
Én most pont az ellenkezőjét érzem.
Nagy tohonya dög. Álló helyzetben nagyon elhagyja magát (328kg + egyéb cullangok), igen meg kell gondolni, hol és hogy áll meg vele az ember, ha utána el is akar indulni. Itt az udvarban megfordítani csak a hátsó kertben lehet, saját erejéből. Fűcsomók közt kézzel megmoccantani lehetetlen. A lábam nem ér le róla teli talpon. Nem úgy megy - főleg utassal - , ahogy várnám. Kis fordulaton, mondjuk 3000-ig csak rezeg, nem megy, de 6000 felett ismét nem érzi jól magát. 3 kör Héreg-Bajna szerpentin után (nem engedem 4500 alá) érezni rajta, hogy hagyjam már abba. Karburátor ki volt pucolva, szinkron beállítva, állítólag minden oké vele. Lehet csak nekem furcsa, előtte mindig sor4 motorom volt. Erő van benne, de a fordulatot extrém módon nem veszi. Pl kanyargós úton előzni baromi nehéz vele, míg mondjuk várom, hogy rés legyen és megindulhassak, mert abban a fordulatszám tartományban, ahol menne, ott nem szeret kilométereken át akár forogni. 650 Bandit nem volt egy erőművész, de forgott 6e-t bármeddig, ha adódott a lehetőség, onnan megindult becsülettel, az FJR meg bármelyik fokozatban, bármelyik fordulaton megindult eszement módon.violin írta: ↑2019.05.13., hétf. 13:52?????!....asebestyen írta: ↑2019.05.13., hétf. 13:35Kész, jól működik a Pan, de egyszerűen nem tudom megszeretni.![]()
...mi a gond vele...?
?????!....asebestyen írta: ↑2019.05.13., hétf. 13:35Kész, jól működik a Pan, de egyszerűen nem tudom megszeretni.![]()
Nem nehéz, szinte lehetetlen.
Most cseréltem benzinszűrőt... Vajon mi a hiba....?
Milyen jellegű a szinkronteszter, már elektronikus?Bodoraudio írta: ↑2019.05.06., hétf. 16:38Vettem hozzá,mert nem volt kedvem szervizbe menni vele.
Rosszak a tapasztalataim.
Egy valag pénzt elkérnek érte.
Jó ha az ember tudja,ismeri a motorját.
Ezzel maximálisan egyetértek....Bodoraudio írta: ↑2019.05.06., hétf. 16:38Vettem hozzá,mert nem volt kedvem szervizbe menni vele.
Rosszak a tapasztalataim.
Egy valag pénzt elkérnek érte.
Jó ha az ember tudja,ismeri a motorját.
Van műszered...? Nekem majd el kell mennem a Ducatisokhoz a fojtószelep-szinkron miatt...Bodoraudio írta: ↑2019.05.06., hétf. 16:04Ebben a jó időben én sem unatkoztam,megcsináltam a karburátor szinkront,és a szelephézag állítást a banditon.
Nem volt egyszerű így elsőre,de a végén jó lett.
Há' persze!