antz írta: ↑2020.07.29., szer. 15:18
Sziasztok!
Vettem egy sokcsatornás erősítőt Csehországból aminek mint most, hogy hazaért hozzám kiderült, hogy az egyik csatornája nem működik. Szerviz nem tudja/nem éri meg javítani. Legalább a csatornák modulárisak így tudok a gyártótól modult rendelni ami nyilván jelentős tétel.
Van valamilyen jogorvoslati lehetőség / út ami ilyen esetben kijárható?
A vásárlási folyamat kb így nézett ki, a karantén időszak derekán:
- hirdetés a cseh "jófogáson"
- emailben lebeszéltük a részleteket, az erősítő jó
- Prágában élő munkatársamat megkértem segítsen lebonyolítani (nem hifizik)
- az ember elvitte hozzá az erősítőt, munkatársam kifizette. Az erősítő csatorna szinten mutatná elvileg ha baja van, bekapcsolásra minden csatorna oké volt, fotózták. Forrásra/hangralra kötve nem tudták kipróbálni hifipark híján.
- karantén végével munkatársam elhozta a vasat
- bekötöm működik, kivéve egy csatorna: okét mutat amíg nem kap jelet a csatorna, amint jelet kap letiltja
- szerviz szerint már próbálkoztak a javítással, hamar feladták
- ember már nem elérhető, megkeresésre nem reagál
Munkatársamat sem szeretném bevonni az ügybe, így is nagy szívességet tett, hogy átvette, tárolta majd elhozta.
Tanulópénz illetve hogyan ne csináljuk történet vagy lehet ebből valamit még kihozni szerintetek?