Én sem, hanem a logikus közlekedésért.fapaci írta: ↑2019.11.03., vas. 08:14Ez egy magyar betegség, nyugaton nem ennyire jellemző. Amúgy én nem az autózás ellen kampányolok, hanem a személyautózás ellen. A közösségi megosztott autók sokak számára megfelelő megoldást kínálnak, semmivel sem drágábbak, mint a saját tulajdonú autó fenntartása, megoldják a parkolás problémáját, sőt a légszennyezést is csökkentik, mivel kis kibocsátású, modern példányok. Csak a tulajdonlás örömét nem adják meg.
Autót csak akkor használok, ha kell. Sokszor sétálok és bringázok. Tömegközlekedést is igénybe szoktam venni. Budapesten nagyon jó a tömegközlekedés és nem is drága. Itt vidéken a tömegközlekedés nagyon nem az igazi. A probléma leginkább a menetrenddel van, mert nem a dolgozó emberek igényének megfelelő (sokszor munkahelyre nem lehet időben eljutni vagy haza nincs járat), a csatlakozások nincsenek összehangolva. Múltkor 5 perccel a busz beérkezése előtt ment el a csatlakozás, várhattam több mint 2 órát a következő járatra. Nem értem, hogy miért nem mehetne 10 perccel később a csatlakozás.
Kb. 20km-t megteszi a busz kb. 45 perc alatt és van 6-8 megállója.
Vonat közlekedés nincs, vasúti sín van. Amikor 2004 körül megszüntettek sok vasútvonalat itt is megszüntették, azóta itt sincs, pedig igény lenne rá.
A másik dolog, hogy a tömegközlekedés megállói közül sok siralmasan néz ki, nagyon lepattant.
A Népligeti buszpályaudvar funkcionális és jól is néz ki.
Balatonakarattyán jól néz ki a vasút állomás.
Balatonfüreden is jól néz ki a busz pályaudvar és vasútállomás, mely egy épületben van és nemrég lett felújítva.
A Győri, Veszprémi vasútállomás és buszpályaudvar már nem túl esztétikus.