Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
:DDDDDDD
megakadt a lemez :)
egyébként meg senki nem hülye,hogy ott tekerjen,ahol várhatóan kivasalják. ezt érzi mindenki magának, ami kb válasz is a felvetett kérdésre. Azért a rend őrei nem kegyetlenek. max ránkszólnak,hogy fel kéne menni a bicajútra,ha már van. de ha látják,hogy csapatmez van rajtad, sokszor le se szarnak.
megakadt a lemez :)
egyébként meg senki nem hülye,hogy ott tekerjen,ahol várhatóan kivasalják. ezt érzi mindenki magának, ami kb válasz is a felvetett kérdésre. Azért a rend őrei nem kegyetlenek. max ránkszólnak,hogy fel kéne menni a bicajútra,ha már van. de ha látják,hogy csapatmez van rajtad, sokszor le se szarnak.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Igen-igen, meg küllőprizma is kell, meg sárvédő, meg névtábla a jobb első villán, meg...Palm írta: ↑2019.03.29., pén. 06:01revox írta: ↑2019.03.28., csüt. 22:28Te sose bringáztál Alapvetően ignorálni kell a beírásaidat.Palm írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:22
Nem tegnap kezdtem a bringázást.
Van sok olyan út, ahonnét nincsenek letiltva a bringások, ott lehet bringázni. Lehet nem olyan festői a panoráma, de el kell fogadni, hogy vannak bizonyos szabályok, amik nem a poén kedvéért születtek, hanem az élet adott rá jó sok okot.
Szóval, hogy értelme is legyen. Elvileg ha van bringaút,kell használni,gyakorlatilag kitvétel,ha az közlekedésre kevésbé alkalmas. Országútisnak kevés olyat sz7ltek,ami alkalmas. Ha csak magamnak gurulok,van felénk egy rész nagyhegyes és szoboszló között,ahol jó a bringaút, akkor bemegyek. De ha edzés van, marad az út. El se fér már 5 bringás normálisan egy kerékpárúton. Most a megélhetési és hétvégi strandpapucsban biciklizésre szerintem itt senki nem volt kíváncsi. Értelmes tempóra marad a közút. Mondjuk felénk főleg benyalná aki beszól,mert útvonalengedélyeink vannak a közutakra,ahol útközépig felállhatunk. Egyébként meg a xar kerékpárút alkotmányos jogot sért, a magántulajdonhoz való jogot,ugyanis tönkrevágja a 2000eur+gumizás kerekemet. (Na jó,ez már nagyon meg lett csavarva, de akár :) )
A kerékpáros megengedett legnagyobb sebessége az alábbiak szerint változik:
-50 km/h lakott területen kívül, ha bukósisakot visel a bringás.
-40 km/h lakott területen kívül, ha nem vesz fel bukósisakot.
-40 km/h lakott területen az úttesten.
-30 km/h kerékpárúton.
-20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában.
-10 km/h bárhol máshol, például járdán.
Járdán csak akkor közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan (A zsúfolt, forgalmas út nem számít közlekedésre alkalmatlannak! De az sem, ha nem tükör sima az út!). A járda nem összekeverendő a kerékpár úttal. Ahol van kerékpár út, ott kötelező annak használata.
A gépjárművek megengedett sebességhatára sokkal magasabb és azt tudják (és szeretnék) is tartani. A súlyuk és a féktávjuk is sokkal nagyobb. Ez is jó ok arra, hogy a bringás forgalom le van tiltva bizonyos utakról.
Az útvonal engedély csak bizonyos dolgokra ad engedélyt, nem mindenre.
Én pl. senkit sem szeretnék veszélyeztetni azzal, hogy 110 kilómmal 30+-al telibeverek a bringaúton, mert jancsi és juliska a divategysebijükkel romantikáznak a bringauton Budakalász és Szentendre között...
Hagyjuk már ezt a demagógiát és térjünk vissza a bringázáshoz.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2019.03.28., csüt. 22:28Te sose bringáztál Alapvetően ignorálni kell a beírásaidat.Palm írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:22Nem tegnap kezdtem a bringázást.
Van sok olyan út, ahonnét nincsenek letiltva a bringások, ott lehet bringázni. Lehet nem olyan festői a panoráma, de el kell fogadni, hogy vannak bizonyos szabályok, amik nem a poén kedvéért születtek, hanem az élet adott rá jó sok okot.
Szóval, hogy értelme is legyen. Elvileg ha van bringaút,kell használni,gyakorlatilag kitvétel,ha az közlekedésre kevésbé alkalmas. Országútisnak kevés olyat sz7ltek,ami alkalmas. Ha csak magamnak gurulok,van felénk egy rész nagyhegyes és szoboszló között,ahol jó a bringaút, akkor bemegyek. De ha edzés van, marad az út. El se fér már 5 bringás normálisan egy kerékpárúton. Most a megélhetési és hétvégi strandpapucsban biciklizésre szerintem itt senki nem volt kíváncsi. Értelmes tempóra marad a közút. Mondjuk felénk főleg benyalná aki beszól,mert útvonalengedélyeink vannak a közutakra,ahol útközépig felállhatunk. Egyébként meg a xar kerékpárút alkotmányos jogot sért, a magántulajdonhoz való jogot,ugyanis tönkrevágja a 2000eur+gumizás kerekemet. (Na jó,ez már nagyon meg lett csavarva, de akár :) )
A kerékpáros megengedett legnagyobb sebessége az alábbiak szerint változik:
-50 km/h lakott területen kívül, ha bukósisakot visel a bringás.
-40 km/h lakott területen kívül, ha nem vesz fel bukósisakot.
-40 km/h lakott területen az úttesten.
-30 km/h kerékpárúton.
-20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában.
-10 km/h bárhol máshol, például járdán.
Járdán csak akkor közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan (A zsúfolt, forgalmas út nem számít közlekedésre alkalmatlannak! De az sem, ha nem tükör sima az út!). A járda nem összekeverendő a kerékpár úttal. Ahol van kerékpár út, ott kötelező annak használata.
A gépjárművek megengedett sebességhatára sokkal magasabb és azt tudják (és szeretnék) is tartani. A súlyuk és a féktávjuk is sokkal nagyobb. Ez is jó ok arra, hogy a bringás forgalom le van tiltva bizonyos utakról.
Az útvonal engedély csak bizonyos dolgokra ad engedélyt, nem mindenre.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Online
Szóval, hogy értelme is legyen. Elvileg ha van bringaút,kell használni,gyakorlatilag kitvétel,ha az közlekedésre kevésbé alkalmas. Országútisnak kevés olyat sz7ltek,ami alkalmas. Ha csak magamnak gurulok,van felénk egy rész nagyhegyes és szoboszló között,ahol jó a bringaút, akkor bemegyek. De ha edzés van, marad az út. El se fér már 5 bringás normálisan egy kerékpárúton. Most a megélhetési és hétvégi strandpapucsban biciklizésre szerintem itt senki nem volt kíváncsi. Értelmes tempóra marad a közút. Mondjuk felénk főleg benyalná aki beszól,mert útvonalengedélyeink vannak a közutakra,ahol útközépig felállhatunk. Egyébként meg a xar kerékpárút alkotmányos jogot sért, a magántulajdonhoz való jogot,ugyanis tönkrevágja a 2000eur+gumizás kerekemet. (Na jó,ez már nagyon meg lett csavarva, de akár :) )
Re: Kerékpározás
Te sose bringáztál Alapvetően ignorálni kell a beírásaidat.Palm írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:22Nem tegnap kezdtem a bringázást.
Van sok olyan út, ahonnét nincsenek letiltva a bringások, ott lehet bringázni. Lehet nem olyan festői a panoráma, de el kell fogadni, hogy vannak bizonyos szabályok, amik nem a poén kedvéért születtek, hanem az élet adott rá jó sok okot.
Szóval, hogy értelme is legyen. Elvileg ha van bringaút,kell használni,gyakorlatilag kitvétel,ha az közlekedésre kevésbé alkalmas. Országútisnak kevés olyat sz7ltek,ami alkalmas. Ha csak magamnak gurulok,van felénk egy rész nagyhegyes és szoboszló között,ahol jó a bringaút, akkor bemegyek. De ha edzés van, marad az út. El se fér már 5 bringás normálisan egy kerékpárúton. Most a megélhetési és hétvégi strandpapucsban biciklizésre szerintem itt senki nem volt kíváncsi. Értelmes tempóra marad a közút. Mondjuk felénk főleg benyalná aki beszól,mert útvonalengedélyeink vannak a közutakra,ahol útközépig felállhatunk. Egyébként meg a xar kerékpárút alkotmányos jogot sért, a magántulajdonhoz való jogot,ugyanis tönkrevágja a 2000eur+gumizás kerekemet. (Na jó,ez már nagyon meg lett csavarva, de akár :) )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Az van, hogy a Castelli amúgy sem az a nagyvonalú méretezés, az én kezem meg nem annyira kicsi.
