Minden szava arany.
Ez a konkrét autó:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... c-15942267
Nem olcsó, de legalább jó drága
Ez még hagyján, meg az autós verzió is....de a motoron aludni...?!?
Na ez aztán tényleg beteg!
Az az egész megoldás zavaró. Akár hányszor beleülök egy e-tronba és tolatnom kell, úgy érzem magam, mintha az első rutin órámon lennék. Nem értem mi értelme van az egésznek?! Drága megoldás, és minimális légellenállás nyereség.Lemmy9.1 írta: ↑2020.08.02., vas. 08:47Túl vagyok a Honda e tanfolyamon.
Lehet hogy megöregedtem, de nekem sok ez a információhalmaz amit kaptam. Ültem bambán, és csak kaptam a totál felesleges bonyolult ökörségekről az infót.
Ezt az autót ha valaki megveszi, legyen minimum egy ájtís diplomája. :)
Egy túlárazott LCD és szoftvergombóc az egész.
Viszont van egy konstrukciós gond.
A két tükörelcédé :) mivel a perifériában van folyamatosan vibrál. Gondolom valami freki probléma. Mint a régi plazma tévék. Marha zavaró.
Hitetlenkedő érvelés? Olyan szerszámokkal és technológiával rendelkeznek a márkaszervizek, nem beszélve a know-how ról, amire egy kisebb garázsműhely nem tud szert tenni. Az, hogy van, aki ráállt egy 2 specifikus típusra és csak azt javít, az más kérdés...Aszpirin írta: ↑2020.08.01., szomb. 10:01Hogy mennyire “hozzáértőek” a márkaszervizek, arról sajnos nem egyszer volt szerencsétlenségem meggyőződni. Tisztelet a jelenlévő kivételeknek, de nálam - pont tapasztalatból - sajnos a magyar márkaszervizek hozzáértésére való hivatkozás a hiteltelenítő érvelés. Ebbéli véleményemben pont annyi általánosítás van, mint a totalcar olvasó- nézőközönségének és a totalcaros fórumok tagjainak (akinknek jó része nem nézi/olvassa a totalcart) finom de egyértelmű lehülyézésében, szóval 1-1Vinkler írta: ↑2020.08.01., szomb. 08:52Nem tudom, hogy Ti, hogyan vagytok vele, de én évek óta nem követem ezt a szenzációs totalcart. Az “új generációt” nem is ismerem, egyszer-egyszer belefutottam, de nagyon gyorsan tovább is álltam. Ez a szegény Sturcz Antal számomra egy roppant idegesítő figura, ezt a belinkelt videót sem tudtam végignézni. Kedvencem, amikor ezeken, meg a parkoló parádékon szocializálódott ügyfelek megbeszélik a fórumokon, a zinternetet kiolvasva, hogy miért kell AC pumpát cserélni az autójukon, mert nem lehet más a baj, csakis az! Aztán, mikor segítőkészen próbálod elmondani, hogy nem valószínű, h helyes a diagnózis, akkor quasi lehülyéznek, hiszen a szent csoportban a brainstoarming erre mutatott... persze nem az ac pumpa volt a sz@r, de nyilván a márkaszerviz nem ért hozzá a totalcaros fórum pedig igen!
De visszatérve a videóhoz, talán ne tereljünk el a lényegről: négyből három új elektromos tesztautó robbant le náluk (két “francia” és egy japán), és feltették a kérdést, hogy ezt az újszerű jelenséget mi okozhatja (nem az elektromos autókról volt szó általában, hanem a mostanában sebtében megjelentetett “muszáj legyen elektromos autó a kínálatban” típusokról). Az általuk valószínűsített magyarázat - amit alighanem nem vártál meg, mert ugye idegesített a “hülye totalcaros” stílusa - eléggé logikusan hangzik, azt kell mondanom. De ettől még persze lehet hülyeség is.
Hogy mennyire “hozzáértőek” a márkaszervizek, arról sajnos nem egyszer volt szerencsétlenségem meggyőződni. Tisztelet a jelenlévő kivételeknek, de nálam - pont tapasztalatból - sajnos a magyar márkaszervizek hozzáértésére való hivatkozás a hiteltelenítő érvelés. Ebbéli véleményemben pont annyi általánosítás van, mint a totalcar olvasó- nézőközönségének és a totalcaros fórumok tagjainak (akinknek jó része nem nézi/olvassa a totalcart) finom de egyértelmű lehülyézésében, szóval 1-1Vinkler írta: ↑2020.08.01., szomb. 08:52Nem tudom, hogy Ti, hogyan vagytok vele, de én évek óta nem követem ezt a szenzációs totalcart. Az “új generációt” nem is ismerem, egyszer-egyszer belefutottam, de nagyon gyorsan tovább is álltam. Ez a szegény Sturcz Antal számomra egy roppant idegesítő figura, ezt a belinkelt videót sem tudtam végignézni. Kedvencem, amikor ezeken, meg a parkoló parádékon szocializálódott ügyfelek megbeszélik a fórumokon, a zinternetet kiolvasva, hogy miért kell AC pumpát cserélni az autójukon, mert nem lehet más a baj, csakis az! Aztán, mikor segítőkészen próbálod elmondani, hogy nem valószínű, h helyes a diagnózis, akkor quasi lehülyéznek, hiszen a szent csoportban a brainstoarming erre mutatott... persze nem az ac pumpa volt a sz@r, de nyilván a márkaszerviz nem ért hozzá a totalcaros fórum pedig igen!
avl2 írta: ↑2020.07.31., pén. 14:32https://www.bloomberg.com/news/articles ... bble-beach
1966 Ferrari 275 GTB Longnose
Lot: 56
Estimate: $2.75 million–$3.25 million
1971 Porsche 911 ST Rally
Lot: 61
Estimate: $950,000–$1.25 million
...
Egy biztos, mindenki megnézi. A kedvencem nagymamám zsírosbödöne a motorháztetőn.