Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Sziasztok!
Tegnap letudtam a Tisza-tó körbetekerését a kis körön. Tiszafüred-Abádszalók felőli oldalon kezdtem és gondoltam a végére hagyom a csemegét,a Poroszló-füred közötti új szakaszt.Megálltam szépen a füredi kerékpáros centrumnál,majd saját országútimra pattanva elindultam.Igen ám,de merre? Jelzés,térkép semmi.Nem gond,mert végül is nem túl bonyolult út,csak a gátat kell megtalálni.Másodszorra meglett a gát,de közben volt egy pár száz méteres szakasz,tán az Albatrosz kemping előtt,nagyjából 5-tel mentem,de majd szétesett a bringa.Eszembe jutott,haza kéne jönni vagy én viszem a bringát!Végül is meglett a gát,majd elkezdtem feltornázni a sebességet.Ez kár volt,mert az út minősége nem volt optimális,leginkább rázott vagy/és darálta a gumit. Mondom,ez remek lesz 70km keresztül(később javult).Voltak poroszkáló bringások,nagyjából össze-vissza bóklásztak,de mikor meghallották a racsni hangot legalább észrevettek és lehúzódtak.Nem zavart annyira,mert nem versenypályán vagyunk,hanem a természetet kell élvezni,ami valóban szép.Mentem,mentem a nap sütött,a menetszél kellemes volt.A Kiskörei vízlépcső után,ez már visszafordító szakasz volt, az út minősége észrevehetően javult,itt már tempósan is lehetett jönni,már amikor a szél nem fújt szembe! Sarud,Poroszló,az emberk lézengtek,fürdőzgettek.Elérkeztem az új hídhoz,tényleg szép és tényleg új.És keskeny! És rázós! A tóra kilátás csodás volt legalább.Na ezen az új szakaszon annyian voltak! Az út egy idő után kisimult,lehet másik műszak precízebben dolgozott? Végül is megérte elmenni,már csak a táj miatt is.Leginkább montival és fürdőgatyával javasolnám a megkerülést. Még egy apróság az ivóvíz,arról érdemes gondoskodni vagy a strandbüféknél kell venni,esetleg a kikötőkben.
Tegnap letudtam a Tisza-tó körbetekerését a kis körön. Tiszafüred-Abádszalók felőli oldalon kezdtem és gondoltam a végére hagyom a csemegét,a Poroszló-füred közötti új szakaszt.Megálltam szépen a füredi kerékpáros centrumnál,majd saját országútimra pattanva elindultam.Igen ám,de merre? Jelzés,térkép semmi.Nem gond,mert végül is nem túl bonyolult út,csak a gátat kell megtalálni.Másodszorra meglett a gát,de közben volt egy pár száz méteres szakasz,tán az Albatrosz kemping előtt,nagyjából 5-tel mentem,de majd szétesett a bringa.Eszembe jutott,haza kéne jönni vagy én viszem a bringát!Végül is meglett a gát,majd elkezdtem feltornázni a sebességet.Ez kár volt,mert az út minősége nem volt optimális,leginkább rázott vagy/és darálta a gumit. Mondom,ez remek lesz 70km keresztül(később javult).Voltak poroszkáló bringások,nagyjából össze-vissza bóklásztak,de mikor meghallották a racsni hangot legalább észrevettek és lehúzódtak.Nem zavart annyira,mert nem versenypályán vagyunk,hanem a természetet kell élvezni,ami valóban szép.Mentem,mentem a nap sütött,a menetszél kellemes volt.A Kiskörei vízlépcső után,ez már visszafordító szakasz volt, az út minősége észrevehetően javult,itt már tempósan is lehetett jönni,már amikor a szél nem fújt szembe! Sarud,Poroszló,az emberk lézengtek,fürdőzgettek.Elérkeztem az új hídhoz,tényleg szép és tényleg új.És keskeny! És rázós! A tóra kilátás csodás volt legalább.Na ezen az új szakaszon annyian voltak! Az út egy idő után kisimult,lehet másik műszak precízebben dolgozott? Végül is megérte elmenni,már csak a táj miatt is.Leginkább montival és fürdőgatyával javasolnám a megkerülést. Még egy apróság az ivóvíz,arról érdemes gondoskodni vagy a strandbüféknél kell venni,esetleg a kikötőkben.
Re: Kerékpározás
remélem leszakítottad
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha eső nem lesz, lesz :)
de debrecen szépsége nem ebben rejlik, hanem a hortobágyi szélben :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Tegnap Szarka Gerivel is összefutottam, ott (is) szokta tolni Csepelen, ha jól rémlik ott lakik.
Re: Kerékpározás
160 többet árt,mint használ. kiemríti a tartalékokat teljesen. ez a táv még felnőtt,elit versenyzöknek is sok egyedül rendsezresen. de érdekes, ki kell próbálni, de ennyi :)
nekem egyszer 200 volt. 120ig élveztem, 160ig elvoltam, 180ig már nem tetszett, utána meg vártam ammegváltót persze,mikor leszálltam, jó volt, hogy ok,megvan, de többet nem mentem ekkorát. hosszúkat csak csapatban. manapságmeg, ehh... azt hagyjuk :) de találtam derbecenben egy kafa hegyet Hajdúszovát fele van klét autópálya felüljáró,viszonylag közel egymáshoz. tegnap kipróbáltam. emelkedőn nagytányér, nyelezés, aztán pihenő köztük. tök jól átmozgat... csak az asszonka már beadta az unalmast. nem fekszik neki a fulcrum speed. úgy túnik, nagy neki az 50-es felni. vagy még nincs hozzáerősödve. kell hozzá egy bizonyos erőnlét,hogy átszakítsd a gátat és betörd a kereket :)
nekem egyszer 200 volt. 120ig élveztem, 160ig elvoltam, 180ig már nem tetszett, utána meg vártam ammegváltót persze,mikor leszálltam, jó volt, hogy ok,megvan, de többet nem mentem ekkorát. hosszúkat csak csapatban. manapságmeg, ehh... azt hagyjuk :) de találtam derbecenben egy kafa hegyet Hajdúszovát fele van klét autópálya felüljáró,viszonylag közel egymáshoz. tegnap kipróbáltam. emelkedőn nagytányér, nyelezés, aztán pihenő köztük. tök jól átmozgat... csak az asszonka már beadta az unalmast. nem fekszik neki a fulcrum speed. úgy túnik, nagy neki az 50-es felni. vagy még nincs hozzáerősödve. kell hozzá egy bizonyos erőnlét,hogy átszakítsd a gátat és betörd a kereket :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én is ezt csináltam. Ahol kutat láttam, ott megálltam és tetőtől-talpig lelocsoltam magam a kulacsokkal. Plusz Dabason a benzinkúton vettem egy mandulás Magnumot.
Nem lesz gyakori "vendég" az ilyen hosszú táv, inkább több értelme van szvsz annak , amit Te is mentél. 80-100 kili, de legyen benne szint rendesen (most csak kíváncsi voltam, hogy meg tudom-e csinálni )
Re: Kerékpározás
nekem kb. 75km volt, de 1550m szinttel (Pilis 2szer atszelve) - felfele meg dölt,csöpögött, csorogtt rolam a viz (sikon nem), 2 kulacsnyit magamra locsoltam hütesnek is kutaknál, inni meg nem csak 3-4 kulacsnyi kellett
Re: Kerékpározás
Egy3bként ma én is kipróbáltam az asszony keróját. Őszinte megelepetés volt. Az látszott a geometrián,hogy elég racsingos, de megdöbbentően merev és gyorsul,mint a rosseb. Mondjuk ránézésre elég Cannondale (supersix evo) szögekkel van tele, azok meg elég jó támadógépek. De rendesen azt éreztem, nekem is kellene egy ilyen :) bár ezen még én is úgy néztem ki,mint egy bmx-en
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nagyon kafa kis g3pnek n3z ki!!!Szalon írta: ↑2020.06.30., kedd 20:41egy SL-6-os S-Works Tarmacot találtunk neki, Dura Ace szettel, meg gyári Roval CLX 32-es kerekekkel (amit majd néha el-el szándékozok majd vinni 1-2 dombosabb tekerésre) és Aerofly kormánnyal, amit hamarosan át is rakok az enyémre, mivel neki túl széles.... A bicajjal mentem egy kis kört én is, bár nekem azért nagyon kicsi, de elég szembetűnő változás az enyémhez képest, hogy mennyire kényelmesebb és jobban elnyeli a rezgéseket, úthibákat, viszont ez egyáltalán nem megy a merevség rovására... nem is értem ezt hogy sikerült megcsinálniuk így...
A titok nyitja pedig a hátsó támvilla viszonylag laposszögben történ befutása a nyeregcsőbe. A támvilla szöge és a kerék nyeregcsőtől való távolságával lehet jól játszani és centiken, félcentiken múlik, mi lesz a bicaj alapkaraktere. Olyan ez,mint a pinarello dogma és a tőle alig eltérő gan rs. Laikusnak egyformának is látja,de viselkedésük eltérő.
Grat hozzá, szép gép.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ebben az a durva, elvileg szabályosan teszi, persze nem 70-el...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ez a legfontosabb, hogy élvezi a bringázást. A többi már jön majd magától.A sikerélmények nagyon ösztönzően hatnak
Sajna én is belefutottam (tekertem) vasárnap a 35 fokba (szűk 160 kilit vállaltam be egyedül,de már nem tudtam visszacsinálni )
Sajna én is belefutottam (tekertem) vasárnap a 35 fokba (szűk 160 kilit vállaltam be egyedül,de már nem tudtam visszacsinálni )
Re: Kerékpározás
Köszi! A bringa biztos nem lesz szűk keresztmetszet egyikünknek sem egyhamar... :) Azért ő még nem tud 100km-t egyben letekerni, eddig 60 volt a max 1 fagyizással 40km-nél... Most hétvégén fellelkesült, hogy majd az új bringával menni fog a 100km... de csak szűk 80 lett a vége... mondjuk elég meleg lett hirtelen, pont a legmelegebbe mentünk sajnos. De azért látszik a régi és új bringa között a különbség, egy 50km-es kört kb 15-18 perccel teszünk meg gyorsabban, Stravan minden eddigi szegmense PR, meg sok szegmensben nők között már most benne van a top 10-ben, de még szoknia kell, 140km-t ment még csak vele összesen a pár nap alatt, de lelkes lett és nagyon tetszik neki. Neki amúgy nem számít a hátszél annyira, mert mindig mögöttem jön szélárnyékban.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Használjátok egészséggel és sok hátszéllel! Nagyon kellemes technika, erre szoktam mondani, hogy már nem a bringa a szűk keresztmetszet Ezzel meg sem kottyan egy százas
Az az SL7 pedig instant get számomra.
Re: Kerékpározás
Nekem sajnos nem jó, de esetleg későbbiekben egy dunántúli csoportos tekerésben szívesen benne lennék valamelyik hétvégén, bár útvonalat annyira nem tudnék most felajánlani, csak max Győr környékén, gondolom viszont az többeknek messze lenne...
Időközben csajomnak is sikerült megtalálni az én álom bringámat... de legalább nem hallgathatom innentől, hogy nekem könnyű, mert jobb a bicajom... Szóval egy SL-6-os S-Works Tarmacot találtunk neki, Dura Ace szettel, meg gyári Roval CLX 32-es kerekekkel (amit majd néha el-el szándékozok majd vinni 1-2 dombosabb tekerésre) és Aerofly kormánnyal, amit hamarosan át is rakok az enyémre, mivel neki túl széles.... A bicajjal mentem egy kis kört én is, bár nekem azért nagyon kicsi, de elég szembetűnő változás az enyémhez képest, hogy mennyire kényelmesebb és jobban elnyeli a rezgéseket, úthibákat, viszont ez egyáltalán nem megy a merevség rovására... nem is értem ezt hogy sikerült megcsinálniuk így... Kb 6,5 kg pedál nélkül, az enyémnél szerintem 1kg-al könnyebb kb.
Kíváncsian várom az új SL-7-es modellt, amit elvileg júli 20 körül mutatnak majd be, gondolom csak tárcsafékes verzió lesz már valamint integrált vezeték mentes kormány-váz kialakítás. Aero szempontból biztos sokat hoz majd, de gondolom nem egy álom a szerelése... Kíváncsi leszek, a Venge vajon megmarad-e a jövőben külön modellként mert eléggé olvadni látszik a határ a két modell között. Súlyben szerintem az új Tarmac simán 7kg alatt lesz tárcsa fékkel és 50-es kerekekkel... viszont a Venge se sokkal több 7,2-7,6 között szoktak lenni, persze vannak grammhuszárok, akik nagy peremes felnivel is beviszik 7kg alá... Szóval itt egy lesifotó elvileg az SL-7-ről:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Régi álmom volt egy igazán jó bringás szemcsi.(számomra ez az)
Online
Online
Re: Kerékpározás
A robogót meg a Simsont ne is mondd, ki nem állom ha a kerékpárúton jönnek,mindig mérgelődők magamban, a múltkor a hátam mögött jött egy robogós elsuhant azt hittem a közúton jön valami ,persze nem, mellettem jött el meg is ijedtem utánna is kiabáltam...revox írta: ↑2020.06.30., kedd 14:41nyilván. mondjuk felétek a kb 40 centi széles bringaút felsőtárkány irányába elég kafa a parasz, megyünk,aztán tolat kifele a kertből. mondom hé, aztán még ugat. aztán jött az asszony is,hogy végül is,mi mit keresünk az ő házuk előtt mondtam neki,hogy az anyukáját jöttünk +b.ni, de ha gondolja őt is is és aput is megoldjuk. de igazi nagy kocsogok voltak, de nyugtasson, máshol is így van. pedig akkor és ott szabályos akartam lenni (meg amúgy is húzta a bélrendszerem a tescoparkolóban vett lángos :) )
csordába,ha mentünk, aztán mondjuk épp ott adta ki a résztáv az 50-et. először kapott egy HÉ!-t, aztán már tömegesen HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!-t. általába ekkor már kisebb infarktussal ugranak az árokba, de ha ez se elég, telibehajtottunk, aztán vállal nyomtuk ki őket a fűre. felénk még divatos a bicajúton robogóval,meg simsonnal nyomni. simsonost márr toltam le vállal azért épp-csak megpöccintettem, mert én is elpattanhatok onnan, de azért éezze a törődést. nem taknyolt el, de igen meglepődött,meg beingott a simisomi
Re: Kerékpározás
nyilván. mondjuk felétek a kb 40 centi széles bringaút felsőtárkány irányába elég kafa a parasz, megyünk,aztán tolat kifele a kertből. mondom hé, aztán még ugat. aztán jött az asszony is,hogy végül is,mi mit keresünk az ő házuk előtt mondtam neki,hogy az anyukáját jöttünk +b.ni, de ha gondolja őt is is és aput is megoldjuk. de igazi nagy kocsogok voltak, de nyugtasson, máshol is így van. pedig akkor és ott szabályos akartam lenni (meg amúgy is húzta a bélrendszerem a tescoparkolóban vett lángos :) )
csordába,ha mentünk, aztán mondjuk épp ott adta ki a résztáv az 50-et. először kapott egy HÉ!-t, aztán már tömegesen HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!-t. általába ekkor már kisebb infarktussal ugranak az árokba, de ha ez se elég, telibehajtottunk, aztán vállal nyomtuk ki őket a fűre. felénk még divatos a bicajúton robogóval,meg simsonnal nyomni. simsonost márr toltam le vállal azért épp-csak megpöccintettem, mert én is elpattanhatok onnan, de azért éezze a törődést. nem taknyolt el, de igen meglepődött,meg beingott a simisomi
csordába,ha mentünk, aztán mondjuk épp ott adta ki a résztáv az 50-et. először kapott egy HÉ!-t, aztán már tömegesen HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!-t. általába ekkor már kisebb infarktussal ugranak az árokba, de ha ez se elég, telibehajtottunk, aztán vállal nyomtuk ki őket a fűre. felénk még divatos a bicajúton robogóval,meg simsonnal nyomni. simsonost márr toltam le vállal azért épp-csak megpöccintettem, mert én is elpattanhatok onnan, de azért éezze a törődést. nem taknyolt el, de igen meglepődött,meg beingott a simisomi
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
A főút azért gáz, mert mindig egyedül tekerek, és a magányos bringással szemben sokkal agresszívebbek a komplexusos tahók, mint mikor kisebb csoporttal van dolguk. Úgyhogy a számomra kisebb rosszat, a bringautat választom.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Te is jó embert lázítassz a bringautak marharépái ellen. Két kisebb balesetem volt kerékpárúton pár év alatt, meg több tucatnyi megúszás. Sablonosabb eseteket hagyjuk, de két irodalmi értékkel bíró epizód (ezeket éppen megúsztam): szemből érkezve, száz+ kilós hölgy tekerés közben mobiljába merülten csetelgetve, enyhe kanyarban a sávomba átcsorog, vagy a fiúcska, aki büszke anyai tekintettel övezve, váratlanul az út közepére lép, hogy egy zacskót durrantson el, ezzel megijesztve a kerítés mellett legelésző pónilovat. Ez utóbbi beillene egy drMáriás képcímnek is.revox írta: ↑2020.06.30., kedd 14:00gondolhatod... amikor néha bekényszerülünk a bicikliútra,mert kint posztolnak és a bamba az anyjával a csepel budapesttel áll keresztbe a bickiliúton és telefonál és te jössz sebesen, 180körüli pulzussal... szerinted, az állat,az megmozdul az emberben, vagy szó nélkül lefékez és illedelmesen elnézést kér,hogy tolva a kerékpárt megkerüli őket az árokparton
A főút azért gáz, mert mindig egyedül tekerek, és a magányos bringással szemben sokkal agresszívebbek a komplexusos tahók, mint mikor kisebb csoporttal van dolguk. Úgyhogy a számomra kisebb rosszat, a bringautat választom.
Re: Kerékpározás
gondolhatod... amikor néha bekényszerülünk a bicikliútra,mert kint posztolnak és a bamba az anyjával a csepel budapesttel áll keresztbe a bickiliúton és telefonál és te jössz sebesen, 180körüli pulzussal... szerinted, az állat,az megmozdul az emberben, vagy szó nélkül lefékez és illedelmesen elnézést kér,hogy tolva a kerékpárt megkerüli őket az árokparton
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12628
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jó biza! Nekem is az van.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Csütörtöktől megint lesz a Lidl-ben bringás akció. Ha kell valakinek bringás szerelőállvány, az 8,999 forintért vehet egy jól használható példányt. Annyit simán megér, bár én még csak 1,5 éve használom, de teljesen jól teszi a dolgát.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na jó, kicsit megnyugodtam. Akkor Revi ordít, Laci pofoz. Teljes biztonságban leszünk.
Re: Kerékpározás
Szerintem ezek csak majomkodnak és az új bicajútra izgultak rá,amit ha lehet,inkább mellőznék. Amikor arra jártunk, tiszta kosz,por,homok volt. Ilyen kerékpárútra én fel nem megyek. Ott a 33-as a gáron már kevesebben vannak,ha meg nem, csak nagyot kell ordítani és ugrálnak lefele a töltésről füred és poroszló között van kb 5-6-7 kili. A 33-ason lenyomjuk a gát meg már szélesebb. De szerintem bentebb ezuek a droidok már nem merészkednek. Jellemzően füreden kempingeznek,aztán áttekernek poroszulóra, aztán haza. Körbe kevesen vállalják be a turisutok közül.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu