Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.08., szer. 11:50
revox írta:
2020.07.08., szer. 11:46


29-el? :D
asszony rákapott a binyóra, most nem szabad elengedni a dolgot. várom,hogy begyorsuljon, de még nem lehet veretni. amikor belejön,egész jókat lehet tréningezni, csak még odébb van.
Nana, ősszel meg majd ő áll be 40-nel eléd a Hortobágyon, hogy lobogj egy kicsit hátul :D :D
tegnap majdnem meglett a 31.. (30,8) az a 29hez képest nagy lépés... úgyhogy, erősítsetek,mert tiszatóra már bikán viszem,oszt nehogy megszégyenítse a hímeket :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

itt az a vicces, nem tusni, melyik a durvább. a max, vagy a nyugalmi. külön-külön is szép, együtt meg igen széles pulzuspalettát mutat. de szerintem sokat ment ő átlag 180 körül, vélhetően húzta feflele. egy versenytracket érdemes lenne látni, csak főként hegyibringázott, aztán az más. mivel jó volt, elől ment,így tudta vinni a saját tempóját, nem kényszerítették mások emelésre, de nyilván elől haladni is fent lehetett az egekben.

az az igazság, idővel ezt el kell engeni. én már nem megyek 170 fölé, de azt se szoktam elérnil, bár már nem mérem,de tudom, mikor vagyok 150-en,170-en, 190-en. mostanában inkább 150. nem kéne egyszer leesni a bringáról.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7192
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Zerge:

SPORT

Született: 1974-ben születtem
188cm / 77-82kg
nyugalmi pulzus : 38
VO2max : 75
Vitálkapacitás: 6,52 liter
Max légzési térfogat (MVV): 244 liter/perc
Max tejsav: 6,79 mmol/l
Max pulzus: 195
anaerob küszöb: 190
aerob Küszöb: 178
Teljesítmény: 650W (11 lépcsőben 2 percenként emelve)
Sportág: Kerékpár

:D :D
Anaerob küszöb 190, nyugalmi pulzus 38. Azt a k.... :smile53: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.08., szer. 16:01
Én 46 vagyok. 177 volt az eddigi legmagasabb mért adatom, bár az is igaz, még nem ájultam le a bringáról sosem. Talán 2 workout volt görgőn, ami odavágott rendesen.
Kinn általában 132-138 szokott az átlagom lenni. Tempónál 152-168 , tartósabb igénybevételnél megy 170 fölé, de az nem tart túl sokáig (pörgős résztávok, mászás egy ideig) 130 alatt szoktam télen a kilit gyűjteni.
ez a normális. az enyém extrém magas ebben a korban. 16évesek mennek 200 fölé.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5160
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Én 46 vagyok. 177 volt az eddigi legmagasabb mért adatom, bár az is igaz, még nem ájultam le a bringáról sosem. Talán 2 workout volt görgőn, ami odavágott rendesen.
Kinn általában 132-138 szokott az átlagom lenni. Tempónál 152-168 , tartósabb igénybevételnél megy 170 fölé, de az nem tart túl sokáig (pörgős résztávok, mászás egy ideig) 130 alatt szoktam télen a kilit gyűjteni.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

apropó! 3500 kili, ehh, az nem kevés, még most vetted :) :smile32: leborulok.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

a zónák arányosítottak. így Neked kell lemérned a maxot egyszer és azt megadni maxnak egy kalkulátornak,ami utána dobja a zónákat, bár így,hogy 1-es, az olyan semmi. van melegító,zsírégető,aerob,anaerob és max,plusz az egyéb,ami melegítőnél is kevesebb.

ez a test és koradatokból mért eléggé becsapós lehet. nekem kellett mennem terheléses ekg-ra a master liszensz miatt. akkor voltam vagy 44 éves, gondoltam,ártani nem árt,ha látom mi zajlik bennem. a maxom asszem 205bpm volt. nos, a gép kiadta,hogy az adataim alapján a maxom kb 157, így a gép addig enged. mondom a dokinak,hogy 157-nél még ásítozok a bicajon, engem az érdekel, ha már itt vagyok, fent mi zajlik 190 körül. aztán közölték, hogy a gép ennyit hoz maxnak, ennyinél meg fog állni. nem is jutottam el a program végéig. az utolsó előtti fokozaton elértem a 157-et. de vélhetően, mivel már cak egy fokozat volt, szerintem 163-nál nem ment volna fentebb.

vixont a maxodat megtalálni nem egyszerű. azt én is minidg versenyen hoztam, amikor nagyon menni kell. értelmes keretek között nehéz eljutni a maxhoz, mert a szervezet megálljt parancsol. azért elmesélem,hogy 190 körüli pulzusnál volt már,hogy halucináltam. ott volt egy ház, vörös, köporozott, fehér ablakkeretekkel. mai napig látom magam előtt. egy kisodródást mentettem és ügyes voltam,hogy nem mentem neki a háznak. csakhogy, köv héten elmentem, megnézni azt a kaynart és nincs ott semmi :D de volt olyan, 200bpm fölötti hajrában, a célbaérés után még gurultam 5-6km-t mire feleszméltem,hogy vissza kellene fordulni. akkor volt a pulzusom 170-en...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2020.07.08., szer. 11:05
decsendvan :rolleyes:
IMG_1763.jpg
IMG_1763.jpg (2.81 MiB) Megtekintve 1314 alkalommal
Én szerelgettem kicsit, megjöttek végre az új gumik (6 hét alatt), a hátsó már nagyon végét járta, volt rajta 1 nagyobb vágás, amit nem tömített el a folyadék már (tömlő nélküli Conti 5000) elég rendesen, így szenvedés volt, mert kb 30-40km alatt leengedett 2 bar környékére, bár annál lejjebb nem ment, szóval tetszik a tömlő nélküli felállás, számomra teljesen élhető, út szélén még nem maradtam, pedig nem viszek semmit magammal. Tömítő folyadék nem maradt igazából a kerékben, azt lehetett volna pótolni, de 3500 km-t mentek már a Contik, így a hátsót cseréltem, kopásjelzőből ítélve nem túl sok maradt benne. Az új S-works gumi könnyen felment, Valamint sima pumpával is fel tudtam 2 perc alatt fújni, nem volt semmi probléma. Az elsőt még nem cseréltem le, nyúzom még, ameddig bírja. :rolleyes:

Valamint megérkezett az új Garmin 1030 Edge Plus is, Még sajnos nem annyira volt időm nyomkodni, csak használni... Amitől tartottam, hogy elég Androidos jellege van én meg eléggé iPhonos vagyok... szóval a kezelhetősége számomra nem a legfelhasználó barátabb, de ezen kívül más negatívot nem tudok róla még mondani, igazából mindent be lehet rajta állítani, csak idő és energia kérdése... Pulzusmérő, pedálfordulat és sebességmérő szenzoros csomagot vettem, így már nem vakon tekerek... :) Nagysága nem zavaró, gyári felfogatóján van és nagyon stabil.

Hazai Garmin forgalmazóval beszéltem wattmérős pedál ügyében, igazából finoman lebeszélt, hogy most vegyek, mert hamarosan abból is jön az új, úgyhogy szerintem megvárom, milyen lesz majd.

Mivel látom már a pulzusom, ezért próbálok annak figyelembevételével menni, edzéstervet összerakni...
Viszont ahány helyen olvasok, annyi féle képpen számítják a zónákat... és vannak elég eltérő osztások... pl az egyik felosztás szerint egy 140-es pulzus még az első zónába tartozik, másik szerint már a 3-as zónába...

Mit ajánlanátok, ami alapján korrekten be lehet határolni? Valamint ti hogy határozzátok meg a max pulzust?
Példaként számomra (33 éves vagyok, 83kg, 184cm magas) a következőket találtam:

A variáció: Garmin
Max: 189

1 Zóna: - 0-112
2 Zóna: - 113-131
3 Zóna: - 132-150
4 Zóna: - 151-169
5 Zóna: - 170-

B variáció: Strava
Max:190

1 Zóna: - 0-112
2 Zóna: - 113-148
3 Zóna: - 149-166
4 Zóna: - 167-184
5 Zóna: - 185-

C variáció: Neten egy normálisnak tűnő
Max:187

1 Zóna: - 0-142
2 Zóna: - 143-156
3 Zóna: - 157-164
4 Zóna: - 165-174
5 Zóna: - 175-179
5 Zóna: - 180-

Ha esetleg vannak jó források bevált edzéstervekhez, akkor ne tartsátok magatokba, szívesen olvasgatnék a témában! :rolleyes:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.08., szer. 11:50
revox írta:
2020.07.08., szer. 11:46


29-el? :D
asszony rákapott a binyóra, most nem szabad elengedni a dolgot. várom,hogy begyorsuljon, de még nem lehet veretni. amikor belejön,egész jókat lehet tréningezni, csak még odébb van.
Nana, ősszel meg majd ő áll be 40-nel eléd a Hortobágyon, hogy lobogj egy kicsit hátul :D :D
benne vagyok :) bár lehet nem tudnék 40-el lobogni, de ha együtt fejlődünk,talán :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5160
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.07.08., szer. 11:46


29-el? :D
asszony rákapott a binyóra, most nem szabad elengedni a dolgot. várom,hogy begyorsuljon, de még nem lehet veretni. amikor belejön,egész jókat lehet tréningezni, csak még odébb van.
Nana, ősszel meg majd ő áll be 40-nel eléd a Hortobágyon, hogy lobogj egy kicsit hátul :D :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

az vixont mekkora, hogy volt egy direkte női nyerge, nem volt jó, nyafogott folyton, hogy széles. mérgemben alábaxtam egy karbon,aztán tetszik neki :D a fene gondolta volna...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.07.08., szer. 11:14
revox írta:
2020.07.08., szer. 11:05
decsendvan :rolleyes:
Azért látom a Strava-n, hogy egyesek készülnek ;)
29-el? :D
asszony rákapott a binyóra, most nem szabad elengedni a dolgot. várom,hogy begyorsuljon, de még nem lehet veretni. amikor belejön,egész jókat lehet tréningezni, csak még odébb van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5160
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.07.08., szer. 11:05
decsendvan :rolleyes:
Azért látom a Strava-n, hogy egyesek készülnek ;)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

decsendvan :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.07.05., vas. 21:54
pärt írta:
2020.07.05., vas. 21:36
revox írta:
2020.07.05., vas. 21:16


Émmeg hozom a hegesztőtrafót meg a flexet. Csinálunk neki testreszabott bijánkit ;peace;
Nagy szerelem lehetett ez első látásra, ha megvette ezt a hossszúúúú vázat. 31_1_21.gif
áh, az volt, hogy megkérdeztem az olasz fickót, tényleg 53 C-C-e a váz :quetionmark: , és azt írta, olyan (naná), úgyhogy naivan az gondoltam, a fotó csal :yingyang: . aztán mikor megjött a gép, az első dolgom a felsőcsövet megmérni volt, és sajna az biza' 55cm volt. ekkor még adtam egy esélyt a bicónak, úgyhogy 2 héten keresztül mentem vele, de a 100-as stucni sehogysem kényelmes, 80-85-ös kellene (jól láttad, pärt leborulok.gif ) - na olyat meg azé' má' csak nem teszek bele, hogy nézne már ki szegény :angry: . úgyhogy újratervezés van :rolleyes:
Tudod,hogy mérte? Varrattól-varratig. Az kb tényleg 53 lehet... Nem minden arany, ami olasz csávó sad.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.07.05., vas. 21:48
revox írta:
2020.07.05., vas. 21:16
Émmeg hozom a hegesztőtrafót meg a flexet. Csinálunk neki testreszabott bijánkit ;peace;
komolyan mondom, pont ezt mondtama 'ZasszoNnak délelőtt, hogy amúgy annyira frankó és szép a bicó 36_3_1.gif , hogy ha tudnék szakit, akit megvágja meg összecsinálja, hát nem haboznék :ohnoohnoohno:

és ami komolyan meglepett, az a képessége, amivel simán ott van a Sempre Pro vonalán :smile32: : egyszerűen hihetetlenül merev az egész bringa, nem érzem, hogy akár a kormány-fronton, akár a középrésznél vagy a popsinál tekeredne bármerre a bringa, és jobban csillapítja a rázkódást, mint a karbon váz tette gondolkodik.gif . igaz, a versenyzős időszakomban csak Columbus csövekből épített vázakat használtam/próbáltam, nem volt a Dedacciai-val talákozásom, de azt mondom, az SLX-nél (azzal versenyeztem 5 évet) ez egy lényegesen jobb csőkészlet ;peace;
BP van egy Imre Zsolt nevű srác. Magának cnc-zik lánckereket, mert neki a gyáriak fogkiképzése nem elég jól illeszkedik a lánc ... xal fordítva, a lánc nem jól fekszik be és adja át a hajtást a lánckerék fogain. Most reszelt magának egy vázat, de nemtom miből készült,legutóbb titánváza volt. Csak szerintem idő,ha sok pénzt nem is kér érte. De a gyerek igazi beteg :D de egyik háver most gyártatott vele 56-os tányért(asse komplett,de ez van)
De igen, ennyi lehet nincs a sztoriban...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Mielőtt bármit elolvasok, megosztom véletek a tegnapi römegsportFutóverseny díjszabását. Ebben a legviccesebb, hogy a biciklisek 12 ezerért mehettek ott körbe, kb 10-15 km/h átlaggal,ahol egyébként mehettek volna ingyen is :D 647. lesz, nem nyer semit,de a marharépa kifizeti a 12 ezret :D mi az ilyenekre edzeni jártunk. Volt aki nevezett, max azokat segítettük. Mondjuk így a legjobb, 1:32:53-as időmnek csak az endomondon van nyoma, de ilyenekért elvből se fizetek. (Néha kaptunk ingyérfutamot,ha megy a csapat)
De ez akkor is... Csak kiragadtam a csapatban versenyzők tarifáját :D magyar bajnokságra kb 3 ezer nevezési díjat szedünk és ott igen komoly rendőri biztosítást is ki kell csengetnünk, mentőt, egyebeket. Itt polgárőrök mutatták az irányt. Nekünk is szoktak segíteni. 2 tálca sörért kb, meg megmutathatják magukat,hogy vannak. Sejtem,hogy kb itt is ennyi volt a fizetésük. 1 rendőrt nem láttam sehol. Egy sima Hajdú Kupán egy-egy mezőnyt kb 4 rendőr biztosít motoron + az autók... 5 mezőny minimum van... Az ám sok pénz.. Ezek a sport nevében fosra keresik magukat, a sok bamba meg dizet egy sehol nem jegyzett dutamért :)

2 fős csapat -> 25 000 Ft/fő
3 fős csapat -> 23 000 Ft/fő
4 fős csapat -> 16 900 Ft/fő
5 -10 fős csapat -> 12 900 Ft/fő
5-10 fős céges csapat -> 13 900 Ft/fő
Bringás kísérő -> 11 900 Ft/fő
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3351
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.07.05., vas. 21:16


Émmeg hozom a hegesztőtrafót meg a flexet. Csinálunk neki testreszabott bijánkit ;peace;
Nagy szerelem lehetett ez első látásra, ha megvette ezt a hossszúúúú vázat. 31_1_21.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3351
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nekem ma úszott el a Tiszai tekerés ; esküvői meghívót kaptunk. 36_1_5.gif Úgy látszik, maradok a hegyek közt. Jó lett volna kipróbálni a lapajt.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Voltunk Tiszató szombaton. Az út tényleg xarabb lett, de azért ki lejet bírni. Elől 9, hátul 10 barral mentem, vision metron. Asszony ugyanez,de reggel mindehol 1-el tovább fújtam, rászámolva a latex engedéknységét :;)
Nem necces ,bár mi valami futóverseny kellős közepébe csöppemtünk. Az új szakaszon nem mentünk. 4-5 dudálás a 33-ason, de lexartuk.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.07.05., vas. 21:10
trane írta:
2020.07.05., vas. 19:08
egy kis ön(ös)-reklám :rolleyes: : ha valaki ilyen bicót keres> https://apro.bikemag.hu/apro/celeste-55 ... -fir-42165 , vegye meg gyorsan (mer' kell a zs a jó-méretűre :napsut: ) :smile53:
Dobj bele egy kisebb stucnit. Van egy ilyenem, 85-ös. Ingyen megszámítom. Nem szépségdíjas, de ha jó a méret, később majd vadászol helyette valami úriasabbat.IMG_20200705_210214.jpg
Émmeg hozom a hegesztőtrafót meg a flexet. Csinálunk neki testreszabott bijánkit ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3351
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.07.05., vas. 19:08
egy kis ön(ös)-reklám :rolleyes: : ha valaki ilyen bicót keres> https://apro.bikemag.hu/apro/celeste-55 ... -fir-42165 , vegye meg gyorsan (mer' kell a zs a jó-méretűre :napsut: ) :smile53:
Dobj bele egy kisebb stucnit. Van egy ilyenem, 85-ös. Ingyen megszámítom. Nem szépségdíjas, de ha jó a méret, később majd vadászol helyette valami úriasabbat.
IMG_20200705_210214.jpg
IMG_20200705_210214.jpg (2.51 MiB) Megtekintve 1305 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7192
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

avl2 írta:
2020.07.05., vas. 17:30
revox írta:
2020.07.05., vas. 16:51
trane írta:
2020.07.04., szomb. 13:42


te tudod, de javaslom, éhgyomorra ilyet ne csinálj, tönkrevágod magad... :yingyang:
Zsírból el lehet menni óvatosan, de én se tenném,pedig van,nem kevés :D
de miért nem ? rövidtávu veszely (? leszedüles a gepröl ? csokkent koncentracio ? ...) vagy hosszutavu (szervezetkarosodas?...) miatt nem ?

en kedvelem az “extremet”, pl mikor RAAM-on neha meg kell gyözni a bringást a csapatnak, hogy ne visszafelé menjen, a nagy üres tekintetek stb.
Én meg hobbistaként csak azt tenném, csak aerob tartományban mennék hosszút. Totál kicsinálja a szervezetet a sok tejsav, minden területen. Meg az is biztos, hogy az üres tekintetes futók, tekerők, állóképességi sportolók nem nagyon lettek még ettől okosabbak, de bugyutábbak annál inkább. Nem érdemes a szervezetet arra kondícionálni, hogy az agy oxigén és energiaellátását tegye az izomzat mögé és full betompultan, zombiként csak tolni. Kívülről ez keménységnek tűnik, pedig ez nettó hülyeség. Nyilván élsportolók, akik a testükből élnek, dönthetnek úgy, hogy ez nekik megéri. Dehát tudjuk, hogy a javuk képes lenne egy olimpiai aranyért meghalni is utána. A szervezet nagyon jól működő rendszer, iszonyat tartalékokkal, tápanyag és energiaátcsoportosítási képességgel, iszonyat tüchtig pufferrendszerekkel. Ezt kéne minél okosabban használni, optimális terheléssel a határait finoman kitologatni, hagyni eleget regenerálódni, nem pedig beavatkozni a rendszerbe hülyeségekkel, megpróbálni "átvágni" a szabályzó és szabályzott rendszereket, mert hosszú távon úgyse fog menni.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Erre kíváncsiságból klattyoltam. Va?ójában nem olvastam ilyen cikkeket, mert jöttek a dolgok maguktól, autodidakta módom, de ezen mosolyogtam, hoghy összecseng: ne várd meg, míg éhes leszel :) (értem,hogy ezt versenyzőkre írják,de egy hobbistának minden megtett!táv egy kis magánverseny. Ha nem jól csináljuk,fura dolgok történehtnek,amitől meg eleht ijedni :) eléhezés, hallucináció, dehidratáltság... Mind elég xar tud lenni,ha nem számítunk rá :smile32:

https://www.welovecycling.com/hu/tour-d ... plalkozas/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ez nyilván a véglet, de nem éreztem magam sokkal szerencsésebbnek,amikor télen, a hieegben tekertünk 3-4-5 óràkat, szombat, vasárnap is. Az egész hétvége a kajáról és pihenésről szólt,persze tekeréssel, kedd csut pedig intervallum spinning. Nem mindennap csúcsterhelés,de már naghyon oda kellett figyelni a kajára. Finomat szinte soha nem ettem, csak bringázáshoz megfelelőt :D

https://www.welovecycling.com/hu/tour-d ... ersenyzoi/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”