Vinkler írta: ↑2019.08.02., pén. 12:13
Shimano írta: ↑2019.08.02., pén. 11:25
Meg van a beázás valódi oka a kocsin.Leírom hátha másoknak is hasznos lehet valamikor.Na szóval a tetőablak alá normális hogy víz kerül,de ez a víz a két oldalon lévő kivezető csövön távozik is a kerekek felett,viszont ha ez eldugul,akkor van az hogy a belső térbe kerül.Nálam a baloldali eldugult,és ezért ázott át ilyen cefet módon.Ezt egy dróttal,vagy szerencsésebb esetben kompresszorral tisztítani lehet.Most egyelőre leragasztom az ablakot hogy ne ázzon még ki nem tudjuk tisztítani.Egyebként úgy kiszívatták belőle a vizet az autókozmetikában ipari géppel hogy nem kellett megbontani.
Tipikus.
Tényleg nem akarok beleszólni, de nekem is ipari 3 motoros gépem volt, (3x1000w) csak a felületből tudod kiszívni a vizet, alulról nem. Esélyed sincs, ezt persze nem kell elhinned, de nézz meg egy padlókárpitot, alulról. Ha az valóban átázott, akkor az aktt szépen be fog rohadni és penészedni. Nem mondom, hogy soha nem fog kiszáradni, de az több hónap szvsz. Aztán a penészspórás környezetben nem tudja a család, hogy mitől prüszköl.
Reggelig tudnék mesélni ilyen sztorykat. Főleg, amikor az autókereskedőknek okosba’ és olcsón kellett megoldani egy árvízkáros autót...
Nem nagy kaland szétkapni,csak úgy nem tudom használni,mert az ülést is ki kell kapni,meg persze megbontani a műanyag elemeket.
Lehet megcsináljuk,de annyira határozottan mondta a kozmetikus hogy szerinte ez nem olyan vészes,és tényleg szinte száraznak tűnt mikor egy kb 20 perces kezelés után néztem,hogy én sem voltam biztos abban hogy szét kell kapni.
Egy dróttal próbálkoztam már,de nem megy át,csak kb egy métert tudtam letolni.Lehet alulról kell majd ha lehet,vagy nem tudom.Kompresszort még nem próbáltam mert melózok is közben,majd otthon.
Jövőhéten benézünk a kárpit alá az a biztos,ebben igazad van,mert ki tudja mióta ázik ez már nekem.Most volt két baromi nagy eső,és valszeg ezért lehetett csak észrevenni.