Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Motoros topic motorosoknak
Re: Motoros topic motorosoknak
Ma 9328mi-nél illetve 15012km-nél megtörtént az olajcsere...
Kicseréltem a váltó ill. motorolajat,az olajszűrőt és a gyertyát. Tegnap beolajoztam a légszűrőt és kipucoltam az úszóházat.
Kicseréltem a váltó ill. motorolajat,az olajszűrőt és a gyertyát. Tegnap beolajoztam a légszűrőt és kipucoltam az úszóházat.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
A sokadik mosás után, egyre jobban néz ki a verda....
Aminek külön örülök, hogy karbantartásra utaló jeleket találtam. A tank burkolatának belsejében találtam egy tavalyi olajcserét igazoló matricát. A gyertya is szinte újnak tűnik...
Ha már úgyis ott jártam, megnéztem honnan származik az olajpára,ami miatt tiszta dzsuva a blokk eleje és a motortartó.
A szelepfedélből jön ki a kartergáz visszavezetés ,ami igazi Amerikai megoldással ,egy sima gumiba dugott műanyag cső...
Na ez szépen leheli az olajpárát,ami lecsapódik aztán lefolyik,a sok kosz meg beleragad.
Aminek külön örülök, hogy karbantartásra utaló jeleket találtam. A tank burkolatának belsejében találtam egy tavalyi olajcserét igazoló matricát. A gyertya is szinte újnak tűnik...
Ha már úgyis ott jártam, megnéztem honnan származik az olajpára,ami miatt tiszta dzsuva a blokk eleje és a motortartó.
A szelepfedélből jön ki a kartergáz visszavezetés ,ami igazi Amerikai megoldással ,egy sima gumiba dugott műanyag cső...
Na ez szépen leheli az olajpárát,ami lecsapódik aztán lefolyik,a sok kosz meg beleragad.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Na megtörtént.... Az asszony elvesztette a nagymotor-szüzességét.... Azt mondta jó volt....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Visszaraktam a gyári kidörrentőt. Így jobban tetszik az asszonynak is...
Azt mondta hogy még egy picit lehetne halkabb.... Azért így is van hangja.
Azt mondta hogy még egy picit lehetne halkabb.... Azért így is van hangja.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Aztán nem elvenni a "zasszonytól" a technikát!
Ő mit mond, tetszik Neki?
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
violin írta: ↑2019.08.15., csüt. 10:17Abszolúte! Remélem nem lesz nagyon gáz a gyári kidörrentő...
Aztán nem elvenni a "zasszonytól" a technikát!
Ő mit mond, tetszik Neki?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Abszolúte! Remélem nem lesz nagyon gáz a gyári kidörrentő...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Jó móka az 1 henger városban, ugye? :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Bejöttem vele dolgozni....hát srácok ez városban oltári jó móka!
Kicsi,könnyű bárhol elférsz vele,ahol egy 125-sel. A karakter is megfelelő a krúzoláshoz...kezdem érteni a Herleysokat...
Kicsi,könnyű bárhol elférsz vele,ahol egy 125-sel. A karakter is megfelelő a krúzoláshoz...kezdem érteni a Herleysokat...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Utána nézek, hogy milyen olaj stb kell hozzá. Elvileg 10000mi-nél kéne szervizelni,de csak ~9300 van benne. Rossz esetben (remélem nem....) még az eredeti olaj van benne....
Minden esetre kicserélek inkább mindent, abból baj nem lehet...
Minden esetre kicserélek inkább mindent, abból baj nem lehet...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Most, hogy így septében lemostam.... egész pofás. Sokat dobott rajta....a motortartó olajsáros,a felni csupa fékpor.
Egyébként veszettül kényelmes....
Én 176 vagyok,kényelmesen, nyújtott kézzel ülök rajta. A Vance&Hines rohadt hangos,de adták hozzá a gyári dobot is.
Gyorshajtás miatt nem kell aggódni... olyan 110-120 körül érzi jól magát.
Egyébként veszettül kényelmes....
Én 176 vagyok,kényelmesen, nyújtott kézzel ülök rajta. A Vance&Hines rohadt hangos,de adták hozzá a gyári dobot is.
Gyorshajtás miatt nem kell aggódni... olyan 110-120 körül érzi jól magát.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Jó hosszú karú emberé volt, mert a kormány szinte előre dől, legalábbis kép alapján.
Most tűnt csak fel, hogy ez szíjas, nem láncos, frankó.
Minden rendben van vele így első ránézésre?
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Jó hosszú karú emberé volt, mert a kormány szinte előre dől, legalábbis kép alapján.
Most tűnt csak fel, hogy ez szíjas, nem láncos, frankó.
Minden rendben van vele így első ránézésre?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Megjöttünk....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Nah, valaki megvette azt az FJR-t. Szegény...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Láncnyúlás, pedig a srác előtte átnézette márkaszervizben. 2 napra vállalták a cserét: utasként vittük őket.
Doboztörés: elosztottuk a cuccot.
Akkulemerülés: bikázás másik motorról.
Defekt: valakinél kitt volt, valakinél kompresszor.
Fémig kopott hátsófékbetét / mondjuk itt link volt a srác/:átvettük az utast és a nehezebb cuccokat.
Kifogyott benzin:többi motorból pótoltuk.
Thorens 320 MK3 - Jelco 750 D - Denon DL103R
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Re: Motoros topic motorosoknak
Én is idegbajt kapok mikor az asszony ficánkol hátul....
De most legalább lesz saját járgánya.
De most legalább lesz saját járgánya.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
A Pán (330kg, alacsony súlypont) utassal, csomagokkal nekem sok. Ott az utas hibáit álló helyzetben, nagyon lassú tempónál képtelen vagyok biztonságosan megoldani. Volt már, hogy asszony elrúgta magát hátul a bal lábtartóról szó szerint, ráadásul beakadt a lába, aztán nem tudom mit csinált, de én letettem a motort arra az oldalra, pedig nem volt szándékomban. A Vstromon csinálhat bármit, lazán megoldom.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Szerintem fontos a motor tömege is. Persze a súlypont magassága is, na meg a forgó tömeg nagysága, az még legalább olyan fontos, mint a másik kettő.
A Pán (330kg, alacsony súlypont) utassal, csomagokkal nekem sok. Ott az utas hibáit álló helyzetben, nagyon lassú tempónál képtelen vagyok biztonságosan megoldani. Volt már, hogy asszony elrúgta magát hátul a bal lábtartóról szó szerint, ráadásul beakadt a lába, aztán nem tudom mit csinált, de én letettem a motort arra az oldalra, pedig nem volt szándékomban. A Vstromon csinálhat bármit, lazán megoldom.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Nézőpont kérdése.... .... azért közel sem mindegy, hogy hány kilóval merészkedik az ember fia terepre....
És persze az sem mellékes, hogy mekkora tömeget kell megmozdítani vagy megállítani.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Nem a motor súlya a lényeg, hanem a súlypont magassága.
Thorens 320 MK3 - Jelco 750 D - Denon DL103R
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Re: Motoros topic motorosoknak
Van. Az utóbbi 2 évben 3000 km-t mentem vele. Összesen van benne 36,000 km. Az összes túrára traileren vittem ki, az autópálya eszi a gumit.asebestyen írta: ↑2019.08.13., kedd 20:37Van valami publikus oka a váltásnak?6c33c írta: ↑2019.08.13., kedd 20:35Szenzációs motor. Nagyon szerettem. Igaz méretes példány, de "csak" 250 kg feltankolva, bukócsővel. És - ami fontos - alacsonyan van a súlypont. Előtte Varaderom volt, az 300 kg volt, magas súlyponttal.
A GT, amibe beszámítják egy 650 ccm robogó és 261 kg. Ennyit a fejlődésről.
Előtte szervezett túrák keretében bejártam vele az Alpok szinte összes hágóját.
A társak kikoptak, elfogytak, megöregedtek.
Egyedül külföldön motorozni pedig nem OK. Minden túrán volt valami gond, de azt 5-6 ember simán megoldja, egy ember kevésbé.
Szóval sok volt már nekem ez a motor. 20-40 km-es távra nem érdemes viszont kitolni, felöltözni, csizma, stb. Úgyhogy robogó lesz helyette. Maradok a márkánál - GT650. Nagy is, kényelmes is, 60 lóerő.
A Full-Gas korrekt volt. A 8 éves motort az új ára kétharmadáért számolta be.
Szóval ennyi.
Vasárnap még elvittem egy Cserhát - Mátra- Bükk búcsútúrára. Most lemosva, feldobozolva várja, hogy elvigyék.
A legjobb motorom volt - eddig.
Ez van, el kell tudni engedni a dolgokat. Szép volt, jó volt , elég volt. Lehet,hogy megsiratom, de hát ilyen az élet....
Thorens 320 MK3 - Jelco 750 D - Denon DL103R
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Re: Motoros topic motorosoknak
Én nem kedvelem a nehéz motorokat. A Guzzi pl ezért sem jött szóba....a kisebbek is 230kg-nál kezdődnek.
A Morini még feltankolva sincs ennyi.
A Morini még feltankolva sincs ennyi.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Van valami publikus oka a váltásnak?6c33c írta: ↑2019.08.13., kedd 20:35Szenzációs motor. Nagyon szerettem. Igaz méretes példány, de "csak" 250 kg feltankolva, bukócsővel. És - ami fontos - alacsonyan van a súlypont. Előtte Varaderom volt, az 300 kg volt, magas súlyponttal.
A GT, amibe beszámítják egy 650 ccm robogó és 261 kg. Ennyit a fejlődésről.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Szenzációs motor. Nagyon szerettem. Igaz méretes példány, de "csak" 250 kg feltankolva, bukócsővel. És - ami fontos - alacsonyan van a súlypont. Előtte Varaderom volt, az 300 kg volt, magas súlyponttal.
A GT, amibe beszámítják egy 650 ccm robogó és 261 kg. Ennyit a fejlődésről.
A GT, amibe beszámítják egy 650 ccm robogó és 261 kg. Ennyit a fejlődésről.
Thorens 320 MK3 - Jelco 750 D - Denon DL103R
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5856
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7189
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
R1150R-ben én is gondolkodtam annó.violin írta: ↑2019.08.13., kedd 20:16Szép nagy dög.
A főnökömnek van vagy három.... mármint bömbi. Egy R1150R....egy R1200GS.....meg egy R65....
Ja,meg valami Harley is van....
Tényleg, most hogy így belegondolok....a cégnél van vagy 4-5 ember aki aktívan motorozik.... elég komoly flottát lehetne összerántani.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Szép nagy dög.
A főnökömnek van vagy három.... mármint bömbi. Egy R1150R....egy R1200GS.....meg egy R65....
Ja,meg valami Harley is van....
Tényleg, most hogy így belegondolok....a cégnél van vagy 4-5 ember aki aktívan motorozik.... elég komoly flottát lehetne összerántani.
A főnökömnek van vagy három.... mármint bömbi. Egy R1150R....egy R1200GS.....meg egy R65....
Ja,meg valami Harley is van....
Tényleg, most hogy így belegondolok....a cégnél van vagy 4-5 ember aki aktívan motorozik.... elég komoly flottát lehetne összerántani.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.