Lehet néha vehemensebb vagyok, de komoly sértéseket senki fejéhez nem vágok. Azt gondolom a jó ízlés határain belül mozgok.
Szalon: Kb. ugyanaz vagy, mint én csak fordított oldalon. Ameddig én minden erényét kidomborítom addig te ugyanezt teszed fordítva. Illetve szépen ferdítve sarkítva, általánosítva. Az elektromos autó a városi gondok kezelésére lett tervezve. Továbbra sem mondhatod, h a gyerekek homokozójától két méterre pöfögő autók egészségesek. Úgy, h mellettük hömpölyögnek, és telítik az egész környék levegőjét. Mikor vannak a gyerekek ott? Véletlen sem a fűtési szezonban.
Szívesen látnék egy független publikációt erről az örült környezeti lábnyomról. Ellenben én visszakereshetem amiben 50% kevesebb szennyezésről beszélnek a elektromos autó esetén beleértve a gyártást is. Itt kamuzhatnék, mondhatnám, h 70% vagy 80, de nem, senki nem mondta sosem, h az elektromos autó gyártás 100% zöld. Az 50% viszont nem kevés. Autópályát említsz ismét zajszennyezésre, minek, miért, ki a francot érdekel az autópálya? Max a nagyon közel lakókat, de azokat azért szokták zajszigetelő fallal védeni. Viszont mikor éjszaka végigcsattognak a város utcáin hagyományosok a csendben, pláne ha valami sport dobos idióta, akkor igazi élmény a pihenni vágyónak is. A hidegen indított dizit meg sem említem hajnalok hajnalán. Ezekben az esetekben, bizony nagy erény a csendesség. Már ha a másik oldallal is foglalkozunk picit. Továbbá, minden egyes ingyen töltés a vételárad esetén visszafelé dolgozik. Mert mi is történik? Megveszed az autót X forintért, ahány kilométert ingyen teszel meg, azt levonhatod a vétel árból. Akárcsak az egyéb kedvezményeket, nem térnék ki rájuk. Sőt a fizetős otthoni töltés is neked dolgozik. Mondanom sem kell, 100km-nyi energia nem egy súlycsoportban van a olaj alapú energiával. Tehát itt is visszafelé dolgozik a pénz, legyen az bármennyire is kevés. Ezek után megint csak neked dolgozik a visszatermelés. Ilyenekről hagyományos esetén nem beszélhetünk semmilyen formában. Ahogy megvetted az autót, a kilométerek gyarapodásával talicskázod bele a pénzt, semmiféle pénz visszatermelésről szó sincs, csak kiadásról. Fékezhetsz bár hányszor, egy csepp benzinnel sem fog több visszakerülni a tankba. Véletlen sem eshet meg, h megteszel 30km, és 3 decivel több lesz a tankodban az út megtétele után. A szervizelés érdekes dolog, itt ismét sejtetni szándékozol, h nem fenékig tejfel a dolog. Való igaz, biztos vannak esetek amikor kövér számlás javítások jönnek össze. Nem mintha ez nem eshetne meg egy hagyományossal, tudnék pár meredek javítási összegről beszámolni azért. Ezt alátámasztod egy első generációs elektromos autóval. Legyen, fejet hajtok, azt ugye tudjuk, h új autó esetén 8év garit kapunk. Azt is tudjuk, h az elején vagyunk egy reformnak. Értelemszerűen ha kiesünk a garancia védelme alól, drága javítások várhatóak akár. Viszont azt is tudjuk, h ameddig nincs tömeges elterjedés addig lassan csorognak lefelé az alkatrész árak. Ferrarihoz sem olcsók a cuccok, ameddig speciális szegmenset fog képviselni. Ha több elektromos autó lesz, nagyobb alkatrész igénnyel, akkor olcsóbb is lesz, ahogy meg fognak jelenni az után gyártók is. 30 éve nem kaptál a Fordhoz sem annyiféle utángyártott alkatrészt, mint manapság. Vehetted a méregdrága gyári cuccokat. Most ugyanebben a cipőben van még az elektromos autó is.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP