- Pirosom...rejtőzködik a fenevad:)
- 2202CEDE-5CC3-4BE0-B903-76BD82709EDB.jpg (238.57 KiB) Megtekintve 1780 alkalommal
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
Re: Kerékpározás
csak annyi, nézegettem a kerékpárnepperek árait és mivel baromira nem férünk, ha véletlenül valakit érdekel, tudjatok róla, hogy lemegyek 150-re.
Van egy Campa rotoros Campagnolo Zonda kerék is, azt 60-ért adom. 56EUR rá a shimano rotor, nekem nem éri meg megvenni, van egy Fulcrum Zerom, ami hasonló, de ettől jobb kerék,azt se használom.Télikeréknek meg sajnálnám befogni.
1514 grammos szett. az nem rosz. sajnos a bringával nem lehet párosítani,csak ha rotort cserélünk, de együtt nagyot ütne.
Van egy Campa rotoros Campagnolo Zonda kerék is, azt 60-ért adom. 56EUR rá a shimano rotor, nekem nem éri meg megvenni, van egy Fulcrum Zerom, ami hasonló, de ettől jobb kerék,azt se használom.Télikeréknek meg sajnálnám befogni.
1514 grammos szett. az nem rosz. sajnos a bringával nem lehet párosítani,csak ha rotort cserélünk, de együtt nagyot ütne.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Gönczy Gergő nálunk versenyzett,majd most az Epronexnél (Ö most elég jól fut). 175 centi és ugyanilyen paraméterekkel bíró (47-es váz, 517 körüli felsőcső) Willier Cento 1 air géppel nyomta,de 120-as stucnival. A versenyzőknek jobb a kisebb gép, kezelhetőbb, jobban mozgatja maga alatt, főleg kanyargósban.
Egyébként nővelem a tétet, adok hozzá egy szett, színben hozzá illó Schwalbe Ultremo ZX evo gumit :) Szerintem az van a képen, ill még nem láttátok, milyen egy karbonkerékkel, amit már néha 100-ért is árulnak bikemagon. Persze nem Visiont, de kérdés, mi a cél :) Egyébként a 45-ös tempót Fulcrum Racing Quattro kerékkel toltam, ami nagyon illik hozzá. Árban se necces, csak nem az új LG verziót kell megvenni, hanme van valami új kiadása, más néven... 1700
https://www.kupkolo.cz/silnicni-kola-fu ... re_z98188/
Re: Kerékpározás
170 centiig jó. én 165 körül vagyok és még csak 80-as a stucni.
Gönczy Gergő nálunk versenyzett,majd most az Epronexnél (Ö most elég jól fut). 175 centi és ugyanilyen paraméterekkel bíró (47-es váz, 517 körüli felsőcső) Willier Cento 1 air géppel nyomta,de 120-as stucnival. A versenyzőknek jobb a kisebb gép, kezelhetőbb, jobban mozgatja maga alatt, főleg kanyargósban.
Egyébként nővelem a tétet, adok hozzá egy szett, színben hozzá illó Schwalbe Ultremo ZX evo gumit :) Szerintem az van a képen, ill még nem láttátok, milyen egy karbonkerékkel, amit már néha 100-ért is árulnak bikemagon. Persze nem Visiont, de kérdés, mi a cél :) Egyébként a 45-ös tempót Fulcrum Racing Quattro kerékkel toltam, ami nagyon illik hozzá. Árban se necces, csak nem az új LG verziót kell megvenni, hanme van valami új kiadása, más néven... 1700
https://www.kupkolo.cz/silnicni-kola-fu ... re_z98188/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3352
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nekem kicsi a váz, de nagyon gondolkodom. Az a negyvenötös átlag csábító.
Online
Re: Kerékpározás
Pótkereket leszedtem a fotó idejére :)
De ma csináltam gonosz képet. Karbonkerékkel a merida Mondjuk eredetileg ahhoz lett véve, de azt inkább nem adjuk vele :)
De ma csináltam gonosz képet. Karbonkerékkel a merida Mondjuk eredetileg ahhoz lett véve, de azt inkább nem adjuk vele :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jah, gyerekbiciklikkel!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Szia Revox
Jól eltűntél, de ezek szerint megy még a bringázás
Jól eltűntél, de ezek szerint megy még a bringázás
Online
Re: Kerékpározás
Csak úgy, hogy a csere érthető legyen :) Egyébként a felsőcső rövdebb 2 centivel és racsinggeometria.
minden karbon,ami lehet, kivéve hajtókar. remélem nem esik vele, mert akkor visszasírjuk a meridát. azzal sose esett...
Vinklernek, a Metron40 szingós :) Latexes Vittoriaval. Imádom fújtatni 2naponta. :)
minden karbon,ami lehet, kivéve hajtókar. remélem nem esik vele, mert akkor visszasírjuk a meridát. azzal sose esett...
