most nézem, elektromos... nem mondom,hogy rossz az elektromos váltó, de míg van mechanikus, én inkább tekergetem a bowdent :) öreg vagyok én már ehhez
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
vag tejelt a merida, mint újonc a road világában.pärt írta: ↑2020.07.09., csüt. 16:39Ja, éreztetik, hogy még egy Reacto tulaj is megengedheti magának.revox írta: ↑2020.07.09., csüt. 15:21ez való nektek, mit izéltek itt fijatal jányokkal
na jó, ez csak azért, mert fulcrum kerékinfókat kerestem,aztán ezt dobta a google. a fulcrum prospektus királykategóriánál, a karbonkerekeknél egy reacto a nyitólapon... mehettek kapálni a csotrogányokkal
reacto_speed.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nekem a mostani sorból ez kellene max. nálam egy tárcsás öngyilok lenne 10+ felnifékes kerékkel de annyira nem mozgatott be, hogy egyáltalán megnézzem, mibe fáj. lehet egy Scultura jobb lenne. már van egy elég merev bicóm, mellé ikább egy kényelmesebb kellene, pl hegyre.
de nemrég a fondriestet találtam, aminek a geoja igen biztató. elvielg elindítottam egy kontaktot, hátha modanak egy baráti árat, mint csapatnak.
nehéz kitalálni, mire hasonlít a GEO :)
https://www.fondriestbikes.nl/product/fondriest-dardo/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, éreztetik, hogy még egy Reacto tulaj is megengedheti magának.revox írta: ↑2020.07.09., csüt. 15:21ez való nektek, mit izéltek itt fijatal jányokkal
na jó, ez csak azért, mert fulcrum kerékinfókat kerestem,aztán ezt dobta a google. a fulcrum prospektus királykategóriánál, a karbonkerekeknél egy reacto a nyitólapon... mehettek kapálni a csotrogányokkal
reacto_speed.jpg
Online
Re: Kerékpározás
És Conti Grandsport Race gumi, mint az enyémen
Online
Re: Kerékpározás
Azért tudnék élni egy ilyennel is
Re: Kerékpározás
mégse. beszúrtak a 9 és 7 közé egy 8-as sort. úgy látom,az a csúcs vázzal megy, csak ultegras, nem duraace. és a 8ezres sorban van egy modell, ami nem tárcsás, a többi mind tárcsás a komoly vázzal...
nem csúnya, de testes darab...
nem csúnya, de testes darab...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
5ezerrel, hánnyal menne...
de az ámátőr. a 9-esek a jók :) igaz, a mienk csak 900, pontosabban 907,de ha már annyit megy, az is elég :)
vicc félre,sajna a reactoból vannak szintek,ami nemcsak a felszereltséget tükrüzi,hanem a váz anyagát is. a 9-es kezdetű a protour szintű, a többi sajna butított. bár lehet manapság már a 7-es is a jófélébb váz. ráadásl az új generációban a százasok aluk. de szerintem nincs 900-as.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
egyszer egy kiscigó meg is jegyezte, amikor a nagySándor- telepi kisboltban kértem vizet: "ez nem menne be a ... utcába" (gondolom ez a környéken afféle földút lehet, nevére nem emléxem) és milyen igaza van...
"bácsi-bácsi! ez mennyivel megy? 100-al megy?" há, mondiom, ha megtekered...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
dehopgy, ez így van. én is felteszek az alsó vázcsőre egy zsák hízótápot és álcázva kitolom a városból, de még így is sandán néznek utánam a kíváncsi szemek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
persze. a népek képesek érte bártmire, fényes nappal leszednek és elviszik este kell,mikor már mindenki nyugovóra térttrane írta: ↑2020.07.09., csüt. 15:27na azé' az se' véletlen, hogy csak erős szürkületben mertek kimenni a Merida-val fotózkodni...revox írta: ↑2020.07.09., csüt. 15:21ez való nektek, mit izéltek itt fijatal jányokkal
na jó, ez csak azért, mert fulcrum kerékinfókat kerestem,aztán ezt dobta a google. a fulcrum prospektus királykategóriánál, a karbonkerekeknél egy reacto a nyitólapon... mehettek kapálni a csotrogányokkal
reacto_speed.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jó ez a geometria. elég nyugis, de azért valahogy mégis erőt sejtet. a Scott-nak, Bianchinak is van ilyesmi, meg még ki tudja, hány gyártónak... de okosnak tűnik.trane írta: ↑2020.07.09., csüt. 15:19Froome mostmár tutti, hogy elmegy az Ineos-tól > https://www.yahoo.com/sports/chris-froo ... 27634.html . innét kezdve már csak a motiváltságára leszek kíváncsi az 5. Tour-győzelmet illetően...
ja, és úgy néz ki, megvan az új bicója is > https://www.yahoo.com/sports/bike-chris ... 15845.html
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez való nektek, mit izéltek itt fijatal jányokkal
na jó, ez csak azért, mert fulcrum kerékinfókat kerestem,aztán ezt dobta a google. a fulcrum prospektus királykategóriánál, a karbonkerekeknél egy reacto a nyitólapon... mehettek kapálni a csotrogányokkal
na jó, ez csak azért, mert fulcrum kerékinfókat kerestem,aztán ezt dobta a google. a fulcrum prospektus királykategóriánál, a karbonkerekeknél egy reacto a nyitólapon... mehettek kapálni a csotrogányokkal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
ja,egy spéci ezüstdrót
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
csak majd nehogy felajánlja a kerekétAAttila írta: ↑2020.07.09., csüt. 11:07Mi tegnap el kezdtük gyakorolni a vezető váltást. Igaz csak a a városban tudtunk tekerni, mert úgy volt időnk és hát a forgalom, kereszteződések nem túl baráti környezet ilyenhez, de a viszonylag hamar rákaptunk az "ízére". Néha azért kellett várni a váltásra, mert közben előzött egy autó Így sikerült menni a 19 kilire 36,3 átlagot, hogy nem is a tempóra figyeltünk. Azért van még mit csiszolni az együtt tekerésen, de az látszik, hogy közel erősek vagyunk és meg van a kközös hullámhossz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
aabüdösK... azt mondta,ha kölcsönadom neki a borát, csak én létezem...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
mentem vele. nem 5.öt,de nekem elég 20méter is :) nyilván nem olyan merev,mint egy reacto, de épp ez lenne a lényeg,hogy egy gyors,de kényelmesebb. egyébként méretre nekem is teljesen jó. jani beálíltásával a nyereg picit magas volt, fél centi, de többi klappolt is jó bicaj. fájhatott elengednitrane írta: ↑2020.07.09., csüt. 11:00naja, ha nem kellett volna zs, nem is ment volna a bringa sehová, az tutto - de más volt a sziturevox írta: ↑2020.07.09., csüt. 10:51bringád... volt nálam a srác tudod, a váltót szerelni. akkor néztem,az elég kis pöpec bicaj. tanulj meg fotózni, mert a képek alapján nem igazán lehetett látni,ami valójában van reggel azon agyaltam, lehet meg kellett volna venni, hegymászónak, de ez a hajó már elment. az elég kafa kis bicaj ám srác azóta vett hozzá campa bora kereket, de tolja is izomból. gyors a srác. kijár edzésre a többiekhez, szerintem tartja velük a tempót.
ha legközelebb előfordul a közeledben a gép, üljél rá és menj vele vagy 5km-t, biztosan alád meri tenni Jani, aztán kiwi vagyok, mit mondasz majd
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
csendben mondom,az ott az én bora ultramtrane írta: ↑2020.07.09., csüt. 11:15és kivel ?AAttila írta: ↑2020.07.09., csüt. 11:07Mi tegnap el kezdtük gyakorolni a vezető váltást. Igaz csak a a városban tudtunk tekerni, mert úgy volt időnk és hát a forgalom, kereszteződések nem túl baráti környezet ilyenhez, de a viszonylag hamar rákaptunk az "ízére". Néha azért kellett várni a váltásra, mert közben előzött egy autó Így sikerült menni a 19 kilire 36,3 átlagot, hogy nem is a tempóra figyeltünk. Azért van még mit csiszolni az együtt tekerésen, de az látszik, hogy közel erősek vagyunk és meg van a kközös hullámhossz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Revi meg a másik véglet lehet a bedrogozott versenyagár vérével. Mondjuk ő tett is érte, hogy így tudjon pörögni.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Elég sok tényezős dolog ez, egy része inkább fizikális alkat kérdése lehet. Kíváncsiságból kitapintottam a pulzusomat: most 44, de van már bennem egy liter zöld tea reggelire, meg egy kávé utána, hogy ne aludjak el munka közben. Ébredéskor, meg késő este inkább 40 körüli. De ez nyilván semmit nem mond önmagában. A plafont nem tudom, majd egyszer elkuncsorgom az asszony okosóráját egy tekeréshez.asebestyen írta: ↑2020.07.08., szer. 16:29Zerge:
SPORT
Született: 1974-ben születtem
188cm / 77-82kg
nyugalmi pulzus : 38
VO2max : 75
Vitálkapacitás: 6,52 liter
Max légzési térfogat (MVV): 244 liter/perc
Max tejsav: 6,79 mmol/l
Max pulzus: 195
anaerob küszöb: 190
aerob Küszöb: 178
Teljesítmény: 650W (11 lépcsőben 2 percenként emelve)
Sportág: Kerékpár
Anaerob küszöb 190, nyugalmi pulzus 38. Azt a k....
Revi meg a másik véglet lehet a bedrogozott versenyagár vérével. Mondjuk ő tett is érte, hogy így tudjon pörögni.
Online
Re: Kerékpározás
Mi tegnap el kezdtük gyakorolni a vezető váltást. Igaz csak a a városban tudtunk tekerni, mert úgy volt időnk és hát a forgalom, kereszteződések nem túl baráti környezet ilyenhez, de a viszonylag hamar rákaptunk az "ízére". Néha azért kellett várni a váltásra, mert közben előzött egy autó Így sikerült menni a 19 kilire 36,3 átlagot, hogy nem is a tempóra figyeltünk. Azért van még mit csiszolni az együtt tekerésen, de az látszik, hogy közel erősek vagyunk és meg van a kközös hullámhossz.
Re: Kerékpározás
tom, csak leírtam, hogy ez egész jó és ha csak 27 kili is,sajnos ez egy nyafogós 27 klili. főleg,ha egy hajcsár megy elől :) de én is érzem,hogy ezen a szakaszon, ha rövid is ennyi van benne. mire beáll a keringés kb mikor fordulsz vissza(itt nyilván a forduló miatt picikét lehet is pihenni)trane írta: ↑2020.07.09., csüt. 10:42csak poénból írtam, láthattad is a szmájlikat, revi - én még az idén 100km-nél többet összesen nem mentem, nincs mivel (a nagy váztól már fájok)revox írta: ↑2020.07.09., csüt. 10:31debrecen szovát debrecen szokásos 27 kilis táv. rövid,viszont itt nincs pihenési lehetőség (pihensz 10-20 másodpercet és az átlag 1km/h-t esik ekkora távon) és mivel a starthoz közel lakunk,az első 5 kili melegítés csak, de a pulzus se áll be ennyi távon rendesen(nekem se), ráadásul, mint írtam, ha be is állna,kellene egyet fújni, pihenni(főleg,hogy az első 5 kiliben van 4 autópálya felüljárós kaptató), de itt nem megengedett. megfigyelésem szerint,aki itt ilyen távon 31-et hoz,az ugyanezt az átlagot,tudja normál hosszab távon is, ahol jobban van lehetőség néha pihenni.
de még kevés a kilómétere. gyűjteni kell, még nem mennek az 1kilizések.
bringád... volt nálam a srác tudod, a váltót szerelni. akkor néztem,az elég kis pöpec bicaj. tanulj meg fotózni, mert a képek alapján nem igazán lehetett látni,ami valójában van reggel azon agyaltam, lehet meg kellett volna venni, hegymászónak, de ez a hajó már elment. az elég kafa kis bicaj ám srác azóta vett hozzá campa bora kereket, de tolja is izomból. gyors a srác. kijár edzésre a többiekhez, szerintem tartja velük a tempót.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
debrecen szovát debrecen szokásos 27 kilis táv. rövid,viszont itt nincs pihenési lehetőség (pihensz 10-20 másodperceket és az átlag 1km/h-t esik ekkora távon) és mivel a starthoz közel lakunk,az első 5 kili melegítés csak, de a pulzus se áll be ennyi távon rendesen(nekem se), ráadásul, mint írtam, ha be is állna,kellene egyet fújni, pihenni(főleg,hogy az első 5 kiliben van 4 autópálya felüljárós kaptató), de itt nem megengedett. megfigyelésem szerint,aki itt ilyen távon 31-et hoz,az ugyanezt az átlagot,tudja normál hosszab távon is, ahol jobban van lehetőség néha pihenni.
de még kevés a kilómétere. gyűjteni kell, még nem mennek az 1kilizések.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu