- Cobra.jpg (600.52 KiB) Megtekintve 2448 alkalommal
- 356.jpg (748.15 KiB) Megtekintve 2448 alkalommal
- nu.jpg (415 KiB) Megtekintve 2448 alkalommal
- 308.jpg (666.93 KiB) Megtekintve 2448 alkalommal
Sajnos a formán kívül nem nagy kaland a vas. Abból is látszik a hiányossága.
Én is csak a Daciára vettem 4 évszakostVinkler írta: ↑2020.03.29., vas. 15:21Az USA 4 évszakos abroncsait felejtsd el! Kuka mind, hiába van egy jó autón. Még a redneckek is lecserélik mondjuk egy Nitto-ra.
Az USA 4 évszakos abroncsait felejtsd el! Kuka mind, hiába van egy jó autón. Még a redneckek is lecserélik mondjuk egy Nitto-ra.
Mások a szokások: USA több államában 4 évszakos (Pirelli PZero Nero) a Ford Mustang GT gyári szerelése. Azért az élmény-autónak számít odaát is.
Acme írta: ↑2020.03.28., szomb. 23:47A CrossClimate nyárigumi-szerű. Hozzáteszem, amíg cserélgetős voltam, a téli ballonosabb is volt, a különbség emiatt nagyobb volt a téli-nyári között, mint azonos méretnél. Soha nem jutott eddig eszembe, hogy a 4 évszakos gumit a "vezetési élmény" alapján válasszamavl2 írta: ↑2020.03.28., szomb. 16:59tegnap még teli gumival mentem, igy eszembe jutott: 4evszakosoknal (melyiknel) milyen a "Fahrgefühl" (az erzet, viselkedesi erzet) ? mert tegnap a teliguminak erezhetöen melege volt, tul puhan, kenödösen viselkedett, nem szeretem ugy
ma meg feltettem a nyari gumis felniket, utolso szezonra evvel a gumival
óó az nekem sem jutna eszembe, hogy élmény alapján válasszak ! (lasd Honda Jazz, stb.)
4 évszakos abroncs esetében nincs élményfaktor. Ezt el kell fogadni, ez egy ECO választás.Acme írta: ↑2020.03.28., szomb. 23:47A CrossClimate nyárigumi-szerű. Hozzáteszem, amíg cserélgetős voltam, a téli ballonosabb is volt, a különbség emiatt nagyobb volt a téli-nyári között, mint azonos méretnél. Soha nem jutott eddig eszembe, hogy a 4 évszakos gumit a "vezetési élmény" alapján válasszamavl2 írta: ↑2020.03.28., szomb. 16:59tegnap még teli gumival mentem, igy eszembe jutott: 4evszakosoknal (melyiknel) milyen a "Fahrgefühl" (az erzet, viselkedesi erzet) ? mert tegnap a teliguminak erezhetöen melege volt, tul puhan, kenödösen viselkedett, nem szeretem ugy
ma meg feltettem a nyari gumis felniket, utolso szezonra evvel a gumival
A CrossClimate nyárigumi-szerű. Hozzáteszem, amíg cserélgetős voltam, a téli ballonosabb is volt, a különbség emiatt nagyobb volt a téli-nyári között, mint azonos méretnél. Soha nem jutott eddig eszembe, hogy a 4 évszakos gumit a "vezetési élmény" alapján válasszamavl2 írta: ↑2020.03.28., szomb. 16:59tegnap még teli gumival mentem, igy eszembe jutott: 4evszakosoknal (melyiknel) milyen a "Fahrgefühl" (az erzet, viselkedesi erzet) ? mert tegnap a teliguminak erezhetöen melege volt, tul puhan, kenödösen viselkedett, nem szeretem ugy
ma meg feltettem a nyari gumis felniket, utolso szezonra evvel a gumival
ez könnyü: en sehogy. eddig sosem vettem eszre semmit
igy van, de nekem nincs ilyen modernségem, mint TPMS.
Azért kíváncsi vagyok, hogy tudod őket otthon kicentírozni . Én nem szeretek vele foglalkozni, tárolni bár volna helyem, de inkább fizettem a gumisnak, hogy ne kelljen oda-vissza szállítani a gumikat (összekoszolja a csomagtartót). Két szett felni + nyomásszenzor szerintem kidobott pénz, de ha régi az autó és már megvan a felni, akkor nem olyan vészes.avl2 írta: ↑2020.03.25., szer. 09:21csak lamentalas/dilemmazas/hangosan gombolkozas (sicc):
en magam cserelem (175/65R14-nel nem olyan sulyos), igy az nem költseg, söt: legalabb alaposan atnezegetem akkor öket, nincs-e kezdödö bibi valahol
ha 4-4.5 evet lehet hasznalni, akkor azert nem olyan komoly sporolasi potencial szerintem/nekem, mert mondjuk egy külön nyarit illetve telit tudnek 6-7 evig hasznalni, azaz kb. 1.5szörös ideig, arban meg mennyi lenne ?
mondjuk ha 100 a 4evszakos is es talan a téli is, 85 a nyari, akkor az 185%, futasban meg 150%; o.k. még van különbseg, de nem olyan marha nagy, es viselkedesben (meg van tartalek szett, igaz 5-6 evesen talan mar nem is jobb, ...)
a masodik resszel erösen egyetértek, az elsö az vitathato (nem en vitatom, hanem vitathato szerintem) lasd tesztek, egyeni felhasznalok, különbözö körülmenyek, ..
csak lamentalas/dilemmazas/hangosan gombolkozas (sicc):
a masodik resszel erösen egyetértek, az elsö az vitathato (nem en vitatom, hanem vitathato szerintem) lasd tesztek, egyeni felhasznalok, különbözö körülmenyek, ..
Én megint ezt vettem, teljesen elégedett voltam vele . Kopás nem volt durva, de az anyaga felkeményedik idővel, így romlik a téli tapadás. A nagy "esést" 4 éves kora után tapasztaltam, az 8-9 nyugodt szezon (10 fölé már nem mennék). Félidőben megcseréltük az első-hátsó kerekeket, akkor kapott egy centírt a biztonság kedvéért, de nagyon jól tartotta magát. A gumis el volt ájulva Csak a csere-bere és tárolás árából tudtam venni egy új szettet.avl2 írta: ↑2020.03.24., kedd 18:54nahat, pedig ugy fel oraja akartam küldeni, ujra gepelem:Acme írta: ↑2020.03.24., kedd 17:42Saját tapasztalat Michelin CrossClimate: 4,5 éves korában sem volt még 4mm alatt (~50.000km).
- Nyáron, száraz úton kicsit romlott a teljesítménye, de használható volt.
- Hóban gyenge volt (sok hó nem volt idén, szóval keveset teszteltem, új korában sem a hó az erőssége)
- Hideg (fagypont alatt), száraz úton idén már nagyon szar volt! Szerintem ebben érte el legelőször a csere szintet.
szerinted ez nem keves ?
nekem (is) volt nehany teli es 1 nyari Michelin szettem, azokban szerintem kopasügyileg siman volt legalabb 80-100e km (könnyebb kocsik, kis teljesitmeny, nyugis stilus - mert nyilvan ezektöl is erösen függ)
ha minden ugyanaz, akkor 80-100e -hez kepest mondjuk 50-60e km nem olyan nagyon szép. ..bár igaz, ha 8-12e km / év, akkor 5-6évre is jó lehet, az meg mégiscsak o.k.