Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.07.02., csüt. 17:06
AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:23
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:
el kell menni, Drusza, megnézni :rolleyes: , oszt' megérted majd, mi-mié-mennyié-annyi... :yingyang:
Akkor ezek szerint ez az a kivétel lehet,ahol ténylegesen fedheti a valóságot, mármint az elvégzett munka, (Nem irreálisan) arányban van az árával. ;)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 16:03
revox írta:
2020.07.02., csüt. 15:40
ha ott lesz az a xar,akkor az úton -elvielg- nem lehet menni. de 10-15 ember egy bicikliúton nem tud edzeni.
A csapatnak kell adni útvonal engedélyt, hogy lehessen rendesen edzeni. Szerinted egy sportoló (ténylegesen versenyző)hol tudna normálisan edzeni? Biztosan nem a bringa úton. Csak adnak valami engedélyt, különben megb....ják a rendőrök is és a kormány, meg mindenki, aki ilyen módon elveszi az országúti bringások edzés lehetőségét. :smile51:
jelenleg van, mert van ott tiltott szakasz az autópálya felhajtó miatt, de nem tudni, ez meddig él. de valsz azt mondják,ott a bicikliút,nektek épült. köxi,mi nem kértük :) mondjuk mi(én + asszon) már kevésbé járunk arra,de a 33-as nagyhegyesi körforgalomban igen jól tudtak találkozni a debreceni,szoboszlói, balamznyújorki és böszörményi srácok és mentek tovább...
ha a 33-as kiesik, nincs olyan útvonal,ami mindenkinek jó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.07.02., csüt. 15:40
ha ott lesz az a xar,akkor az úton -elvielg- nem lehet menni. de 10-15 ember egy bicikliúton nem tud edzeni.
A csapatnak kell adni útvonal engedélyt, hogy lehessen rendesen edzeni. Szerinted egy sportoló (ténylegesen versenyző)hol tudna normálisan edzeni? Biztosan nem a bringa úton. Csak adnak valami engedélyt, különben megb....ják a rendőrök is és a kormány, meg mindenki, aki ilyen módon elveszi az országúti bringások edzés lehetőségét. :smile51:

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:23
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:
nekem is meg szokta ilyesmi ütni a fülem, mostanaban masikat hallottam a radioban ...a fenti az 86e HUF / m ...es vajon mennyi idö mulva töri at a gaz ??

de a fentinel vannak erösebbek is ...illetve ki tudja miert is ennyi: https://infostart.hu/belfold/2020/04/01 ... parozoknak
"Beemelték a helyére a Budapest és Szentendre közötti kerékpárút 36 méter hosszú hídjának elemeit. A mintegy 5,6 kilométer hosszú út részben a meglévő nyomvonalat felhasználva, részben pedig új nyomvonalon készül, és összesen mintegy 1 milliárdba forintba kerül...Az 1 milliárd forintos költségben már a területkiváltás is benne van."

az építöiparban sajátos a pénzelosztás, biztos 1milliard az anyag es melosköltseg, a sok "vízfej"lépcsö meg jotekonykodasbol van benne

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:37
revox írta:
2020.07.02., csüt. 15:30
AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:23
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:
óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)
Akkor csak a sajtónak még most volt érdeke(s) erről megmlékezni :rolleyes: :rolleyes:
most derültek ki a milliók :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:23
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:
egyébként én pl nem örülök a bringautaknak. most akarják derbecent összekötni nagyhegyessel,így hazavágják a 33-as úton az edzéslehetőséget. ha ott lesz az a xar,akkor az úton -elvielg- nem lehet menni. de 10-15 ember egy bicikliúton nem tud edzeni. egyébként semmi értelme,mert nagyhegyesről senki nem fog biciklivel dolgozni járni debrecenbe, messze van az átlagpolgárnak, semmi funkciója, az meg másik vicc,hogy maga a 33-as út a látóképi csárdától totál kihalt. a minősége is valsz 2 év után felejtős lesz, járhatatlan,aztán majd a kedvenc kis debrecen-hortobágy edzéstávon lehet majd folyton kötekedni a rend őreivel.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.07.02., csüt. 15:30
AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:23
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:
óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)
Akkor csak a sajtónak még most volt érdeke(s) erről megmlékezni :rolleyes: :rolleyes:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.02., csüt. 15:23
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:
óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. :smile30: Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek. :smile51:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.07.01., szer. 22:05
revox írta:
2020.07.01., szer. 21:54
pärt írta:
2020.07.01., szer. 20:59
Szép. És ezután jön a kenés? :P
Brutál edzett és polírozott csápgycsészék, kerámia golyszlik, két csepp műszerolaj,amit szétken. Csak olajfilm kell neki,mint a townshend tányércsapágynak ;)
No igen, de a Regákba se gépzsír dukál. Ellenben ez talán elbírna valami vastagabb anyagot is.

Amúgy tényleg szépen pörög, de most már értem, miért kell egy-két évente csapágyakat cserélgetned. :kapdelm:
Cserélni az iparit kell. Azok elkopnak hamar. A kóniszos jobban tolerálja az axiális terhelést, ipari kevésbé. Egyébként a quattroban egy nyári idényben kellett kétszer :)
Ez egyébként vadi új cult. Úgy voltam vele, így null kilóméteres a csapágy, ez a gyári kenése,amivel jött a csapágy. De a Speedbe én tettem 2 cseppet. Nincs ebben nagy varázslat, sima láncolaj is jó neki. Az is erős terhelésnek kitett szerkezet(már a lánc). Ennek ez a lényege,hogy a kenőanyag nem fékezi a golyókat. Elvileg 3/Watt/pedálfordulat, gyakorlatilag szerintem kb annyi, lehet vele rajolni, tyűűdeforoggg és kb ennyi. Nem azon a 3 watton fog múlni a 10% kaptató :) de tényleg mókás, hol tart az eleje, persze már sok-sok éve.
Egyébként van bontatlan full kerámia iparim is. Az is íg, forog. Aztán egyről letéptem a porvédőt, van e bene kenés... Van :D persze a porvédőt nem tudtam visszatenni :D de agyon belül van, elvileg porosodni nem tud,max odakúszik zsír, de nem akartam kivenni, mert szettben vannak a kerámia iparik/kerék.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.07.01., szer. 21:54
pärt írta:
2020.07.01., szer. 20:59
Szép. És ezután jön a kenés? :P
Brutál edzett és polírozott csápgycsészék, kerámia golyszlik, két csepp műszerolaj,amit szétken. Csak olajfilm kell neki,mint a townshend tányércsapágynak ;)
No igen, de a Regákba se gépzsír dukál. Ellenben ez talán elbírna valami vastagabb anyagot is.

Amúgy tényleg szépen pörög, de most már értem, miért kell egy-két évente csapágyakat cserélgetned. :kapdelm:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.07.01., szer. 20:59
Szép. És ezután jön a kenés? :P
Brutál edzett és polírozott csápgycsészék, kerámia golyszlik, két csepp műszerolaj,amit szétken. Csak olajfilm kell neki,mint a townshend tányércsapágynak ;)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szép. És ezután jön a kenés? :P

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Türelem csapágyat terem. Mire rámomdom egy csapágyra, hogy OK, kb 5-6 szor minimum állítok rajta, de valsz még többször... De... (nyugi,nem kottyan ;) ez a cult )

https://youtu.be/MlNsutcH7q8
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

richiesuk írta:
2020.07.01., szer. 14:04



...Magasabb fokozatban kis vibrálás érezhető s pedalokon, s ha csend van ehhez hasonló hangja van a gépnek, Tekeres kozben...

Ha tekered, akkor kizárt a racsnihang. ;) Ha üresben gurulsz, és a kattogás egy kerékfordulaton belül erősödik, gyengül ( a hang pulzál), azt a rotor belsejében nem egyenletesen eloszlatott kenőanyag okozza. Ez semmilyen gondot nem jelent; hosszabb használat után az anyag egyenletesen szétkenődik. Gyengébb agyaknál, ha nincs jól központosítva a rotor, szintén felléphet pulzálás- bár ez inkább az ősrégi, menetes agyakra volt jellemző.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

richiesuk írta:
2020.07.01., szer. 14:04
Sziasztok

Megvolt az első majd 30km.
Magasabb fokozatban kis vibrálás érezhető s pedalokon, s ha csend van ehhez hasonló hangja van a gépnek, Tekeres kozben.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1K6g6K ... ture=share

Ez normalis hang?


Leszedtem elől a láncot, s semmi hangja a Bottom Bracket-nek.

Lànc , vagy a váltó, vagy a hátsó agy lehet akkor.
Köszönöm
haccc, én nem tudom, mit kell figyelni rajta :) nem hallok semmi érdekeset. néha,mintha lenen olyan hangja a forgásnak,hogy a kerék nincs tökéletesen balanszírozva (szelep tömegét szokták kiegyensúlyozni ellenoldalon), de ilyen kerék esetén lehet egy szelep tömege elenyésző. de lehet én süket vagyok :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
richiesuk
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 137
Csatlakozott: 2015.11.05., csüt. 13:08
Értékelés: 13

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: richiesuk »

Sziasztok

Megvolt az első majd 30km.
Magasabb fokozatban kis vibrálás érezhető s pedalokon, s ha csend van ehhez hasonló hangja van a gépnek, Tekeres kozben.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1K6g6K ... ture=share

Ez normalis hang?


Leszedtem elől a láncot, s semmi hangja a Bottom Bracket-nek.

Lànc , vagy a váltó, vagy a hátsó agy lehet akkor.
Köszönöm
Teufel Connector 2 - Dynaudio Music 7

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.07.01., szer. 11:33
OFF
raneztem neten a Tisza tavi Ökocentrumra, eleg erdekesnek nez ki (ssoem jartam arra, csak 1984-ben Abadszalokon építötáborban: meggyszedés es akkori szamitogepnyomogatas: ABC-80, gyanitom azota más lett :-)

helyismeretesek: erdemes az Ökocentrumnal 1000 Ft-ert parkolni, vagy van valami jo egyeb tipp parkolasra ?

GPS-es csonakturan volt valaki ? olyasmire gondolok benevezni gyerekkel
részemről passz. mi mindig füredről megyünk és a lidl parkolóban hagyjuk az autót
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

OFF
raneztem neten a Tisza tavi Ökocentrumra, eleg erdekesnek nez ki (ssoem jartam arra, csak 1984-ben Abadszalokon építötáborban: meggyszedés es akkori szamitogepnyomogatas: ABC-80, gyanitom azota más lett :-)

helyismeretesek: erdemes az Ökocentrumnal 1000 Ft-ert parkolni, vagy van valami jo egyeb tipp parkolasra ?

GPS-es csonakturan volt valaki ? olyasmire gondolok benevezni gyerekkel

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

neati2 írta:
2020.07.01., szer. 09:46
Sziasztok!
Tegnap letudtam a Tisza-tó körbetekerését a kis körön. Tiszafüred-Abádszalók felőli oldalon kezdtem

fordítva jobb. aztán a kiskőrei híd után már a füldút is japán autópályának tűnik :) (bár ebben az évben még nem voltunk, nem tudom,mit művel a tél)
egyébként nem vészes,csak 8 barnal nem kell több a gumiba. max hátul 9, elől 8.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.01., szer. 09:48
revox írta:
2020.07.01., szer. 09:37
AAttila írta:
2020.07.01., szer. 09:24
Tegnap Szarka Gerivel is összefutottam, ott (is) szokta tolni Csepelen, ha jól rémlik ott lakik.
remélem leszakítottad ;peace;
És még hátra is kiabáltam neki, hogy Revox üzeni, hogy gyorsulj fel! ;peace;
(ugyanazokat a köröket csináltuk, csak ellentétes irányban, én szembe széllel és emelkedővel, ő pedig fordítva :D )
Azért van már a neve mellet az idén 90,540m szint :rolleyes:
bágátel :) ügyes gyerek volt, nálunk kezdte a komolyabb pályafutását és szépen fejlődött. csak Peák árnyékában nehéz volt érvényesülni, de azért itt-ott csurrant-cseppent neki is. Aztán tavaly az epronexnél behúzta a bajnoki mezt :) más kérdás, hogy az Epronex 12-15 fővel vonult fel, akkor épp neki adta ki. volt egy nagy adag szerencse benne, de ez ilyen sport :) Ha tőlem kérdezik meg,ki érdemelte azt a mezt, PályisCsabira voksolok, vagy Kiss Gerire. nagyon sokat dolgoztak a csapatért.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.07.01., szer. 09:37
AAttila írta:
2020.07.01., szer. 09:24
Tegnap Szarka Gerivel is összefutottam, ott (is) szokta tolni Csepelen, ha jól rémlik ott lakik.
remélem leszakítottad ;peace;
És még hátra is kiabáltam neki, hogy Revox üzeni, hogy gyorsulj fel! ;peace;
(ugyanazokat a köröket csináltuk, csak ellentétes irányban, én szembe széllel és emelkedővel, ő pedig fordítva :D )
Azért van már a neve mellet az idén 90,540m szint :rolleyes:

Avatar
neati2
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.03.11., csüt. 15:02
Értékelés: 12

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: neati2 »

Sziasztok!
Tegnap letudtam a Tisza-tó körbetekerését a kis körön. Tiszafüred-Abádszalók felőli oldalon kezdtem és gondoltam a végére hagyom a csemegét,a Poroszló-füred közötti új szakaszt.Megálltam szépen a füredi kerékpáros centrumnál,majd saját országútimra pattanva elindultam.Igen ám,de merre? Jelzés,térkép semmi.Nem gond,mert végül is nem túl bonyolult út,csak a gátat kell megtalálni.Másodszorra meglett a gát,de közben volt egy pár száz méteres szakasz,tán az Albatrosz kemping előtt,nagyjából 5-tel mentem,de majd szétesett a bringa.Eszembe jutott,haza kéne jönni vagy én viszem a bringát!Végül is meglett a gát,majd elkezdtem feltornázni a sebességet.Ez kár volt,mert az út minősége nem volt optimális,leginkább rázott vagy/és darálta a gumit. Mondom,ez remek lesz 70km keresztül(később javult).Voltak poroszkáló bringások,nagyjából össze-vissza bóklásztak,de mikor meghallották a racsni hangot legalább észrevettek és lehúzódtak.Nem zavart annyira,mert nem versenypályán vagyunk,hanem a természetet kell élvezni,ami valóban szép.Mentem,mentem a nap sütött,a menetszél kellemes volt.A Kiskörei vízlépcső után,ez már visszafordító szakasz volt, az út minősége észrevehetően javult,itt már tempósan is lehetett jönni,már amikor a szél nem fújt szembe! Sarud,Poroszló,az emberk lézengtek,fürdőzgettek.Elérkeztem az új hídhoz,tényleg szép és tényleg új.És keskeny! És rázós! A tóra kilátás csodás volt legalább.Na ezen az új szakaszon annyian voltak! Az út egy idő után kisimult,lehet másik műszak precízebben dolgozott? Végül is megérte elmenni,már csak a táj miatt is.Leginkább montival és fürdőgatyával javasolnám a megkerülést. Még egy apróság az ivóvíz,arról érdemes gondoskodni vagy a strandbüféknél kell venni,esetleg a kikötőkben.
20200630_152257.jpg
20200630_152257.jpg (822.8 KiB) Megtekintve 1609 alkalommal

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.01., szer. 09:24
Tegnap Szarka Gerivel is összefutottam, ott (is) szokta tolni Csepelen, ha jól rémlik ott lakik.
remélem leszakítottad ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.01., szer. 09:21
revox írta:
2020.07.01., szer. 09:08
de találtam derbecenben egy kafa hegyet :D
Akkor legközelebb, amikor arra megyek, átmozgatjuk magunkat azon a "két hegyen" párszor oda-vissza,csak úgy a hecc kedvéért ;) ;peace;
ha eső nem lesz, lesz :) :smile32:
de debrecen szépsége nem ebben rejlik, hanem a hortobágyi szélben :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”