Ahogy ismerem magam, beszaladok egy boltba és megveszem, ami van.
Ahogy ismerem magam, beszaladok egy boltba és megveszem, ami van.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Re: Kerékpározás
Persze használok...nekem nöi castelli lett a legjobb:-)
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hentes lánckesztyű.
Bukásnál véd mint állat, szellőzik. Cápatámadás ellen is jó.
Bukásnál véd mint állat, szellőzik. Cápatámadás ellen is jó.
Re: Kerékpározás
Nagyon kényelmes az Axo kesztyű.Shimano írta: ↑2019.03.24., vas. 16:03Ja,hát ilyen alapon akkor használjunk térd,könyök,és gerincvédőt is,hátha elesünk,és kb úgy festünk majd a kerón mint egy salakmotoros.
Nézd meg a profi bringásokat verseny közben nagy tempónál időnként akkorát zuhannak hogy rossz nézni,aztán meg felálnak és mennek tovább.Ne legyünk már annyira besz@rva egy esetleges esés miatt,hogy az a kényelem kárára menjen.
Ha olyan helyre megyek bringázni, akkor protektorokat felveszem. A kesztyű és a bukósisak alap. Van fullface (lejtőzéshez) és jól szellőző sima bukósityakom is.
Sima bringázáshoz:
Könnyű, jól szellőző és megfizethető.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
Ja,hát ilyen alapon akkor használjunk térd,könyök,és gerincvédőt is,hátha elesünk,és kb úgy festünk majd a kerón mint egy salakmotoros.Palm írta: ↑2019.03.24., vas. 14:58Mert eséskor a hosszú ujjú kesztyű többet ér védelem szempontjából, mint az ujjatlan.Shimano írta: ↑2019.03.24., vas. 13:39Miért ajánljátok a hosszú ujjú kesztyűt tavaszra,nyárra?Palm írta: ↑2019.03.24., vas. 08:35
Hosszú ujjú országúti kesztyű:
https://www.hibike.hu/pearl-izumi-p-r-o ... r_97101166
Borzalom lehet ebben tekerni.Van ezer féle nyári kesztyű,azok jók,de ez max festéshez jó ilyenkor.
Bele izzad az ember keze melegben, de eséskor sokat ér az a plusz védelem.
Nézd meg a profi bringásokat verseny közben nagy tempónál időnként akkorát zuhannak hogy rossz nézni,aztán meg felálnak és mennek tovább.Ne legyünk már annyira besz@rva egy esetleges esés miatt,hogy az a kényelem kárára menjen.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Erdőben, tavasszal, ősszel ezt használom:
Nyárra kellene egy rövid, országútis kesztyű. Nyilván képben vagyok a választékkal, csak gondoltam van valakinek egy titkos favorit, ami elkerülte a figyelmem.Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Axo Vortex kesztyűt használok. Igaz hegyikerékpározok, de túrázáshoz is ezt használom. Túrázásra és bringaútra 1 régi merev vázas MTB gépem van.
Csak kék-fekete-fehér színű a kesztyű. Jól tapad, szellőzik és véd.
Csak kék-fekete-fehér színű a kesztyű. Jól tapad, szellőzik és véd.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
Mert eséskor a hosszú ujjú kesztyű többet ér védelem szempontjából, mint az ujjatlan.Shimano írta: ↑2019.03.24., vas. 13:39Miért ajánljátok a hosszú ujjú kesztyűt tavaszra,nyárra?Palm írta: ↑2019.03.24., vas. 08:35Hosszú ujjú országúti kesztyű:
https://www.hibike.hu/pearl-izumi-p-r-o ... r_97101166
Borzalom lehet ebben tekerni.Van ezer féle nyári kesztyű,azok jók,de ez max festéshez jó ilyenkor.
Bele izzad az ember keze melegben, de eséskor sokat ér az a plusz védelem.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nem tudom én sem.
Mindegy, keresek valamit, a mostani Campa is nagy csalódás volt. Iszonyat kellemetlen volt a belső varrás, de ez csak akkor derült ki, amikor az első 20-ast letoltam vele.
Mindegy, keresek valamit, a mostani Campa is nagy csalódás volt. Iszonyat kellemetlen volt a belső varrás, de ez csak akkor derült ki, amikor az első 20-ast letoltam vele.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Miért ajánljátok a hosszú ujjú kesztyűt tavaszra,nyárra?Palm írta: ↑2019.03.24., vas. 08:35Hosszú ujjú országúti kesztyű:
https://www.hibike.hu/pearl-izumi-p-r-o ... r_97101166
Borzalom lehet ebben tekerni.Van ezer féle nyári kesztyű,azok jók,de ez max festéshez jó ilyenkor.
Re: Kerékpározás
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
Én most vettem egy ilyet kíváncsiságból, de még 1 tekerésem volt benne, így nem tudok még mit mondani. Az árát éri szerintem, ha nem bír sokat akkor sem buktam nagyot.
https://www.decathlon.hu/kesztyu-roadc- ... 02802.html
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Palm írta: ↑2019.03.23., szomb. 12:31Nem egy nyelvet beszélünk, kiszállok.pärt írta: ↑2019.03.23., szomb. 11:49Szerintem elég egyértelmű voltam, de akkor röviden:Palm írta: ↑2019.03.23., szomb. 07:16...de a vagányságot nem keverem a hülyeséggel és nem keresem a bajt./quote]
Tehát akinek valami gondja van a bringautakkal, az felelőtlen hülye?
Tekeréseim legparább része, amit kerékpárúton kell megtennem. Négy éven belül két esetem volt gyalagosokkal. Közúton közel negyven év alatt egyszer ütöttek el, saját örömömre meg tíz-tizenöt évente esem egyet.
Totál hajmeresztő ami a bringautakon zajlik. Tegyük még hozzá, hogy a hazai viszonyokat figyelembe véve is indokolatlanul sokat lophatnak ki az anyagból és az építési technológia be nem tartása is kikövetkeztethető a végeredményből.
Az útminőség problémára ott a megfelelő bringa kiválasztása, amivel lehet az adott minőségű úton közlekedni. Az út adott, ahoz kell alkalmazkodni. Szerintem ez egyértelmű és logikus.
Akár autóútról, akár bringa útról, akár járdáról beszélünk az útminőség nem nyugati szintű sajnos. Ezzel nem tudok mit csinálni.
Ha valahonnét le vannak tiltva a bringások, akkor annak oka van, nem csak úgy találták ki poénból.
Ha valaki gyalogos, bringás és autós is egyszerre és logikusan gondolkodik, akkor rájön, hogy mindennek megvan a maga helye és ennek jó oka van, főleg ha nyitott szemmel jár és kicsit használja gondolkodásra az agyát, nem csak van. A 71-es (Balatoni körút) jó példa rá. Hatalmas rajta a gépjármű forgalom, szűk az út és ott van mellette a bringa út. A bringásnak semmi keresni valója és a gyalogosnak sem a 71-esen. Közlekedjen a bringa úton, ahol amúgy is közlekednie kell a KRESZ értelmében.
A megoldás az lenne, ha már ovodában a helyes közlekedésre oktatnák a gyerekeket és elkezdenék tanulni a KRESZT és aszerint közlekednének.
Olyan ez, mint a forró lábos esete. Minden gyerek megfogja és hiába kéri rá a szülő, hogy ne tegye. Az első tapasztalat fontos. Van olyan gyerek, aki ebből tanul és utána szót fogad a szülőnek és elkezd gondolkodni és van, aki egész élete során nem.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jól neznék ki az országúti kerón egy ilyenben!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 12096
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 5730
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
ujjakat
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Re: Kerékpározás
Bringázashoz csak rendes protektoros kesztyűt javaslok, ami az újakat is védi.
Jó márka: Fox, Axo, Answer. Van még ezeken kívűl is jópár megfizethető és jó kesztyű.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
pärt írta: ↑2019.03.23., szomb. 11:49Szerintem elég egyértelmű voltam, de akkor röviden:Palm írta: ↑2019.03.23., szomb. 07:16...de a vagányságot nem keverem a hülyeséggel és nem keresem a bajt./quote]
Tehát akinek valami gondja van a bringautakkal, az felelőtlen hülye?
Tekeréseim legparább része, amit kerékpárúton kell megtennem. Négy éven belül két esetem volt gyalagosokkal. Közúton közel negyven év alatt egyszer ütöttek el, saját örömömre meg tíz-tizenöt évente esem egyet.
Totál hajmeresztő ami a bringautakon zajlik. Tegyük még hozzá, hogy a hazai viszonyokat figyelembe véve is indokolatlanul sokat lophatnak ki az anyagból és az építési technológia be nem tartása is kikövetkeztethető a végeredményből.
Az útminőség problémára ott a megfelelő bringa kiválasztása, amivel lehet az adott minőségű úton közlekedni. Az út adott, ahoz kell alkalmazkodni. Szerintem ez egyértelmű és logikus.
Akár autóútról, akár bringa útról, akár járdáról beszélünk az útminőség nem nyugati szintű sajnos. Ezzel nem tudok mit csinálni.
Ha valahonnét le vannak tiltva a bringások, akkor annak oka van, nem csak úgy találták ki poénból.
Ha valaki gyalogos, bringás és autós is egyszerre és logikusan gondolkodik, akkor rájön, hogy mindennek megvan a maga helye és ennek jó oka van, főleg ha nyitott szemmel jár és kicsit használja gondolkodásra az agyát, nem csak van. A 71-es (Balatoni körút) jó példa rá. Hatalmas rajta a gépjármű forgalom, szűk az út és ott van mellette a bringa út. A bringásnak semmi keresni valója és a gyalogosnak sem a 71-esen. Közlekedjen a bringa úton, ahol amúgy is közlekednie kell a KRESZ értelmében.
A megoldás az lenne, ha már ovodában a helyes közlekedésre oktatnák a gyerekeket és elkezdenék tanulni a KRESZT és aszerint közlekednének.
Olyan ez, mint a forró lábos esete. Minden gyerek megfogja és hiába kéri rá a szülő, hogy ne tegye. Az első tapasztalat fontos. Van olyan gyerek, aki ebből tanul és utána szót fogad a szülőnek és elkezd gondolkodni és van, aki egész élete során nem.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
[quote=Palm post_id=2363031 time=1553321781 user_id=41811]
...de a vagányságot nem keverem a hülyeséggel és nem keresem a bajt./quote]
Tehát akinek valami gondja van a bringautakkal, az felelőtlen hülye?
Tekeréseim legparább része, amit kerékpárúton kell megtennem. Négy éven belül két esetem volt gyalagosokkal. Közúton közel negyven év alatt egyszer ütöttek el, saját örömömre meg tíz-tizenöt évente esem egyet.
Totál hajmeresztő ami a bringautakon zajlik. Tegyük még hozzá, hogy a hazai viszonyokat figyelembe véve is indokolatlanul sokat lophatnak ki az anyagból és az építési technológia be nem tartása is kikövetkeztethető a végeredményből.
...de a vagányságot nem keverem a hülyeséggel és nem keresem a bajt./quote]
Tehát akinek valami gondja van a bringautakkal, az felelőtlen hülye?
Tekeréseim legparább része, amit kerékpárúton kell megtennem. Négy éven belül két esetem volt gyalagosokkal. Közúton közel negyven év alatt egyszer ütöttek el, saját örömömre meg tíz-tizenöt évente esem egyet.
Totál hajmeresztő ami a bringautakon zajlik. Tegyük még hozzá, hogy a hazai viszonyokat figyelembe véve is indokolatlanul sokat lophatnak ki az anyagból és az építési technológia be nem tartása is kikövetkeztethető a végeredményből.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szuper utak vannak arra!
Nem használsz kesztyűt?
Apropó! Vennem kell kesztyűt, mert a mostani campa szétment. Van valakinek jó tippje?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Akkor rosszúl látod, mert nagyon sok évtizede bringázok (és bringa tervezés és kivitelben is részt veszek néha), bár a munka mellett kevesebb időm jut rá. Nem hagytam abba a bringázást, de a vagányságot nem keverem a hülyeséggel és nem keresem a bajt.
Hogy megértsd a nézőpontomat más témára terelném a szót. Sok kutya tartó nem érti meg, hogy a kutya ösztön lény és bizonyos érzékszervei sokkal érzékenyebbek, mint az emberé. Jó okkal kötelező a póráz (minden méretű kutyának inkább a hám jobb, mert a nyaka nem tud megsérülni még önhibájából sem és megtarthatóbb, kontrollálhatóbb) és a szájkosár együttes használata közterületen (ráadásúl a kutyák nyála sok baktériumot tartalmaz), mivel a jövőbe látás képességével nem mindenki rendelkezik és nem tudni mikor mi vált ki a kutyából támadási reakciót. Jobb a bajt megelőzni.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus