Vinkler írta: ↑2019.11.07., csüt. 22:05
Gravel=cyclocross...
Vinkler írta: ↑2019.11.08., pén. 07:00
Ezek az új kategóriák, amik mostanában létrejöttek az autóiparban és a kerékpároknál is valójaban az érthetetlenseg netovábbja. ...
(en szeretem a filigránsságot) en ugy erzem a gravel kicsit finomabb, mint a cyclocross, nekem a gravel az orszaguti es cyclocross között helyezkedik el, cyclocross már "túl durva", terepebbre valobb
kicsit olyan, hogy orszagutival eljön az a burkolat, ahol en nem szivesen, felösebben, félve vagy egyaltalan nem mennék, na ott gravel-lel még igen, de azert avval orszaguton is
orszaguti: 100% "jo ut" -> gravel: 5-15% rosszabb ut -> cyclocross 20-60% rosszabb ut -> mounty 80-100% rosszabb ut
- persze siman tevedhetek, vagy megehettem a marketing maszlagot :-)
autoknal inkabb erzem a "crossoverekben" hogy marketing/design-nal megfogjak a hülyeket, ja nem: az embereket (akik "jo dolgukban" nem tudjak mit csinaljanak), de igazabol semmire sem jo; a népszerü SUV* ilyen értelmü tovabbfejlesztése
*: mert nyilvan van ertelmes SUV es hasznalati területe is, de nem Bp. belvarosaban a suliig, fodraszig, hanem pl. USA videken ha kell hotolo lap elé, ha kell a nagy csonakot a vizig vontatni, ..
..nem tudom a zene crossover is nem ilyen marketinges dolog e (egyik müfajban sem lenne jo igazan ?) ?
fotelágy
öttusa-10proba (itt meg már végképp nem akarok bántani, elismerem, komoly sport, egy vivo jobban viv, egy futo jobban fut, egy uszo jobban uszik, ...)
amit szeretek vicc (mint minden jo vicc: igazsagresszel is !): polihisztor/generalista: aki sokmindenhez ért. ahogy fejlödik, egyre több dologról tud egy keveset, a végén: mindenröl tud semmit. a specialista: 1 dologhoz ert, ahogy tapasztal-fejlödik: egyre inkabb. a vegen: semmiröl tud mindent.
peace