Hogy mi ez? Konkrétan egy borzalom. A Mustang (a jelenlegi "valódi") egy nagy álmom, de ez itt wazz.... hát ezt Mustangnak nevezni és rárakni a Mustang logót...thxfan írta: ↑2020.01.15., szer. 18:12Ez mi? https://www.ford.hu/szemelyautok-szemel ... ang-mach-e
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Online
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- thxfan
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2851
- Csatlakozott: 2010.05.03., hétf. 18:58
- Értékelés: 1187
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Autós topik autósoknak
Belenéztem a Ford kínálatba, lehet nem kellett volna, mik vannak komolyan.
Ez mi? https://www.ford.hu/szemelyautok-szemel ... ang-mach-e
Egy ilyen nevet beáldozni erre, értem én, hogy viszik majd mint a cukrot, mert viszonylag olcsó lesz. V8 helyett konnektoros SUV Mustang, a legközelebbi nagy dobás a kombi, dízel és elsőkerekes vadló , inkább vesszen az emberiség komolyan .
Raptornak nevezett RS Ranger : https://www.ford.hu/aruszallitok-pickupok/ranger-raptor
Láttam élőben, brutális, az a futómű nem semmi. Sajnos itthon csak dízellel kapható. Tele a net videókkal, érdemes megnézni.
A bemutató videó is bejövős: https://www.youtube.com/watch?v=U94wDbctu1U
Új Puma: https://www.ford.hu/szemelyautok-szemel ... all%20cars
Érdekes, a "sportkocsi" után, de tetszik.
Ez mi? https://www.ford.hu/szemelyautok-szemel ... ang-mach-e
Egy ilyen nevet beáldozni erre, értem én, hogy viszik majd mint a cukrot, mert viszonylag olcsó lesz. V8 helyett konnektoros SUV Mustang, a legközelebbi nagy dobás a kombi, dízel és elsőkerekes vadló , inkább vesszen az emberiség komolyan .
Raptornak nevezett RS Ranger : https://www.ford.hu/aruszallitok-pickupok/ranger-raptor
Láttam élőben, brutális, az a futómű nem semmi. Sajnos itthon csak dízellel kapható. Tele a net videókkal, érdemes megnézni.
A bemutató videó is bejövős: https://www.youtube.com/watch?v=U94wDbctu1U
Új Puma: https://www.ford.hu/szemelyautok-szemel ... all%20cars
Érdekes, a "sportkocsi" után, de tetszik.
10.1 Auro3D
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
Re: Autós topik autósoknak
még beteszek egy DF laufot, aztan hagyom.
DF=deterioration factor, ennek megallapitasara szolgal. termeszetesen a fejlesztes "fillerb..o", el lehet kepzelni, mennyibe kerül (idö, pénz) 4000 oras menés csak azert, hogy 1 tenyezö (a törvenynek) meglegyen (plane ha valami miatt többször neki kell futni ;-)
szoval ezeket nem hobbibol menjük, mérjük, hanem mert törveny van. nem akarjuk magunkat sem becsapni.
ha a magyar autok/üzemeltetök/szervizek/"okosba" mast tesznek, azokat érdeme szidni.
nem keresgeltem sokat, en igy ismerem a diesel emisszios performance-ot, amit tudunk, amit lehet
ugy is ismerem, hogy köver füstcsik van, de az nem az elvet/technikat/state of the art-ot mutatja, olyan ez - hifis forum szerint - mintha recsegö zsebradio, kihangositott mobil hangja alapjan mondanank: de szar az egesz audiotechnika
nagyon veszelyes felülni a "hecckampanyoknak", ha lehet ne tegyük.
engem az zavar, ha mondjuk orankent 250 kg a fogyasztas es latom a meresi adatokbol, hogy hülyeségeket mentek, mértek, nem volt sokminden rendben - ma ilyen adatokkal dolgoztam
DF=deterioration factor, ennek megallapitasara szolgal. termeszetesen a fejlesztes "fillerb..o", el lehet kepzelni, mennyibe kerül (idö, pénz) 4000 oras menés csak azert, hogy 1 tenyezö (a törvenynek) meglegyen (plane ha valami miatt többször neki kell futni ;-)
szoval ezeket nem hobbibol menjük, mérjük, hanem mert törveny van. nem akarjuk magunkat sem becsapni.
ha a magyar autok/üzemeltetök/szervizek/"okosba" mast tesznek, azokat érdeme szidni.
nem keresgeltem sokat, en igy ismerem a diesel emisszios performance-ot, amit tudunk, amit lehet
ugy is ismerem, hogy köver füstcsik van, de az nem az elvet/technikat/state of the art-ot mutatja, olyan ez - hifis forum szerint - mintha recsegö zsebradio, kihangositott mobil hangja alapjan mondanank: de szar az egesz audiotechnika
nagyon veszelyes felülni a "hecckampanyoknak", ha lehet ne tegyük.
engem az zavar, ha mondjuk orankent 250 kg a fogyasztas es latom a meresi adatokbol, hogy hülyeségeket mentek, mértek, nem volt sokminden rendben - ma ilyen adatokkal dolgoztam
Re: Autós topik autósoknak
azt elhiszem, hogy nem Te talaltad ki.
en sem a lentit, meg a törvenyi elöirasokat, gondolom Te is elhiszed.
szerintem nem érdemes a felhevített témákban (pláne politikusnak, médiának) elhinni dolgokat, hisz arra megy ki a játék (most diesel, maskor mikro, vagy politika, ...) és így válhat a nép, az istenadta nép "ezek" játékszerévé.
Re: Autós topik autósoknak
?? ebben biztos vagy ?? vagy csak tesztelsz, vagy Teged is beugrat a media es politika ???
mi minden certifikalasnal merjük es elö van irva, hogyan kell figyelembe venni. (teljesen logikusan: regenera alatt reszecske több, NOx kevesebb, regeneralasi gyakorisag szerinti faktorokkal)
EU-ban Ki factor, USA-ban:
For vehicles powered by an internal combustion engine which are equipped with periodically
regenerating systems as defined in point 6 of Article 2 of this Regulation, the test results shall
be adjusted by the Ki factor as specified in Appendix 1 to Sub-Annex 6 of Annex XXI.
Emissions with regeneration event (EF Emissions with regeneration event (EFH)
– Emissions without a regeneration event (EF Emissions without a regeneration event (EFL)
– Frequency of regeneration events (F) Frequency of regeneration events (F)
– EFA=(F) (EF =(F) (EFH)+(1-F) (EFL)
nehany link: https://www.energy.gov/sites/prod/files ... _simon.pdf https://www.law.cornell.edu/cfr/text/40/1065.680
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32&from=FR
itt pedig sajat meres (10 éves, mert akkor IS kötelezö volt), lathato PM erteke regeneralas alatt es a szamitott kombinalt eredmenyek is (DF faktor is van, az a deterioration faktor, mert elöirasfüggöen pl. 4000 vagy 8000 orat kell menni a motorral es merni közben, hogy mennyit romlik; hidegen is kell mérni, stb.)
szoval a beidezett resz alaptalan hangulatkeltes, hogy nincs figyelembe veve, nincs mérve. na neeee
azt nem vitatom, hogy csalas nem lehet (de a törveny letezik, es komoly helyen figyelünk ra, betartjuk), kicsit olyan ez nekem, mintha valaki 160-nal megy varosban es a beetetettek mondjak: nincs is sebessegkorlatozas.
a karosito hatas kapcsan megint csak a mostani szmogriadok jutnak eszembe: a (minden szarral) fütes hatasa vs. egy normalis dieselmotor (ami tény: tisztitaná Bp. levegöjét ma is)
Online
Hajókkal, kamionokkal, teherautókkal, személygépkocsikkal, ha dízel máglyára velük.
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Nade majd jönnek az EU fejesei, és megoldják ezt is, szokás szerint: mágylyára a dízelekkel!Lemmy9 írta: ↑2020.01.15., szer. 12:33Újabb napvilágot látott dolog a rákcsináló dízelekről.
A DPF regernerlási ciklus alatt jön ki sok-sok szupermikron méretű vérsejthez tapadó halál.
Ezt a ciklust eddig nem mérték, vagy nem publikus inkább.
Egymilliárd ilyen ciklus történik évente európában.
Jó spórolást, jó kopogást, egészséünkre!
Hajókkal, kamionokkal, teherautókkal, személygépkocsikkal, ha dízel máglyára velük.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
"Ha nem sikerül teljesítenie a Fordnak 95 g/km átlagot, az eladásaik alapján minden egyes gramm CO2-többlet nagyjából 100 millió dollárba (30 milliárd forint) kerülne. Vagyis a motiváció adott, hogy teljesítsék.
A dízelbotrányt követő CO2-szigorítások picit furán kezdenek elsülni. A mini típusok simán eltűnnek, mert az EU által előírt 95 g/km átlagot egy klasszikus belső égésű motoros mini sem tudja hozni, ezeket az nyírja ki, hogy már itt is be kell(ene) építeni egy relatíve drága lágy/mild hibrid rendszert.
Eggyel feljebb, a Fiestánál és az idén érkező Puma SUV-nál is ez lesz a járható út. A másik a dízeleké, amiket azért a Ford nem írt le teljesen, mivel CO2-szempontból előnyösek, például a céges flottáknál, ahol a plug-in hibridek nem igazán bevethetők. A közepes modelleknél, mint a Mondeo, a klasszikus hibrid, míg a közepes SUV-oknál (Kuga) és hasznongépjárműveknél a konnektorról tölthető hibridek jelenthetik a megoldást. Mindössze egy biztos: akár a büntetés, akár az elektromosítás miatt, de drágábbak lesznek az autók.
Az is a furcsaságok közé sorolható, hogy míg a kis Fiesta kvázi épphogy meg tud felelni a fogyasztáscsökkentési szigornak, addig olyan modellek forgalmazása simán belefér, mint a hétüléses, kissé Range Rover-jellegű Explorer plug-in változatáé: 450 lóerő és 840 newtonméter, 40 km elektromos hatótávval és amúgy egy 3 literes, V6-os turbós benzinmotor Úgyhogy meg is jelenik Európában." - Ford Magyarország sajtótájékoztató.
Csak gratulálni tudok az Uniós bürokráciának...
A dízelbotrányt követő CO2-szigorítások picit furán kezdenek elsülni. A mini típusok simán eltűnnek, mert az EU által előírt 95 g/km átlagot egy klasszikus belső égésű motoros mini sem tudja hozni, ezeket az nyírja ki, hogy már itt is be kell(ene) építeni egy relatíve drága lágy/mild hibrid rendszert.
Eggyel feljebb, a Fiestánál és az idén érkező Puma SUV-nál is ez lesz a járható út. A másik a dízeleké, amiket azért a Ford nem írt le teljesen, mivel CO2-szempontból előnyösek, például a céges flottáknál, ahol a plug-in hibridek nem igazán bevethetők. A közepes modelleknél, mint a Mondeo, a klasszikus hibrid, míg a közepes SUV-oknál (Kuga) és hasznongépjárműveknél a konnektorról tölthető hibridek jelenthetik a megoldást. Mindössze egy biztos: akár a büntetés, akár az elektromosítás miatt, de drágábbak lesznek az autók.
Az is a furcsaságok közé sorolható, hogy míg a kis Fiesta kvázi épphogy meg tud felelni a fogyasztáscsökkentési szigornak, addig olyan modellek forgalmazása simán belefér, mint a hétüléses, kissé Range Rover-jellegű Explorer plug-in változatáé: 450 lóerő és 840 newtonméter, 40 km elektromos hatótávval és amúgy egy 3 literes, V6-os turbós benzinmotor Úgyhogy meg is jelenik Európában." - Ford Magyarország sajtótájékoztató.
Csak gratulálni tudok az Uniós bürokráciának...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Én abban is sírtam.Acme írta: ↑2020.01.01., szer. 21:54Az ND már élhetőbb méret, nekem éppen elfogadható (igaz, nem vezettem, csak beültem kicsit nézelődni).
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Az ND már élhetőbb méret, nekem éppen elfogadható (igaz, nem vezettem, csak beültem kicsit nézelődni).Vinkler írta: ↑2020.01.01., szer. 21:11Nem tudom, F40-ben még nem ültem.
Az MX-be konkrétan fizikai fájdalom tartózkodni. A kuplungpedál felett kell tartanom a bal lábam, nem tudom mellé tenni. A kettest csak úgy tudom behúzni, ha a jobb lábam betolom a fékpedál alá... borzalom...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
Az MX-be konkrétan fizikai fájdalom tartózkodni. A kuplungpedál felett kell tartanom a bal lábam, nem tudom mellé tenni. A kettest csak úgy tudom behúzni, ha a jobb lábam betolom a fékpedál alá... borzalom...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Nem tudom, F40-ben még nem ültem.Acme írta: ↑2020.01.01., szer. 20:18Miért, az F40 is nagyon kicsi belül? Szerencsére én eddig csak az MX-5 NB-ben éreztem magam szűkösen...
Az MX-be konkrétan fizikai fájdalom tartózkodni. A kuplungpedál felett kell tartanom a bal lábam, nem tudom mellé tenni. A kettest csak úgy tudom behúzni, ha a jobb lábam betolom a fékpedál alá... borzalom...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Miért, az F40 is nagyon kicsi belül? Szerencsére én eddig csak az MX-5 NB-ben éreztem magam szűkösen...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
Meg az összes McLarenbe, meg az...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az összes 911-be beférek.
Meg az összes McLarenbe, meg az...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Autós topik autósoknak
Neked azért szerintem nehéz sportkocsit választani a magasságod miatt Az még kevés, hogy tetszik, de bele is kell férni
Re: Autós topik autósoknak
Én elfogadnám!
Eladnám, és vennék rajta egy sorházat... A maradékból meg valami jó kis járós Porschét.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Sose kéne, de bármeddig el tudnám nézegetni!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Arra nem járok. Tavaly tavaszra szerveztünk egy autókázást a Transzfogarasi útra, amit sajnos ki kellett végül hagyjak. Azt azért sajnálom...revox írta: ↑2020.01.01., szer. 01:07Hozzánk képest volt gyors :)
De ez most pejoratíve gyors :) Románia ennyire haladós :) autópálya nincs és sűrűn települések.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
A belsejéről nem tettem fel fotókat, de az sem valami ígényes.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Konkrétan attól az első és hátsó vonószemtől hányingert kapok. Szerintem az első lökösre nem nagyon illik az a béna első splitter. Tudom, hogy Monk vagyok, de nekem hiányoznak a felniközepek.
A belsejéről nem tettem fel fotókat, de az sem valami ígényes.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
De ez most pejoratíve gyors :) Románia ennyire haladós :) autópálya nincs és sűrűn települések.
Re: Autós topik autósoknak
Hozzánk képest volt gyors :)
De ez most pejoratíve gyors :) Románia ennyire haladós :) autópálya nincs és sűrűn települések.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Autós topik autósoknak
BUÉK 2020!!!
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Tényleg nem csúnya. Mi baj vele? A lökős elég csúnyán lett ráaggatva, és a 18-as felnin porig ültetve tényleg csak versenypályán tudnám elképzelni, de különben jó a verda
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
No wide body, elég letisztult, mégis van vele bőven bajom...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Elég sokszor teszek meg egy 1170 km-es utat az évben, de általában 11-12 óra alatt letudom. Semmi őrültködés, de elég tempós haladás. Németországon belül a lehetőségekhez képest ami belefér. Igaz, az Ny Európa nagyrészt...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az annyira szerintem nem gyors.
Elég sokszor teszek meg egy 1170 km-es utat az évben, de általában 11-12 óra alatt letudom. Semmi őrültködés, de elég tempós haladás. Németországon belül a lehetőségekhez képest ami belefér. Igaz, az Ny Európa nagyrészt...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Egyébként gyors voltál,ha 600 kiki 9 óra. Nekünk debrecen-csíkszereda, igaz a tetőn bicajok voltak, de 8+ óra volt, pedig nyelet nyomtunk. Kb 450 km :)
Re: Autós topik autósoknak
Sok román migráns ( )jön ilyenkor haza németországból és italyból. Kisebb kategóriás, idősebb prémiumban fixen ők ülnek, az összes, otthonról hozott közlekedéskültúrájukkal. Sokat járunk ki a Bihar Hehységbe.. Látjuk,hogy közlekednek. Hullanak is. Egységnyi lakosságra eső közúti halálos kimenetelű balesetek számt tekintve csak Bulgária előzi mrg őket.Aszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 20:22Köszi mindenkinek az együttérzést!
A lényeg, hogy sikeresen megérkeztem.
Senkinek nem kívánom, se nem ajánlom a karácsony előtti hosszú autókázást. Ma bemutattam, hogyan kell megtenni 600 kilométert 9 és fél óra alatt...
Az M1 már reggel kvázi-katasztrófa volt, de nekem még szerencsém volt, állítólag délutánra telfes hosszában bedugult.
Az M3-on helyenként 80-100-zal lehetett haladni, mindhét sávban. Erre egyetlen “gyógyszer” van: el sem indulni. De ha már muszáj, akkor türelem türelem, és leszaromtabletta. Lassan de biztosan. És még ilyenkor is vannak vadbarmok, akik szerint előlük félre kellene mindenki álljon, mert ők bizony sietnek. Nagyon vicces jelenetnek voltam ma szemtanúja. Én a külső sávban haladtam, a belsőben ugyanaz volt a sebesség, kb 80. A belsőben kb 2 autónyival előttem egy Audi A4-es egyméterre, a másik A4-es seggében,villog, ide-oda cikázik, dudál, hogy a másik álljon félre. Na de a másiknak is felforrt az agyvize, gondolta megijeszti egy kicsit a seggbebújós-villogóst, es nyomott egy közepes féket. Csakhogy az ijesztegetés nem sikerült, mert a segbebújós nem tudodtt elég gyorsan reagálni, és rendesen belehajtott. Az egész forgalom megtorpant, mert ugyan tovább mentek, de azonnal ki akartak állni a belsőből a leállósávba. Az egyiket én engedtem be, végül mindkettő kiért a leállóba, tükörből csak annyit láttam, hogy gyorsan nyilnak az ajtók, szerintem mindketten vörösek voltak a dühtől, nem tartom kizártnak, hogy végül bunyó is lett belőle... Ja, mindkettőnek német rendszáma volt. Németek, peeersze.
Mivel csak épp “elugrottam” Marosvásárhelyre az édesanyámért (nem szabad az időseket egyedül hagyni karácsonykor, nagyon megviseli őket lelkileg...), a holnapi visszautunk remélhetőleg jobb lesz, bár holnapra országszerte esőt jósolnak....
Egyébként gyors voltál,ha 600 kiki 9 óra. Nekünk debrecen-csíkszereda, igaz a tetőn bicajok voltak, de 8+ óra volt, pedig nyelet nyomtunk. Kb 450 km :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vannak tuningok, amik nekem sem jönnek be, sőt alapból elég éles szemmel nézem ezeket. Akadnak azonban kivételek. Nem mindegyiket tudom megmagyarázni, ahogyan ezt a Liberty Walk 458 italia-t sem, de valahogy mégis bejön!Aszpirin írta: ↑2019.12.29., vas. 14:35Nekem nem, mert számomra ez pl. már ízléstelenül tuningolt (pl. azok a szegecselt kiszélesített kerékívek és a totál nem odaillő kerekek... pfuj... elülső spoiler pfuj ).
Az eredeti formájukban nagyon szépen felújított / karbantartott utcai verziókat viszont imádom (nézni )
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Autós topik autósoknak
Nem a kiszélesített,tuningoltra gondoltam, hanem a régebbi típusokraAszpirin írta: ↑2019.12.29., vas. 14:35Nekem nem, mert számomra ez pl. már ízléstelenül tuningolt (pl. azok a szegecselt kiszélesített kerékívek és a totál nem odaillő kerekek... pfuj... elülső spoiler pfuj ).
Az eredeti formájukban nagyon szépen felújított / karbantartott utcai verziókat viszont imádom (nézni )