Vinklernek, a Metron40 szingós :) Latexes Vittoriaval. Imádom fújtatni 2naponta. :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
üdv a csapatnak!
tolok fel pár képet. Ezt a bringát el akarju kadni, de nem fogok a bikemag-on kínlódni barmokkal. A lényeg,valam,ikor magamnak vettem,aztán pár kör után lett pénzem és leváltottam Reactora. Az asszony használta, de még az 5-6 évvel ezelőtti láncon sincs érzékelhető nyúlás. Egyszer viszont könyöklővel mentem vele egy páros időfutamon,amit megynertünk, illetve debrecenJózs és hajdúböszörmény között fulcrum Quattro kerekekkel 45 km/h-s KOM-ot álltottam be, készülve az időfutamra. Szóval megy is, meg egyszerű is. Szerintem hibboistáknak lenne jó. A váz hydrogormos alu, de karbonosan viselkedik a bicaj. Villa karbon persze. Meglepőnej ól kapaszkodik emelkedőkön.
Nőknek is jó lehet és talán itt lehet érdekes, mert a mérete 155 centitől 170ig belőhető és testreszabva adjuk át. kormány 38 vagy 40-es, stucni 60-80-100. Nyeregcső (karbon) egyenes a relatíve hosszabb felsőváz és a merevség miatt, de van hajlított is (az elsőt javallom hozzá, kétcsavaros állítós)
Ultegra szettes(6603 asszem), de 3x10 speed, így ezzel egy nyugdíjas is felmegy bárhova. Az asszony a 24%-on felment. Jelenleg 30-39-50 tányérral van szerelve, de megvan hozza az 52-es is. Kereket nem adok, mert nincs :) Vagyis van egy Campa Zonda, de azon jelenleg Campa rotor van, a többi kell.
A 24 magas FSA kerékkel kevésbé mutatós, de ez maradt benne nyárról. Egy profilosabb kerékkel elég bitangosan néz ki és eddig aki látta, nem volt kérdés, hogy karbonnak hitte Magyarul jól néz ki, de ha eldől, nem törik el.
Szerelten ez a felszereltség nem létezett, csak gyengébb, az volt 450ezer. Nekem 200 kellene ére, ami elsőre soknak hat, de mint mondtam, testreszabjuk (amit most vettem az asszonynak, a testreszabás már plusz 100ezernél jár...) és lényegében egy 40+, nemdohányzó hölgytuljdonostól veszi, aki veszi (like a new). Természetesen kerékügyben segítek, mi való bele és létezik az a pénz is, hogy a Zondán lecseréljem a Campa rotort Shimanora.
ja, 3 féle nyeregből lehet választani. Kényelmes (ez van a fotón, vadi új, Selle It, mg pálca), közepes,de inkább teljesítmény (Pells, like a new) és a keményeknek egy full karbon (én ezt használnám, új, de ez veretős nyereg).
Merida Race Lite vázra épült, XS méretben. nyeregcső 470, kereszt 440. felsőcső effektív 517mm.
Mint írtam, hírdetni nem fogom, mert nem kínlódok senkivel és nem is engedek be idegeneket a házba, benzinkúton meg nem könnyű testrszabni :)
bocs ha OFF, de csak ismerősöknek szólok róla. Ha sokáig nem megy el, lebontom, de kár lenne érte. Eladás oka, hogy kapott anyu egy min 2 szinttel erősebb bringát :)
ekkora egy 155 körüli csaj mellett... de 170ig el lehet tolni. Neki 60-as stucni kellett... Nekem 80-assal jó, de van egy 100as Dedám is.
tolok fel pár képet. Ezt a bringát el akarju kadni, de nem fogok a bikemag-on kínlódni barmokkal. A lényeg,valam,ikor magamnak vettem,aztán pár kör után lett pénzem és leváltottam Reactora. Az asszony használta, de még az 5-6 évvel ezelőtti láncon sincs érzékelhető nyúlás. Egyszer viszont könyöklővel mentem vele egy páros időfutamon,amit megynertünk, illetve debrecenJózs és hajdúböszörmény között fulcrum Quattro kerekekkel 45 km/h-s KOM-ot álltottam be, készülve az időfutamra. Szóval megy is, meg egyszerű is. Szerintem hibboistáknak lenne jó. A váz hydrogormos alu, de karbonosan viselkedik a bicaj. Villa karbon persze. Meglepőnej ól kapaszkodik emelkedőkön.
Nőknek is jó lehet és talán itt lehet érdekes, mert a mérete 155 centitől 170ig belőhető és testreszabva adjuk át. kormány 38 vagy 40-es, stucni 60-80-100. Nyeregcső (karbon) egyenes a relatíve hosszabb felsőváz és a merevség miatt, de van hajlított is (az elsőt javallom hozzá, kétcsavaros állítós)
Ultegra szettes(6603 asszem), de 3x10 speed, így ezzel egy nyugdíjas is felmegy bárhova. Az asszony a 24%-on felment. Jelenleg 30-39-50 tányérral van szerelve, de megvan hozza az 52-es is. Kereket nem adok, mert nincs :) Vagyis van egy Campa Zonda, de azon jelenleg Campa rotor van, a többi kell.
A 24 magas FSA kerékkel kevésbé mutatós, de ez maradt benne nyárról. Egy profilosabb kerékkel elég bitangosan néz ki és eddig aki látta, nem volt kérdés, hogy karbonnak hitte Magyarul jól néz ki, de ha eldől, nem törik el.
Szerelten ez a felszereltség nem létezett, csak gyengébb, az volt 450ezer. Nekem 200 kellene ére, ami elsőre soknak hat, de mint mondtam, testreszabjuk (amit most vettem az asszonynak, a testreszabás már plusz 100ezernél jár...) és lényegében egy 40+, nemdohányzó hölgytuljdonostól veszi, aki veszi (like a new). Természetesen kerékügyben segítek, mi való bele és létezik az a pénz is, hogy a Zondán lecseréljem a Campa rotort Shimanora.
ja, 3 féle nyeregből lehet választani. Kényelmes (ez van a fotón, vadi új, Selle It, mg pálca), közepes,de inkább teljesítmény (Pells, like a new) és a keményeknek egy full karbon (én ezt használnám, új, de ez veretős nyereg).
Merida Race Lite vázra épült, XS méretben. nyeregcső 470, kereszt 440. felsőcső effektív 517mm.
Mint írtam, hírdetni nem fogom, mert nem kínlódok senkivel és nem is engedek be idegeneket a házba, benzinkúton meg nem könnyű testrszabni :)
bocs ha OFF, de csak ismerősöknek szólok róla. Ha sokáig nem megy el, lebontom, de kár lenne érte. Eladás oka, hogy kapott anyu egy min 2 szinttel erősebb bringát :)
ekkora egy 155 körüli csaj mellett... de 170ig el lehet tolni. Neki 60-as stucni kellett... Nekem 80-assal jó, de van egy 100as Dedám is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jó hátsó lámpát sokkal egyszerűbb volt venni valamiért, mint elsőt. Mára a modern led technológiának köszönhetően már kedvező árban vannak elfogadható első lámpák is.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Nekem ilyenek vannak:
http://bikemag.hu/shopping-guide/velote ... elso-lampa
http://bikemag.hu/shopping-guide/velote ... atso-lampa
Mindkettő USB-n tölthető, 4 fokozatban állítható az erőssége, valóban sokáig bírják és aki ezeknek a fényét nem veszi észre, az nem is akar észre venni. És Te is látsz , nem csak látnak.
http://bikemag.hu/shopping-guide/velote ... elso-lampa
http://bikemag.hu/shopping-guide/velote ... atso-lampa
Mindkettő USB-n tölthető, 4 fokozatban állítható az erőssége, valóban sokáig bírják és aki ezeknek a fényét nem veszi észre, az nem is akar észre venni. És Te is látsz , nem csak látnak.
Re: Kerékpározás
Bringa lámpák terén nagy a fejlődés és a napok rövidülnek. Fontos a láthatóság és a jó látás sötétben.
Milyen lámpát érdemes venni előre és hátra?
A régi lámpa már elavult (sok éve vettem). Gyorsan lemeríti az elemet és a fénye sem világít be akkora területet, mint az új modernebb lámpák.
Milyen lámpát érdemes venni előre és hátra?
A régi lámpa már elavult (sok éve vettem). Gyorsan lemeríti az elemet és a fénye sem világít be akkora területet, mint az új modernebb lámpák.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Kerékpározás
Nemtom de ezeket döntött felsőcsöves sloping vázak nemigazán jönnek be formailag....természetesen szép és jó bicajok de remélem előbb vagy utóbb kikopik a formatervezők tollából...AAttila írta: ↑2019.11.09., szomb. 19:34Ezzel is el tudnék karcolni pár km-t:
https://apro.bikemag.hu/apro/sos-ma-685 ... -58--30490
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
Re: Kerékpározás
Ezzel is el tudnék karcolni pár km-t:
https://apro.bikemag.hu/apro/sos-ma-685 ... -58--30490
https://apro.bikemag.hu/apro/sos-ma-685 ... -58--30490
Re: Kerékpározás
no itt legalább az eladás oka kipipálva...ha ilyen magasan üléscsövön tekeresz biztos nem megfelelő keretet választottál vagy csak megmutatta, hogy méteres üléscsöve van
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
és az olasz elengancia-Passoni
- Csatolmányok
-
- 11241-pass-xxti-5.jpg (112.99 KiB) Megtekintve 2481 alkalommal
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Dehogy keserű! Még csak nem is savanyú!mackohaz írta: ↑2019.11.09., szomb. 12:41bikefit-re visszatérve nekem a LeMond módszer vált be, belső lábhossz szorozva 0,883 középcsapágy-nyeregtető közötti távolság, ha határeset a vázméret akkor én a kisebbiket választanám azzal annyira nem lövök mellé mintha a nagyobbat választanám. És van élet az olasz bringákon túl is csak az keserű....
Mindenkinek az vált be, ami rá működik, nyilván...
Határsestben én is az egyel kisebbet valasztanám, mert abból nyeregcsővel és stucnival lehet picit meghúzni a méreteket.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
azért ha hozzámvágnák nem hajolnék el...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
bikefit-re visszatérve nekem a LeMond módszer vált be, belső lábhossz szorozva 0,883 középcsapágy-nyeregtető közötti távolság, ha határeset a vázméret akkor én a kisebbiket választanám azzal annyira nem lövök mellé mintha a nagyobbat választanám. És van élet az olasz bringákon túl is csak az keserű....
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1392
- Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
- Értékelés: 3332
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kerékpározás
Köszönöm. Szerintem is. Főleg az időfutam gép. Az csodás.
A fiamé a két nagyobb gép és az unokámé a harmadik.
Nekem marad a tenisz.
- Csatolmányok
-
- befutó 1.jpg (219.15 KiB) Megtekintve 2662 alkalommal
-
- 20190914_121321.jpg (7.86 MiB) Megtekintve 2662 alkalommal
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nagyon szép gépek!
Én is így gondolom, én most 1 óra terepfutást nyomtam lámpával. Nem olyan élvezetes, mint a kerékpározás, de a görgővel azért felveszi a versenyt, mármint élvezeti szempontból.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1392
- Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
- Értékelés: 3332
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kerékpározás
Ezek csak téli pihenőn vannak.
Azért edzeni télen is kell.
Azért edzeni télen is kell.
- Csatolmányok
-
- 20191108_170104 pinenő.jpg (481.71 KiB) Megtekintve 2710 alkalommal
-
- 20191108_170247 téli pálya.jpg (476.06 KiB) Megtekintve 2710 alkalommal
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ezt most tették fel egy kerékpáros csoportba 2200€ (56-os)
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Persze, ha neked nem kell, akkor felesleges.pärt írta: ↑2019.11.08., pén. 12:17No, akkor tényleg új trend. Bár én, mint szabadidős, magányos pálcikaember nemigen vagyok célcsoport.Vinkler írta: ↑2019.11.08., pén. 11:40[
Ez egy újfajta kormánytrend, de ennek értelme is van! A sprintelésnél, ahol alsó kormányfogás van és ott téped a kormányt, sokkal komfortosabb és eredményesebb húzást tudsz elérni, ezzel az ergonómiailag előnyösebb ivelt résszel. Ami még szuper újútás manapság, az a gelső kormányszár stucni melletti részének “ellapítása”. Az nagyon kényelmes!
A lapított kormány már nem igazán új dolog. Itt tényleg nagyon jó dolog a karbon.
Hopp, most nézem, itt inkább a fvk. mögötti rész lapos! Az tényleg nagyon kényelmes lehet. Sok kormánynál inkább csak az ívig lapítják.
Igen, az ilyen komoly ergonómiai kormányra gondoltam most. Azért ezek pár évvel ezelőtt érkeztek csak.
Viszont látszik, hogy manapság mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
A lapított kormány már nem igazán új dolog. Itt tényleg nagyon jó dolog a karbon.
Hopp, most nézem, itt inkább a fvk. mögötti rész lapos! Az tényleg nagyon kényelmes lehet. Sok kormánynál inkább csak az ívig lapítják.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3352
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
No, akkor tényleg új trend. Bár én, mint szabadidős, magányos pálcikaember nemigen vagyok célcsoport.Vinkler írta: ↑2019.11.08., pén. 11:40[
Ez egy újfajta kormánytrend, de ennek értelme is van! A sprintelésnél, ahol alsó kormányfogás van és ott téped a kormányt, sokkal komfortosabb és eredményesebb húzást tudsz elérni, ezzel az ergonómiailag előnyösebb ivelt résszel. Ami még szuper újútás manapság, az a gelső kormányszár stucni melletti részének “ellapítása”. Az nagyon kényelmes!
A lapított kormány már nem igazán új dolog. Itt tényleg nagyon jó dolog a karbon.
Hopp, most nézem, itt inkább a fvk. mögötti rész lapos! Az tényleg nagyon kényelmes lehet. Sok kormánynál inkább csak az ívig lapítják.