Akkor ezek szerint ez az a kivétel lehet,ahol ténylegesen fedheti a valóságot, mármint az elvégzett munka, (Nem irreálisan) arányban van az árával.trane írta: ↑2020.07.02., csüt. 17:06el kell menni, Drusza, megnézni , oszt' megérted majd, mi-mié-mennyié-annyi...AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
jelenleg van, mert van ott tiltott szakasz az autópálya felhajtó miatt, de nem tudni, ez meddig él. de valsz azt mondják,ott a bicikliút,nektek épült. köxi,mi nem kértük :) mondjuk mi(én + asszon) már kevésbé járunk arra,de a 33-as nagyhegyesi körforgalomban igen jól tudtak találkozni a debreceni,szoboszlói, balamznyújorki és böszörményi srácok és mentek tovább...AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 16:03A csapatnak kell adni útvonal engedélyt, hogy lehessen rendesen edzeni. Szerinted egy sportoló (ténylegesen versenyző)hol tudna normálisan edzeni? Biztosan nem a bringa úton. Csak adnak valami engedélyt, különben megb....ják a rendőrök is és a kormány, meg mindenki, aki ilyen módon elveszi az országúti bringások edzés lehetőségét.
ha a 33-as kiesik, nincs olyan útvonal,ami mindenkinek jó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A csapatnak kell adni útvonal engedélyt, hogy lehessen rendesen edzeni. Szerinted egy sportoló (ténylegesen versenyző)hol tudna normálisan edzeni? Biztosan nem a bringa úton. Csak adnak valami engedélyt, különben megb....ják a rendőrök is és a kormány, meg mindenki, aki ilyen módon elveszi az országúti bringások edzés lehetőségét.
Re: Kerékpározás
nekem is meg szokta ilyesmi ütni a fülem, mostanaban masikat hallottam a radioban ...a fenti az 86e HUF / m ...es vajon mennyi idö mulva töri at a gaz ??AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
de a fentinel vannak erösebbek is ...illetve ki tudja miert is ennyi: https://infostart.hu/belfold/2020/04/01 ... parozoknak
"Beemelték a helyére a Budapest és Szentendre közötti kerékpárút 36 méter hosszú hídjának elemeit. A mintegy 5,6 kilométer hosszú út részben a meglévő nyomvonalat felhasználva, részben pedig új nyomvonalon készül, és összesen mintegy 1 milliárdba forintba kerül...Az 1 milliárd forintos költségben már a területkiváltás is benne van."
az építöiparban sajátos a pénzelosztás, biztos 1milliard az anyag es melosköltseg, a sok "vízfej"lépcsö meg jotekonykodasbol van benne
Re: Kerékpározás
most derültek ki a milliókAAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:37Akkor csak a sajtónak még most volt érdeke(s) erről megmlékeznirevox írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:30óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
egyébként én pl nem örülök a bringautaknak. most akarják derbecent összekötni nagyhegyessel,így hazavágják a 33-as úton az edzéslehetőséget. ha ott lesz az a xar,akkor az úton -elvielg- nem lehet menni. de 10-15 ember egy bicikliúton nem tud edzeni. egyébként semmi értelme,mert nagyhegyesről senki nem fog biciklivel dolgozni járni debrecenbe, messze van az átlagpolgárnak, semmi funkciója, az meg másik vicc,hogy maga a 33-as út a látóképi csárdától totál kihalt. a minősége is valsz 2 év után felejtős lesz, járhatatlan,aztán majd a kedvenc kis debrecen-hortobágy edzéstávon lehet majd folyton kötekedni a rend őreivel.AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Akkor csak a sajtónak még most volt érdeke(s) erről megmlékeznirevox írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:30óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
Re: Kerékpározás
óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
Re: Kerékpározás
Cserélni az iparit kell. Azok elkopnak hamar. A kóniszos jobban tolerálja az axiális terhelést, ipari kevésbé. Egyébként a quattroban egy nyári idényben kellett kétszer :)
Ez egyébként vadi új cult. Úgy voltam vele, így null kilóméteres a csapágy, ez a gyári kenése,amivel jött a csapágy. De a Speedbe én tettem 2 cseppet. Nincs ebben nagy varázslat, sima láncolaj is jó neki. Az is erős terhelésnek kitett szerkezet(már a lánc). Ennek ez a lényege,hogy a kenőanyag nem fékezi a golyókat. Elvileg 3/Watt/pedálfordulat, gyakorlatilag szerintem kb annyi, lehet vele rajolni, tyűűdeforoggg és kb ennyi. Nem azon a 3 watton fog múlni a 10% kaptató :) de tényleg mókás, hol tart az eleje, persze már sok-sok éve.
Egyébként van bontatlan full kerámia iparim is. Az is íg, forog. Aztán egyről letéptem a porvédőt, van e bene kenés... Van persze a porvédőt nem tudtam visszatenni de agyon belül van, elvileg porosodni nem tud,max odakúszik zsír, de nem akartam kivenni, mert szettben vannak a kerámia iparik/kerék.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
No igen, de a Regákba se gépzsír dukál. Ellenben ez talán elbírna valami vastagabb anyagot is.
Amúgy tényleg szépen pörög, de most már értem, miért kell egy-két évente csapágyakat cserélgetned.
Re: Kerékpározás
Brutál edzett és polírozott csápgycsészék, kerámia golyszlik, két csepp műszerolaj,amit szétken. Csak olajfilm kell neki,mint a townshend tányércsapágynak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szép. És ezután jön a kenés?
Re: Kerékpározás
Türelem csapágyat terem. Mire rámomdom egy csapágyra, hogy OK, kb 5-6 szor minimum állítok rajta, de valsz még többször... De... (nyugi,nem kottyan ez a cult )
https://youtu.be/MlNsutcH7q8
https://youtu.be/MlNsutcH7q8
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha tekered, akkor kizárt a racsnihang. Ha üresben gurulsz, és a kattogás egy kerékfordulaton belül erősödik, gyengül ( a hang pulzál), azt a rotor belsejében nem egyenletesen eloszlatott kenőanyag okozza. Ez semmilyen gondot nem jelent; hosszabb használat után az anyag egyenletesen szétkenődik. Gyengébb agyaknál, ha nincs jól központosítva a rotor, szintén felléphet pulzálás- bár ez inkább az ősrégi, menetes agyakra volt jellemző.
Re: Kerékpározás
haccc, én nem tudom, mit kell figyelni rajta :) nem hallok semmi érdekeset. néha,mintha lenen olyan hangja a forgásnak,hogy a kerék nincs tökéletesen balanszírozva (szelep tömegét szokták kiegyensúlyozni ellenoldalon), de ilyen kerék esetén lehet egy szelep tömege elenyésző. de lehet én süket vagyokrichiesuk írta: ↑2020.07.01., szer. 14:04Sziasztok
Megvolt az első majd 30km.
Magasabb fokozatban kis vibrálás érezhető s pedalokon, s ha csend van ehhez hasonló hangja van a gépnek, Tekeres kozben.
https://www.youtube.com/watch?v=Y1K6g6K ... ture=share
Ez normalis hang?
Leszedtem elől a láncot, s semmi hangja a Bottom Bracket-nek.
Lànc , vagy a váltó, vagy a hátsó agy lehet akkor.
Köszönöm
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Sziasztok
Megvolt az első majd 30km.
Magasabb fokozatban kis vibrálás érezhető s pedalokon, s ha csend van ehhez hasonló hangja van a gépnek, Tekeres kozben.
https://www.youtube.com/watch?v=Y1K6g6K ... ture=share
Ez normalis hang?
Leszedtem elől a láncot, s semmi hangja a Bottom Bracket-nek.
Lànc , vagy a váltó, vagy a hátsó agy lehet akkor.
Köszönöm
Megvolt az első majd 30km.
Magasabb fokozatban kis vibrálás érezhető s pedalokon, s ha csend van ehhez hasonló hangja van a gépnek, Tekeres kozben.
https://www.youtube.com/watch?v=Y1K6g6K ... ture=share
Ez normalis hang?
Leszedtem elől a láncot, s semmi hangja a Bottom Bracket-nek.
Lànc , vagy a váltó, vagy a hátsó agy lehet akkor.
Köszönöm
Teufel Connector 2 - Dynaudio Music 7
Re: Kerékpározás
részemről passz. mi mindig füredről megyünk és a lidl parkolóban hagyjuk az autótavl2 írta: ↑2020.07.01., szer. 11:33OFF
raneztem neten a Tisza tavi Ökocentrumra, eleg erdekesnek nez ki (ssoem jartam arra, csak 1984-ben Abadszalokon építötáborban: meggyszedés es akkori szamitogepnyomogatas: ABC-80, gyanitom azota más lett :-)
helyismeretesek: erdemes az Ökocentrumnal 1000 Ft-ert parkolni, vagy van valami jo egyeb tipp parkolasra ?
GPS-es csonakturan volt valaki ? olyasmire gondolok benevezni gyerekkel
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
OFF
raneztem neten a Tisza tavi Ökocentrumra, eleg erdekesnek nez ki (ssoem jartam arra, csak 1984-ben Abadszalokon építötáborban: meggyszedés es akkori szamitogepnyomogatas: ABC-80, gyanitom azota más lett :-)
helyismeretesek: erdemes az Ökocentrumnal 1000 Ft-ert parkolni, vagy van valami jo egyeb tipp parkolasra ?
GPS-es csonakturan volt valaki ? olyasmire gondolok benevezni gyerekkel
raneztem neten a Tisza tavi Ökocentrumra, eleg erdekesnek nez ki (ssoem jartam arra, csak 1984-ben Abadszalokon építötáborban: meggyszedés es akkori szamitogepnyomogatas: ABC-80, gyanitom azota más lett :-)
helyismeretesek: erdemes az Ökocentrumnal 1000 Ft-ert parkolni, vagy van valami jo egyeb tipp parkolasra ?
GPS-es csonakturan volt valaki ? olyasmire gondolok benevezni gyerekkel
Re: Kerékpározás
fordítva jobb. aztán a kiskőrei híd után már a füldút is japán autópályának tűnik :) (bár ebben az évben még nem voltunk, nem tudom,mit művel a tél)
egyébként nem vészes,csak 8 barnal nem kell több a gumiba. max hátul 9, elől 8.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
bágátel :) ügyes gyerek volt, nálunk kezdte a komolyabb pályafutását és szépen fejlődött. csak Peák árnyékában nehéz volt érvényesülni, de azért itt-ott csurrant-cseppent neki is. Aztán tavaly az epronexnél behúzta a bajnoki mezt :) más kérdás, hogy az Epronex 12-15 fővel vonult fel, akkor épp neki adta ki. volt egy nagy adag szerencse benne, de ez ilyen sport :) Ha tőlem kérdezik meg,ki érdemelte azt a mezt, PályisCsabira voksolok, vagy Kiss Gerire. nagyon sokat dolgoztak a csapatért.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
És még hátra is kiabáltam neki, hogy Revox üzeni, hogy gyorsulj fel!
(ugyanazokat a köröket csináltuk, csak ellentétes irányban, én szembe széllel és emelkedővel, ő pedig fordítva )
Azért van már a neve mellet az idén 90,540m szint
Re: Kerékpározás
Sziasztok!
Tegnap letudtam a Tisza-tó körbetekerését a kis körön. Tiszafüred-Abádszalók felőli oldalon kezdtem és gondoltam a végére hagyom a csemegét,a Poroszló-füred közötti új szakaszt.Megálltam szépen a füredi kerékpáros centrumnál,majd saját országútimra pattanva elindultam.Igen ám,de merre? Jelzés,térkép semmi.Nem gond,mert végül is nem túl bonyolult út,csak a gátat kell megtalálni.Másodszorra meglett a gát,de közben volt egy pár száz méteres szakasz,tán az Albatrosz kemping előtt,nagyjából 5-tel mentem,de majd szétesett a bringa.Eszembe jutott,haza kéne jönni vagy én viszem a bringát!Végül is meglett a gát,majd elkezdtem feltornázni a sebességet.Ez kár volt,mert az út minősége nem volt optimális,leginkább rázott vagy/és darálta a gumit. Mondom,ez remek lesz 70km keresztül(később javult).Voltak poroszkáló bringások,nagyjából össze-vissza bóklásztak,de mikor meghallották a racsni hangot legalább észrevettek és lehúzódtak.Nem zavart annyira,mert nem versenypályán vagyunk,hanem a természetet kell élvezni,ami valóban szép.Mentem,mentem a nap sütött,a menetszél kellemes volt.A Kiskörei vízlépcső után,ez már visszafordító szakasz volt, az út minősége észrevehetően javult,itt már tempósan is lehetett jönni,már amikor a szél nem fújt szembe! Sarud,Poroszló,az emberk lézengtek,fürdőzgettek.Elérkeztem az új hídhoz,tényleg szép és tényleg új.És keskeny! És rázós! A tóra kilátás csodás volt legalább.Na ezen az új szakaszon annyian voltak! Az út egy idő után kisimult,lehet másik műszak precízebben dolgozott? Végül is megérte elmenni,már csak a táj miatt is.Leginkább montival és fürdőgatyával javasolnám a megkerülést. Még egy apróság az ivóvíz,arról érdemes gondoskodni vagy a strandbüféknél kell venni,esetleg a kikötőkben.
Tegnap letudtam a Tisza-tó körbetekerését a kis körön. Tiszafüred-Abádszalók felőli oldalon kezdtem és gondoltam a végére hagyom a csemegét,a Poroszló-füred közötti új szakaszt.Megálltam szépen a füredi kerékpáros centrumnál,majd saját országútimra pattanva elindultam.Igen ám,de merre? Jelzés,térkép semmi.Nem gond,mert végül is nem túl bonyolult út,csak a gátat kell megtalálni.Másodszorra meglett a gát,de közben volt egy pár száz méteres szakasz,tán az Albatrosz kemping előtt,nagyjából 5-tel mentem,de majd szétesett a bringa.Eszembe jutott,haza kéne jönni vagy én viszem a bringát!Végül is meglett a gát,majd elkezdtem feltornázni a sebességet.Ez kár volt,mert az út minősége nem volt optimális,leginkább rázott vagy/és darálta a gumit. Mondom,ez remek lesz 70km keresztül(később javult).Voltak poroszkáló bringások,nagyjából össze-vissza bóklásztak,de mikor meghallották a racsni hangot legalább észrevettek és lehúzódtak.Nem zavart annyira,mert nem versenypályán vagyunk,hanem a természetet kell élvezni,ami valóban szép.Mentem,mentem a nap sütött,a menetszél kellemes volt.A Kiskörei vízlépcső után,ez már visszafordító szakasz volt, az út minősége észrevehetően javult,itt már tempósan is lehetett jönni,már amikor a szél nem fújt szembe! Sarud,Poroszló,az emberk lézengtek,fürdőzgettek.Elérkeztem az új hídhoz,tényleg szép és tényleg új.És keskeny! És rázós! A tóra kilátás csodás volt legalább.Na ezen az új szakaszon annyian voltak! Az út egy idő után kisimult,lehet másik műszak precízebben dolgozott? Végül is megérte elmenni,már csak a táj miatt is.Leginkább montival és fürdőgatyával javasolnám a megkerülést. Még egy apróság az ivóvíz,arról érdemes gondoskodni vagy a strandbüféknél kell venni,esetleg a kikötőkben.
Re: Kerékpározás
remélem leszakítottad
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha eső nem lesz, lesz :)
de debrecen szépsége nem ebben rejlik, hanem a hortobágyi szélben :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu