tegnap majdnem meglett a 31.. (30,8) az a 29hez képest nagy lépés... úgyhogy, erősítsetek,mert tiszatóra már bikán viszem,oszt nehogy megszégyenítse a hímeket :)
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
itt az a vicces, nem tusni, melyik a durvább. a max, vagy a nyugalmi. külön-külön is szép, együtt meg igen széles pulzuspalettát mutat. de szerintem sokat ment ő átlag 180 körül, vélhetően húzta feflele. egy versenytracket érdemes lenne látni, csak főként hegyibringázott, aztán az más. mivel jó volt, elől ment,így tudta vinni a saját tempóját, nem kényszerítették mások emelésre, de nyilván elől haladni is fent lehetett az egekben.
az az igazság, idővel ezt el kell engeni. én már nem megyek 170 fölé, de azt se szoktam elérnil, bár már nem mérem,de tudom, mikor vagyok 150-en,170-en, 190-en. mostanában inkább 150. nem kéne egyszer leesni a bringáról.
az az igazság, idővel ezt el kell engeni. én már nem megyek 170 fölé, de azt se szoktam elérnil, bár már nem mérem,de tudom, mikor vagyok 150-en,170-en, 190-en. mostanában inkább 150. nem kéne egyszer leesni a bringáról.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7192
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Zerge:
SPORT
Született: 1974-ben születtem
188cm / 77-82kg
nyugalmi pulzus : 38
VO2max : 75
Vitálkapacitás: 6,52 liter
Max légzési térfogat (MVV): 244 liter/perc
Max tejsav: 6,79 mmol/l
Max pulzus: 195
anaerob küszöb: 190
aerob Küszöb: 178
Teljesítmény: 650W (11 lépcsőben 2 percenként emelve)
Sportág: Kerékpár
Anaerob küszöb 190, nyugalmi pulzus 38. Azt a k....
SPORT
Született: 1974-ben születtem
188cm / 77-82kg
nyugalmi pulzus : 38
VO2max : 75
Vitálkapacitás: 6,52 liter
Max légzési térfogat (MVV): 244 liter/perc
Max tejsav: 6,79 mmol/l
Max pulzus: 195
anaerob küszöb: 190
aerob Küszöb: 178
Teljesítmény: 650W (11 lépcsőben 2 percenként emelve)
Sportág: Kerékpár
Anaerob küszöb 190, nyugalmi pulzus 38. Azt a k....
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
ez a normális. az enyém extrém magas ebben a korban. 16évesek mennek 200 fölé.AAttila írta: ↑2020.07.08., szer. 16:01Én 46 vagyok. 177 volt az eddigi legmagasabb mért adatom, bár az is igaz, még nem ájultam le a bringáról sosem. Talán 2 workout volt görgőn, ami odavágott rendesen.
Kinn általában 132-138 szokott az átlagom lenni. Tempónál 152-168 , tartósabb igénybevételnél megy 170 fölé, de az nem tart túl sokáig (pörgős résztávok, mászás egy ideig) 130 alatt szoktam télen a kilit gyűjteni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Én 46 vagyok. 177 volt az eddigi legmagasabb mért adatom, bár az is igaz, még nem ájultam le a bringáról sosem. Talán 2 workout volt görgőn, ami odavágott rendesen.
Kinn általában 132-138 szokott az átlagom lenni. Tempónál 152-168 , tartósabb igénybevételnél megy 170 fölé, de az nem tart túl sokáig (pörgős résztávok, mászás egy ideig) 130 alatt szoktam télen a kilit gyűjteni.
Kinn általában 132-138 szokott az átlagom lenni. Tempónál 152-168 , tartósabb igénybevételnél megy 170 fölé, de az nem tart túl sokáig (pörgős résztávok, mászás egy ideig) 130 alatt szoktam télen a kilit gyűjteni.
Re: Kerékpározás
apropó! 3500 kili, ehh, az nem kevés, még most vetted :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a zónák arányosítottak. így Neked kell lemérned a maxot egyszer és azt megadni maxnak egy kalkulátornak,ami utána dobja a zónákat, bár így,hogy 1-es, az olyan semmi. van melegító,zsírégető,aerob,anaerob és max,plusz az egyéb,ami melegítőnél is kevesebb.
ez a test és koradatokból mért eléggé becsapós lehet. nekem kellett mennem terheléses ekg-ra a master liszensz miatt. akkor voltam vagy 44 éves, gondoltam,ártani nem árt,ha látom mi zajlik bennem. a maxom asszem 205bpm volt. nos, a gép kiadta,hogy az adataim alapján a maxom kb 157, így a gép addig enged. mondom a dokinak,hogy 157-nél még ásítozok a bicajon, engem az érdekel, ha már itt vagyok, fent mi zajlik 190 körül. aztán közölték, hogy a gép ennyit hoz maxnak, ennyinél meg fog állni. nem is jutottam el a program végéig. az utolsó előtti fokozaton elértem a 157-et. de vélhetően, mivel már cak egy fokozat volt, szerintem 163-nál nem ment volna fentebb.
vixont a maxodat megtalálni nem egyszerű. azt én is minidg versenyen hoztam, amikor nagyon menni kell. értelmes keretek között nehéz eljutni a maxhoz, mert a szervezet megálljt parancsol. azért elmesélem,hogy 190 körüli pulzusnál volt már,hogy halucináltam. ott volt egy ház, vörös, köporozott, fehér ablakkeretekkel. mai napig látom magam előtt. egy kisodródást mentettem és ügyes voltam,hogy nem mentem neki a háznak. csakhogy, köv héten elmentem, megnézni azt a kaynart és nincs ott semmi de volt olyan, 200bpm fölötti hajrában, a célbaérés után még gurultam 5-6km-t mire feleszméltem,hogy vissza kellene fordulni. akkor volt a pulzusom 170-en...
ez a test és koradatokból mért eléggé becsapós lehet. nekem kellett mennem terheléses ekg-ra a master liszensz miatt. akkor voltam vagy 44 éves, gondoltam,ártani nem árt,ha látom mi zajlik bennem. a maxom asszem 205bpm volt. nos, a gép kiadta,hogy az adataim alapján a maxom kb 157, így a gép addig enged. mondom a dokinak,hogy 157-nél még ásítozok a bicajon, engem az érdekel, ha már itt vagyok, fent mi zajlik 190 körül. aztán közölték, hogy a gép ennyit hoz maxnak, ennyinél meg fog állni. nem is jutottam el a program végéig. az utolsó előtti fokozaton elértem a 157-et. de vélhetően, mivel már cak egy fokozat volt, szerintem 163-nál nem ment volna fentebb.
vixont a maxodat megtalálni nem egyszerű. azt én is minidg versenyen hoztam, amikor nagyon menni kell. értelmes keretek között nehéz eljutni a maxhoz, mert a szervezet megálljt parancsol. azért elmesélem,hogy 190 körüli pulzusnál volt már,hogy halucináltam. ott volt egy ház, vörös, köporozott, fehér ablakkeretekkel. mai napig látom magam előtt. egy kisodródást mentettem és ügyes voltam,hogy nem mentem neki a háznak. csakhogy, köv héten elmentem, megnézni azt a kaynart és nincs ott semmi de volt olyan, 200bpm fölötti hajrában, a célbaérés után még gurultam 5-6km-t mire feleszméltem,hogy vissza kellene fordulni. akkor volt a pulzusom 170-en...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én szerelgettem kicsit, megjöttek végre az új gumik (6 hét alatt), a hátsó már nagyon végét járta, volt rajta 1 nagyobb vágás, amit nem tömített el a folyadék már (tömlő nélküli Conti 5000) elég rendesen, így szenvedés volt, mert kb 30-40km alatt leengedett 2 bar környékére, bár annál lejjebb nem ment, szóval tetszik a tömlő nélküli felállás, számomra teljesen élhető, út szélén még nem maradtam, pedig nem viszek semmit magammal. Tömítő folyadék nem maradt igazából a kerékben, azt lehetett volna pótolni, de 3500 km-t mentek már a Contik, így a hátsót cseréltem, kopásjelzőből ítélve nem túl sok maradt benne. Az új S-works gumi könnyen felment, Valamint sima pumpával is fel tudtam 2 perc alatt fújni, nem volt semmi probléma. Az elsőt még nem cseréltem le, nyúzom még, ameddig bírja.
Valamint megérkezett az új Garmin 1030 Edge Plus is, Még sajnos nem annyira volt időm nyomkodni, csak használni... Amitől tartottam, hogy elég Androidos jellege van én meg eléggé iPhonos vagyok... szóval a kezelhetősége számomra nem a legfelhasználó barátabb, de ezen kívül más negatívot nem tudok róla még mondani, igazából mindent be lehet rajta állítani, csak idő és energia kérdése... Pulzusmérő, pedálfordulat és sebességmérő szenzoros csomagot vettem, így már nem vakon tekerek... :) Nagysága nem zavaró, gyári felfogatóján van és nagyon stabil.
Hazai Garmin forgalmazóval beszéltem wattmérős pedál ügyében, igazából finoman lebeszélt, hogy most vegyek, mert hamarosan abból is jön az új, úgyhogy szerintem megvárom, milyen lesz majd.
Mivel látom már a pulzusom, ezért próbálok annak figyelembevételével menni, edzéstervet összerakni...
Viszont ahány helyen olvasok, annyi féle képpen számítják a zónákat... és vannak elég eltérő osztások... pl az egyik felosztás szerint egy 140-es pulzus még az első zónába tartozik, másik szerint már a 3-as zónába...
Mit ajánlanátok, ami alapján korrekten be lehet határolni? Valamint ti hogy határozzátok meg a max pulzust?
Példaként számomra (33 éves vagyok, 83kg, 184cm magas) a következőket találtam:
A variáció: Garmin
Max: 189
1 Zóna: - 0-112
2 Zóna: - 113-131
3 Zóna: - 132-150
4 Zóna: - 151-169
5 Zóna: - 170-
B variáció: Strava
Max:190
1 Zóna: - 0-112
2 Zóna: - 113-148
3 Zóna: - 149-166
4 Zóna: - 167-184
5 Zóna: - 185-
C variáció: Neten egy normálisnak tűnő
Max:187
1 Zóna: - 0-142
2 Zóna: - 143-156
3 Zóna: - 157-164
4 Zóna: - 165-174
5 Zóna: - 175-179
5 Zóna: - 180-
Ha esetleg vannak jó források bevált edzéstervekhez, akkor ne tartsátok magatokba, szívesen olvasgatnék a témában!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
benne vagyok :) bár lehet nem tudnék 40-el lobogni, de ha együtt fejlődünk,talán :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nana, ősszel meg majd ő áll be 40-nel eléd a Hortobágyon, hogy lobogj egy kicsit hátul
Re: Kerékpározás
az vixont mekkora, hogy volt egy direkte női nyerge, nem volt jó, nyafogott folyton, hogy széles. mérgemben alábaxtam egy karbon,aztán tetszik neki a fene gondolta volna...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
29-el?
asszony rákapott a binyóra, most nem szabad elengedni a dolgot. várom,hogy begyorsuljon, de még nem lehet veretni. amikor belejön,egész jókat lehet tréningezni, csak még odébb van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
decsendvan
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Tudod,hogy mérte? Varrattól-varratig. Az kb tényleg 53 lehet... Nem minden arany, ami olasz csávótrane írta: ↑2020.07.05., vas. 21:54áh, az volt, hogy megkérdeztem az olasz fickót, tényleg 53 C-C-e a váz , és azt írta, olyan (naná), úgyhogy naivan az gondoltam, a fotó csal . aztán mikor megjött a gép, az első dolgom a felsőcsövet megmérni volt, és sajna az biza' 55cm volt. ekkor még adtam egy esélyt a bicónak, úgyhogy 2 héten keresztül mentem vele, de a 100-as stucni sehogysem kényelmes, 80-85-ös kellene (jól láttad, pärt ) - na olyat meg azé' má' csak nem teszek bele, hogy nézne már ki szegény . úgyhogy újratervezés van
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
BP van egy Imre Zsolt nevű srác. Magának cnc-zik lánckereket, mert neki a gyáriak fogkiképzése nem elég jól illeszkedik a lánc ... xal fordítva, a lánc nem jól fekszik be és adja át a hajtást a lánckerék fogain. Most reszelt magának egy vázat, de nemtom miből készült,legutóbb titánváza volt. Csak szerintem idő,ha sok pénzt nem is kér érte. De a gyerek igazi beteg de egyik háver most gyártatott vele 56-os tányért(asse komplett,de ez van)trane írta: ↑2020.07.05., vas. 21:48komolyan mondom, pont ezt mondtama 'ZasszoNnak délelőtt, hogy amúgy annyira frankó és szép a bicó , hogy ha tudnék szakit, akit megvágja meg összecsinálja, hát nem haboznék
és ami komolyan meglepett, az a képessége, amivel simán ott van a Sempre Pro vonalán : egyszerűen hihetetlenül merev az egész bringa, nem érzem, hogy akár a kormány-fronton, akár a középrésznél vagy a popsinál tekeredne bármerre a bringa, és jobban csillapítja a rázkódást, mint a karbon váz tette . igaz, a versenyzős időszakomban csak Columbus csövekből épített vázakat használtam/próbáltam, nem volt a Dedacciai-val talákozásom, de azt mondom, az SLX-nél (azzal versenyeztem 5 évet) ez egy lényegesen jobb csőkészlet
De igen, ennyi lehet nincs a sztoriban...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Mielőtt bármit elolvasok, megosztom véletek a tegnapi römegsportFutóverseny díjszabását. Ebben a legviccesebb, hogy a biciklisek 12 ezerért mehettek ott körbe, kb 10-15 km/h átlaggal,ahol egyébként mehettek volna ingyen is 647. lesz, nem nyer semit,de a marharépa kifizeti a 12 ezret mi az ilyenekre edzeni jártunk. Volt aki nevezett, max azokat segítettük. Mondjuk így a legjobb, 1:32:53-as időmnek csak az endomondon van nyoma, de ilyenekért elvből se fizetek. (Néha kaptunk ingyérfutamot,ha megy a csapat)
De ez akkor is... Csak kiragadtam a csapatban versenyzők tarifáját magyar bajnokságra kb 3 ezer nevezési díjat szedünk és ott igen komoly rendőri biztosítást is ki kell csengetnünk, mentőt, egyebeket. Itt polgárőrök mutatták az irányt. Nekünk is szoktak segíteni. 2 tálca sörért kb, meg megmutathatják magukat,hogy vannak. Sejtem,hogy kb itt is ennyi volt a fizetésük. 1 rendőrt nem láttam sehol. Egy sima Hajdú Kupán egy-egy mezőnyt kb 4 rendőr biztosít motoron + az autók... 5 mezőny minimum van... Az ám sok pénz.. Ezek a sport nevében fosra keresik magukat, a sok bamba meg dizet egy sehol nem jegyzett dutamért :)
2 fős csapat -> 25 000 Ft/fő
3 fős csapat -> 23 000 Ft/fő
4 fős csapat -> 16 900 Ft/fő
5 -10 fős csapat -> 12 900 Ft/fő
5-10 fős céges csapat -> 13 900 Ft/fő
Bringás kísérő -> 11 900 Ft/fő
De ez akkor is... Csak kiragadtam a csapatban versenyzők tarifáját magyar bajnokságra kb 3 ezer nevezési díjat szedünk és ott igen komoly rendőri biztosítást is ki kell csengetnünk, mentőt, egyebeket. Itt polgárőrök mutatták az irányt. Nekünk is szoktak segíteni. 2 tálca sörért kb, meg megmutathatják magukat,hogy vannak. Sejtem,hogy kb itt is ennyi volt a fizetésük. 1 rendőrt nem láttam sehol. Egy sima Hajdú Kupán egy-egy mezőnyt kb 4 rendőr biztosít motoron + az autók... 5 mezőny minimum van... Az ám sok pénz.. Ezek a sport nevében fosra keresik magukat, a sok bamba meg dizet egy sehol nem jegyzett dutamért :)
2 fős csapat -> 25 000 Ft/fő
3 fős csapat -> 23 000 Ft/fő
4 fős csapat -> 16 900 Ft/fő
5 -10 fős csapat -> 12 900 Ft/fő
5-10 fős céges csapat -> 13 900 Ft/fő
Bringás kísérő -> 11 900 Ft/fő
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nekem ma úszott el a Tiszai tekerés ; esküvői meghívót kaptunk. Úgy látszik, maradok a hegyek közt. Jó lett volna kipróbálni a lapajt.
Re: Kerékpározás
Voltunk Tiszató szombaton. Az út tényleg xarabb lett, de azért ki lejet bírni. Elől 9, hátul 10 barral mentem, vision metron. Asszony ugyanez,de reggel mindehol 1-el tovább fújtam, rászámolva a latex engedéknységét :;)
Nem necces ,bár mi valami futóverseny kellős közepébe csöppemtünk. Az új szakaszon nem mentünk. 4-5 dudálás a 33-ason, de lexartuk.
Nem necces ,bár mi valami futóverseny kellős közepébe csöppemtünk. Az új szakaszon nem mentünk. 4-5 dudálás a 33-ason, de lexartuk.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Émmeg hozom a hegesztőtrafót meg a flexet. Csinálunk neki testreszabott bijánkitpärt írta: ↑2020.07.05., vas. 21:10Dobj bele egy kisebb stucnit. Van egy ilyenem, 85-ös. Ingyen megszámítom. Nem szépségdíjas, de ha jó a méret, később majd vadászol helyette valami úriasabbat.IMG_20200705_210214.jpgtrane írta: ↑2020.07.05., vas. 19:08egy kis ön(ös)-reklám : ha valaki ilyen bicót keres> https://apro.bikemag.hu/apro/celeste-55 ... -fir-42165 , vegye meg gyorsan (mer' kell a zs a jó-méretűre )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Dobj bele egy kisebb stucnit. Van egy ilyenem, 85-ös. Ingyen megszámítom. Nem szépségdíjas, de ha jó a méret, később majd vadászol helyette valami úriasabbat.trane írta: ↑2020.07.05., vas. 19:08egy kis ön(ös)-reklám : ha valaki ilyen bicót keres> https://apro.bikemag.hu/apro/celeste-55 ... -fir-42165 , vegye meg gyorsan (mer' kell a zs a jó-méretűre )
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7192
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én meg hobbistaként csak azt tenném, csak aerob tartományban mennék hosszút. Totál kicsinálja a szervezetet a sok tejsav, minden területen. Meg az is biztos, hogy az üres tekintetes futók, tekerők, állóképességi sportolók nem nagyon lettek még ettől okosabbak, de bugyutábbak annál inkább. Nem érdemes a szervezetet arra kondícionálni, hogy az agy oxigén és energiaellátását tegye az izomzat mögé és full betompultan, zombiként csak tolni. Kívülről ez keménységnek tűnik, pedig ez nettó hülyeség. Nyilván élsportolók, akik a testükből élnek, dönthetnek úgy, hogy ez nekik megéri. Dehát tudjuk, hogy a javuk képes lenne egy olimpiai aranyért meghalni is utána. A szervezet nagyon jól működő rendszer, iszonyat tartalékokkal, tápanyag és energiaátcsoportosítási képességgel, iszonyat tüchtig pufferrendszerekkel. Ezt kéne minél okosabban használni, optimális terheléssel a határait finoman kitologatni, hagyni eleget regenerálódni, nem pedig beavatkozni a rendszerbe hülyeségekkel, megpróbálni "átvágni" a szabályzó és szabályzott rendszereket, mert hosszú távon úgyse fog menni.avl2 írta: ↑2020.07.05., vas. 17:30de miért nem ? rövidtávu veszely (? leszedüles a gepröl ? csokkent koncentracio ? ...) vagy hosszutavu (szervezetkarosodas?...) miatt nem ?
en kedvelem az “extremet”, pl mikor RAAM-on neha meg kell gyözni a bringást a csapatnak, hogy ne visszafelé menjen, a nagy üres tekintetek stb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Erre kíváncsiságból klattyoltam. Va?ójában nem olvastam ilyen cikkeket, mert jöttek a dolgok maguktól, autodidakta módom, de ezen mosolyogtam, hoghy összecseng: ne várd meg, míg éhes leszel :) (értem,hogy ezt versenyzőkre írják,de egy hobbistának minden megtett!táv egy kis magánverseny. Ha nem jól csináljuk,fura dolgok történehtnek,amitől meg eleht ijedni :) eléhezés, hallucináció, dehidratáltság... Mind elég xar tud lenni,ha nem számítunk rá
https://www.welovecycling.com/hu/tour-d ... plalkozas/
https://www.welovecycling.com/hu/tour-d ... plalkozas/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ez nyilván a véglet, de nem éreztem magam sokkal szerencsésebbnek,amikor télen, a hieegben tekertünk 3-4-5 óràkat, szombat, vasárnap is. Az egész hétvége a kajáról és pihenésről szólt,persze tekeréssel, kedd csut pedig intervallum spinning. Nem mindennap csúcsterhelés,de már naghyon oda kellett figyelni a kajára. Finomat szinte soha nem ettem, csak bringázáshoz megfelelőt
https://www.welovecycling.com/hu/tour-d ... ersenyzoi/
https://www.welovecycling.com/hu/tour-d ... ersenyzoi/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu