mentem még szingóval.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Utóljára kb 10 éve használtam contit a fiximen. Autón sem, bringán sem jött be nekem, ettől függetlenül simán lehet, h valakinek bejön.revox írta: ↑2019.03.15., pén. 13:02Egyébkén,ha már gumi. Nekem legjobban akigyorsításoknál tűnik fel a különbség. Persze sima statikus mesnél se árt a jó görd7lés,de gyorsítások esetén hatván,ozottan adja. Sőt, belsőből is mindig Vittoria ultralite-ot veszek. Nem a tömege miatt,hanem sokkal merevebb gumit,kereket,dinamikát eredményez a használata.
Viszont attrakcióban a szingónak/peremes szingónak szerintem párja nincs.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Egyébkén,ha már gumi. Nekem legjobban akigyorsításoknál tűnik fel a különbség. Persze sima statikus mesnél se árt a jó görd7lés,de gyorsítások esetén hatván,ozottan adja. Sőt, belsőből is mindig Vittoria ultralite-ot veszek. Nem a tömege miatt,hanem sokkal merevebb gumit,kereket,dinamikát eredményez a használata.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jó,ez nézőpont kérdése :) ha valahol századok döntenek, a gp4000 sok apró századot ad,vagy sok apró wattocskát visz el :) de,persze,nem egy izé,nemtudom,... Nem egy 2 ezres gumi. De az attack/force kihegyezetteb szett. Cserébe amit írtam,kopik. Nekem égy szezonban lement 2 hátsó és egy első,nulla fékezéssel(Alföld főként, némi Bükk). Bár én keményre fújok, 9-10bar, szingó 13. Ott jobban kopik.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Volt már erről szuó, a 900-as sorozat proTour katehória, a 700-as mint egy kisebb,de komolyabb versenymez gyártó. Kérdés a zselés betét. Az nekem túl vsstag és puha.Vinkler írta: ↑2019.03.09., szomb. 08:56Előnye, hogy bemész és felpróbálod. Ha jó, megveszed, ha nem, nem. Én téli és atmeneti ruhát használok a decathlonból.
A csapatmezeket én nem szereten, ráadásul kerékpáros ruhát próba nélkül orosz rulett megvenni. Ha tisztában vagy már az adott gyártó méretezésével, az már más helyzet.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ez jobb,mint a gp4000. Merevebb,gyorsabb,de hamarabb el is kopik. Force a hátsója,de pl nálam 2 szett keréken is elől-hátul attack van és még a 22-es. Az új méretezést a manapság divatos 24-es felknik miatt vezették be. Régen 22/24 volt, most 23/25. Gyors gumi... A gp4000 inkább afféle allRounderi,ami nekem inkább túra/hobbi kategória.AAttila írta: ↑2019.03.07., csüt. 18:55Ismeritek ezt a gumit? (nem szeretnék most annyit költeni, mint egy GP 4000)
https://gumaker.hu/continental-kerekpar ... %A9szletek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu