Most adtad el a Pánt....tehát van pénz lóvéra....asebestyen írta: ↑2020.07.01., szer. 22:15
Áhh, szegény is vagyok meg kevés is egy sportos ezreshez.

Az ezresbe meg belenősz...

Többek közt én is.....

Most adtad el a Pánt....tehát van pénz lóvéra....asebestyen írta: ↑2020.07.01., szer. 22:15
Áhh, szegény is vagyok meg kevés is egy sportos ezreshez.
GSX-S 1000 nem jött szóba?
Hááát.... azzal is fenntartásaim vannak.asebestyen írta: ↑2020.07.01., szer. 21:54Akkor most mehetsz a bótba' az MT-ért.....![]()
Hááát.... azzal is fenntartásaim vannak.asebestyen írta: ↑2020.07.01., szer. 21:54Akkor most mehetsz a bótba' az MT-ért.....![]()
Akkor most mehetsz a bótba' az MT-ért.....
Nem szerettem egyáltalán.
Nem szerettem egyáltalán.
Ez most gondolom jó hír...
Szia!puha írta: ↑2020.06.30., kedd 21:51Kedves motorosok!
Segítséget kérnék abban, hogyan tudnék halkítani a kipufogómon, mielőtt a szomszédaim kaszát egyenesítenek. Suzuki VL1500, a gyárija már nincs meg. Ami rajta van, tényleg hangos, szalámivégű dupla cső. Tizenéve megvan már, de ma 2 év után először beindítottam, egyébként is van egy kis visszadurrogása hidegen, de most 1-2 perc kínlódás, indítózás után akkorát durrant, hogy még én is ugrottam egyet.
Utána már minden rendben volt, de az azért alapban is hangos. Szomszédaim (60 méter) jelezték, hogy felsírt 3 (!!!!!) gyerek a durranástól, és hát a gyerekek ilyenek, pláne 3,... nekem is van, több is. Na viszont, akkor ennek véget kell vetnem, mondtam, és most véget akarok vetni, hiszen a felhördülés komoly dolog, valami megoldás kell, hogyan halkulhat a kipufogóm. Eddig nem volt gond, mindig is próbáltam kultúrált lenni, ami a motorozást illeti (alig használom, km is alig van benne, mégis megtartom, talán a fiamnak...), sőt a közvetlen szomszédok imádják ( néhányat megfiatalítottam pár körrel), de mivel a szomszédok is változnak, .... meg egyébként is, kell valami megoldás, hogy halkuljon. Kérnék tehát segítséget, javaslatot.... ha van!
Nekünk már kb 2 éve, mindenbe 100-as megy, még a fűnyíróba is. Kenje a hajára az az idióta, amelyik kitalálta ezt az etanolos marhaságot.
Nálunk is többet fogyasztott az autónál és ráadásul nem is megy annyira, sajna ez van át kell térni a 100-ra
asebestyen írta: ↑2020.06.29., hétf. 17:48Én el se merném vinni a Vstromot, még szétrúgja a drága padjukat.![]()
![]()
![]()
![]()
Köszönöm...feket663 írta: ↑2020.06.29., hétf. 17:07Azt azért tudjad, hogy az a fékpad a legoptimistább az általam ismertek közül, volt egy műsor a 2010-es évek elején, abban ott a csont széria BMW S1000RR-t 200 lóerőnek mérték keréken, miközben jó esetben főtengelyen annyi. A másik két kolléga padjai is tök különböző értéket mutatnak, a motorom ugyanazzal a hardveres konfigurációval Gyöngyösön 187 lóerő volt, míg az Agomotorsnál 176, mindkettő érték keréken volt mérve.
Azt azért tudjad, hogy az a fékpad a legoptimistább az általam ismertek közül, volt egy műsor a 2010-es évek elején, abban ott a csont széria BMW S1000RR-t 200 lóerőnek mérték keréken, miközben jó esetben főtengelyen annyi. A másik két kolléga padjai is tök különböző értéket mutatnak, a motorom ugyanazzal a hardveres konfigurációval Gyöngyösön 187 lóerő volt, míg az Agomotorsnál 176, mindkettő érték keréken volt mérve.
Ha a teljesítmény növelésére gondosz, akkor arra egyértelműen nem a válasz....
Csak kíváncsiság vagy vannak valamiféle tervek is vele?