Az, hog most egy focus kb 3x annyi alkatrészből épül fel, mint egy 84-es escort, az egy dolog. Az, hogy dimenziókkal többet tud, az egy másik. Az, hogy ez a nagy számok törvénye alapján többször romolhat el, azt Murphy óta tudjuk. Az, hogy spórolnak a gyártók azt is tudjuk. Mindazonáltal a mostani autók rendes karbantartás mellett simán elmennek 4-5-600 000 km-t, vagy többet és mennyivel kényelmesebben, gyorsabban, vagy akár biztonságosabban. Szóval nem teljesen fekete és fehér ez a dolog.Tonyka írta: ↑2019.05.11., szomb. 15:35Ezt a valos idejeben nezd, akkoriban egy nyugati auto nagy szo volt, akar ertekileg is. De h ramutassak, nezd meg egy regi lancos motor elettertamat, es nezd meg most. Regen az volt h hangosabb ugyan mint a szij. Viszont elnyuhetetlen volt. Ma mit csinalnak, visszaternek a lancoshoz, es hogyan? Alulmultak a szij elettartamat, hangos minden a vekony lancok gondjaitol. Nekem nem tudsz olyan peldat mondani amivel meg tudod magyarazni, es jogossa tenni a gyartoi sz..rragast. Egyebkent szerintem ez is nagy gond, h mindent bekajalnak, hozonges nelkul elfogadnak az emberek. Sot sokan meg vedik is az egyertelmuen draga, es gyenge alkatreszeket, es hibaikat.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Ezt a valos idejeben nezd, akkoriban egy nyugati auto nagy szo volt, akar ertekileg is. De h ramutassak, nezd meg egy regi lancos motor elettertamat, es nezd meg most. Regen az volt h hangosabb ugyan mint a szij. Viszont elnyuhetetlen volt. Ma mit csinalnak, visszaternek a lancoshoz, es hogyan? Alulmultak a szij elettartamat, hangos minden a vekony lancok gondjaitol. Nekem nem tudsz olyan peldat mondani amivel meg tudod magyarazni, es jogossa tenni a gyartoi sz..rragast. Egyebkent szerintem ez is nagy gond, h mindent bekajalnak, hozonges nelkul elfogadnak az emberek. Sot sokan meg vedik is az egyertelmuen draga, es gyenge alkatreszeket, es hibaikat.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Most veszel használtan pár milláért egy újonnan 10-15M-ba kerülő autót, miért csodálkozol rajta, hogy pikk-pakk rálocsolsz 0,5-1M-t?Tonyka írta: ↑2019.05.11., szomb. 14:48Mondjuk bevallom én a régi idők gyermeke vagyok, amikor még beülhettél úgy egy 200e. futásteljesítményű kocsiba halál nyugodtan. Nem fenyegettek hatalmas kiadások. A cimbora 2009 BMW-be most tolt bele 500K, úgy hogy gyakorlatilag tök rendben volt az autó, azt mondta megelőzött bizonyos dolgokat a vezérlés környékén. Sosem volt új autóm, de ne kelljen már azért sok millát fizetni, meg aztán még párszázezret, h a garancia által némiképp biztonságba érezhesd magad. Anno vettél egy 84-es Escortot, aztán nem tudtad mi az a kiadás. Jó néha kellett egy termostát. Esetleg gyertyakábel, pár ezerért azt cső. Ma meg valami gond van, remeghetsz, h van e a számlán többszázezer vagy nincs. Nekem eze visszafejlődés, bármennyire is modernnek nevezzük.Acme írta: ↑2019.05.11., szomb. 14:35
Kicsit vágtam, mert tényleg hosszú az idézet.
- Régen minden jobb volt: Nem, de meg tudták csinálni tartósra, ha akarták. Akkor a prémiumba még belefért, hogy tartós legyen.
- Drága alkatrészek: ahogy vesszük. A turbó a 70-es években űrtechnika volt, ma már szinte filléres ahhoz képest. (És ennyire is csak azért drága, mert a gyártók brutál árréssel adják a pótalkatrészt. Igen, a Tesla is.Csak tőlük nem turbót veszel majd.)
- Kettőstömegű: a 3 hengeres kisturbós benzinmotorok darabokra ráznák a kuplungot nélküle. Ja, hogy az vacak? Erre megy a világ, mert ma már elég olcsó, hogy mindenbe belepakolják.
A 84 es escortod összesen került ennyibe.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Mondjuk bevallom én a régi idők gyermeke vagyok, amikor még beülhettél úgy egy 200e. futásteljesítményű kocsiba halál nyugodtan. Nem fenyegettek hatalmas kiadások. A cimbora 2009 BMW-be most tolt bele 500K, úgy hogy gyakorlatilag tök rendben volt az autó, azt mondta megelőzött bizonyos dolgokat a vezérlés környékén. Sosem volt új autóm, de ne kelljen már azért sok millát fizetni, meg aztán még párszázezret, h a garancia által némiképp biztonságba érezhesd magad. Anno vettél egy 84-es Escortot, aztán nem tudtad mi az a kiadás. Jó néha kellett egy termostát. Esetleg gyertyakábel, pár ezerért azt cső. Ma meg valami gond van, remeghetsz, h van e a számlán többszázezer vagy nincs. Nekem eze visszafejlődés, bármennyire is modernnek nevezzük.Acme írta: ↑2019.05.11., szomb. 14:35
Kicsit vágtam, mert tényleg hosszú az idézet.
- Régen minden jobb volt: Nem, de meg tudták csinálni tartósra, ha akarták. Akkor a prémiumba még belefért, hogy tartós legyen.
- Drága alkatrészek: ahogy vesszük. A turbó a 70-es években űrtechnika volt, ma már szinte filléres ahhoz képest. (És ennyire is csak azért drága, mert a gyártók brutál árréssel adják a pótalkatrészt. Igen, a Tesla is.Csak tőlük nem turbót veszel majd.)
- Kettőstömegű: a 3 hengeres kisturbós benzinmotorok darabokra ráznák a kuplungot nélküle. Ja, hogy az vacak? Erre megy a világ, mert ma már elég olcsó, hogy mindenbe belepakolják.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Autós topik autósoknak
Kicsit vágtam, mert tényleg hosszú az idézet.Tonyka írta: ↑2019.05.10., pén. 22:14Kiegészítenélek én is, ha már. A maiakból simán lehet OT rendszámos. Engedelmeddel emlékeztetnélek, h a 70-80s évek autói kissé mások voltak tartósságilag, mint a mai túlbonyolított kismillió alkatrészből álló társaik. Teljes más szelleműségben készülnek a mai autók, mint 20 - 30 évvel ezelőtt. Kőkemény spórolás van mindenfelé, a tartósság sztem kicsit sem szempont. Jó drága lehúzós alkatrészek vannak beépítve. Van ami a környezetvédelmi előírások miatt. Van ami meg színtiszta lehúzás miatt. Benzinesbe kettős tömegű nekem kimeríti ezt a kategóriát. A kereplőnél, még úgy ahogy meg tudták magyarázni. A benyónál nekem biztosan nem. Szóval a mostani legelső generációsból simán lehet majd öreg vas. Akku csere, aztán cső, most még nincs a tömegtermelés, nem jutottak még arra a szintre, h a gyengítéssel foglalkozzanak. Most még mindenki egyre jobbat szeretne gyártani.
- Régen minden jobb volt: Nem, de meg tudták csinálni tartósra, ha akarták. Akkor a prémiumba még belefért, hogy tartós legyen.
- Drága alkatrészek: ahogy vesszük. A turbó a 70-es években űrtechnika volt, ma már szinte filléres ahhoz képest. (És ennyire is csak azért drága, mert a gyártók brutál árréssel adják a pótalkatrészt. Igen, a Tesla is.Csak tőlük nem turbót veszel majd.)
- Kettőstömegű: a 3 hengeres kisturbós benzinmotorok darabokra ráznák a kuplungot nélküle. Ja, hogy az vacak? Erre megy a világ, mert ma már elég olcsó, hogy mindenbe belepakolják.
7 év azért lássuk be, semmi. Ennyi időre ma már lehet tervezni. Pl. a Kia 7 év garit ad. És nem csak a Nissan Leaf van a piacon: bezony a villanyos Renault-ok komoly szopásokat tudnak hozni már ennyi idősen is. Sajnos egészen biztos vagyok benne, hogy villanyosoknál hamarabb eljön a gyengítés, mint hogy kettőt pislognánk. Mert a drága alkatrészellátásnál csak egy dolog éri meg jobban a gyártónak: ha mindig újat veszel. Lásd még Nokia 3310 és napjaink, de lehetne sorolni a végtelenig.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Sokan foglalkoznak ilyen bútorok gyártásával. Lehet egyszerűbb venni egyet.
Én is szerettem volna ilyen asztalt, de az asszony nem repes az ötletért.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Kiegészítenélek én is, ha már. A maiakból simán lehet OT rendszámos. Engedelmeddel emlékeztetnélek, h a 70-80s évek autói kissé mások voltak tartósságilag, mint a mai túlbonyolított kismillió alkatrészből álló társaik. Teljes más szelleműségben készülnek a mai autók, mint 20 - 30 évvel ezelőtt. Kőkemény spórolás van mindenfelé, a tartósság sztem kicsit sem szempont. Jó drága lehúzós alkatrészek vannak beépítve. Van ami a környezetvédelmi előírások miatt. Van ami meg színtiszta lehúzás miatt. Benzinesbe kettős tömegű nekem kimeríti ezt a kategóriát. A kereplőnél, még úgy ahogy meg tudták magyarázni. A benyónál nekem biztosan nem. Szóval a mostani legelső generációsból simán lehet majd öreg vas. Akku csere, aztán cső, most még nincs a tömegtermelés, nem jutottak még arra a szintre, h a gyengítéssel foglalkozzanak. Most még mindenki egyre jobbat szeretne gyártani. 6 alaktrész továbbra is 6 a 20e-el szembe. A hagyományosnál simán tudják fedni a disznóságaikat a rengeteg hiba lehetőség miatt. Az elektromos viszonylagos egyszerűsége miatt, azért nem annyira egyszerű ez. Elég átlátszó lenne, ha minden autó invertere egyszer csak varázsütésre elromlana. Jelen pillanatban szervizelés szempontjából köröket vernek a hagyományosra az elektromosok. Erre van már kemény 6-7 év tapasztalat. Ezek a tapasztalatok azért elég riasztóan hathatnak az autóipar részvevőire. Arról nem beszélve, h csuda dolgok vannak. Megint a Teslát tudom felhozni példaképpen, egyfolytában jönnek az újabb, és újabb szoftverek, amik nagyon komoly újdonságokat hoznak időről időre. Nem, nem a fingópárnára gondolok. Hatótáv növekedés, biztonsági funkciók, önvezetési funkciók, jönnek a Youtube, Netflix elérések, természetesen a képi nem vezetés közben, hanem pl. töltési idő közben. Egyszóval megveszel egy autót, és folyamatosan kapod az upgradet, kiemelkedő dolgok ezek. Most pl. jön, h az autó berendeli az esetleges hibás alkatrészt is. Mire a szervizbe mész, már ott vár a cuccos. Csuda egy dolgok ezek, és a poén, h kapod a 6 éves kocsihoz is. Bármennyire is nem kedveled a márkát, igen is vannak jó dolgaik, törekvéseik. Jah, és hidd el túlmutat ez az egész hagyományos dugattyúshoz ragaszkodás, mint, h mennyi pénzt öltek, ebbe vagy abba. Már simán abbahagyhatták volna, ha akarták volna.Acme írta: ↑2019.05.10., pén. 21:38Azért pár kiegészítést tennék: Az autógyárak irdatlan pénzeket öltek/ölnek a belsőégésű motorok, váltók és hozzájuk kapcsolódó segédberendezések fejlesztésébe. Ezeknek van egy megtérülési ideje. Nem szeretnék lehúzni ezt a pénzt a klotyón.Tonyka írta: ↑2019.05.10., pén. 14:43Viszonylag korrekt cikk. Ami viszont kiderül számomra, bár eddig is sejtettem. Az autógyártók olyan megoldást látnának szívesen, amiben megmaradnak a hagyományos hajtást körülvevő bevételi források. Keserű mosollyal, de nyugtázzák, h a nagyvárosokban tarthatatlan a helyzet. Kéne egy olyan technika, ami dugattyús, és minden ezzel járó. Viszont nem ártana ha nem szennyezne. Az elektromos nem jó, hisz óriási összegektől esnek el a szervizelés területén. Ebben benne van az alkatrész gyártás, és a beépítés is. Töredék sem folyna be az elektromosból, lévén az a hat kemény alkatrész amiből a motor áll, nem igényel állandó buzerálást. Mi lesz a sok porlasztó csúccsal, meg a turbóval, a kettős tömegűvel, ékszíjakkal, vezérléssel, sorolhatnánk a végtelenségig a motorral összefüggő alkatrészeket. Most mutogatnak a gázra, nem tudom pontosan, de 20 éve tuti létezik, de sztem több is. Még sem terjedt el, negatív városi legendák keringenek róla, max többnyire az óriás motoros autótulajdonosok gondolkodtak benne. Amúgy közszájon vér ciki dologként van emlegetve. Pedig jó alternatíva lenne, pénztárcának is, meg a levegőnek is. A többi emlegetett meghajtás gyerekcipőben jár, főképp az elektromoshoz képest. Az látszik, h lázasan kutakodnak, jó lenne ha a káposzta is megmaradna, és a kecske is jól lakna. Valahogy így állnak most ehhez a kérdéshez.Acme írta: ↑2019.05.10., pén. 11:22Ismét variációk egy témára.
https://index.hu/gazdasag/penzbeszel/20 ... goldasnak/
Kedves, naiv álom azt gondolni, hogy a villanyautókkal megkapjuk a sosem elromló használati tárgyat
Még egy LED izzót is meg tudnak úgy tervezni, hogy 1000 óra után kipurcanjon, amikor a technológia akár 100x annyit is lehetővé tenne. Az elektromos autókban vannak drága alkatrészek az akkun kívül is, pl inverter, töltésvezérlő, akku hűtő-fűtő rendszerek stb. Szerintem annyi lesz a változás a mostani autókhoz képest, hogy nyíltan "kütyüvé" teszik az autót. Tehát ha eljön a tervezett élettartam vége, inkább dobd el, és vegyél újat. És bizony, egyik sem fogja megérni az OT rendszámot, erre mérget vehetsz.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Autós topik autósoknak
Azért pár kiegészítést tennék: Az autógyárak irdatlan pénzeket öltek/ölnek a belsőégésű motorok, váltók és hozzájuk kapcsolódó segédberendezések fejlesztésébe. Ezeknek van egy megtérülési ideje. Nem szeretnék lehúzni ezt a pénzt a klotyón.Tonyka írta: ↑2019.05.10., pén. 14:43Viszonylag korrekt cikk. Ami viszont kiderül számomra, bár eddig is sejtettem. Az autógyártók olyan megoldást látnának szívesen, amiben megmaradnak a hagyományos hajtást körülvevő bevételi források. Keserű mosollyal, de nyugtázzák, h a nagyvárosokban tarthatatlan a helyzet. Kéne egy olyan technika, ami dugattyús, és minden ezzel járó. Viszont nem ártana ha nem szennyezne. Az elektromos nem jó, hisz óriási összegektől esnek el a szervizelés területén. Ebben benne van az alkatrész gyártás, és a beépítés is. Töredék sem folyna be az elektromosból, lévén az a hat kemény alkatrész amiből a motor áll, nem igényel állandó buzerálást. Mi lesz a sok porlasztó csúccsal, meg a turbóval, a kettős tömegűvel, ékszíjakkal, vezérléssel, sorolhatnánk a végtelenségig a motorral összefüggő alkatrészeket. Most mutogatnak a gázra, nem tudom pontosan, de 20 éve tuti létezik, de sztem több is. Még sem terjedt el, negatív városi legendák keringenek róla, max többnyire az óriás motoros autótulajdonosok gondolkodtak benne. Amúgy közszájon vér ciki dologként van emlegetve. Pedig jó alternatíva lenne, pénztárcának is, meg a levegőnek is. A többi emlegetett meghajtás gyerekcipőben jár, főképp az elektromoshoz képest. Az látszik, h lázasan kutakodnak, jó lenne ha a káposzta is megmaradna, és a kecske is jól lakna. Valahogy így állnak most ehhez a kérdéshez.Acme írta: ↑2019.05.10., pén. 11:22Ismét variációk egy témára.
https://index.hu/gazdasag/penzbeszel/20 ... goldasnak/
Kedves, naiv álom azt gondolni, hogy a villanyautókkal megkapjuk a sosem elromló használati tárgyat
Még egy LED izzót is meg tudnak úgy tervezni, hogy 1000 óra után kipurcanjon, amikor a technológia akár 100x annyit is lehetővé tenne. Az elektromos autókban vannak drága alkatrészek az akkun kívül is, pl inverter, töltésvezérlő, akku hűtő-fűtő rendszerek stb. Szerintem annyi lesz a változás a mostani autókhoz képest, hogy nyíltan "kütyüvé" teszik az autót. Tehát ha eljön a tervezett élettartam vége, inkább dobd el, és vegyél újat. És bizony, egyik sem fogja megérni az OT rendszámot, erre mérget vehetsz.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Viszonylag korrekt cikk. Ami viszont kiderül számomra, bár eddig is sejtettem. Az autógyártók olyan megoldást látnának szívesen, amiben megmaradnak a hagyományos hajtást körülvevő bevételi források. Keserű mosollyal, de nyugtázzák, h a nagyvárosokban tarthatatlan a helyzet. Kéne egy olyan technika, ami dugattyús, és minden ezzel járó. Viszont nem ártana ha nem szennyezne. Az elektromos nem jó, hisz óriási összegektől esnek el a szervizelés területén. Ebben benne van az alkatrész gyártás, és a beépítés is. Töredék sem folyna be az elektromosból, lévén az a hat kemény alkatrész amiből a motor áll, nem igényel állandó buzerálást. Mi lesz a sok porlasztó csúccsal, meg a turbóval, a kettős tömegűvel, ékszíjakkal, vezérléssel, sorolhatnánk a végtelenségig a motorral összefüggő alkatrészeket. Most mutogatnak a gázra, nem tudom pontosan, de 20 éve tuti létezik, de sztem több is. Még sem terjedt el, negatív városi legendák keringenek róla, max többnyire az óriás motoros autótulajdonosok gondolkodtak benne. Amúgy közszájon vér ciki dologként van emlegetve. Pedig jó alternatíva lenne, pénztárcának is, meg a levegőnek is. A többi emlegetett meghajtás gyerekcipőben jár, főképp az elektromoshoz képest. Az látszik, h lázasan kutakodnak, jó lenne ha a káposzta is megmaradna, és a kecske is jól lakna. Valahogy így állnak most ehhez a kérdéshez.Acme írta: ↑2019.05.10., pén. 11:22Ismét variációk egy témára.
https://index.hu/gazdasag/penzbeszel/20 ... goldasnak/
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Eddig csak V6-osuk volt, ha jól emlékszem.tamagaba írta: ↑2019.05.10., pén. 14:21Jó konstrukció az a sor6, csak legyen hely a motortérbenVinkler írta: ↑2019.05.10., pén. 14:08A Mazda egy kicsit mindig a saját útját járta. Most is azt teszi:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... t_a_mazda/
keresztben vagy hosszában
Sorhat legyen hosszában. Mondjuk a Volvo rakott keresztbe is sorhat turbót. Érdekes állatfaj.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
A Mazda egy kicsit mindig a saját útját járta. Most is azt teszi:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... t_a_mazda/
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... t_a_mazda/
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Pedig filléres tétel.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Márkaszervizben?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Én is örültem neki! Itthon nagyon régen láttam forgalomban...
Különben sok volt még a Tesla, a Lambo (Ferrarit talán egyet láttam), és McLaren minden nap jön szembe több is.
Klasszikus kocsik viszont ritkán fordulnak elő, és full elektromos is kevés van (a Teslán kívül).
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Londoni autós élmények:
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Egyszer vettem én is. Hamar szétment, és kényelmetlenné vált. Remélem nálad beválik, cserébe viszont nem volt drága...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Nekm ilyan márkájú cipőm van (Bugatti). Akkor menő vagyok?
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Elmebetegség.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
régen en sem/nem szerettem, tul sokat külsösegre ado oldala miatt.
azota inkabb a pozitiv oldalat nezem, es az is van nem is keves es kis ertekü. a tehetsege mellett a tudatos, kitarto, hosszu tavu munka egyik mai peldaja lehet. ha mindenki olyan profizmussal, a divatos szoval: "alazattal" azaz annyi figyelemmel, felkeszülessel, komoly munkaháttérrel végezné a fötevékenységét, jobb lenne sokminden.
hirek - valosagtartalmukat nem tudom, siman lehet böven igaz es siman lehet a "mediagepezet" munkaja - szerint erösen jotekonykodik is.
pl. http://concordeblog.hu/2018/10/16/szupe ... jennertol/
angolul: https://www.sportskeeda.com/football/5- ... james-sstl
..nem, azota sem szeretem a divatságát, a zselézést, de becsülöm, tisztelem, söt: példának állítom az elvegzett munka szempontjából (vs. sok más, aki azt hitte/hiszi, hogy a tehetség munka nélkül is csúcsra vezet). mindenkinek ennyi kitartast, tudatos fokuszalast kivanok !
ja: focit nem / igen ritkan nézek
Online
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A legendás C Ronaldo Bugattija... azon a majdani aukción jó eséllyel még jóval drágábban is adja el egy milliárdos gyűjtőnek, mint amennyiért megvette - már ha addig kitart a legenda (mondjuk pl nem keveredik bele semmilyen metoo-szerű botrányba)tamagaba írta: ↑2019.05.03., pén. 09:24A gyártót nagyon tisztelem, végletekig kifinomult mérnöki remekmű, amit csinálnak.
Már a gyártásba benézni is oltári, ahogy tervezik-szervezik a munkát és ahogy összerakják a kocsikat.
A sales-szesekkel sincs bajom, ők is "jól dolgoznak" :) ... nem a pénztárcájuk ellensége, ha kifizeti hagyvigye
A srácban meg remélem van annyi emberség, hogy egy darabig használja, vigyorog, pár év múlva egy aukción eladja, a suskát meg jótékonysági célra felajánlja.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem