avl2 írta: ↑2020.03.24., kedd 12:52ez az en esetem:
sok logikat latok a fentiben, ami eltantorit a 4evszakos felöl, legkesöbb 1 ev mulva uj gumikat veszek (öregednek a nyari+telijeim). eddig azt gondoltam 4evszakos lesz, de a fentiek elgondolkoztatnak, illetve arra terelnek: ha 4evszakos, akkor nyari alapu (Michelin, Bridgestone), illetve a kerdesre: akiknek több szezon ota van 4evszakos, hogy latjak tapasztalat alapjan ezt ?
vagy: hany km-t (nyarat, telet) lehet kisauto, gyenge motor, azt sem kihasznalo vezetesi stilus mellett egy jo 4evszakossal menni ? (szerintem nekem nyari Michelin 100e km alatt sem kopik el)
illetve a fentit követve: inkabb tel elött erdemes 4evszakosra valtani, mert több telet, mint nyarat birhat (nyar faj neki kopásilag erösen)
Saját tapasztalat Michelin CrossClimate: 4,5 éves korában sem volt még 4mm alatt (~50.000km).
- Nyáron, száraz úton kicsit romlott a teljesítménye, de használható volt.
- Hóban gyenge volt (sok hó nem volt idén, szóval keveset teszteltem, új korában sem a hó az erőssége)
- Hideg (fagypont alatt), száraz úton idén már nagyon szar volt! Szerintem ebben érte el legelőször a csere szintet.