Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Tonyka írta:
2019.05.11., szomb. 15:35
Ezt a valos idejeben nezd, akkoriban egy nyugati auto nagy szo volt, akar ertekileg is. De h ramutassak, nezd meg egy regi lancos motor elettertamat, es nezd meg most. Regen az volt h hangosabb ugyan mint a szij. Viszont elnyuhetetlen volt. Ma mit csinalnak, visszaternek a lancoshoz, es hogyan? Alulmultak a szij elettartamat, hangos minden a vekony lancok gondjaitol. Nekem nem tudsz olyan peldat mondani amivel meg tudod magyarazni, es jogossa tenni a gyartoi sz..rragast. Egyebkent szerintem ez is nagy gond, h mindent bekajalnak, hozonges nelkul elfogadnak az emberek. Sot sokan meg vedik is az egyertelmuen draga, es gyenge alkatreszeket, es hibaikat.
Az, hog most egy focus kb 3x annyi alkatrészből épül fel, mint egy 84-es escort, az egy dolog. Az, hogy dimenziókkal többet tud, az egy másik. Az, hogy ez a nagy számok törvénye alapján többször romolhat el, azt Murphy óta tudjuk. Az, hogy spórolnak a gyártók azt is tudjuk. Mindazonáltal a mostani autók rendes karbantartás mellett simán elmennek 4-5-600 000 km-t, vagy többet és mennyivel kényelmesebben, gyorsabban, vagy akár biztonságosabban. Szóval nem teljesen fekete és fehér ez a dolog.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2564

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »

Ezt a valos idejeben nezd, akkoriban egy nyugati auto nagy szo volt, akar ertekileg is. De h ramutassak, nezd meg egy regi lancos motor elettertamat, es nezd meg most. Regen az volt h hangosabb ugyan mint a szij. Viszont elnyuhetetlen volt. Ma mit csinalnak, visszaternek a lancoshoz, es hogyan? Alulmultak a szij elettartamat, hangos minden a vekony lancok gondjaitol. Nekem nem tudsz olyan peldat mondani amivel meg tudod magyarazni, es jogossa tenni a gyartoi sz..rragast. Egyebkent szerintem ez is nagy gond, h mindent bekajalnak, hozonges nelkul elfogadnak az emberek. Sot sokan meg vedik is az egyertelmuen draga, es gyenge alkatreszeket, es hibaikat.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Tonyka írta:
2019.05.11., szomb. 14:48
Acme írta:
2019.05.11., szomb. 14:35


Kicsit vágtam, mert tényleg hosszú az idézet.

- Régen minden jobb volt: Nem, de meg tudták csinálni tartósra, ha akarták. Akkor a prémiumba még belefért, hogy tartós legyen.
- Drága alkatrészek: ahogy vesszük. A turbó a 70-es években űrtechnika volt, ma már szinte filléres ahhoz képest. (És ennyire is csak azért drága, mert a gyártók brutál árréssel adják a pótalkatrészt. Igen, a Tesla is.Csak tőlük nem turbót veszel majd.)
- Kettőstömegű: a 3 hengeres kisturbós benzinmotorok darabokra ráznák a kuplungot nélküle. Ja, hogy az vacak? Erre megy a világ, mert ma már elég olcsó, hogy mindenbe belepakolják.

Mondjuk bevallom én a régi idők gyermeke vagyok, amikor még beülhettél úgy egy 200e. futásteljesítményű kocsiba halál nyugodtan. Nem fenyegettek hatalmas kiadások. A cimbora 2009 BMW-be most tolt bele 500K, úgy hogy gyakorlatilag tök rendben volt az autó, azt mondta megelőzött bizonyos dolgokat a vezérlés környékén. Sosem volt új autóm, de ne kelljen már azért sok millát fizetni, meg aztán még párszázezret, h a garancia által némiképp biztonságba érezhesd magad. Anno vettél egy 84-es Escortot, aztán nem tudtad mi az a kiadás. Jó néha kellett egy termostát. Esetleg gyertyakábel, pár ezerért azt cső. Ma meg valami gond van, remeghetsz, h van e a számlán többszázezer vagy nincs. Nekem eze visszafejlődés, bármennyire is modernnek nevezzük.
Most veszel használtan pár milláért egy újonnan 10-15M-ba kerülő autót, miért csodálkozol rajta, hogy pikk-pakk rálocsolsz 0,5-1M-t?
A 84 es escortod összesen került ennyibe.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2564

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »

Acme írta:
2019.05.11., szomb. 14:35


Kicsit vágtam, mert tényleg hosszú az idézet.

- Régen minden jobb volt: Nem, de meg tudták csinálni tartósra, ha akarták. Akkor a prémiumba még belefért, hogy tartós legyen.
- Drága alkatrészek: ahogy vesszük. A turbó a 70-es években űrtechnika volt, ma már szinte filléres ahhoz képest. (És ennyire is csak azért drága, mert a gyártók brutál árréssel adják a pótalkatrészt. Igen, a Tesla is.Csak tőlük nem turbót veszel majd.)
- Kettőstömegű: a 3 hengeres kisturbós benzinmotorok darabokra ráznák a kuplungot nélküle. Ja, hogy az vacak? Erre megy a világ, mert ma már elég olcsó, hogy mindenbe belepakolják.

Mondjuk bevallom én a régi idők gyermeke vagyok, amikor még beülhettél úgy egy 200e. futásteljesítményű kocsiba halál nyugodtan. Nem fenyegettek hatalmas kiadások. A cimbora 2009 BMW-be most tolt bele 500K, úgy hogy gyakorlatilag tök rendben volt az autó, azt mondta megelőzött bizonyos dolgokat a vezérlés környékén. Sosem volt új autóm, de ne kelljen már azért sok millát fizetni, meg aztán még párszázezret, h a garancia által némiképp biztonságba érezhesd magad. Anno vettél egy 84-es Escortot, aztán nem tudtad mi az a kiadás. Jó néha kellett egy termostát. Esetleg gyertyakábel, pár ezerért azt cső. Ma meg valami gond van, remeghetsz, h van e a számlán többszázezer vagy nincs. Nekem eze visszafejlődés, bármennyire is modernnek nevezzük.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Tonyka írta:
2019.05.10., pén. 22:14
Kiegészítenélek én is, ha már. A maiakból simán lehet OT rendszámos. Engedelmeddel emlékeztetnélek, h a 70-80s évek autói kissé mások voltak tartósságilag, mint a mai túlbonyolított kismillió alkatrészből álló társaik. Teljes más szelleműségben készülnek a mai autók, mint 20 - 30 évvel ezelőtt. Kőkemény spórolás van mindenfelé, a tartósság sztem kicsit sem szempont. Jó drága lehúzós alkatrészek vannak beépítve. Van ami a környezetvédelmi előírások miatt. Van ami meg színtiszta lehúzás miatt. Benzinesbe kettős tömegű nekem kimeríti ezt a kategóriát. A kereplőnél, még úgy ahogy meg tudták magyarázni. A benyónál nekem biztosan nem. Szóval a mostani legelső generációsból simán lehet majd öreg vas. Akku csere, aztán cső, most még nincs a tömegtermelés, nem jutottak még arra a szintre, h a gyengítéssel foglalkozzanak. Most még mindenki egyre jobbat szeretne gyártani.
Kicsit vágtam, mert tényleg hosszú az idézet.

- Régen minden jobb volt: Nem, de meg tudták csinálni tartósra, ha akarták. Akkor a prémiumba még belefért, hogy tartós legyen.
- Drága alkatrészek: ahogy vesszük. A turbó a 70-es években űrtechnika volt, ma már szinte filléres ahhoz képest. (És ennyire is csak azért drága, mert a gyártók brutál árréssel adják a pótalkatrészt. Igen, a Tesla is.Csak tőlük nem turbót veszel majd.)
- Kettőstömegű: a 3 hengeres kisturbós benzinmotorok darabokra ráznák a kuplungot nélküle. Ja, hogy az vacak? Erre megy a világ, mert ma már elég olcsó, hogy mindenbe belepakolják.

7 év azért lássuk be, semmi. Ennyi időre ma már lehet tervezni. Pl. a Kia 7 év garit ad. És nem csak a Nissan Leaf van a piacon: bezony a villanyos Renault-ok komoly szopásokat tudnak hozni már ennyi idősen is. Sajnos egészen biztos vagyok benne, hogy villanyosoknál hamarabb eljön a gyengítés, mint hogy kettőt pislognánk. Mert a drága alkatrészellátásnál csak egy dolog éri meg jobban a gyártónak: ha mindig újat veszel. Lásd még Nokia 3310 és napjaink, de lehetne sorolni a végtelenig.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Lemmy9 írta:
2019.05.10., pén. 22:56
Kéne egyet kreatívoskodnom a teraszra lámpa, és asztalügyileg.
Alapanyag van a cégnél.



car-parts-home-furniture-1.jpg 8ba8f9fea59891dedb32eb3616ddd9fa.jpg
Sokan foglalkoznak ilyen bútorok gyártásával. Lehet egyszerűbb venni egyet. :D
Én is szerettem volna ilyen asztalt, de az asszony nem repes az ötletért.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2564

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »

Acme írta:
2019.05.10., pén. 21:38
Tonyka írta:
2019.05.10., pén. 14:43
Acme írta:
2019.05.10., pén. 11:22
Ismét variációk egy témára.

https://index.hu/gazdasag/penzbeszel/20 ... goldasnak/

Viszonylag korrekt cikk. Ami viszont kiderül számomra, bár eddig is sejtettem. Az autógyártók olyan megoldást látnának szívesen, amiben megmaradnak a hagyományos hajtást körülvevő bevételi források. Keserű mosollyal, de nyugtázzák, h a nagyvárosokban tarthatatlan a helyzet. Kéne egy olyan technika, ami dugattyús, és minden ezzel járó. Viszont nem ártana ha nem szennyezne. Az elektromos nem jó, hisz óriási összegektől esnek el a szervizelés területén. Ebben benne van az alkatrész gyártás, és a beépítés is. Töredék sem folyna be az elektromosból, lévén az a hat kemény alkatrész amiből a motor áll, nem igényel állandó buzerálást. Mi lesz a sok porlasztó csúccsal, meg a turbóval, a kettős tömegűvel, ékszíjakkal, vezérléssel, sorolhatnánk a végtelenségig a motorral összefüggő alkatrészeket. Most mutogatnak a gázra, nem tudom pontosan, de 20 éve tuti létezik, de sztem több is. Még sem terjedt el, negatív városi legendák keringenek róla, max többnyire az óriás motoros autótulajdonosok gondolkodtak benne. Amúgy közszájon vér ciki dologként van emlegetve. Pedig jó alternatíva lenne, pénztárcának is, meg a levegőnek is. A többi emlegetett meghajtás gyerekcipőben jár, főképp az elektromoshoz képest. Az látszik, h lázasan kutakodnak, jó lenne ha a káposzta is megmaradna, és a kecske is jól lakna. Valahogy így állnak most ehhez a kérdéshez.
Azért pár kiegészítést tennék: Az autógyárak irdatlan pénzeket öltek/ölnek a belsőégésű motorok, váltók és hozzájuk kapcsolódó segédberendezések fejlesztésébe. Ezeknek van egy megtérülési ideje. Nem szeretnék lehúzni ezt a pénzt a klotyón.
Kedves, naiv álom azt gondolni, hogy a villanyautókkal megkapjuk a sosem elromló használati tárgyat :D
Még egy LED izzót is meg tudnak úgy tervezni, hogy 1000 óra után kipurcanjon, amikor a technológia akár 100x annyit is lehetővé tenne. Az elektromos autókban vannak drága alkatrészek az akkun kívül is, pl inverter, töltésvezérlő, akku hűtő-fűtő rendszerek stb. Szerintem annyi lesz a változás a mostani autókhoz képest, hogy nyíltan "kütyüvé" teszik az autót. Tehát ha eljön a tervezett élettartam vége, inkább dobd el, és vegyél újat. És bizony, egyik sem fogja megérni az OT rendszámot, erre mérget vehetsz.
Kiegészítenélek én is, ha már. A maiakból simán lehet OT rendszámos. Engedelmeddel emlékeztetnélek, h a 70-80s évek autói kissé mások voltak tartósságilag, mint a mai túlbonyolított kismillió alkatrészből álló társaik. Teljes más szelleműségben készülnek a mai autók, mint 20 - 30 évvel ezelőtt. Kőkemény spórolás van mindenfelé, a tartósság sztem kicsit sem szempont. Jó drága lehúzós alkatrészek vannak beépítve. Van ami a környezetvédelmi előírások miatt. Van ami meg színtiszta lehúzás miatt. Benzinesbe kettős tömegű nekem kimeríti ezt a kategóriát. A kereplőnél, még úgy ahogy meg tudták magyarázni. A benyónál nekem biztosan nem. Szóval a mostani legelső generációsból simán lehet majd öreg vas. Akku csere, aztán cső, most még nincs a tömegtermelés, nem jutottak még arra a szintre, h a gyengítéssel foglalkozzanak. Most még mindenki egyre jobbat szeretne gyártani. 6 alaktrész továbbra is 6 a 20e-el szembe. A hagyományosnál simán tudják fedni a disznóságaikat a rengeteg hiba lehetőség miatt. Az elektromos viszonylagos egyszerűsége miatt, azért nem annyira egyszerű ez. Elég átlátszó lenne, ha minden autó invertere egyszer csak varázsütésre elromlana. Jelen pillanatban szervizelés szempontjából köröket vernek a hagyományosra az elektromosok. Erre van már kemény 6-7 év tapasztalat. Ezek a tapasztalatok azért elég riasztóan hathatnak az autóipar részvevőire. Arról nem beszélve, h csuda dolgok vannak. Megint a Teslát tudom felhozni példaképpen, egyfolytában jönnek az újabb, és újabb szoftverek, amik nagyon komoly újdonságokat hoznak időről időre. Nem, nem a fingópárnára gondolok. Hatótáv növekedés, biztonsági funkciók, önvezetési funkciók, jönnek a Youtube, Netflix elérések, természetesen a képi nem vezetés közben, hanem pl. töltési idő közben. Egyszóval megveszel egy autót, és folyamatosan kapod az upgradet, kiemelkedő dolgok ezek. Most pl. jön, h az autó berendeli az esetleges hibás alkatrészt is. Mire a szervizbe mész, már ott vár a cuccos. Csuda egy dolgok ezek, és a poén, h kapod a 6 éves kocsihoz is. Bármennyire is nem kedveled a márkát, igen is vannak jó dolgaik, törekvéseik. Jah, és hidd el túlmutat ez az egész hagyományos dugattyúshoz ragaszkodás, mint, h mennyi pénzt öltek, ebbe vagy abba. Már simán abbahagyhatták volna, ha akarták volna.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Tonyka írta:
2019.05.10., pén. 14:43
Acme írta:
2019.05.10., pén. 11:22
Ismét variációk egy témára.

https://index.hu/gazdasag/penzbeszel/20 ... goldasnak/

Viszonylag korrekt cikk. Ami viszont kiderül számomra, bár eddig is sejtettem. Az autógyártók olyan megoldást látnának szívesen, amiben megmaradnak a hagyományos hajtást körülvevő bevételi források. Keserű mosollyal, de nyugtázzák, h a nagyvárosokban tarthatatlan a helyzet. Kéne egy olyan technika, ami dugattyús, és minden ezzel járó. Viszont nem ártana ha nem szennyezne. Az elektromos nem jó, hisz óriási összegektől esnek el a szervizelés területén. Ebben benne van az alkatrész gyártás, és a beépítés is. Töredék sem folyna be az elektromosból, lévén az a hat kemény alkatrész amiből a motor áll, nem igényel állandó buzerálást. Mi lesz a sok porlasztó csúccsal, meg a turbóval, a kettős tömegűvel, ékszíjakkal, vezérléssel, sorolhatnánk a végtelenségig a motorral összefüggő alkatrészeket. Most mutogatnak a gázra, nem tudom pontosan, de 20 éve tuti létezik, de sztem több is. Még sem terjedt el, negatív városi legendák keringenek róla, max többnyire az óriás motoros autótulajdonosok gondolkodtak benne. Amúgy közszájon vér ciki dologként van emlegetve. Pedig jó alternatíva lenne, pénztárcának is, meg a levegőnek is. A többi emlegetett meghajtás gyerekcipőben jár, főképp az elektromoshoz képest. Az látszik, h lázasan kutakodnak, jó lenne ha a káposzta is megmaradna, és a kecske is jól lakna. Valahogy így állnak most ehhez a kérdéshez.
Azért pár kiegészítést tennék: Az autógyárak irdatlan pénzeket öltek/ölnek a belsőégésű motorok, váltók és hozzájuk kapcsolódó segédberendezések fejlesztésébe. Ezeknek van egy megtérülési ideje. Nem szeretnék lehúzni ezt a pénzt a klotyón.
Kedves, naiv álom azt gondolni, hogy a villanyautókkal megkapjuk a sosem elromló használati tárgyat :D
Még egy LED izzót is meg tudnak úgy tervezni, hogy 1000 óra után kipurcanjon, amikor a technológia akár 100x annyit is lehetővé tenne. Az elektromos autókban vannak drága alkatrészek az akkun kívül is, pl inverter, töltésvezérlő, akku hűtő-fűtő rendszerek stb. Szerintem annyi lesz a változás a mostani autókhoz képest, hogy nyíltan "kütyüvé" teszik az autót. Tehát ha eljön a tervezett élettartam vége, inkább dobd el, és vegyél újat. És bizony, egyik sem fogja megérni az OT rendszámot, erre mérget vehetsz.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2564

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »

Acme írta:
2019.05.10., pén. 11:22
Ismét variációk egy témára.

https://index.hu/gazdasag/penzbeszel/20 ... goldasnak/

Viszonylag korrekt cikk. Ami viszont kiderül számomra, bár eddig is sejtettem. Az autógyártók olyan megoldást látnának szívesen, amiben megmaradnak a hagyományos hajtást körülvevő bevételi források. Keserű mosollyal, de nyugtázzák, h a nagyvárosokban tarthatatlan a helyzet. Kéne egy olyan technika, ami dugattyús, és minden ezzel járó. Viszont nem ártana ha nem szennyezne. Az elektromos nem jó, hisz óriási összegektől esnek el a szervizelés területén. Ebben benne van az alkatrész gyártás, és a beépítés is. Töredék sem folyna be az elektromosból, lévén az a hat kemény alkatrész amiből a motor áll, nem igényel állandó buzerálást. Mi lesz a sok porlasztó csúccsal, meg a turbóval, a kettős tömegűvel, ékszíjakkal, vezérléssel, sorolhatnánk a végtelenségig a motorral összefüggő alkatrészeket. Most mutogatnak a gázra, nem tudom pontosan, de 20 éve tuti létezik, de sztem több is. Még sem terjedt el, negatív városi legendák keringenek róla, max többnyire az óriás motoros autótulajdonosok gondolkodtak benne. Amúgy közszájon vér ciki dologként van emlegetve. Pedig jó alternatíva lenne, pénztárcának is, meg a levegőnek is. A többi emlegetett meghajtás gyerekcipőben jár, főképp az elektromoshoz képest. Az látszik, h lázasan kutakodnak, jó lenne ha a káposzta is megmaradna, és a kecske is jól lakna. Valahogy így állnak most ehhez a kérdéshez.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

tamagaba írta:
2019.05.10., pén. 14:21
Vinkler írta:
2019.05.10., pén. 14:08
A Mazda egy kicsit mindig a saját útját járta. Most is azt teszi:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... t_a_mazda/
Jó konstrukció az a sor6, csak legyen hely a motortérben
keresztben vagy hosszában gondolkodik.gif
Eddig csak V6-osuk volt, ha jól emlékszem.
Sorhat legyen hosszában. Mondjuk a Volvo rakott keresztbe is sorhat turbót. Érdekes állatfaj.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

A Mazda egy kicsit mindig a saját útját járta. Most is azt teszi:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... t_a_mazda/
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Lemmy9 írta:
2019.05.10., pén. 07:09
Sok helyen nem cserélik. Van hogy akkorára lapul, hogy karcolja a flasztert. :D
Pedig filléres tétel.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

greenbio írta:
2019.05.09., csüt. 14:20
Lemmy9 írta:
2019.05.09., csüt. 10:30
Kb 1 év leeresztőalátét termése 36_1_10.gif
Szép szakma... 😱

Pornózni kellett volna. :D

tudok olyan helyet, ahol ezt nem cserélik, megy vissza a régi...
Márkaszervizben? gondolkodik.gif
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
greenbio
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1816
Csatlakozott: 2008.01.26., szomb. 18:22
Értékelés: 382

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: greenbio »

Lemmy9 írta:
2019.05.09., csüt. 10:30
Kb 1 év leeresztőalátét termése 36_1_10.gif
Szép szakma... 😱

Pornózni kellett volna. :D

tudok olyan helyet, ahol ezt nem cserélik, megy vissza a régi...

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Lemmy9 írta:
2019.05.09., csüt. 08:18
Az új Civicbe 80000 forintért pakolnak plusz 50 pacit. 240 lovas lesz az 1,5-ös. Húbazz lett, amivel mentünk. :tutiok:
ha ki is van sokszor hasznalva, vajon meddig birja ? (nagyobb höterheles, nagyobb mechanikai terheles, nem tudom mennyi tartalek van a gyariban) gondolkodik.gif

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

tamagaba írta:
2019.05.08., szer. 08:34
Acme írta:
2019.05.07., kedd 13:01
Londoni autós élmények:

DSC_1283.jpg

DSC_1239.jpg

DSC_1051.jpg

DSC_0937.jpg

DSC_0867.jpg

DSC_0650.jpg
A Jag nagyon kemény :)
Én is örültem neki! Itthon nagyon régen láttam forgalomban...
Különben sok volt még a Tesla, a Lambo (Ferrarit talán egyet láttam), és McLaren minden nap jön szembe több is.
Klasszikus kocsik viszont ritkán fordulnak elő, és full elektromos is kevés van (a Teslán kívül).
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Londoni autós élmények:
DSC_1283.jpg
DSC_1283.jpg (376.69 KiB) Megtekintve 2014 alkalommal
DSC_1239.jpg
DSC_1239.jpg (311.23 KiB) Megtekintve 2014 alkalommal
DSC_1051.jpg
DSC_1051.jpg (339.13 KiB) Megtekintve 2014 alkalommal
DSC_0937.jpg
DSC_0937.jpg (282.07 KiB) Megtekintve 2014 alkalommal
DSC_0867.jpg
DSC_0867.jpg (380.86 KiB) Megtekintve 2014 alkalommal
DSC_0650.jpg
DSC_0650.jpg (372.95 KiB) Megtekintve 2012 alkalommal
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Szalon »

;peace;
59893062_1575668652564565_1336632425681256448_n.jpg
59893062_1575668652564565_1336632425681256448_n.jpg (83.31 KiB) Megtekintve 2010 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Aszpirin írta:
2019.05.06., hétf. 11:29
Nekm ilyan márkájú cipőm van (Bugatti). Akkor menő vagyok? :D :D :D
Egyszer vettem én is. Hamar szétment, és kényelmetlenné vált. Remélem nálad beválik, cserébe viszont nem volt drága...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6090
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5144
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Nekm ilyan márkájú cipőm van (Bugatti). Akkor menő vagyok? :D :D :D
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

tamagaba írta:
2019.05.05., vas. 18:48
A szimetria érdekében kért mégegy kipufogót. Mivaan?
.. ja az eredeti '36-os verzión csak öt volt - bocsesz :)
Elmebetegség.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Lemmy9 írta:
2019.05.03., pén. 08:36
Egy labdával lóvéért játszadozó buta figura, tele lóvéval. A világ meg bambulja ahogy lasztizik. Sosem értettem. :fekverohog:
régen en sem/nem szerettem, tul sokat külsösegre ado oldala miatt.

azota inkabb a pozitiv oldalat nezem, es az is van nem is keves es kis ertekü. a tehetsege mellett a tudatos, kitarto, hosszu tavu munka egyik mai peldaja lehet. ha mindenki olyan profizmussal, a divatos szoval: "alazattal" azaz annyi figyelemmel, felkeszülessel, komoly munkaháttérrel végezné a fötevékenységét, jobb lenne sokminden.
hirek - valosagtartalmukat nem tudom, siman lehet böven igaz es siman lehet a "mediagepezet" munkaja - szerint erösen jotekonykodik is.
pl. http://concordeblog.hu/2018/10/16/szupe ... jennertol/
angolul: https://www.sportskeeda.com/football/5- ... james-sstl


..nem, azota sem szeretem a divatságát, a zselézést, de becsülöm, tisztelem, söt: példának állítom az elvegzett munka szempontjából (vs. sok más, aki azt hitte/hiszi, hogy a tehetség munka nélkül is csúcsra vezet). mindenkinek ennyi kitartast, tudatos fokuszalast kivanok !

ja: focit nem / igen ritkan nézek

Online
Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6090
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5144
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

tamagaba írta:
2019.05.03., pén. 09:24
Bécó írta:
2019.05.03., pén. 07:51
C Ronaldo új autója.Bugatti La Voiture Noire.Csupán 11 millió eur gondolkodik.gif
A gyártót nagyon tisztelem, végletekig kifinomult mérnöki remekmű, amit csinálnak.
Már a gyártásba benézni is oltári, ahogy tervezik-szervezik a munkát és ahogy összerakják a kocsikat.
A sales-szesekkel sincs bajom, ők is "jól dolgoznak" :) ... nem a pénztárcájuk ellensége, ha kifizeti hagyvigye
A srácban meg remélem van annyi emberség, hogy egy darabig használja, vigyorog, pár év múlva egy aukción eladja, a suskát meg jótékonysági célra felajánlja.
A legendás C Ronaldo Bugattija... azon a majdani aukción jó eséllyel még jóval drágábban is adja el egy milliárdos gyűjtőnek, mint amennyiért megvette - már ha addig kitart a legenda (mondjuk pl nem keveredik bele semmilyen metoo-szerű botrányba)
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”